Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

ce as face u in situatia ta.

bateria e veche - as lua o baterie noua, as curata/verifica bornele si as monta-o, si apoi cu orice amarat de multimetru (sigur gasesti si acolo prin magazine de bricolaj etc) verifici incarcarea. Este arhciunoscut cat trebuie sa fie tensiunile oprit/pornit/consumatori. Si caderea de tensiune intre bloc/baterie e de verificat. Adica daca intre + si blocul motor ai 14V si intre + si - baterie ai 13 - e clar o problema de cablare/cablu masa.

si asa iti dai seama daca e buba de alternator., sau matzaraie.

 

apoi - daca e alternatorul - vezi, ebay, un coleg din tara etc - schimbarea nu e chiar o mare filozofie la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexxxalexxx

    38

  • lupo_bv

    13

  • iuli0078

    11

  • carceacristian

    6

Am tras curent si am pornit masina. A luat-o imediat. A masurat colegul ala la baterie de cateva ori, dar am vazut prima data 11 si ceva, apoi 13.70. Nu mai stiu exact ca ma pus sa fac altceva in timpul ala. Mi-a zis ca bateria e si ca am avut noroc ca nu a fost altceva. Am dus masina la mine la serviciu iar maine ma duc sa cumpar una noua. Eu voiam sa mai schimb si bujiile daca tot fac ceva, dar asta ma streseaza ca nu e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor 

 

Am ajuns si eu cu masina la 192.000 km :). De cand am cumparat-o, nu i-am schimbat decat bateria si de doua ori uleiul. 

 

Prin vara mi s-a stricat ceva la aerul conditionat. Cand il pornesc se aude un fasait tare in bord ca si cand e o conducta sparta. Insa nu ma deranjeaza ca pe aici e oricum destul de frig, dar la un moment dat am sa merg sa repar problema.

 

Insa, nu asta voiam sa va spun.

 

La inceputul topicului mi s-a recomandat sa ung timoneria, dar n-am facut-o. De mult timp a inceput sa agate cand bag in viteza, iar in treapta 1, uneori intra foarte greu. Pe care "mecanici" am intrebat, toti mi-au spus ca-i de la disc pentru ca-i tocit. 

 

In seara asta mi-am facut curaj si am uns-o cu cu un spray bun si anti-praf. In incercat sa dau cat mai bine pe toate acele articulatii. Am plecat apoi cu masina prin oras si am schimbat destul de des in treptele 1-2-3, dar tot agata, insa pare ca-i o mica schimbare. Sa mai insist peste cateva zile cu acel spray? Sau sa fie oare ambreiajul?

 

PS: din cate am citit pe aici pe forum, motorul 1.9 SDI din 1999 noiembrie ar fi Euro 3?  

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ma bucur ca esti multumit in general de masina. si tatal meu are una de 9 ani si e f multumit  (o are de la 175 de mii, acum are 240 de mii, a schimbat doar baterie, placute, o data distributia, termostatul, fara nici o alta problema la motor sau cutie). la motor conteaza codul motorului, care presupun ca este AQM (te poti uita in acte) ala e euro 3, oricum, si asta cu euro 3 ar trebui sa iti scrie in acte.

restul problemelor, nu sunt sigur, asa ca nu iti raspund, las pe alt coleg sa te ajute. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cumparat-o la 174.000. 

 

La codul motorului apare "AGP????????". Habar n-am ce inseamna asta pentru masina, dar stiu ce inseamna AGP la un calculator :). M-am tot uitat pe aici pe forum si cred in proportie de 80% ca masina ar iesi Euro3. 

 

SDI cu capacitatea de 1896, 50kW, 68CP, ceea ce se potriveste exact la mine, ar fi EURO 3. Asta am gasit intr-un PDF pe site-ul RAR. Masina e din 1999 noiembrie, dar asta cred ca mai putin conteaza. 

 

In carte mai scrie ca ar avea emisia de 140 g/km, dar faza e ca nu actualizeaza nimeni cartea masinii. Iar foaia de la verificarea anuala (asa se face in Belgia) mai mult m-a bagat in ceata, iar datele sunt completate doar partial. N-ar ramane decat sa intreb eu data viitoare cand merg cu masina, doar ca-i o mica problema. 

