Jump to content

Furtun gaze carter / heater pipe


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

Aurelian 6n2

Salut, la masina din semnatura mi s-a rupt furtunul pt. recircularea cazelor de carter. Dupa lungi cautari am gasit la dezmembrari acel furtun dar este cu "heater pipe" adica acea rezistenta care se incalzeste iarna si nu lasa sa se formeze dop de gheata.

Vreau sa fac functional acest heater pipe (ca la mine nu era montat asa ceva) si rugamintea mea este daca stie cineva sa-mi spuna unde vin legaturile electrice in cazul motorului 1.4 16v AUA, ECU Marelli 4LV. Daca este si o schema ar fi perfect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, eu am vazut altceva, exista o varianta de motor care are furtunull de gaze pe capacul de chiulasa si care debuseaza in carcasa filtrului,furtunul e foarte scurt si aflat intr-o zona unde se incalzeste imediat.

Evident ,a refer la blocul tip AEX, APQ.

Eu asa ceva caut prin dezmembrari,sa renunt la ala vechi care mi-a bufnit uleiul de 2 ori din cauza dopului de gheata.Si eu as vrea sa vad schema electrica pentru motorul tau si cum functioneaza.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Nu vreau improvizatii, cu toate ca romanii sunt campioni la asa ceva. Astept poate are cineva o schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Cine a facut improvizatii la furtunul de carter, le-a facut de nevoie, din cauza  ca la VW sunt niste incapabili care nu sunt in stare sa proiecteze ceva fara probleme. Iarna este posibil sa inghete condensul din furtun si presiunea sa arunce tot uleiul afara din motor, pe la joja. Vazand asta, VW a pus o rezistenta pe furtun, cica sa-l incalzeasca. Ei bine, eu am rezistenta, este functionala, si totusi acum 2 ierni mi-a aruncat tot uleiul.

   La mine rezistenta este alimentata si frige permanent, fie iarna, fie vara, atata timp cat este pornit motorul,  (motor AXP) de aceea vara ii scot mufa.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

La mine nu a fost montat acel heater pipe din fabrica, nu stiu de ce, dar oricum nu mi-a facut niciodata probleme in sensul de dop de gheata sau alte chestii.

Sun variante de polo cu aceeasi motorizare ca a mea si au montat acest heater pipe si de aceea am zis ca daca tot am facut rost de asa ceva sa-i fac un fel de upgrade sistemului de gaze carter.

Astept in continuare cu interes o schema de la cineva binevoitor, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!