Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Hello all,

 

Hai sa facem si prezentarea unui Golf 7, primul in aria "masina mea" daca nu ma insel, insa nu neaparat prima pe forum, au mai fost 3-4 inaintea mea :)

 

Asteptand O3 care a venit cu surpriza puntii independente spate numai pe 1.8tsi (fiind deci varianta pe care as fi luat-o), cochetand cu un Superb 2.0 tdi DSG 170cp la care am decis ca este prea mare pentru 80% din nevoile mele, un test drive cu G7 mi-a fost suficient pentru a da comanda noii mele masini.

 

Configurarea a fost cam asa .. mi-am dorit sa incerc TSI (dupa 8 ani de TDI) .. asta pentru ca la G7 sunt motoarele noi, din aluminiu si cu curea de distributie in loc de lant .. am ales 1.4tsi de 122cp vs. 1.4tsi 140cp pentru ca am vrut sa raman intr-un buget, in care am pus ceva optionale, care au strans aceasta diferenta de bani si chiar mai mult.

 

De asemenea am vrut sa incerc DSG, in cunostinta de cauza cu problemele posibile ale acestei cutii, am zis sa vedem :)

 

Optionale: xenon, scaune Ergo Active, climatronic, camera rear assist, computer bord Premium, oglinzi exterioare rabatabile electric, pachet lumini si vizibilitate, radio cd composition media, selectarea modului de conducere, volan multifunctional piele cu padele pentru DSG, culoare Tungsten Silver (am comandat initial Uranogrey dar am schimbat dupa ce am vazut cum arata in realitate)

 

La ora actuala este inca in rodaj, are 900km pe bord, am mers pe A3 cu cruise control, am mers un pic pe serpentine pe la Izvorul Rece si pe Bran-Rucar, in oras. In toate cazurile masina se descurca "as promised", este foarte silentioasa, sub 2500rpm zici ca este electrica, la parcari la fel, se misca fara nici un zgomot, m-a surprins placut in sarcina, pe serpentine, se misca mai bine decat 1.9tdi, trage cu D4-D3 de foarte jos (cuplul de 200Nm chiar intra de la 1400rpm).

 

Fiind prima masina cu DSG, dupa 18 ani de manuala, necesita adaptare (a mea nu a cutiei), am inceput sa prind subtilitatile, cum sa nu schimbe daca nu vrei, cum sa consume mai putin (modul Eco si functia lui de a decupla "coasting"), cum sa opresti masina in Autohold fara sa se activeze Start/Stop. Apropo, modul de conducere Sport (din consola nu numai din cutie) schimba simtitor raspunsul volanului (se intareste) si bineinteles pune cutia pe sport, interesant e ca poti pune cutia pe D dar volanul ramane pe Sport :) poti seta pe Individual combinatia dorita (de asta optiunea asta este "a must").

 

Despre Ergo Active - poate daca nu era aceasta optiune nu mi-as fi luat masina - schimba total interiorul, nu numai scaunele din fata ci si bancheta si fetele de usi, peste tot piele (naturala si sintetica), textil doar pe sezut, fata de invers - textil si plastic si alcantara doar pe sezut (la HL)

 

Masina a venit cu anvelope Dunlop SP Sport Fast Response, intradevar raspund foarte bine (oricum nici nu am mers sportiv cu ea inca), mi s-a parut ca sunt cam zgomotoase, dar s-a dovedit a fi presiunea 2,4 bari, am redus-o la 2,1 bari cat scrie pe usa, avand in vedere ca vine si vara, iar zgomotul de rulare s-a diminuat imediat.

 

Urmeaza niste drumuri mare / munte si prin afara tarii, de unde o sa mai pun poze :)

post-1145-0-98354000-1368514233_thumb.jp

post-1145-0-53158300-1368514246_thumb.jp

post-1145-0-68910900-1368514267_thumb.jp

post-1145-0-55711500-1368514275_thumb.jp

post-1145-0-62999100-1368514287_thumb.jp

post-1145-0-20419500-1368514293_thumb.jp

post-1145-0-53508800-1368514309_thumb.jp

post-1145-0-80454200-1368514318_thumb.jp

post-1145-0-43493400-1368514330_thumb.jp

post-1145-0-32975200-1368514336_thumb.jp

post-1145-0-47690500-1368517078_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu

felicitari pentru achizitie si sa o stapinesti sanatos. :icon_thumleft:

Link către comentariu
hallucinogen

foarte frumoasa ! sa te duca unde vrei tu fara incidente - Un pret daca se poate ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc celor de mai sus pentru urari!