Eu vreau sa aduc masina in tara si sa o dau tatalui, iar eu imi voi cumpara una mult mai tanara. Ideea e ca daca iese EURO 3 ar fi mai putin de platit. Daca e EURO 2, atunci pot da peste 1000 euro. Momentan, sunt in dubiu. Fie dau 1000 si o inscriu in Ro, fie o vand aici si cu banii de pe ea  plus inca ceva, iau din Ro alta masina. Insa, masina o stiu, imi place cum merge si cum arata, mai rar sa gasesc una asa. Deci, ar prefera sa o aduc in tara si s-o dat cu toata inima tatalui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Daca tot nu pot deschide un nou topic ,o sa scriu in acesta .

 

 In familie avem un Golf 4 SDI ,fabricatie 2001 cu motor AQM cumparat prin 2009 ,la 240.000 km ,acum are in jur de 400.000 ,facuti prin Italia si Romania .

 

  Problemele pe care le stiu eu in acesti ani au fost cam urmatoarele :

1.Motoras stergator parbriz ,inlocuit acum 10 ani 

2.Curatat mufe ECU , mergea masina de toata jena , nu avea putere si scotea fum ca o locomotiva .

3.Dupa un an Probleme imobilizator , a trebuit sa se inlocuiasca ECU ,ceasuri bord si contact , din pacate nu sa gasit atunci decat pe UK , cu bordul in mile .

4.Inlocuite tevi esapament , inclusiv catalizator.

5.Schimbat recent termostat , vechiul era blocat pe deschis si nu prea mai ajungea antigelul la 90 grade .

6.Inlocuit senzor odometru .

7.Schimbata toata timoneria initial , intra greu in primele trepte , recet am mai inlocuit cateva brate care aveau joc si bucsa rotunda si alba din plastic , avea joc mare fata spate .

8.Radiator racire pentru ca incepuse sa curga putin .

9.Toate amortizoarele schimbate acum mai multi ani , iar recent amortizoarele spate ca erau varza , din ce am observat flansele spate erau originale , nu trebuia sa le schimb ca pareau bune .

10.Discuri frana Textar toate rotile acum 9 ani , sunt ok deocamdata 

11.Cabluri frana mana inlocuite .

12.Garnituri etriere spate ,pistonase etrier inlocuite ca nu mai mergea bine partea de frana de mana .

13.Acum recent bujii Beru , toate 4 erau arse .

 

SDI ca motorizare este teapan ,in oras este ideal , scoteam consum de 6,5 litri in Constanta ,strict doar oras , in schimb in exterior este varza , depasiri mai deloc , doar carute si biciclete , depasirea camioanelor este sport extrem , trebuie mult spatiu de manevra pentru ca neavand turbina, acceleraza greu , pentru SDI un 110 km pe ora este ok , ce este peste 110 tureaza motorul prea mult .  

O alta problema intalnita de 2 ori ,este pompa de vacuum , cand pica ,pica si franele ,in cele 2 cazuri cand sa stricat sa avut noroc ,ca in primul caz era distanta mare fata de masina din fata si cand a picat a doua oara aveam viteza mica si ceva distanta , a treia oara nu stiu daca o sa mai fie cu noroc.

Nu imi place ca nu are martor in bord pentru lumini pozitie/intalnire ,buzzerul care avertiza la inceput cand se deschidea usa ,nu mai merge , deci pe zi nu mai avertizeaza nimic ca este semnalizarea pusa sau pozitile.

 

Acum o sa vad daca se mai merita sa imi bat capul cu ea sau nu, ca are 3 presupuse probleme :

1.Un injector cu probleme sau mai multe , porneste ,tremura serios motorul mai ales catre cutie timp de cateva minute , dupa ce se incalzeste putin isi revine ,dar iese fum alb .  Fum iesea si inainte ,dar in special daca o lasam nepornita o saptamana sau doua si pe acceleratie.

2.Ultima bujie catre cutie era uda de ulei  , aici ar fi partea mai scumpa , ca teoretic trebuie desfacut motorul , oricum consuma ulei la greu , in 10.000 km ia lejer 4-5 litri de 10w40 ,in functie de talpa .

3.Toate bujiile erau arse ,le-am inlocuit dar o sa fac o proba daca da comanda releul de bujii.  Bujiile sunt probate direct pe baterie ,se aprind toate , cele arse nu se aprindeau.

 

Deci ma mai gandesc cu ea , fumul alb poate fi dat de injectoare cu probleme dar posibil sa fie si de la ulei , se va vedea dupa ce dau jos injectoarele si le verific , sper sa nu gasesc unul blocat ,ca o sa trebuiasca sa cumpar o trusa de scos injectoare , ma mai gandesc si la o trusa de masurat compresia ,se gasesc si nu costa mai mult decat manopera pe care o ia un  service pentru test compresie.

