Jump to content

Anvelope deformate/cu uzura neuniforma


vasi0000
 Share

Postare recomandată

nu a acuzat-o nimeni de toate cele descrise mai sus, cu toate ca au stat multi meseriasi "agatati" ca de liane cu levierul de toate articulatiile posibile si imposibile.

Da astazi am ramas mut la o afirmatie a consilierului de service Skoda la care am facut programarea pentru geometrie.

Mi s-a spus ca este stramb persoul :cool: zic eu cu un aer de fin cunoscator si un pic revoltat... la care vine raspunsul sec : Masina dvs nu are persou, :o veniti sa facem o verificare amanuntita :eek:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu verdictul ... Dupa aproximativ 40 de minute concluzia: bucse bascula tensionate in special pe partea dreapta, pozitie nefireasca adica erau extrem de moi. Modelul era cel cu o singura nervura verticala care se curbase mult spre exterior. Mi s-a recomandat schimbarea lor cu cele in x. Acum a fost reglata geometria in proportie de 95% tendinta usoara de deviere spre dreapta se manifesta dupa o distanta mai mare de mers.

Nu mai mentionez ca bucsele au exact 2 luni ai vreo 1500 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

masina din semnatura fara probleme pana cad in aceasta primavara m-am decis la schimbarea rotilor de iarna sa fac o rotatie. adica rotile care au fost pe axa spate le-am pus fata.

Am sesizat o trepidatie la 40-50 km/h. Am fost pe la vulcanizare si am schimbat jantele rotilor din fata (aveam jante luate la second si m-am gandit sa nu fie ovalizate), A inceput sa trepideze si mai rau indiferent de viteza. Concluzia - cauciucuri deformate (nu e de la disc, ca nu se simte in volan la franare, iar echilibrarea s-a facut bine- aici vibratiile ar fi aparut dupa 100km/h). Astazi am facut iarasi rocada si le-am montat pe axa spate. Surpriza - nu se mai simte nimic.

Sincer imi pare rau de cauciucuri. sunt niste Good Year de 2 ani (facute in polonia - nu mai recomand) si pline de carne.

Daca le las asa pe axa spate, risc sa strice ceva pe acolo? (mai putine articulatii fata de axa fata) si "economia" mea sa ma coste mai mult?

Am uitata sa mentionez ca toate jantele sunt din tabla. iar celelalte cauciucuri sunt noi si in regula.

Multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

In mod normal vibratiile nu trebuiau sa dispara ci doar sa se diminueze. Roaga un prieten sa mearga in spatele tau si sa vada daca masina ,,faineaza" (termen babesc, adica ii oscileaza fundul stinga-dreapta, putin dar vizibil). Ce poate strica un cauciuc deformat, in functie de gradul de oscilatii, oboseste mai repede bucsele . Sa se vada influenta in rulmenti, nu rezista cauciucul atit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut.

Am avut și eu probleme de genul cu niște cauciucuri sh de iarna.

Eu le-am pus pe spate și tot asa simțeam cum vibrează spatele la mașină.

Pana la urma au reușit băieții sa le facă sa nu mai vibreze cu muuulte greutăți pe janta dar mi-au arătat ca exteriorul de la cauciuc este oval.

N-o sa mai iau cauciucuri sh niciodată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Aceeasi problema si eu. Cauciucuri GY Eagle noi stricate din cauza amortizoarelor spate curse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, daca imi iau cauciucuri noi risc sa le deformez si pe alea??!

Amortizoarele sunt de cand e si masina  - 2005. desi ITP e trecut, se simte uzura lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare... anvelope de vara Cooper 205/55 R16. Am pus alea de iarna .. am mers, totul bine. Cand le-am pus iarasi pe astea de vara, am pus anvelopele de pe spate pe fata. Surpriza, nu trepideaza, insa se aude un vuiet discontinuu (nu e rulmentul). Ma duc inapoi la vulcanizare, cu gandul ca nu s-a facut bine echilibrarea. Acolo, tipul (care mi-e si amic) zice ca e ok echilibrarea, insa e anvelopa deformata pe exterior (are "dampuri").. de la ce sa fie defectiunea? El zice ca de la amortizoare .. alt tip spune ca bucsele la punte.. voi ce spuneti?

 

Am mers intr-o zi la service. insa erau baietii ocupati si-am zis ca revin in alta zi... o sa ma duc cand o sa-mi permita timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun: amortizore slabite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandesc si eu...

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi in service. pare ca am un mic joc in caseta de directie, si probabil de asta bateau mai tare cauciucurile deformate pe fata.

Cu caseta am inteles ca se mai poate repara (nus' cat mai tine) sau se poarta pana pica de tot sau pana te saturi de troncaneala. De la cauciucuri deformate, pe spate, me-au zis si ei+ ca in timp se poate duce rulmentul (care costa cat un cauciuc +manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia pe fata este ca urmare a cauciucurilor, deformate cat timp au fost pe puntea spate.