 

Aproape 23mii .. bugetul meu era de 22mii dar din cauza xenoanelor am avut o depasire de buget .. dar 5% e acceptabil .. oricum va papa anual 1mie pe benzina si 1mie pe asigurari, taxe de drum samd, plus reviziile

Modificat de codz
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Felicitari!

Este configurata perfect!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Frumoasa culoare si configuratie.Sa o conduci cu placere!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

 

Stau si ma uit la plansa de bord si desi mi se pare mai draguta decat cea de la G6, dar nu mai frumoasa decat cea de la G5, cred ca va fi o reala problema praful care se va depune pe portiunea considerabil de mare de plastic lucios de pe bord... nu stiu cum este la celelalte variante de echipare, insa daca asta este o optiune pentru HL nu cred ca este cea mai buna solutie. Ma gandesc ca spalatoriile auto de la noi nu sunt atat de profesionale si nu au angajati care sa fie atenti cu autovehiculele si in mod sigur se va gasi cineva care sa stearga granulele de praf si polen cu o carpa plina de alt praf si alte granule de polen, noroi si alte particule care se gasesc in locurile unde le depoziteaza (de cele mai multe ori intr-un gard). Pacat, pentru o masina asa frumoasa si destul de scumpa, sa se prezinte la o prima vedere cu mii de zgarieturi mici si fine, pe primul lucru care iti sare in ochii: bordul... intocmai ca spatele unui telefon mobil intens uzat.

 

In rest, imi pare rau ca nu are rama geamurilor cromata, ca la Passat, pentru ca ar fi dat foarte bine, insa nu cred ca exista optiunea asta pentru Golf si nu imi plac literele de pe haion. Fara acestea ar fi mult mai dragut spatele masinii.

 

Una peste alta, e o masina frumoasa si un pas inainte pentru Golf. 

Te felicit inca o data pentru alegere si iti doresc sa te poarte oriunde cu placere, in siguranta si sa aveti grija unul de altul. :D

 

Raluca

Link către comentariu

Multumesc Rave, Alex, Raluca :)

 

Plasticul negru lucios "piano black mesh" este la toate HL-urile, la CL si la TL este argintiu mat "dark silver brushed" si "dark silver silk mat" si nu se pot schimba intre ele (nu poti lua black la CL sau silver la HL). Intradevar este un magnet pentru praf - pentru asta am pus un pic de spray antistatic pe o carpa de microfibra cu care sterg in exclusivitate bordul. La spalarile interioare (care la mine sunt destul de rare) nu o sa se atinga nimeni de bord sau o sa o faca cu aceasta carpa nu cu altele. Pana si pe volan este piano black :) pe spita de jos.

 

Era mai atragator cu crom la geamuri dar pe de alta parte mai era o grija in plus ca se decoloreaza/albesc la spalat.

 

Estetic cea mai frumoasa schimbare la G7 sunt farurile, mai ales cele cu xenon care au dunga in lungul lor in continuare cu dunga cromata din grila (la HL).

 

Nu am avut alt Golf pana acum, dar este o masina foarte practica care iti acopera 90% din necesitati si este mult mai usor de parcat si manevrat (raza de intoarcere) decat una mai mare (Superb, O3, Passat). Cand o sa ies cu catel si purcel in afara tarii daca nu incap toate bagajele (si nu vor incapea, am fost pana la munte si l-am umplut din trei miscari), urmatoarea investitie o sa fie niste bare transversale Thule Wingbar (cu 90% mai putin suierat) si un roofbox Thule Pacific 100.

Link către comentariu

Foarte frumoasa, s-o porti sanatos pe drumuri, si ea pe tine/voi.