 

Ma bate gandul la un cablu de diagnoza , am unul albastru VAG KKL + Fiat Ecuscan si VCDS lite ,dar nu citeste partea de ECU de la Golf , alte module le citeste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am scos injectoarele si am fost sa le verifice , mi sa spus ca sunt ok ,am cumparat si 4 saibe Elring din cupru pentru ele ,am curatat cat am putut locasul in care intra ele , am dat jos galeria de admisie si egr-ul ,le-am curatat cat de cat , egr este ok ,iar prin constructia lui, nu se blocheaza asa de usor ca la alte masini .

Am pus bateria la incarcat , dar intre timp am facut proba cu o baterie mai mare de 100 ah ,dar fara rezultat , daca la inceput doar invartea in gol , dupa cateva chei a ramas la stadiul ca incearca sa porneasca dar nu porneste , o sa verific daca vine motorina la fiecare injector , am, probat decat la primul si venea , la cele din mijloc cred ca trebuie sa dau admisia jos ca sa am acces .  Inainte de toate astea ,o sa verific mai bine pozitia releului de la pompa de combustibil , am umblat pe sub bord cautand releul de la bujiile incandescente si nu stiu daca am pus un releu cum trebuie . Mai verific si prin fata la baterie sa vad siguranta pentru ECU in special daca este ok .

 

 Am bagat o diagnoza de la Delphi si acolo gasise pe  ECU 2 erori pe masina ,P 18062 si P 17571 , ultimul are legatura cu senzorul de temperatura a combustibilului ,dar nu am vazut unul care sa vina pe conducta de motorina, cum sunt la alte golfuri 4 .

Am crezut ca o sa fie simplu , bag injectoarele la loc si dupa ce montez totul la loc ,o sa porneasca dupa mai multe chei ,dar nu a fost asa , vad zilele urmatoare ce mai fac la ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfața aia kkl ar trebui sa meargă, mai ales daca se conecteze pe alte module. Am.si eu una și îmi amimtesc că la unele Golf 4 că sa mă conectez pe ECU a trebuit să modific Baud rate, nu-mi mai amintesc acum cat am pus dar o sa caut mai târziu să văd dacă găsesc. 

Senzorul de temperatură combustibil este in pompa,.in principiu n-ar trebui să aibă probleme cu pornirea din cauza lui, de obicei consuma mai mult, dar depinde și ce a pățit. De cele mai multe ori se întrerupe circuitul, se poate verifica cu multimetrul.

Cealaltă eroare este de la senzorul de temperatura lichid racire. Din cauza lui poate sa nu funcționeze bujiile, încearcă să pornești cu mufa scoasa (astfel se acționează bujiile la timpul maxim, o sa observi că becul de bujii sta aprins destul de mult, 7-8 sec, așa poți să și verifici daca vine curent la bujii)

Daca nu pornește după ce ai umblat la injectoare este posibil sa fie din cauza dezamorsării pompei. Da la automat cu conducta de la un injector slăbită până o ia (sa ai și mufa de la senzorul de temperatură scoasa că să acționeze bujiile la timpul maxim și să faciliteze pornirea). Daca bine motorina și tot nu pornește este posibil sa fi sărit distribuția sau alte cauze. Când dai la automat acul turometrului se ridică?

Oricum că sa ii dai de cap și să o pui la punct este indispensabil un vcds și în multimetru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pana la urma am reusit sa o pornesc , a trebuit sa desfac putin conducta care intra in injectorul cu fir ,a pornit, dupa care am strans-o la loc .

Problema este ca face ca inainte , porneste dar tremura rau motorul pana se mai incalzeste ,dupa care este mai ok ,dar scoate mult fum ,mai ales daca o accelerez .

O alta problema este ca are momente in care se opreste motorul singur ,mai ales la relanti ,reporneste bine dupa cateva secunde iar se poate opri , nu este ceva sigur ,de exemplu a mers 10-15 minute la relanti pana sa oprit prima data ,dupa care sa oprit de 2-3 ori . De cand au aparut probleme astea palpaie spirala in bord, nu se aprinde imediat , duraza in jur de 40-50 secunde pana apare ,dup care palpaie pana opresc motorul .

 

 Legat de diagnoza , o sa cumpar local de la cineva una din cele 2 modele disponibile ,una la 130 si alta la 200 ,difera chipurile ,prima Atmega si ultima ARM STM32f429,oricum vreau sa fac proba inainte sa vad daca se conecteaza la ECU. 

