Jump to content

Crash test Jetta 2013


Master_Blaster
 Share

Postare recomandată

Eu nu m-as grabi sa afirm asta. La testele small overlap, mai toate masinile se fac praf, pentru ca au fost gandite sa ia 5* la frontal crash/medium overlap.

Observ ca nici Volvo nu se grabeste sa faca noile teste...

 

http://www.youtube.com/watch?v=wN0dRF-kJMU

http://www.youtube.com/watch?v=cb8QJlCwtpI

http://www.youtube.com/watch?v=DNRC9YIJIzo

 

....

Modificat de I ffocus I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E discutabil testul asta cu overlap, pentru ca impactul e fix langa lonjeron, deci energia impactului ar trebui sa fie absorbita de aripa.

E mai mult propaganda low IQ made in USA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster
Publicat (modificat)

Si ce daca multe sunt proaste, sunt si masini bune si asta conteaza. Eu ma raportez la volvo-urile nu la BMW, Audi sau alte modele care sunt praf la capitolul asta. 

 

Eu imi doresc cea mai sigura masina nu una ca toate celelalte.

 

Testul e relevant si IIHS (care e platiti de asiguratorii din SUA) sustine ca 25% din accidentele grave sunt de genul asta. Iar 25% e f mult. Asta e genul de accident in care te lovesti de un stalp sau un cap de pod. Adevarul ca testele frontale actuale sunt insuficiente si deja depasite masinile sunt facute sa reziste f bine la genul de impact testat de euroncap dar astea car nu sunt f diferite masinile se comporta jalnic.

 

Totusi Volvo face modele care se comporta mult mult mai bine la genul asta de impact desi astfel de teste nu se fac. 

http://www.youtube.com/watch?v=_2rUf-oOe_w

 

Masini care au fost in genul asta de accident:

http://www.youtube.com/watch?v=6GttNZTK7LU

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credet ca carnagiul din Ro e determinat de structura masinilor de care vorbiti? Credeti ca cei 4 oameni care crapa pe zi in tara s-au dus din cauza lojeronului ? La ce viteza sunt facute testele care va certifica voua ce amai sigura masina si la ce viteze au loc accidentele cu morti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E discutabil testul asta cu overlap, pentru ca impactul e fix langa lonjeron, deci energia impactului ar trebui sa fie absorbita de aripa.

E mai mult propaganda low IQ made in USA

 

Nu cred ca e low-iq sa incerci sa imbunatatesti o structura care in mod evident are slabiciuni.

Multe masini nu au fost gandite luand asta in calcul si mi se pare un mod foarte bun de a le atrage atentia fabricantilor.

Poate unii cumparatori o sa puna pret pe impactul asta si o sa isi aleaga masina in cunostiinta de cauza.

Iar asta ar trebui sa-i determine pe producatori sa faca ceva in privinta asta.

 

PS: nu cred ca e neaparat vorba de absorbirea impactului, cat de devierea obstacolului inspre exteriorul masinii. Unele reusesc, altele il inghit.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu despre Jetta, dar Golful VI (2013 e inca Golf VI in USA) a iesit cu nota maxima la testele realizate:

post-12783-0-39415100-1368717428_thumb.j

Asa ca nu e aceeasi masina si nu au aceleasi rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost testat cu small overlap, probabil s-au speriat vazand ce scor a luat Jetta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sa nu uitam ca Jetta de america este "putin" diferita fata de versiunea europeana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Structural, Jetta 2013, e identica in partea din fata cu Golf 5 si 6.

 

@Rave: "No small overlap front tests have been conducted for this vehicle."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oo da. Chestiile sunt discutabile. Hai sa ne speriem de baubauri. Eu stiu pe cineva care s.a rasturnat cu o jetta si n.au patit nimic. Dar de unele modele lancia fiat care nici macar testul ncap nu l.au luat ce aa mai vb. Vw si mai ales golf jetta polo tiguan sunt masini incadrate la medium class. Volvo mercedes etc care pun mai multa grija in siguranta pasagerilor si a pietonilor deja sunt altceva. Vw alearga dupa profit, au scos pana si dib siliconul din usi si au bagat plastic dur, ma mira ca au folosit abs, iar voi credeti ca iti va pune lonjeroane intarite cu preluare de impact si 50 de airbaguri hai sa fim seriosi...

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MasterBlaster : Se vede ca nu te-ai urcat intr-o Jetta facuta pt piata americana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Mie mi se pare relevant si acest test. Cate accidente frontale sunt pe intreaga suprafata?

Cu ocazia asta se poate observa la unele masini ca, desi au tz-spe aibaguri, manechinul tot ajunge sa dea cu capul in bord ca a alunecat printre ele.

 

Este adevarat si faptul ca accidentele se intampla la tot felul de viteze insa constructorii oricum nu pretind ca protejeaza in toate situatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@MasterBlaster : Se vede ca nu te-ai urcat intr-o Jetta facuta pt piata americana..

Inca nu am avut ocazia sa parasesc batranul continent. Si chiar daca o sa ajung pe acolo si o sa ma plimb cu o Jetta raman la aceeasi parere, ca nu exista diferente structurale intre modele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!