La fel ca Rave, si eu zic: e perfect configurata, adica n-are chestii inutile fara de care poti trai foarte bine, in schimb ai tot ce-ti este necesar pentru a avea o viata comoda la bord.

Oare poti sa pui o poza cu portbagajul si capota de la motor deschise? Sunt curios :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Hm... nu am vazut un portbagaj de G7, dar nu cred ca l-au facut mai mic decat la G5 si iti spun sincer ca am fost plecata cu a mea prin tara si au incaput fara probleme doua trolere mari si cate o geanta de voiaj (cu dimensiuni considerabile), geci groase peste bagaje si diferite alte gentute puse prin locurile ramase neocupate de volumul bagajelor mari. Am fost multumita de spatiul pe care l-a oferit portbagajul, iar cei care au stat in spate (2 persoane: parintii mei), au calatorit fara probleme si chiar foarte confortabil. O sa isi faca treaba cu brio, atat masina in general, cat si saptiul de la locurile spate (pentru 2 persoane), dar si portbagajul, atat doar ca pentru cel din urma trebuie doar un picut de orientare in spatiul oferit. ;)

 

Stai linistit legat de portbagul suplimentar, ia-l doar daca se justifica si daca obtii un pret bun, altfel nu cred ca are rost. Cand am trecut la G5 de la Mitsubishi Lancer si m-am vazut cu 1/2 spatiu in portbagaj, la fel am zis si sotul meu imediat a inceput sa caute alternative, dar in final ne-am dat seama cu nu e deloc necesar extra spatiu. :)

 

Toate bune!

Link către comentariu

Salut, iti doresc multi km cu ea si fara incidente.

 

In legatura cu presiunea, cand ai facut-o erau calde anvelopele? Eu m-am tot jucat cu manometrul meu si am constatat,  atunci cand plecam cu masina "rece" aveam 2.3 iar cand ajungeam la destinatie (50 km) aveam 2.5-2.6. Acum la rece tu s-ar putea sa ai 1.8-1.9 daca ai masurat cand anvelopa era calda.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Si eu venind de pe O2 care are un portbagaj imens, G7 are 65% din volumul celui de pe O2 (380litri, un pic mai mare decat G5/G6 care au 350litri), a fost un punct de analiza. La O2 am reusit de cateva ori umplerea portbagajului la maxim, cu cumparaturi din Austria (peste bagaje), dar asta a fost de putine ori si am calculat ca in 80% din cazuri va fi suficient portbagajul de G7. Urmeaza testarea bagajelor la mare si iarna la munte in Austria, cu cat e mai frig cu atat mai multe haine groase, bocanci samd (exclus echipament de schi fara roofbox). . Nu ma grabesc sa dau 360 EUR pe bare si box, dar daca raman vreodata cu bagaje pe afara voi lua. Noi suntem 2+1 deci si bagajele kinderului ocupa, jucarii, treburi :)

@robi_zet .. mda .. trebuie sa fac un test si cu anvelopele reci .. eram intradevar dupa un drum de 20km

@bwwlan .. da o sa fac niste poze la motor si la portbagaj, care are momentan un server IBM in el si niste rachete de tenis:)) nu se va vedea bine sistemul in doua trepte a fundului de portbagaj

Modificat de codz
Link către comentariu

Vezi ca daca sunteti doar 2+1 poti sa pui bagaje in spatiul pentru picioare al pasagerilor spate.

Cobori si centrul de greutate asa si pui greutatea pe mijlocul masinii, nu doar pe spate, asa ca are si un scop in a echilibra masina, nu doar spatiu de 2 jante de voiaj in plus! :)

Link către comentariu

Felicitari pentru achitie si sa o stapanesti sanatos!

