Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Merci Bismark si Tilu:)

Inteleg ca cu DSG iti pierzi abilitatile de sofer?:) Adevarul e ca conduc mai calm asa ca un sofer de limo, dar astept vremea sa exploatez potentialul maxim al motorului dupa rodaj:)

Link către comentariu

Numai masini noi pe aici, la cat mai multe!!!! :)

Aceasta culoare as alege si eu, faina. Km cu placere.

Link către comentariu

Nu vreau sa creez o polemica, pentru ca stiu ca vor exista doua tabere, insa ma intereseaza strict motivele TALE pentru care ai preferat sa iei o masina noua, de clasa medie, pentru 23.000 euro, in dezavantajul uneia de clasa mare, second hand? La 23.000 euro gaseai un second hand de an destul de bun, dupa 2010, cu pana in 100.000 km, si aici nu vorbesc de masini aduse de samsari, ci de o "partida buna" gasita si verificata de tine. Poate un Passat CC, poate un BMW 318, 320... sau orice altceva care ofera mai mult confort, siguranta si dotari, pentru suma data.

 

Repet, ma intereseaza motivele tale si exclud polemica pe acest subiect.

 

Multumesc!

Link către comentariu

Calculele au fost destul de complicate. Nu ascund ca am cautat si o masina sh anul trecut, ma uitam dupa A4 la 15000eur. Problema vine de la faptul ca am vrut DSG, iar aceasta este o cutie destul de sensibila, la care e de preferat sa ai garantie daca o apuca sa se strice mecatronicul sau ambreiajele. Asa ca daca luam un sh cu DSG, chiar daca era din 2011, avea 100.000km si putea sa crape la mine. Pe de alta parte eu personal nu as da peste 15000eur pe o masina SH.

 

Pe o masina noua as fi dat pana in 25000eur. Am testat in ultimii doi ani: Skoda Superb, Ford Mondeo, Toyota Corolla, BMW X1, BMW 318, toate cu cutii automate - iar DSG-ul de la VAG mi-a placut cel mai mult, repet este cea mai putin solida (fiabila) dar vom vedea. Un X1 nou sau un BMW 318 sh de reprezentanta (de test) din 2012 erau 32000eur, peste buget. Superbul pe care il vroiam eu (2.0tdi/170co/dsg) era peste 26000eur. Mondeo la fel, Corolla era fara feeling si cu motor imens de 2.2litri, cutia automata inceata.

 

Asa ca decizia a fost intre O3 si G7, masini foarte diferite dpdv al spatiului. Am ales G7 dupa feeling, pentru ca mi-au placut unele lucruri mici dar care conteaza: scaunele ErgoActive (piele pe scaune, spatare, bancheta si usi - scaunele de pe O3 m-au dezamagit la suportul lateral), volanul (forma, pielea - de ex. nu mi-a placut volanul de pe Superb), functia AutoHold, faptul ca are suspensie independenta si la 1.4tsi, felul cum pleaca de pe loc, cum se misca, silentiozitatea - asta am cautat in final, nu cea mai sportiva sau cel mai bun raport spatiu/pret (care e O3) ci o masina foarte silentioasa - de asta am schimbat si de la diesel la benzina, anul trecut credeam ca imi voi lua O3/2.0tdi/dsg, pe urma O3/1.8tsi.DSG ca sa ajung sa aleg o schimbare - G7/1.4tsi/DSG :)

 

A, si nu in ultimul rand, dupa ce am tot testat Superbul prin Bucuresti, am decis ca nu vreau o masina de 4,83 metri (Superbul) cu care sa trec pe langa locuri de parcare in care sa nu incapa, apoi si O3-ul l-au marit la 4,66 metri, Golful la 4,25 metri incape peste tot si asta am confirmat acum de cand am masina, in 80% din cazuri n-as fi intrat cu Superbul.

Link către comentariu

Iti multumesc pentru detalii si descrierea completa, e un punct de vedere solid si bun... cu toate acestea eu nu as fi procedat la fel, insa exact ca si tine, nu as fi dat mai mult de 15.000 euro pe o masina SH. Si, da, din punctul de vedere al cutiei, ai ales foarte bine mergand pe masina noua cu garantie. Noi am avut un Lancer, cum spuneam, automat, 1.8 benzina si pe langa faptul ca aveam consum si de 13 l/100 km in regim de oras (unde pterecem peste 80% din km), era si puturoasa si ce ne mai ajutau padelele de la volan, care iti dadeau un feel sport intr-o depasire mai stransa. Am luat acea masina la 36.000 km si la 86.000 am dat-o, pentru ca ar fi trebuit sa incepem sa investim in cutie... ulei, verificari, etc. si am fost (bine) sfatuiti sa o vindem.

