Jump to content

Octavia 3 - 1.8TSI


rifflections

Postare recomandată

Foarte frumoasa masina,si cu un super motor...sa ai grija de ea.Ce consum da in carte Skoda la motorizarea asta?

Link către comentariu
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rifflections

    44

  • The_Ego

    7

  • vali_devill

    5

  • Frnm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consumul continua sa ma socheze :) In Sibiu rar trec de 9.5% iar la drum lung (4 persoane, portbagaj full si AC pornit) imi ia cam 6.5 la mers calm si 7.5 la mers ceva mai sportiv.

 

Am scris intr-un post anterior. Cam asta e in ultima vreme

Link către comentariu

fata de passatul BXE , la drum lung cu cat consuma mai mult la acelasi stil de mers ? mai mult de 1 L ?

Sent from my iPhone

Link către comentariu

Legat de tips-uri, daca tu ai pe o singura parte evacuarea, inseamna ca arata fix ca RS TDI. Probabil ca trebuie sa te indrepti spre modelul ala (evacuarea dreapta e falsa, dar nu se vede decat daca te uiti de f aproape).

Link către comentariu

@octavia 4ever: Maxim 2l in plus ia din ce am observat pana acum. Vechiul BXE imi lua cam 5% la mers calm si la mers putin mai sportiv ajungea la 5.5%.

 

@TudorM: Initial o sa fie ca la RS TDI, insa ti-am zis, eu am in plan si o evacuare mai zgomotoasa iar cand o sa fac pasul asta, atunci o sa o fac in asa fel incat sa am cate o iesire pe fiecare parte

Link către comentariu

Sigur vrei evacuare zgomotoasa? Mai ales cu bebe si sotie...La drum lung iti face capul calendar. In oras si cand fugi pana la Palti e fun, dar cand e de mers mai mult lasa de dorit, dar e optiunea ta pana la urma.

Link către comentariu

Da, vreau ceva zgomotos... am si vazut/ascultat la cineva o evacuare mai 'inteligenta' care isi facea simtita prezenta abia de la 4000 de ture... avea ceva facut custom daca nu ma insel. O sa vad, ma interesez...

Link către comentariu

Evacuarile custom sunt greu de nimerit din prima si daca vrei ceva profesionist mergi pe producatorii consacrati. Poate o sa fie ceva mai scump, dar stii la ce sa te astepti.

Versiunile resonated sunt f cuminti.

Link către comentariu

Dupa cum ziceam mai sus, momentan nu exista nici un fel de upgrade pentru O3. Asta e motivul pentru care cred ca abia la anul voi face ceva concret cu evacuarea.

Link către comentariu

Sa folosesti masina sanatos ... si rabdator. Vor apararea multeee variante de "tuning" pentru aceasta platforma.

Chiar in primii ani este pacat sa-ti bagi mainile, este ca si cum te-ai duce la restaurant cu sosul tau, fara sa-i lasi pe "maestrii" sa-si etaleze cunostintele in domeniu. Nu este cazul sa te grabesti si sa faci din ea un RS wanna be.

Dupa un timp intervine plictiseala si atunci se poate merge chiar pana la modificari mai marisoare, care sa-i ofere si un aer de particularitate (si nu ma refer la neoane, bari/praguri/eleroane custom).

Modificat de volvol
Link către comentariu

Dar eu n-am zis ca vreau un RS wanna be.

Tot ce-mi doresc sunt niste frane mai bune deoarece intentionez s-o scot mai des pe circuit, niste tips-uri si o evacuare, ca sa-i completez designul exterior.

Link către comentariu

Cu 180cp si 0-100 in 7.5s stai excelent (esti aproape de nivelul Golf 5 GTI/O2 RS). Nici macar nu esti wanna be, esti cam acolo deja. :)

Link către comentariu

La mine totul a pornit de la o plimbare cu un Golf 5 GTI al unui prieten. Atunci am stiut ca vreau o masina similara ca performante. Pacat ca n-au pus DSG6 pe motorul asta...

Modificat de rifflections
Link către comentariu

Atunci trebuia sa te "sacrifici" la 4x4 si o asteptare de cateva luni cel putin, consum mai mare decat RS TSI etc. Lasa asa, ai masina super si poti sa ne iei peste picior pe cei cu automata. :)

Link către comentariu

In cazul 4x4 apar 3 probleme :))

 

1. Nu era disponibil cand am luat eu masina

2. E sensibil mai scump (aproape 2000 euro in plus)

3. E combi si eu chiar n-am ce face cu asa mult spatiu

 

N-am cum sa va iau peste picior pentru ca si eu tanjesc dupa DSG... well, maybe next time :D

 

Oricum, felul in care merge masinuta m-a facut sa uit ca n-am DSG

Link către comentariu
  • 8 months later...
rifflections
Publicat (modificat)

Si a trecut un an de cand am masina. Am incercat s-o dau pentru ca am nevoie de o masina cu DSG. As fi vrut exact acelasi lucru, doar cu DSG. N-a mers asa ca o sa iau una mica cu cutie automata pe langa Octavia.

