Jump to content

Anvelope deformate/cu uzura neuniforma


vasi0000
 Share

Postare recomandată

Si nu aveai nici un joc, doar tasarea cauciucului? La mine e doar pe stînga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara joc iesit din comun, chiar si noi au un mic joc. Probabil ca detectorul de jocuri folosit la tine are o toleranta mai mare fata de a masinii.

Nu zic sa fie fix motivul asta dar la mine asa a fost si probabil daca o mai tineam ii puneam pline chiar daca devenea putin mai rigida.

Daca vrei sa afli mai multe ai mai jos un post de la un coleg care a facut asta pe alta masina dar poate iti poate impartasi experienta sa:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, voi mai ridica masina cind o sa am timp si o sa studiez articulatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Articulatiile par ok dar unghiul de cadere are depasire 0.7 grade. Cind virez  mai strins se aude un cloncanit dinspre rulmentul de sarcina, asa localizez eu sunetul,  a patit cineva sa aibe uzura a cauciucului din zona rulmentului sau a carcasei acestuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul vechi are uzura mare, inelul interior se poate deplasa orbita peste 1.5 mm. Masina are 150000 km.Sper ca asta sa fie cauza unirii pneului.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ce cauciucuri recomandati pentru iarna la un golf 4 variant?  Dpdv firma calitate-pret. Din experientele dvs 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

alin_irimia  Dupa inlocuirea rulmentului de sarcina, s a rezolvat problema uzurii pneului la interior? Aceeasi problema o am si eu.

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu mai uzeaza roata, am facut inca de atunci o "geometrie " primitiva acasa cu firul cu plumb si cu ruleta in ideea de a face o comparatie a unghiului inainte si dupa. Valoric a fost o diferenta de cca 5 mm fata de firul cu plumb, rulmentul avea canalul largit mult pe diametru astfel incit din greutatea masinii bilele se deplasau spre exteriorul canalului si schimbau unghiul. Nu mai am uzura aceea pronuntata dar va trebui sa imi gasesc timp sa fac o geometrie fata spate ca a trecut ceva timp de cind nu a mai fost facuta si uzura fiecarui element din suspensie mai produce usoare abateri si la un moment dat iese din plaja admisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! La mașina din semnătură, Octavia 2 am și eu o problemă și anume anvelopa stânga față este uzată spre exterior,dar nu pe toată circumferința ei ci doar 1 palmă sa zicem. Trebuie să mai precizez că mașina trage dreapta dacă iau mâna de pe volan,iar la viteze de peste 120km/h simt o vibrație in volan. Atașez foto cu anvelopa

IMG_20200302_150903.thumb.jpg.ebebbb822cf3d001082a059038c0d10b.jpg  IMG_20200302_150908.jpg

Chiar nu-mi explic cum de s-a uzat doar pe o bucată și nu pe toată circumferința roții O rezolvare? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cauciucurile, 1 sunt vechi, se vede pe ele ca sunt crapate, 2 sa ai uzura numai pe o parte tine de problema de directie. Mergi la reglat ca probabil cade roata prea spre exterior.
Insa cauciucurile eu le-as schimba imediat, sunt pericol la cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mie unul din acele poze mi se pare ca acea anvelopa e imbatranita si "coapta", asa ca... stau si intreb: ce DOT are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Că trebuie schimbată este clar mai ales că produce şi vibraţii. Problema este că trebuie determinată cauza pentru care s-a uzat numai pe o porţiune ca să nu păţească şi cu cea nouă la fel. Pot fi destule cauze:

  • contaminare chimică (poate a stat vreodată pe vreo pată de substanţă care a atacat cauciucul)
  • probleme legate de frâne, de exemplu un disc deformat care produce o uşoară înfrânare pe o porţiune
  • amortizor defect
  • rulment roată cu început de sfârşit
  • roată neechilibrată
  • jantă deformată/descentrată
  • poate vreodată anvelopa s-a deformat în porţiunea aia de la un impact şi după aia s-a "uniformizat"

Schimbi anvelopa şi cu ocazia asta verifici şi janta dacă este nedeformată şi dacă este bine centrată. Apoi  verifici sistemul de frânare (în special discurile  şi dacă roata se învârte cursiv cu mâna), suspensia şi rulmentul.