 

 Inectoarele sunt probate si sunt ok , bujiile ok ,am citit ca de la senzorul de temperatura combustibil nu face asa de urat la pornire , senzorul de temperatura antigel poate o fi cu probleme ,in bord se misca acul pana la mijloc , in schimb cu diagnoza mea Vag kkl ,pe instrumente da o eroare veche legata de senzorul de nivel ulei (probabil cel din baie) o sa mai verific odata codul.

 

 Din ce vazusem pe diagnoza Delphi , erau 4 erori din care 2 au mers sterse ,nu stiu daca au reaparut ,dar cele sterse aveau legatura cu pompa de injectie ,partea de sub capacul de sus ,P 17762 Modulating Piston Movement Sensor (G149): Electrical Malfunction  si P 17971 Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached , o sa trebuiasca sa iau in serios verificarea pompei de injectie , dar inainte vreau de curiozitate sa desfac capacul de deasupra pompei sa vad daca este ceva mizerie pe acolo cum am vazut in diferite poze ,tot pe forum.

eroare golf sdi.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alea.doua erori pot avea legătură cu problema, dar trebuie sa ai la îndemână un vcds funcțional că sa vedem parametrii pe injecție, nu numai erorile. Posibil sa fie nevoie de ceva reglaje. Nu umbla la pompa până când nu ai vcds pentru că de exemplu daca desfaci capacul o să ai nevoie oricum de vcds că sa reglezi cantitatea injectata (se reglează din poziția capacului). Când dai jos capacul sa ai pregătit și senzor nou de temperatură combustibil care este sub acel capac. Și vezi că îți trebuie o tubulara mai specială pentru unul din șuruburi care este triunghiular.

Dar mai întâi rezolva cu vcds, indiferent de versiune, că sa vedem exact unde trebuie umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa iau diseara diagnoza daca se conecteaza la ECU si joi seara cand vin de la munca sa stau mai mult timp la masina.

Sper sa ajung cu masina la cel care vinde interfete de diagnoza ,chiar daca mai face figuri  ,ca vreau sa fac proba daca se conecteaza la ECU , las motorul sa se incalzeasca mai bine , dupa care plec cu ea chiar daca sunt sanse sa se opreasca motorul de mai multe ori .

 

Oricum la prima vedere sunt diagnoze luate dupa Aliexpress, la aproape jumate de pret fata de cat sunt vandute la noi . 

 

 Credeam ca se pune capacul la pompa la fel cum sa scos , fara interventii cu VCDS . 3 injectoare sunt mecanice , unu este cu fir ,nu stiu daca stie diagnoza sa citeasca si injectoarele fara fir. 

Legat de pompa, am zis ca daca sunt mai multe probleme in afara de senzor temperatura combustibil ,ma gandeam sa o schimb , am vazut ca se gasesc local unele reconditionate ,posibil sa se potriveasca de la mai multe variante de TDI .

Deocamdata nu mai desfac nimic pana fac rost de diagnoza ,cand vad parametri injectiei postez aici.

 

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, iuli0078 said:

nu stiu daca stie diagnoza sa citeasca si injectoarele fara fir. 

Știe

1 hour ago, iuli0078 said:

la prima vedere sunt diagnoze luate dupa Aliexpress, la aproape jumate de pret fata de cat sunt vandute la noi . 

Nu discutam aici despre interfețe clone, regulamentul interzice.

1 hour ago, iuli0078 said:

Credeam ca se pune capacul la pompa la fel cum sa scos , fara interventii cu VCDS .

Găurile de la șuruburi sunt ovale deci nu are o poziție fixă. Se poate pune în aceeași poziție daca faci semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitasem mai devreme pe Youtube , si vazusem ca pentru o pompa de injectie de ALH ,a inlocuit decat partea de sus a pompei ,cea cu partea electronica ,dupa care se uita pe diagnoza si batea cu ciocanul in capac in mai multe randuri pana ajungea in pozitia dorita , nu am vazut prea clar daca este aceeasi treaba cu reglatul avansului , cand am probat injectoarele mi sa recomandat sa se verifice si avansul . Acum nu stiu daca pompele după ALH si AQM sunt aceleasi , de ALH vazusem una reconditonata si local.