 

Revenind la partea cu NOU vs. SH, daca nu s-ar fi pus problema cutiei automate, as fi luat oricand un CC sau un B6, in dezavantajul unui Golf, fie el si nou.

Dar te inteleg si stiu cata dreptate ai! Iti doresc sa nu ai absolut nicio problema cu masina ingeneral si cu cutia automata, in special. Sa stii ca totul tine si de modul in care este folosita cutia si desi multi spun ca aceasta stie singura ce si cum sa faca, de multe ori conducatorul provoaca si maltrateaza cutia, cerand de la ea lucruri pe care desi le face intr-un final, le face extra rolului ei normal. Insa pana acum mi-am dat seama cu cine discut si stiu ca nu va fi cazul. :)

 

Sa aveti grija unul de altul si numai bine!

 

Raluca. ;)

Link către comentariu

Ai dreptate cu utilizarea cutiei, daca n-ai nici un fel de grija de ea se uzeaza mai mult decat ar trebui. E o pacoste pana la urma, pentru ca lumea aude de probleme si la revanzare nu se mai cauta, decat cei care au mai condus automata, oricum sunt mai putin decat cei care cauta manuala.

 

Urmatoarea masina (peste 4 ani) e posibil sa fie un SH de 2-3 ani < 100miikm, de exemplu un A3 model 2013 (fab.2014-2015) sau un BMW 318 (fab.2013-2014) sau un X1 urmatorul model (2014-2015) sau un X3 (2013-2014). Dar pana atunci vom vedea .. deocamdata rulam in G7 :)

Link către comentariu

frumoasa,dotata si normal si scumpa:)))

ps asa se intampla cu golfurile dotate

 

golf 7 ele ptr mine nu m a impresionat la design,un golf 6 dotat e cu mult mai frumos ca un golf 7,in schimb noul desen al farurilor xenon e altceva,ptr acele faruri pot spune ca a inceput sa mi placa din ce in ce mai mult:)

sa l stapanesti sanatos.prin prisma acelor faruri pot spune ca ai o masina fff frumoasa.ps eu as fi ales un alb  si prima optiune la ea as fi achizitionat un set de jante 17-18,,,la pachet ar fi si un update al tipsurilor,teava aia taiata nu arata f grozav,oricum sunt detalii astea,felicitari

Modificat de guesswh0
Link către comentariu
Publicat (modificat)

In afara de farurile cu xenon as spune ca si bordul e mai dichisit ca la G6, ceasurile albe pentru mine sunt mult mai odihnitoare, volanul e mai profilat, tesit, pielea parca mai buna. Plus noile motoare pe benzina care au scapat de lant.

 

Este scumputa daca vrei sa fie dotata. Din xenon, climatronic si alte 4-5 dotari in functie de gusturile fiecaruia, ori de aspect vizual (stopuri LED, scaune ErgoActive, jante 17-18) sau functional (pachet lumini si vizibilitate, volan piele, Climatronic, keyless, selectare mod conducere, composition media, rear assist) ajungi imediat la un plus 3000eur. Fara sa mai vorbim de DSG, inca 2000eur sau DLA/LA, ParkPilot, inca 1000eur.

 

Deci optionalele sunt intre 3000-6000 eur (desi eu zic ca dai 6000 eur pe optionale doar daca ai un robinet de bani acasa :dry:) , sa zicem ca asta include si vopseaua metalizata sau poate alb, nu am vazut inca un G7 alb dar probabil arata bine (dar sensibil la praf), minus sa zicem 1000 eur discount, plus pretul de lista corespunzator motorizarii/echiparii, adica intre 16 (1.2tsi/TL) si 29 mii (GTI/GTD) .. dupa buget :)

 

Una peste alta cred ca G7 se va vinde un pret mediu de 20 mii, adica vor fi si masini de 17-18 si de 19-21 si 22-25. Mai jos de 17 nu se poate, mai sus de 25 .. :sly:

 

LE: merci, am uitat :) si inteleg ce zici cu alb + 17-18 inch + xenon .. ar fi un G7 cu sport look, poate acum 10 ani m-ar fi tentat .. insa acum eu am avut nevoie de, cum zicea top gear "all the car you'll ever need", Golf este masina care nu exceleaza in nimic dar le face pe toate foarte bine, poti face cu ea si oras si serpentine si drumuri lungi de 1000km/zi, cu un sentiment placut la driving

Modificat de codz
Link către comentariu

2 ani am avut Passat B6 Candy White si iti spun ca nu am avut nicio problema cu praful. Culoarea (nonculoarea) s-a comportat excelent si singurele probleme de estetica erau in momentul in care se stropea cu noroi, dar praful nu se observa deloc, chiar si dupa mai multe saptamani cu masina nespalata. Cu toate astea eu consider ca o masina cu cat e mai mica si e alba cu atat pare si mai mica... nu cred ca pe G7 ar fi fost un avantaj. Cred ca singurele Golfuri albe (in general) le-am vazut ca fiind cele de la Vodafone sau de la alte firme cu pretentii care au agenti/soferi.