Acum ai confirmarea.

Totusi, nu crezi ca ar trebui sa elimini cauza? DE CE s-au deformat pe spate? Vei pune alte cauciucuri si vei pati la fel! Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e din cauza fabricatiei proaste a cauciucurilor. Se vad cu ochiul liber niste mici galme pe alocuri pe laterale, astea nu puteau sa apara de la amortizoare sau bucse. Sper sa nu ma insel.

P.S. la service au zis ca amortizoarele inca mai merg, de altceva nu s-au legat.

Modificat de dsontu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am inteles si bucsa de la punte poate cauza deformarea cauciucurilor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toate lumea. As avea nevoie de niste sfaturi referitoare la niste anvelope de vara de pe masina din semnatura. Mai exact cand am cumparat
in octombrie 2012 masina era echipata cu aceste anvelope de vara (2x Dunlop pe fata si 2x Pirelli pe spate), iar in timpul rularii la viteze mici, pe anumite portiuni de drum se aude foarte incet un zgomot ca si de rulment....dar doar pe drumuri "ca'n palma" cum s-ar zice...in rest nu se aude deloc. Dupa aprox 2-3 saptamani am schimbat cu jante de otel si cauciucuri de iarna si nu se mai auzea deloc acel zgomot. Cam de 1 luna si ceva de cand am revenit la echiparea de vara.... a revenit si acel zgomot de rulment, dar dupa cum spuneam se aude foarte incet si la anumite portiuni de drum. Am facut ulterior si rocada fata-spate dar acel sunet se mentine. Initial m-am gandit ca e posibil sa nu fie echilibrate dar am inteles ca daca ar fi asa atunci ar "bate" volanul la viteze de peste 90 km/h.....deci alte simptome. Am observat ca doar 1 anvelope de pe fata, care am mutat-o ulterior pe spate, avea o usoara uzura pe exterior. Ar putea fi asta cauza sunetului? Sa nu fie uzate uniform? Poate afecta directie, bucse, rulmenti, etc.   daca le folosesc asa? As rezolva ceva cu o echilibrare? Orice sfat este binevenit. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă anvelopa este uzată  mai mult pe exterior atunci trebuie să mergi să verifici geometria nu echilibrarea. Nu ştiu exact dacă asta este surs zgomotului (ar putea fi), dar a uzurii sunt destul de sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Astăzi am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna și la partea stângă fata am descoperit probleme la direcție cred eu. Parte de interior a cauciucului practic e ca și mâncată ...Am sa refac geometria la direcție ca bănuiesc ca e varza.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

post-19256-13835743143639_thumb.jpg

post-19256-13835743265705_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok sa o faci de 2 ori cel putin daca nu dai prin multe gropi, cind schimbi rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am o problema decand am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna , decand am schimbat anvelopele au inceput sa faca niste ovalizari si topaie masina, din ce cauza sa produs acest defect, le=am tinut in masina  pe perioada cat nu s=au folosit, ce sa fac , un sfat .?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei continua sa le folosesti vei obosi amortizoarele si bucsaraia - reparatiile te vor costa mai mult decat cauciucurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.stie cineva de ce sunt crampoanele asa? parca ar calca numai pe cele mai inegrite :)

20161216_111505.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu palma peste ele si vezi de ce sunt asa. Cauciucurile astea cu diverse forme si v-uri de evacuare a apei au tendinta sa se deformeze ca dintii de fierestrau si sa bata la viteza. Lumea zice ca e din amortizoare.

 

Scuza-ma ca intreb, dar astea nu-s anvelope de vara? adica, o fi facuta in vara/toamna poza.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă și am avut o surpriză neplăcută descoperind că roata față stinga are interiorul uzat cam pe 5 cm pe calea de rulare, uzura urcă și pe flancul cauciucului. Am pus roțile de iarnă, am urcat mașina pe elevator, am verificat eventuale jocuri, nimic. Am testat-o pe detectorul de jocuri, nimic. Nu a mai fost timp de verificat unghiul de cădere, dar indiferent de rezultatul pe care îl voi avea după verificarea geometriei, nu pot să-mi explic cum a apărut uzura neuniformă, niciodată pînă acum neavind diferențe mari între punțile mașinii după un sezon și deloc între roțile aceleiași punți. Nu s-a umblat deloc la articulații, nu a fost lovită, nu există joc nici în prinderea telescoapelor în oala roții.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tinut masina 2 ani si am schimbat bucsele de la brate pe fata de 2 ori in reprezentanta din acelasi motiv. Cel care a luat masina de la mine le-a schimbat la o luna de la achizitie. 

Poate merita incercat cu cele pline dar probabil se pierde la comfort.

Evident daca ii verifici geometria o sa vezi ca iese destul de mult din cotele acceptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!