Vad diseara daca pot vedea parametri injectoarelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că sunt la fel, o să mă uit mai târziu. Cu Hammer mod se reglează doar cantitatea injectata la ralanti, cu avansul este alta poveste. Îți spun exact cum trebuie făcut, dar mai întâi să vedem o diagnoza completa cu vcds (îți explic cum se face și aia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai făcut o probă ceva mai devreme , a pornit motorul ușor dar tot cu mersul neregulat ca in 3 pistoane , a mers un minut maxim 2 ,când își mai revenise puțin sa oprit motorul , am incercat să îl pornesc dar din păcate doar învârte ,fara semne că da să pornească .

Am desfăcut pe rand conductele de la injectoare și am văzut că iese motorina evidenta  pe 1,2 și 4 ,la 3 cel cu fir nu am văzut ceva clar , dar trebuie reîncercat pe zi , cu cineva sa de-a la cheie și eu să ma uit , sau sa filmez cu ceva injectoarele pe rand când dau la cheie .

Cu Vcds rămâne după ce pornesc mașina ,dacă reușesc 😁. Probabil mai incerc vineri pe zi ,că mâine tot seara vin acasă și nu văd prea multe .

Daca arata mașina bine ,ca alte golfuri pe care le-am văzut ,o duceam la pompagiu fara probleme ,dar nu mă încântă la cum arată și nici nu vroiam sa bag prea multi bani, din cauza asta incercam sa vad daca puteam să umblu eu la ea cat se poate .

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci fa următoarea chestie: scoate conductele de la toate injectoarele, pune cate un recipient la fiecare, da la automat și apoi compara cantitățile. Daca este unul clar deficitar atunci problema este la pompa de injecții.

Daca mersul neregulat este doar la ralanti și când este accelerata și menținută accelerația motorul merge rotund atunci problema cred că este cantitatea injectata prea mica (pe măsură ce crește temperatura aceasta scade deci motorul merge și mai urat, dar repet asta la ralanti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum la pompe,.eu zic că se potrivește cea de ALH. Codurile sunt puțin diferite (038130107BX pentru AQM și 038130107KX pentru ALH). Motorul fiind similar nu știu ce ar putea suferi, prinderile din ce am văzut sunt la fel, prinderea fuliei la fel, schema electrică la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge urat cand este rece , atunci chiar daca il accelerez tot vibreaza foarte mult . Dupa ce se incalzeste mergea mai ok ,chiar daca il opream si reporneam ,dar singurele probleme vizibile ,chiar daca parea ca merge bine ,erau ca se putea opri din senin si scotea mult fum.  

 

Incerc varianta cu scosul conductelor care vin in injectoare ,dau piulita in jos si pun un furtun subtire in fiecare teava , iar capetele furtunelor le pun in recipiente,  daca iese motorina nu mai imi bat capul cu dezamorsarea instaltiei ,are un furtun transparent ,dar nu vad clar daca este plin sau gol , doar cand mai are cate o bula de aer, se vede mai bine .

Ideea este ca doar invarte ,dupa ce sa oprit , nu mai dadea semne ca vrea sa pornesca cum facea inainte.

 

Daca este nevoie inlocuiesc si pompa de injectie ,dar trebuie sa fiu sigur ca este ea ,in cazul asta trebuie sa umblu si la distributie , noroc ca am un set de cale de fixare nefolosite pentru motoarele de generatie mai veche printre care si sdi .

 


 

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu verificarea debitului pe fiecare conducta o poți încerca, in rest fara vcds o să muncești mai mult și poate inutil. Comportamentul asta poate fi și de la un avans greșit, dat asta tot cu vcds se verifică. Chiar dacă pui distribuția cu cale daca înainte a fost reglat greșit tot prost o să iasă. VCDS o.sa îți spună clar ce este de făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru informații ! Da o sa iau azi o diagnoza ,sper sa se conecteze la ecu , mă gândesc că dacă erau probleme serioase nu se conecta nici Delphi .   

Vreau neapărat să verific pini de la Ecu , sa vad pe unde este pus calculatorul , de exemplu fratimiu acum mai mulți ani ,a avut probleme cu ecu , ieșea foarte mult fum și nu avea putere mașina , un meseriaș bulgar din Italia , a curățat mufele și și-a revenit , alti îi ziceau sa schimbe diferite chestii. 

 

Am făcut proba cu motorina ieșită din pompa și a dat cam se se vede in poza după 3 cheii , pare cam la fel în toate .

test pompa.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a conectat Delphi ar trebui sa se conecteze și vag-com. Eventual încearcă chestia de mai jos cu interfata aia pe care o ai

Poți verifica și pinii de la ECU, o să îți explic unde este și cum se desface, dar deocamdată ai nevoie de diagnoza pentru că dacă sunt probleme la pini însă apară ceva probleme la diagnoza. 

