Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Senzori, daca simti nevoia. Eu n-as schimba anvelopele daca nu sunt foarte dezastruoase in privinta aderentei, probabil castigi ceva la capitolul zgomot, la confort imi vine greu sa cred ca ar fi o diferenta notabila, in schimb investitia e destul de mare.

Pedale de care ai vrea, cele de GTI/R? Nu castigi la confort, doar la aspect.

Si eu zic tot "fara tuning in garantie". Sorry! :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Și eu am avut planuri mari cu mașina mea acum vreu an... Am regretat că nu mi-am luat GTI și mi-am propus să o upgradez, să o fac cît mai sportivă. Legat de tunningul la motor am contactat mai multe ateliere și toate răspunsurile au fost aproape similare cu acesta: "The 1,4TFSi are not the best base in the world to get a lot of power from, talking about a stage 1 tuning is around +35hk and +50nm, and cost 8995:- SEK.

And still is it a lot slower then a GTi.

And then we should remember that Volkswagen have had a lot of problems with the 1,4TFSi engine, so it´s not a good engine to start with if You ask me!

And also the 1,4 have a weaker DSG gearbox, not as good as the 2,0TDi and 2,0TFSi engines have, so yes it have some limits that you don´t like to go over." Recomandarea tuturor a fost să vînd mașina fără să investesc nimic în ea și să îmi cumpăr un GTI. în cazul în care nici GTI-ul nu m-ar satisface, măcar ar fi o bază solidă pe care se poate lucra. Mi-am pierdut complet interesul să upgradez motorul pe care îl am, am renunțat de tot la idee și ți-aș recomanda să faci la fel.

Dacă am ales motoare mici, mergem așa cu ele pînă o să ne permitem altele mai mari... Părerea mea...

Link către comentariu

Cine cumpara 1.4 si apoi vrea 200+cp inseamna ca a luat ceva gresit din start. E motor de oras care se descurca mai mult decat onorabil si in exterior.
Discutam aici de noul 1.4tsi de pe mqb care difera de vechile 1.4tsi. In special twincharger a avut probleme. Este pe youtube un 1.4 122 de pe mqb cu 177cp din soft si downpipe.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asta este si parerea mea, doar visam si eu malai :) Nu am simtit pana acum nevoia de mai multa putere, insa urmatoarea masina o sa fie peste 150cp, sa fie acolo :)

 

O sa intreb la PBN daca monteaza senzori de la carsystems.pl si sa vad care ar fi pretul total al distractiei. Cu anvelopele de vara incep sa ma obisnuiesc cu sonorul, se simte si diferenta de aderenta, de asta m-au apucat gandurile de putere.

Modificat de codz
Link către comentariu

Pedale si/sau senzori, cu celelalte e prea mare bataia de cap pentru un castig prea mic. Daca ai boarding spots sau luminile din portbagaj sunt prea slabe (ca la mine!), poti pune niste led-uri mai puternice. Eu asta cred ca o sa fac in curand. La O3 daca deschizi portbagajul pe intuneric, luminile alea sunt aproape inutile la cat de slabe sunt.

 

Eu zic sa lasi motorul asa, cum au zis si ceilalti, ai grija de ea sa aiba valoare buna de revanzare. Si la urmatoarea iei un motor mai cu muschi.

Link către comentariu

La G7 e un singur bec in portbagaj in dreapta, la O3 are si in stanga? Am observat si eu ca daca acopar becul cu bagaje in portbagaj se face bezna.

Nu modific nimic la motor. Nici la O2 nu am modificat si merge si acum la 10 ani la noul proprietar.

 

Ma gandesc deja la valoarea de revanzare, cat o fi acum si la cat o fi la anul sau peste inca un an cand vreau sa fac buy back-ul.

Modificat de codz
Link către comentariu

@Tudor: pai la tine se rataceste lumina in ditai portbagajul ala! :lol:

La noi intr-adevar fiind un singur bec, cand ai portbagajul plin si pui ceva in dreptul becului, se cam face bezna.

 

@codz: cu buy-back-ul nu faci nicio treaba, mai bine o vinzi la persoana fizica.