Presupun ca nu ai ce modifica la ea deocamdata, nu?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@rave .. in spatiul de picioare mai pun o sacosa cu mancare/jucarii .. nu prea mare greutate deci nu are ce echilibra

 

@cogdao .. i-am montat alarma Viper pe canbus si folie solara, ma gandeam sa-i pun alte drl-uri mai albe (am drl-urile pe halogen nu pe led) dar inca nu au aparut aftermarket (Osram, Philips .. nu si-au actualizat configuratorul cu Golf 7, nu cred ca au inca produse compatibile) .. la toamna o sa-i iau covorase de cauciuc (am comandat-o cu covorase de stofa pentru un feeling mai bun, dar toamna/iarna trebuie de cauciuc .. o sa am nevoie de sfaturi la ceva care sa se potriveasca si sa fie mai ieftine ca cele originale (362 lei) .. nu cred ca voi face alte modificari la exterior, dar daca apar retrofit-uri led la stopuri poate poate :) si daca e vreo solutie usoara de schimbat difuzoarele, poate as merge pe chestia asta, ca sistemul audio (difuzoarele) sunt slabe imho .. ascult de pe digital (SD)

Modificat de codz
Link către comentariu

Super masina bine echipata, desi un pic scumputa, dar foarte calitativa. As fi tare curios de acest nou-vechi 1.4TSI de 122CP. Mai nou este pe curea si aceasta versiune? (nu am stiut) . In rest ce sa mai...sa aveti noroc de ea, ca masina este superba. Oricum eu ramaneam la ceva mai mare, dar gusturile si hotararile personale nu se discuta. Drumuri bune sa aveti  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Fara DSG, xenon, rear assist, comp bord premium ar fi fost cu 3mii mai putin deci sub 20mii, un pret mai bun, insa am vrut sa vad cum e cu DSG. Dupa 4 ani o sa zic daca a meritat sau nu:)

Oricum este acelasi pret cu O3 1.8tsi DSG, era cealalta varianta dar am zis sa mai schimb marca si sa incerc si o compacta :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Frumoasa culoare ai ales!

 

Intr-adevar trimurile alea "piano black mesh" (eu am piano black laquer) sunt tare greu de intretinut, dar arata foarte bine.

 

Ce opinie ai despre scaunele ergoactiv?

Link către comentariu

Merci, am zis sa economisesc cu uranogrey dar dupa ce am vazut-o m-am lecuit, am ales tungsten pentru ca e una din culorile deschise pe care le-am studiat live nu in poze, nu am vrut rosie sau midnight blue, sau celalalt rosu sau albastru deschis, sau alba/neagra.

Ergoactive mi se pare cea mai "must" optiune, la numai 320€, piele peste tot inclusiv pe fetele de usi, scaune fata incalzite, reglaje suplimentare pentru sezutul scaunului, reglaje lombare, masaj lombar.

Link către comentariu

Asa spune colegu'! Avem si maseoze in scaune :)

 

Pe langa ca-mi place culoarea, o vad si mai avantajoasa din punct de vedere al spalatului. Eu unul m-am saturat sa tot o spal pe negresa mea la 2-3 zile.

Link către comentariu

Da este o culoare pe care nu se vede praful (de la distanta), daca nu vezi pe geamuri cat praf se strange mai ca nu as spala-o, la cat de "active" sunt spumele de spalare din ziua de azi. Pana acum am spalat-o doar de doua ori. Prima data la omv inclusiv ceara fierbinte si a doua oara dupa spalare am aplicat eu spray cu ceara lichida de la Turtle Wax. La urmatoarea o sa dau cu ceara rece, cum scrie in manual, se recomanda de doua ori pe an. Nu stiu cat de rezistent e lacul, in ultimii ani inteleg ca este mai subtirel, asa ca e bine de protejat cat se poate.

Link către comentariu

O maşină perfectă pentru 2+1 persoane, o configuraţie perfectă şi o culoare ideală (antipraf)! :icon_thumleft:

 

Felicitări încă o dată. Drumuri bune să aveţi împreună!



 

Link către comentariu

Niciodata sa nu spui niciodata :icon_thumleft:

Felicitari pentru configurarea masinii si sa o folositi cu placere!

DSG-ul necesita putin timp pentru a-l putea folosi la adevarata lui valoare, singura problema este...dependenta. De asemenea recomand ca periodic sa mai "mesteci in mamaliga" pentru a nu-ti pierde abilitatile de sofer :winter:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!