Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

- linistea in habitaclu nu mi se pare de top, pe langa zgomotul de rulare se aude si vantul si apoi si motorul, adevarat ca toate astea la peste 100kmph, pana la 100kmph e liniste;

Ai mai mers si cu alte masini intre timp? Te intreb ca si mie incepuse sa mi se para ca nu e chiar asa de bine insonorizata, insa dupa ce am mai mers cu alte masini si m-am suit din nou in Golf, mi-am schimbat parerea. :)

 

Mda, nu ai ce sa faci cu masina cand arata asa :dry: insa sa speram ca elibereaza drumul si ca nu mai da ninsoarea, cu caldura asta.

Care caldura, ca saptamana asta se cam anunta precipitatii in toata tara, si in special in w/e.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

S-ar putea sa ai dreptate cu insonorizarea, incepi sa auzi prea bine toate zgomotele, e normal ca nu e electrica :) Dupa cum ziceam pana in 100kmph e liniste si sunt multumit pentru asta. As merge totusi cu un seria 3 diesel sa vad diferenta :) daca merita ce mi-am propus eu un 2016

 

Despre Transalpina mai vorbim pe pm, sa nu facem chat pe forum.

Modificat de codz
Link către comentariu

Eu n-am gasit nimic din clasa compacta care sa fie peste Golf la liniste si antifonare, excluzand Audi, BMW si Mercedes, evident.

Asa ca nu te obisnui atat de mult cu binele cat sa inceapa sa-ti puta ca nu e ok si ajungi nemultumit de cam toate masinile pe care le incerci pana dai de cele 3 marci de mai sus, dar acolo vorbim de alta mancare de peste; una mult mai scumpa! ;))

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

ODO: 24500 km (500km intr-o luna, merg putin prin Bucuresti)

 

Nu am dus-o pe Transalpina, asteptam vara si impresii despre starea drumului. In schimb sambata plecam la drum spre Thassos, sa vedem cum se prezinta acest drum si care va fi comportamentul si consumul masinii avand in vedere ca probabil va fi foarte cald si drumul cu destule trecere prin munti in Bulgaria si pe autostrada in Grecia.

 

Referitor la limitarea Golfului privind bagajele in concediu, am mai cumparat un geamantan dar cu peripetii, am luat mai intai unul care mi s-a parut ok, de 61cm inaltime, insa la portbagaj nu mi-a placut ca nu se putea pune decat orizontal nu si vertical si nici doua una peste alta orizontal nu incapeau (nu se mai inchidea hayonul), asa ca l-am schimbat cu unul mai mic ca inaltime, care intra si vertical si cu un pic de apasare a hayonului intra doua orizontal unul peste altul, ocupand impreuna cam 40% din portbagaj.

 

Vreau sa iau 3 geamantane de 60-65 litri fiecare, un bag de sport de cca 40 de litri si doua trotinete, una de copii si una de adulti, sa vedem daca imi iese. Apoi la intoarcere as vrea sa vin cu niste produse gen ulei de masline presat la rece, rosii uscate in ulei, pentru care mai am nevoie de niste spatiu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

ODO: 26000km dupa excursia de 1400km in Thassos

 

Consum mediu total 6,6/100, inclusiv plimbarile pe insula (100km in jurul insulei cu drumuri muntoase si coborari/urcari de la plaje pe drumuri foarte abrupte pe unde e mai indicat un offroad). Doi adulti un copil si portbagajul plin plus o lada frigorifica in habitaclu.

 

Drumul este solicitant pentru ca in Bulgaria sunt putine sectiunile drepte, tot drumul o tine in curbe majoritatea intre copaci fara vizibilitate, fiind prima data eram atent ba dupa semne ba dupa gps, oricum am intors de cateva ori si am gresit drumul o data de am mers pe piatra cubica vreo 10 km (nu am mai vazut piatra cubica in afara oraselor decat la bulgari). Din aceasta cauza nici nu am pus volanul pe sport cum fac deobicei la drum lung.

 

Suspensia Golfului nu este iertatoare pe drumurile proaste (cum sunt multe in Bulgaria de iti vine sa iti bagi picioarele ca ai luat-o pe acolo, dar asta e vrei in Grecia trebuie sa traversezi Bulgaria). Cred ca suspensiile altor masini sunt mai adecvate drumurilor mai proaste, gen Ford, Nissan, Renault. Nu stiu cum ar fi evoluat un 320d pe drumurile respective, stiam ca suspensia la BMW este cel putin la fel de tare ca la Golf.

 

Cutia DSG a fost un pic depasita la drumurile de munte, ducea in a 7-a chiar daca urca si se simte lipsa de cuplu, chiar daca la serpentine simtea si dadea a 4-a sau chiar a 3-a, am folosit in Thassos cutia pe manual in viteza 4-a (cand automata o ducea in 5-7). La depasiri cateodata o duce in ture prea sus iar in rest la mers alert cu pregatiri pentru depasire schimba in draci intre 4 si 7, cand in mod normal cu o manuala stateai in 5-6 si dadeai 4 la depasiri.

