Jump to content

Nu porneste injector la rece


kye04
 Share

Postare recomandată

De ceva vreme ma confrunt cu o problema: dimineata cind plec, primii 500m masina merge in 3 injectoare. Pe log imi da ca colindrul 1 nu a pornit. La 2-3 min dupa ce a pornit isi da drumul....

Am verificat apoi injectoarele: au valori foarte bune, de fabrica chiar....

Toate ziua apoi merge ok. Dimineata iar la fel....

 

ati mai intilnit asa ceva ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti mufa cu spray de contacte de la cablajul electric si mai strange putin cotactele unde intra in injector.E posibil sa fie pe partea electrica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai si fault code la engine ?

ai avut probleme cu turbina cumva ? cat timp merge fara un injector scoate fum alb iar motorul merge neregulat ?

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge neregulat , nu scoate fum, daca accelerez acelelreaza dar parca se ineaca asa....

Am si fault code, zice ceva de misfire pe cilindrul 1. 

Isi revine din mers.... De citeva ori si-a revenit oprind si pornind motorul...

Dar numai dimineata.... in restul zilei merge impecabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face si a mea...la prima pornire dimineata...porneste la sfert dar dupa 1 minut se blocheaza injectorul 1 si merge in 3.

Ca sa nu trepideze trebuie sa plec cu ea mai turat in 2000rpm iar dupa 5 minute merge normal!

Sincer nu stiu ce are...daca gasesti o solutie te rog sa ma anunti si pe mine!

 

P.S. Eu nu am nici un fault code!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

kye - ai intarit conctactele la mufele de la injector ?

 

amandoi - au fost verificate cablajele ? mutati injectoarele cu probleme, pe alt cilindru - daca se muta si defectul, atunci e clara treaba.... trebuie alt injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp. Dar de 2 zile nu mi-a mai facut deloc....

Poate fi doar o conincidenta insa mie prima oara mi s-a intimpla cind am venit din concediu. Era in turcia si s-a intimplat dupa ce am facut fullul la o benzinarie. Am bagat cea mai ieftina motorina. A doua zi nu a vrut decit f greu sa isi dea drumul injectorul respectiv, dupa ce am oprit si repornit masina. 

Odata venit in tara doar am mai completat cu motorina de la noi de 100 lei k atit a incaput. Pe masura ce se goleste rezervorul am vazut k nu prea mai face...

Astept sa il termin si va zic dupa aceea cind fac plinul de la MOL.

Oricum ma duc si la un electrician sa imi curete mufa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.aceeasi problema a avut.o o ruda..a aflat dupa o luna de cautari prin service.uri ca era cablajul unui injector putin ciupit nu stiu unde in chiulasa si facea scurt..se poate sa fie de acolo.verifica bine firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eroarea de missfire e problema de cablaj/mufa. Verificati asta.

Eventual refaceti contactele la toate injectoarele daca tot ati ajuns in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu un log. 

 

Sunday,26,May,2013,15:00:32:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 HM    HW: 028 101 195 0
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  7000
           Software Coding: 0050078
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 75EB90701CDA296
2 Faults Found:
 
18104 - Powertrain Data Bus 
            P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 188.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.94 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 2.0
 
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
            P1666 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 18.4 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Inj. Quantity: -0.14 mg/str
                    Temperature: 28.8°C
                    (no units): 16.0
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
 
Nu am apucat inca sa ajung cu ea la service....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

incearca sa intaresti mufa de la injectorul nr.1, verifica cablajul.

 

Altfel - daca tot nu scapi de problema, este de la injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!