Jump to content

Defect de fabricatie sau taietura


Septimiu.
 Share

Postare recomandată

Cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am observat ca la una din rotile de iarna, pe calea de rulare am o crapatura (imaginea atasata).

E interesant ca crapatura se afla pe canal iar pe crestele adiacente nu exista nici o urma de taiere. Adancimea este pana la stratul de sarma.

Dupa forma pe care o are (nu este dreapta) eu cred ca e o problema de fabricatie si nu o taietura. Voi ce parare aveti?

Mentionez ca anvelopele au fost rulate 2 ierni, aproximativ 9000km si mai am garantie pana in luna noiembrie.

Am facut si o sesizare de unde le-am cumparat si astept raspuns.

In cazul in care raspunsul o sa fie negativ (ca nu intra la garantie), oare se poate repara acea crapatura? Ce riscuri exista daca o sa folosesc anvelopa in starea in care se afla?

post-44861-0-36982800-1368529282_thumb.j

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare a fi taietura: un ciod sau mai repede o tabla(gen sina de tramvai). La cat e de mare nu prea cred ca ai cu ce o repara. Eu nu as merge cu ea asa, poate s-o opresti doar ca rezerva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca magazinul o sa zica "da bre , e de la noi problema , iti dam banii inapoi " , de fapt , sunt sigur 

Eu cred ca e de la o sina de tramvai ...(sina d'aia la nivel cu strada) sau ..le-ai umflat prea tare si au crapat ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

mie-mi pare mai mult un defect decat o taietura (e prea naregulata marginea) . in acea zona nu se poate repara . dar nu prezinta si o umfatura in acea zona ,o iregularitate a caii de rulare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De umflat prea tare nu se pune problema (2.2bari atat iarna cat sunt pe masina cat si vara cand le tin in beci).

Nu exista nici o umflatura in zona respectiva doar crapatura pana la sarma. Nici sarma nu pare afectata.

Ma gandesc ca daca ar fi fost o taietura atunci trebuia sa lase urme si pe creste nu doar in canal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza tind sa cred ca ii defect de fabricatie. Sunt curios cu ce replica o sa vina magazinul de unde le-ai cumparat.

 

Ce marca este anvelopa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula nu magazinul decine ce se va intampla cu anvelopa, ci producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am spus de la inceput, este Continental ContiWinterContact TS830.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi taietura/ruptura. adica un obiect nu foarte ascutit, de aia are forma neregulata pe margini.

pe creasta nu e obligatoriu sa ai semn daca acel obiect a nimerit fix in sant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca sarma nu este afectata, deocamdata nu se intampla nimic. Dar pentru ca se vede sarma, aceasta va rugini si va ceda. 

   Daca ar fi cauciucul meu, dupa ce as primi raspuns de la garantie ca nu se onoreaza, as intreba la o vulcanizare ca ce sa fac cu el si daca nu primesc nici o solutie as baga ceva in crapatura sa nu rugineasca sarma, dar nici sa nu atace cauciucul.-ceva silicon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai degraba o taietura de ciob de sticla deh "revelioanele" astea ne omoara cauciucurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt sigur de ceva ma duc pana in panzele albe dar in cazul de fata chiar nu pot sa imi dau seama daca este defect de fabricatie sau taietura.

Am trimis pozele magazinului de unde le-am cumparat si ei au spus ca o sa le trimita mai departe la producator si el decide. Oricum ei au mult mai multa experienta si isi dau seama daca e taietura sau defect deci o sa iau de buna ce imi spun. Am fost foarte multumit de comportamentul anvelopelor respective si de aceea vreau sa aflu daca ma pot astepta si la alte surprize de genul asta sau nu.

Trec zilnic pe o portiune de aproximativ 50 m peste sine de tramvai dar sunt in stare foarte buna si ieri dupamasa chiar am oprit si am vazut ca sunt destul de rotunjite muchiile care ies putin din asfalt deci nu cred ca de la ele e problema.

Chiar daca ma repet, mi se pare ciudat faptul ca nu exista nici o alta urma de zgarietura in jurul crapaturii. Ma gandesc ca daca dadeam peste ceva ascutit atunci e foarte mica probabilitatea sa intre direct in canal, sa faca taietura si sa sara fara sa atinga crestele laterale.

O sa vad ce raspuns primesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu rezolvi nimic , trage o fuga la o vulcanizare si cere sa-ti puna un petic panzat.

O sa fii foarte multumit. Eventual , pentru linistea ta , la iarna il poti monta pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am primit si raspunsul din partea reprezentantei.

Mentionez ca ultima [cenzurat] se refera la anvelopa in general si nu la locul crapaturii. De altfel, cred ca acele intepaturi superficiale se gasesc pe toate anvelopele si in nici un caz nu au produs crapatura.

Tinand cont ca o anvelopa noua costa cam 300 de lei parca nu mai vreau sa pierd timp si sa imi fac nervi degeaba pe la OPC.

Ma gandesc sa trimit poze si la Continental Germania sa vad ei ce zic dar nu am mari asteptari. Ce mi s-a parut ciudat este faptul ca reprezentantul Conti Romania nici macar nu a vazut anvelopa si a luat decizia numai pe baza pozelor.

Oricum pe viitor voi alege alta marca de anvelope.

post-44861-0-11413000-1371474409_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au miscat destul de repede cu "analiza" ,doar ca nu e rezultatul sperat .

eu cu  garantiile astea ,cred cam asa : 

-oricum 90% din persoane pierd bonurile de cumparare = 0 garantie

- 9% folosesc incorect produsul = 0 garantie

- 1% (sper) recunosc ca e vina lor 

multumesc (nush cui) ca am avut doar o singura data o neplacere cu un intinzator de curea de alternator (am scapat ca prin urechile acului de ruperea distributiei) iar   producatorul mi-a rambursat doar pretul piesei respective ,pretul manoperei si restul pieselor afectate l-am suportat eu desi dauna era produsa de piesa respectiva.

garantia la cauciucuri o vad chiar o "luare la misto' " de catre producatori ,pentru ca e deajuns sa strabati 1Km de drum neasfaltat (si la noi sunt multi km de astia) sa ramana "urme de intepaturi pe calea de rulare" si sa-ti iei adio de la garantie .

:grrrrrr: grija mare pe unde calcati !

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!