 

Pentru confortul depasirilor si al accelerarilor in general am simtit lipsa celor 50Nm fata de fosta (O2/1.9tdi) deci ar fi fost utili inca vreo 100Nm in plus, urmatoarea masina va avea minim 300Nm (deci cel mai probabil back to diesel).

Modificat de codz
Link către comentariu

Cred ca in urcare trebuia sa stea pe S sau pe M. In depasiri tot in M.

Motorul acesta cand il incarci isi arata imediat limitarile.

Link către comentariu

Da, am mers la intoarcere in S o buna parte in Bulgaria, alta viata :) nu mai era nevoie sa apas tare pe acceleratie ca sa schimbe in jos. Este mult mai responsiv in S inclusiv la depasiri, este o mare diferenta fata de D. De Eco nici nu mai vorbesc, daca nu ai drum drept nu ai ce sa cauti in Eco.

Modificat de codz
Link către comentariu

Eu am facut drumul de care zici tu in data de 9 si m-am intors pe el in 16. Nu a fost nici o problema si drumurile sunt chiar mai bune decat cele din Ro (cu jante de 17)

 

Ca sa eviti piatra cubica (pe care eu n-am intalnit-o) dupa ce treci de Gurkovo faci dreapta spre Maglizh si apoi stanga spre Stara Zagora pe care o treci pe centura. Cred ca te-ai dus prin Nova Zagora unde ai gasit piatra cubica. 

 

Recunosc ca drumul la Bg nu este plat si drept, uneori mai sunt gropi/denivelari insa cat m-am plimbat eu prin tara asta in delegatii, de ex drumul Buzau-Braila e mai rau decat ce gasesc in Bulgaria. Ca sa nu mai zic de starea drumurilor din Buzau/Braila, doamne fereste, eu nu ii inteleg pe baietii de acolo care umbla cu masinile lasate, intrati odata cu masina dinspre Braila in Buzau, si mergi pe drum inainte spre mol, o sa va ia toti dracii.

Modificat de deenman
Link către comentariu

La dus am mers pe Veliko - Gurkovo - Maglizh - Stara Zagora .. samd .. la intors am zis sa incerc autostrada pe bucata Stara Zagora - Nova Zagora, dar drumul de la Nova Zagora la Gurkovo e groaznic dupa cum ziceam cu gropi, denivelari si piatra cubica  :tuktuk: de la ala am ramas impresionat negativ, in rest da drumul e bun doar ca foarte virajat.

Link către comentariu

Acum uitandu-ma la masina, doar ce incepe sa se dezmorteasca. M-am mai uitat pe dedesubt si pe la motor, totul e teapan. Ar trebui sa o folosesc mai mult ca in maxim doi ani cand o dau sa aiba cel putin 50000km. Aviz amatorilor (doritorilor in fine ca amatorilor suna urat). Anul viitor planuiesc sa merg cateva mii km ori prin tarile baltice ori in Italia unde am fost si cu O2.

Modificat de codz
Link către comentariu

Pentru drumurile de munte, M + padele "rulez". :)

Eu zic ca peste vreo 3 saptamani merge o Transalpina, vezi cum e si cu M si mai faci si niste km, ca sa te mai apropii de obiectiv. ;)

Link către comentariu

Si eu ma pregatesc de primul concediu cu Golf-ul, dar pentru ca am doi copii in dotare ma pregatesc sa investesc intr-o cutie Thule. Cred ca va fi prima data cand voi duce lipsa vechii Octavii combi :)

Link către comentariu

Daca deja ai facut jumatate din investitie cu barele atunci mergi mai departe si ia si cutia, un Thule Pacific 100 are 330 litri aproape cat tot portbagajul Golfului, un Thule Pacific 200 are 410 litri, deja peste capacitatea portbagajului Golfului.

 

Eu in loc sa cumpar bare + cutie am preferat sa cumpar trei bagaje de inaltime cca 54cm (putin peste genunchi cand sta in picioare) care sa intre in orice pozitie in portbagaj, orizontal sau vertical, pe lungime sau pe latime .. ca sa optimizez spatiul necesar pentru altele gen trotineta (nu a incaput insa si trotineta de adult) .. nici lada frigorifica si nici o geanta mare cu prosoape nu au mai incaput in portbagaj, acelea sunt cei 50-100 litri in plus necesari unei masini de familie (>440 litri). Insa timpul petrecut cu masina in concediu este <10%, in rest mers in oras sau excursii de weekend, in care nu au nevoie de portbagaj mare. Eu asa mi-am facut calculul cand am renuntat la Superb 2 in favoarea Golfului :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

 

- linistea in habitaclu nu mi se pare de top, pe langa zgomotul de rulare se aude si vantul si apoi si motorul, adevarat ca toate astea la peste 100kmph, pana la 100kmph e liniste;

Ai mai mers si cu alte masini intre timp? Te intreb ca si mie incepuse sa mi se para ca nu e chiar asa de bine insonorizata, insa dupa ce am mai mers cu alte masini si m-am suit din nou in Golf, mi-am schimbat parerea. :)

 

 

Ca proaspat posesor de G7,  dupa un drum exterior de aprox. 750km, pot sa confirm problema zgomotului de rulare. Eu incep sa il simt de pe la 60km/h, iar peste 100km/h mi se pare chiar deranjant. Comparativ cu cealalta masina din "ograda", un Nissan Qashqai 2007, zgomotul la G7 e mult mai pregant, pe asfalt de buna calitate face un zgomot relativ similar cu cel facut de Qashqai pe un asfalt/cu tratament cu criblura. 