După care urmăreşti periodic dacă mai apare vreo tendinţă de uzare neuniformă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E uzata din cauze de calitate, e batrana, crapata, calitate zero, la cum arata nu e o minune ca s-a uzat neuniform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, 

Nu știu dacă am creat acest topic unde trebuia, insa va rog să-l mutati dacă e cazul. 

Am un Passat B7 combi, și cam de 2-3 ani încoace, pe putea fata îmi distruge cauciucurile de vara(235 45 17), cele de iarna (205 55 16), supraviețuiesc cumva. 

Pe ambele părți, îmi roade efectiv anvelopa pe interior, pe cant, îmi face unghi de 45° prin cantul anvelopei. 

Am făcut de mai multe ori geometria, am pierdut numărul lor, am întrebat ce pot sa schimb sa nu se mai uzeze anvelopele, ba telescop, ba nu știu ce, ba nu știu când, însă nimic concret, măcar sa știu o treaba. Se schimba telescopul și cap de probleme? Bara stabilizatoare? Bielete antirului? 

Va mulțumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot B7 si tot combi am, si nu regasesc dimensiunea folosita de tine nici in CIV nici in COC. Am atasat si poze...

Intre 205/55/17 cat zice producatorul si 235/45/17 cat ai pus tu e diferenta mare.

Bieletele imi imaginez ca le-ai schimbat deja, tinand cont cat costa comparat cu costul cauciucurilor + costul geometriilor?

rotiCIV.JPG

roti.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu echipare de fabrica mașini cu dimensiunea asta de anvelope, trust me? am schimbat cam tot, bielete, bucse, arcuri, flanșe, nici nu mai știu. Singurele ramase sunt amortizoarele și bratele trapez. Sugestii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator vezi ca la cele de 205 ai pus un inch in plus la diametru si ti-a stricat teoria

Ambele dimensiuni sunt corecte dpdv al producatorului deci alta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draci, pai chiar am mentionat ca nu sint trecute in COC, deci nu, nu sint corecte din pdv al producatorului.

Nu am pus nici un inch in plus, uita-te mai atent. Am facut un efort sa postez argumentat, un pic de atentie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia de uita-te mai jos, COC ul e pe fiecare serie de sasiu in parte

Engine: I4, Diesel

– Center Bore: 57.1 mm 

– Wheel Fasteners: Lug bolts 

– Thread Size: M14 x 1.5 

– Trim Production: [2010 .. 2015]

Tire 

Rim 

PCD 

205/55R16 94V6.5Jx16 ET425x1122.2

215/55ZR16 97W7Jx16 ET455x1122.2

205/55R16 94V7Jx16 ET455x1122.2

205/50R17 93V6Jx17 ET455x1122.2

235/45R17 94V7.5Jx17 ET475x1122.6

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recommended summer tyres

205/55 R 16 

215/55 R 16

225/50 R 17 

235/45 R 17

225/45 R 18

235/40 R 18

Recommended winter tyres

205/50 R 17

(sursa: elsawin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, COC e pe VIN. In al meu nu scrie dimensiunea folosita de coleg, cel mai simplu ne lamureste el, ce are in CIV si in COC. 

Eu am insistat sa fac rost de COC de la reprezentanta si m-am prezentat cu el la RAR.

E adevarat ca dimensiunile alea apar si in alte surse

Passatjenti.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator colegul a spus ca foloseste dimensiunile astea:

în urmă cu 8 ore, Stefa92 a scris:

cauciucurile de vara(235 45 17), cele de iarna (205 55 16)

iar tu in comparatiile tale ai folosit 205/55/17. Acum observi unde ai gresit?

Revenind la problema initiala. La geometrie toate valorile ti-au iesit in limite? Ma refer si la cele care nu se pot regla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul suspect e ca e masina troznita si reparata unde e bine, pe la lonjeroane dar in lipsa amanuntelor, ne dam cu parerea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea dreapta fata mi-a ieșit peste limita tot timpul, ei spun ca din cauza amortizorului, fiind predispus la lovituri de la gropi, denivelări. Daune (accidente) mașina n-a avut niciodată, pot sa garantez cu istoricul, sursa de unde am luat mașina, etc. 

Ma gândesc ca poate sa fie de la amortizor(original) sau de la brat, bucsa, orice altceva. Mașina are și 355000 km, poate e cazul sa schimb lucrurile astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!