 

Acest gri de pe G7 al tau e superb si te va scuti de cateva drumuri la spalatorie in decursul timpului. ;)

 

Ps: nu te mai da mare!  :lol:

 

:icon_rendeer:

Link către comentariu

Ups, unde m-am dat mare? Te referi la faptul ca spun ca G7 arata mai bine la interior ca G6? Pai nu e normal sa fie o imbunatatire de design? :)

 

Nu ma dau mare ca am luat 1.4tsi/122 .. daca imi luam 1.4tsi cu ACT 140cp sau 2.0 cu 150cp sau GTI atunci era alta treaba :) sunt sigur ca in curand vom avea colegi de forum care-si vor lua GTI si vor incepe discutiile adevarate

Link către comentariu

Ei, ti-ai dat seama ca glumeam! Imi place felul in care argumentezi fiecare decizie si incet-incet parca imi schimb parerea despre achizitia nou vs. sh. :)

 

Ai o super masina si trebuie sa te mandresti cu ea, mai ales ca esti unul dintre putinii curajosi care isi iau o masina de clasa medie, dotata full, la un pret considerabil. Iar daca discutam despre GTI-uri, atunci aceia sunt chiar fanii marcii si ai masinii, pentru ca iar nu inteleg cum sa justifici 3x.xxx euro pe o "sfarleaza". :)

 

:vwrullz:

Link către comentariu

Raportul in Romania este inca 5:1 (masini sh inmatriculate vs. masini noi), pe criza asta este de inteles si foarte normal. Insa mai sunt persoane care cumpara de noi GT-uri si R-uri. Sunt sigur ca vor fi in curand GTI-uri pe forum, eu m-am dat anul trecut cu un R si pentru pasionatii de sportivitate e lux :)

 

Deabia astept sa o mai scot din oras :) Pana atunci saptamana viitoare expira numerele rosii am nevoie sa ma misc repede la inmatriculari azi-maine.

Link către comentariu

Sa vad ce au disponibil, oricum ceva cu 7 ca doar e G7 si ceva litere cu muchii, fara rotunde gen O, P, D, S

Link către comentariu

@66RRR - in Golf 7 poti incarca obiecte care nu incap in Passat sedan. Cum colegul codZ a avut Octavia 2 si are si copil, e clar ca nu are ce face cu un passat sedan. Iar breakul pe B6 cel putin mi se pare hidos la design.

 

Din acest punct de vedere Passatul sedan mi se pare o aberatie de masina, pretabila mai mult la taxi/business dar nu la familii. Am vazut anunt cu proprietari de passat nou care il schimba cu orice alta masina cu hayon.

 

Apoi in cele mai recente teste comparative, Golf 7 bate Audi A3, Mercedes A si BMW seria 1... Iar echipat cu HL + piele chiar este premium...

Link către comentariu

Adevarat ce spui, pe gaura portbagajului unui B6 sedan nu intra lucruri care incap lejer in Golf, insa gandeste-te ca daca nu tii neaparat sa pui lucruri voluminoase, ci doar multe, atunci Passatul are un avantaj in cantitate. Iar B6 break nici mie nu imi place, este chiar nereusit. G7 colegului, cu aceste dotari e superb si am mai spus-o. 

 

:)

Link către comentariu

Cam asa arata pe alb si cu tips-uri de Yeti. 

Confirm cele spuse despre portbagajul de la Passat B6, mare dar pentru lucruri mici.

Link către comentariu

idee de numar: 

Nu iti dau numere cu O la (prima litera dupa cifre),pt ca poate fi confundat cu 0.

Eu am vrut sa imi pun B 10 OOO(B10000),si nici cu relatii nu am reusit.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fara probleme!

 

Cum se simte puntea spate pe sine de tramvai, gropi? Genereaza ceva zgomote?

Link către comentariu

Puntea spate independenta? La fel ca cea de pe Golful VI, doar 1.2 TSI are punte spate semi-rigida pe Golf!

Link către comentariu

O masina de vis! 

Modificat de Edicu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!