Sotia zicea ca "parca mergem cu trenul" :))

Anvelopele cu care a venit sunt ContiEcoContact5 205/55 R15. Din 2-3 review-uri pe care le-am citit, par sa stea destul de bine la capitolui noise comfort.

Presiunea in anvelope n-am apucat sa o verific, dar agentu care mi-a livrat masina m-a asigurat ca e "in parametrii", adica 2.5-2.6 daca tin bine minte.

 

In schimb zgomotul motorului e bine atenuat, peste 60km/h e perceptibil doar la accelerari mai viguroase, posibil si din cauza huruitului de da rulare.

Link către comentariu

Redu presiunea la 2.2 si o sa vezi o imbunatatire a confortului, la peste 2.4 masina simte toate denivelarile din asfalt.

 

La Qashqai este alta suspensie, mai permisibila, pe asfalt nu se aude, la Golf nu au pus o suspensie destul de tare, buna sa te tina pe drum la viteze mari, de stabilitate nu avem ce comenta, inclusiv in viraje.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa consemnăm 29000km.

 

Plus faptul ca sotia a condus mai mult timp pentru prima data masina si a obtinut 6.2 in afara si 6.7 combinat cu un drum de duminica, oricum, e clar ca are piciorul mai usor ca al meu :)

post-1145-14403522107087_thumb.jpg

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 1 month later...

Să marcăm borna de 30mii km.

post-1145-14440269769919_thumb.jpeg

Merită măcar o spălare, eventual o decontaminare și o ceară înainte de iarnă.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Azi am pus si eu GY UG8-urile .. astept temperaturile mici si iarna :)

Am prins liber .. intrat direct pe rampa, spalat jante, echilibrat, presiune 2.2, totul ok

Cele de vara mai au 4-5mm, deci mai merg maxim un sezon .. pe urma sa vedem .. Dunlop Blue Response, Michelin Primacy 3 sau .. Crossclimate (care ar scuti cam 2000 lei avand in vedere costul unui set de iarna si a 6 schimburi). Ar mai ramane doar sa trec anual pe la echilibrare.

Modificat de codz
Link către comentariu

Mai ai rabdare cu Crossclimate-urile sa vedem feedbackul posesorilor dupa iarna asta, daca sunt bune si iarna (medium, macar) atunci clar urmatoarele anvelope o sa fie CC. Eu mi-am pus nokianurile wr d3, si le las urmatorii 2 ani si vara si iarna, ca sa se uzeze, au dot 2013 si arata ca noi, daca e sa le tin doar iarna le uzez de tot prin 2020.

Link către comentariu

In ultimul numar AutoBild apare un test cu anvelope all season. Michelin CC a iesit pe locul 2 la general. Ce mi-a ramas in minte..desi se considera pneu de iarna a iesit pe ultimele 2-3 locuri din 10 pe zapada. Ziceau si cei care au facut testul ca, pneul Michelin CC se apropie mai mult de unul de vara si e cam departe de unul de iarna. Pentru ierniile din Romania eu zic ca nu se prea preteaza, posibil pentru vestul europei (Belgia, Olanda, Franta, Uk..)

Link către comentariu

Eu am vazut testul asta http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Is-there-a-true-all-season-tyre-We-find-out.htm unde vad ca au urcat pe rampa cu zapada si urmaresc thread-ul asta de aici de pe vwforum http://vwforum.ro/topic/118169-p-michelin-cross-climate-inovatie-sau-nu/?view=findpost&p=2643436&hl=%2Bcrossclimate sa vedem ce zic utilizatorii, mie mi-ar conveni sa fie foarte bune vara pentru ca vara merg mai mult si mai in viteza, iarna drumurile sunt deobicei deszapezite, doar in concedii la munte cand mai dau de drumuri inzapezite trebuie sa faca fata, in cazuri extreme se pun si lanturile (desi uite imi dau seama ca nu am lanturi pentru 205/55/15, trebuie sa iau daca merg in Austria).

 

Al doilea set de anvelope costa 1500 lei iar schimburile si depozitarea ma costa 500 lei/an deci pe 3 ani economia este chiar de 3000 lei, cat 1/2 an de benzina sau cat 2-3 revizii.

Modificat de codz
Link către comentariu

Nu au cum sa fie atat de performante, mult marketing si sponsorizari, tot o solutie de compromis sunt. Economia nu este asa mica deoarece rulezi mai multi km cu o singura pereche deci se duc mai repede decat 2 seturi alternate.

Este o anvelopa de vara care merge si iarna daca nu dai de zapezi mari sau ghetus.

Modificat de TDR
Link către comentariu

As mai adauga si faptul ca in ultimii ani de viata vor avea profilul destul de mic, lucru ce le va dezavantaja drastic pe zapada.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!