Pompa dă-i pace deocamdată, asta nu înseamnă că o trecem la bune, are in ea câteva chestii care se pot defecta, dar iar ne lovim de tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat una ,se conecteaza fara probleme la ECU , insemana ca diagnoza pe care o aveam nu mergea bine pe ECU. 

Am pus diagnoza pe ECU ,Instrumente si ABS , Airbag este ok decamdata ,din cauza ca sau pus niste scaune pe fata, de Bora sau alt model cu reglaj lombar ,mai face figuri airbagul cand se misca scaunul . 

Nu am incercat si alte module sa vad daca se conecteaza .

 

1.Pe partea de ecu ,sunt erorile initiale din prima poza , am sters erorile si ce nu sa sters a aparut in a doua poza , teoretic pare sa fie doar senzor temperatrura apa si combustibil , posibil daca reuseam sa pornesc motorul apareau si alte erori .

 

2.Pe partea de instrumente , este vechea eroare cu senzor nivel ulei ,nu ma dernajat si pare sa fie din nou senzor temperatura antigel.

 

3.La ABS ,era vechea eroare 00538 ,din cauza ei aprea triughiul in bord , ocazional mai disparea cand era foarte cald afara si de 2 ori asta vara intra abs aiurea ,ca se infranau rotile 

In schimb prima eroare 01314 este noua , vedeam pe youtube ca la Golf 5 ,invartea dar nu pornea masina de la un releu .

 

Am curatat mufele de la ECU , mufele de la pompa de injectie ,fara un efect benfic .

 

Daca inainte mai dadea sa porneasca , de cand sa oprit motorul doar invarte ,fara semne de pornire .

Daca nu ajungea motorina in injectoare mai ziceam ca se dezamorseaza  ,deocamdata nu vad o rezolvare .

O sa schimb senzorul de apa ,am scos mufa din el ,bujiile se sting mai greu dar tot nu porneste , trebuie schimbat si sezor temperatura motorina, daca nu sunt probleme cu pompa.

 

ECU1.jpg

ECU2.jpg

instrumente.jpg

ABS.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile care au rămas nu sunt o cauza pentru nepornire. Poate porni greu din cauza lor, dar nu sa nu pornească deloc.

Anumite aspecte care pot provoca nepornirea nu sunt monitorizate de ECU și prin urmare nu vor da cod de eroare (de exemplu presiunea pe care o face pompa că ea da motorina, dar nu știm la ce presiune că nu are senzor pentru asta).

Prima.data va trebui sa stabilim daca ECU are vreun motiv sa nu autorizeze pornirea

E cam nașpa că nu porneste pentru că nu putem verifica anumite lucruri.

Mă gândesc până mâine la o strategie de verificări și îți scriu aici. Pe cât posibil sa ai bateria încărcată, daca ai redresor ar fi bine sa o pui la încărcat. Fa rost de un spray de pornire poate o ia ajutata, dar deocamdată nu o mai chinui până nu îți scriu aici ce sa verifici. Ar fi minunat daca ai avea și un multimetru la îndemână.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă releul 109 poate fi o cauza , o să îl scot și să îl cu verific cu multimetru ,tot după YouTube .

La un moment dat daca nu o sa se de-a de cap , demontez pompa și merg la o firma sa testeze.

Legat de baterie ,am bagat-o pe redresor ,durează 24 ore sa o încarce bine , de probat am probat și cu bateria de 100 ah care o am pe Alfa ,învârte repede electromotorul dar nu da sa pornească .

 

Inițial ,primele figuri au fost când învârtea mai mult electromotorul până o lua motorul , aici dau vina pe bujii că erau arse .

După care într-o dimineață , am pornit motorul și nu am mai așteptat să se încălzească și am plecat ,atunci a fost prima dată când simțeam că motorul merge nașpa , tot atunci sa aprins și spirala ,după care se oprea motorul singur , când porneam din nou ,ba o lua din prima ,ba din a doua cheie , când o lua din a doua ,tot așa învârtea în gol .

De atunci nu am mai mers cu mașina , am pornit doar in spatele blocului .

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este 109, când nu merge ăla nu se aprinde martorul de bujii și nu se conectează diagnoza pe Engine, ceea ce nu este cazul la tine.

Referitor la baterie am zis sa fie încărcată pt. că vreau sa te pun sa faci un log pe timpul pornirii și dacă este bateria slabă se deconectează diagnoza. 

Îți scriu dimineață aici exact ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!