Link către comentariu

Da, eu am lumini pe ambele parti. Si totusi la doar 300.000 km/s cam oboseste lumina dintr-o parte in alta a portbagajului...

 

PS: Buy-back nu e o idee deloc buna pentru buzunarul tau.

Link către comentariu

Salutare!

 

Cum sunt scaunele Ergo după 2 ani de folosință? Se văd urme de uzură? Buretele pe laterale s-a mai lăsat? (vara frige pielea?  :D  )

 

Din ce-am citit și pe alte topic-uri, este o investiție bună

Link către comentariu

Sunt ca in prima zi, poate pentru ca si eu ma port cu grija. Nu s-a lasat sau uzat nimic. Vara nu m-au deranjat (doar volanul cam frige vara) iar iarna incalzirea in scaune merge excelent. Nu folosesc functia de masaj dar cine stie poate mai tarziu.

Este un element definitoriu la Golf 7, poate nu as fi luat Golf daca nu era aceasta optiune care schimba total interiorul masinii, nu numai scaunele ci si usile, bancheta spatele, spatarele, tetierele. Este buna investitia 100%.

Modificat de codz
Link către comentariu

Efectuat inspectia anuala (a doua a masinii), 23250km, nu a fost schimbat uleiul, s-au lamurit in final ca masina are interval flexibil la schimbul de ulei la cat zice masina nu la 15000km cum mi-au zis prima data.

S-a schimbat filtrul de polen, nu stiu de ce nu l-au schimbat anul trecut, este destul de murdar. Total cost 310lei din care 140lei manopera daca retin bine.

S-a constatat un zgomot in bara fata, se aude la denivelari si chiar cand bati in bara, zic ca trebuie sa mai trec o data sa dea jos bara. Ce sa fie oare?

Nici un update soft sau actiune pentru DSG7.

post-1145-14292013050795_thumb.jpg

Link către comentariu

Ai curaj sa lasi uleiul peste 20k km.....eu sunt mai precaut si il schimb la 15k sau un an.

Link către comentariu

Uleiul a fost schimbat la revizia dupa primul an la cca 10000 km. Eu nu fac 15000 pe an deci probabil masina va dori schimb de ulei prin ian-feb 2016, vom vedea.

Gata cu garantia de fabrica. Ce repede au trecut doi ani. Ma uitam in caietul de service cate pagini pentru inspectii sunt. Cine mai tine masina 20 de ani?

Ce poate fi in bara din fata sa zornaie?

Cheltuieli in 2 ani: €2600 benzina, €1500 asigurari, €850 service, taxe si accesorii, detailing etc €650 anvelope (de iarna noi + schimburile si depozitarea).

Modificat de codz
Link către comentariu

De curiozitate pe unde se schimba filtrul de polen?

Bara scartaie efectiv cand apas pe buza de jos de la asfalt iar cand lovesc cu mana trancane tare a metal. Ce e acolo?

Link către comentariu

Ai fost cumva lovit, se vad urme pe bara? Sa nu se fi desprins ceva din suporti, gen radiator. Poti sa vezi ceva daca te uiti dinspre compartimentul motor sau de sub?

Link către comentariu

Dinspre motor nu e nimic, doar din fata, exact la partea de jos a barii scartaie si troncane a metal. O sa imi fac curaj sa o dau jos sa vedem ce e pe acolo.

Link către comentariu

Cand trec peste santuri da, ca si cum as avea niste sticle in portbagaj. Am crezut ca m-a luat si pe mine problema cu suspensia zgomotoasa.

 

Apropo, cand ma uitam prin grila de la bara am vazut un senzor, acela sa fie senzorul de airbag sau ce senzor este in spatele barii?

Modificat de codz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Ura! Am rezolvat problema cu troncanitul in bara. Este vorba despre o piesa de metal care este exact in partea de jos a barii, prinsa in doua nituri. Unul dintre ele s-a rupt, e adevarat nu de capul lui, anul trecut m-am apasat cu masina pe bara intr-un sant si asta a fost efectul.

 

Operatiunea bara jos - nit nou pus - bara sus a durat 20 minute, la un service non-reprezentanta, un baiat super priceput. Pun poze pentru colegii curiosi sa vada ce se afla sub bara din fata a Golfului 7 (eu unul eram foarte curios ca nu am mai vazut la nici un Golf).