 

Am facut prima revizie la 22.000km (atunci a cerut masina revizia), strop de ulei n-a mancat iar acum avem aproape 24.000. Din astia, 18.000 i-am facut eu si ma declar 99% multumit de alegerea facuta. Imi face mare placere s-o conduc si in fiecare zi imi place tot mai mult.

 

Asa ca dupa un an tragem linie si zicem:

 

Plusuri

- n-am crezut ca pot caracteriza un motor de 180 de cai ca fiind puternic si economic in acelasi timp, insa chiar asa este in cazul meu :)

- imi plac foarte mult scaunele si pozitia la volan. De fapt imi place mai tot ce tine de interior

- designul exterior. Ma incanta zi de zi cand o vad

 

 

Minusuri

- Vopseaua. La cea mai mica pietricica se ciobeste foarte usor. Deja am vreo 3 'suveniruri'

- Suspensia. Desi este confortabila si absoarbe destul de bine gropile, este extrem extrem de zgomotoasa si asta ma cam scoate din sarite. Bine, eu am avut in ultimii 10 ani doar masini VAG, asa ca nu ma mira calitatea proasta a suspensiei :)

 

Cam atat pentru moment. In vara masina o sa primeasca o suspensie noua (inca nu sunt decis daca sa merge pe Bilstein sau pe Koni) iar saptamana viitoare va vedea pentru prima oara Hungaroring-ul.

 

In final atasez niste poze de la una din foarte desele iesiri la plimbare :)

 

post-20874-0-15973300-1400407042_thumb.jpost-20874-0-71997900-1400407042_thumb.jpost-20874-0-23871400-1400407043_thumb.jpost-20874-0-74249900-1400407043_thumb.jpost-20874-0-21527000-1400407044_thumb.jpost-20874-0-50667000-1400407044_thumb.j

Modificat de rifflections
Link către comentariu

Multi inainte fara probleme si sa auzim doar de upgrade-uri.

 

Daca te multumeste 99% de ce voiai sa o dai pt DSG?

DSG7 limiteaza motorul de 1.8 la cuplul pe care il are si un 1.4. Apoi posibilitatile de tuning cu DSG7 nu exista, 1.8tsi stage 1 face 220-230cp si in jur de 350nm. Moment in care ambreiajele uscate iau o pauza :)) .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

e intr-adevar suprinzator motorasul asta de 1.8, eu l-am avut pe Passat '11 cu DSG7, si nu era cel de 180cp ci de 163 parca, insa chiar se simtea foarte vioi, are cuplul de jos si asta contribuie la senzatia de putere. Dar The_Ego are dreptate, DSG7 e limitat la cuplu deci nu prea ii poti face mare lucru pe partea de upgrade a puterii si, cel putin al meu, care avusese deja mecatronicul inlocuit si ambreiajul cu cele updated pe la vreo 35k km, tot nu era foarte lin pe primele 2 trepte iar la plecarea de pe loc avea un delay, si crede-ma ca devenise foarte enervant, asta a fost motivul principal pentru care l-am si dat.

Link către comentariu
rifflections

Da, am stat si eu mult pe gand si in final am decis ca nu are sens s-o vand si sa iau DSG7 :)

Asa ca acum in plan au ramas doar muuuulti km si upgrade-uri.

Link către comentariu
  • 8 months later...

Salut,

 

Ca posesor de 1.8TSI + DSG, pot sa iti confirm ca este spectaculoasa combinatia :)

 

In alta ordine de idei, ai reusit sa schimbi evacuarea?

 

Ms!

Link către comentariu

Salut. Mergi linistit pe Bilstein. Daca vrei, intr-o zi de primavara te urc pana la Palti cu GTIul ca sa vezi cum se comporta arcuri Eibach Sportline cu amortizoare Bilstein B6, deci un B12 facut din piese

Link către comentariu

Salut,

 

Ca posesor de 1.8TSI + DSG, pot sa iti confirm ca este spectaculoasa combinatia :)

 

In alta ordine de idei, ai reusit sa schimbi evacuarea?

 

Ms!

 

Salutare,

 

Da stiu combinatia, am condus-o. Am preferat sa renunt intr-un final si din cauza problemelor inca existente la DSG-ul in 7 trepte, dar mai ales din pricina faptului ca eu cel mai probabil in primavara o sa-i fac soft si alte modificari :)

 

Evacuarea n-am schimbat-o pentru ca am preferat sa duc masina pe circuit in schimb. Probabil in vara, cand sper sa apara variante de la producatori consacrati si pentru noi astia cu Skoda :)

 

 

Salut. Mergi linistit pe Bilstein. Daca vrei, intr-o zi de primavara te urc pana la Palti cu GTIul ca sa vezi cum se comporta arcuri Eibach Sportline cu amortizoare Bilstein B6, deci un B12 facut din piese

 

B12 nu e de fapt B8 + arcuri Eibach? Chiar as fi curios cum se comporta Bilstein... o sa te tin minte si-ti amintesc atunci :D

Link către comentariu

Ms pt info. Daca afli ceva despre evacuare sa imi spui si mie :)

BTW - ceva informatii despre cum s-a comportat masina pe circuit (viteza, performante notabile, consum, franare, etc.)? :)

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!