 

Problem solved, urmeaza ITP-ul saptamana viitoare, inaintea trip-ului in Grecia.

 

LE: si cand ma gandesc ca cei de la reprezentanta imi spuneau ca trebuie date si farurile jos .. ce minciuni

post-1145-0-32196000-1431085790_thumb.jp

post-1145-0-16720500-1431085799_thumb.jp

post-1145-0-20780300-1431085801_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Publicat (modificat)

ODO: 24.000 km / 2 ani si 1 luna

 

Am tras o tura pana la Vulcanii Noroiosi, aveti cateva poze mai jos cu peisajul nepamantesc de acolo :) Este de vazut pentru cine nu a fost. Atentie noroiul nu este din acela 'tamaduitor' ca la Techirghiol ci este toxic din cauza gazelor petroliere cu care este amestecat.

 

Golful s-a comportat foarte bine, nici n-ar fi avut ce sa fie altfel, doua persoane, trafic lejer, desi la intoarcere unii circulau cu viteze de autostrada pe DN2, e nebunesc cum pe DN1 se circula in limita legii iar pe DN2 stau cu radarele doar in localitati la 50kmph, in schimb in afara localitatilor se circula cu viteze mult prea mari.

 

In aceasta excursie am constatat (din nou):

- zgomot la rulaj mare din partea anvelopelor Dunlop SP Sport Fast Response; azi dimineata incepusem mesaj in aria vanzari insa m-am potolit gandindu-ma ca daca imi iau Michelin Primacy 3 poate nu dau de liniste absoluta si mai dau si in alte probleme, pentru ca nu am altceva de reprosat Dunlop-urilor originale cu care a venit masina (made in germany) decat zgomotul la rulaj pe suprafete mai rugoase in special;

- drumul pana la Paclele Mari/Mici fiind mai prost, am constatat ca suspensia functioneaza foarte bine, fara zgomot;

- cutia DSG7 isi face treaba bine, stie sa retrogradeze si la rampa mai mare (urcare) si la panta (coborare) sa tina frana de motor, uneori totusi se prinde mai tarziu daca nu apesi pe acceleratie, partea buna este ca oricand poti sa controlezi din padele si sa retrogradezi imediat;

- linistea in habitaclu nu mi se pare de top, pe langa zgomotul de rulare se aude si vantul si apoi si motorul, adevarat ca toate astea la peste 100kmph, pana la 100kmph e liniste;

 

Postez si consumul ca si referinta (5,7l/100). Weekendul viitor: Transalpina :icon_bounce: Sa nu uit sa fac poze si cu masina :)

post-1145-0-80849000-1431349781_thumb.jp

post-1145-0-30016200-1431349784_thumb.jp

post-1145-0-34802900-1431349787_thumb.jp

post-1145-0-68379000-1431349789_thumb.jp

post-1145-0-13670700-1431349792_thumb.jp

post-1145-0-31848000-1431349806_thumb.jp

post-1145-0-05942700-1431349879_thumb.jp

post-1145-0-40690100-1431349879_thumb.jp

post-1145-0-74605800-1431349879_thumb.jp

post-1145-0-06712200-1431349880_thumb.jp

post-1145-0-43018900-1431349880_thumb.jp

post-1145-0-41472000-1431349884_thumb.jp

post-1145-0-85516700-1431349884_thumb.jp

post-1145-0-89582200-1431349901_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu

Vii tu sa-mi strici visurile :winter: trebuia sa-mi mai las anvelopele de iarna? Nu am mai fost si doar weekendul viitor am o portita de facut experienta asta.

 

Am citit aici ca este Transalpina este inchisa pana pe 15 mai, pentru lucrari de modenizare. Pe 16 mai dimineata o sa sun la CNADR sa vad daca au deschis si daca este zapada.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Mda, nu ai ce sa faci cu masina cand arata asa :dry: insa sa speram ca elibereaza drumul si ca nu mai da ninsoarea, cu caldura asta.

post-1145-0-09008500-1431354337_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!