Jump to content

Octavia 3 - 1.8TSI


rifflections

Postare recomandată

cand ai xenon,corneringul nu se mai vede,daca ai halogen,te ajuta un pic mai mult...pe  testate si incercate.

brgds

Link către comentariu
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rifflections

    44

  • The_Ego

    7

  • vali_devill

    5

  • Frnm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cornering pe proiectoare e util in oras (cand intri pe o strada la 90 grade) sau pe serpentine la viteza mica, unde farurile nu au cum sa bata.

Eu sunt incantat de ele :)

Link către comentariu

Doar daca e intuneric, adica sa nu fie luminata straduta aia deloc, in absolut orice alta ipostaza e inutil...

Link către comentariu

Nu e inutil pt ca proiectoarele lumineaza mai aproape decat faza scurta pe carosabil. Spre exemplu in primii metri din fata masinii care sunt importanti cand mergi cu maxim 20kmh si nu merge afs-ul.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu ziceam de cornering la faruri, nu la proiectoare, acolo am vazut ca e optiune separata.

Link către comentariu

Nu are cornering pe faruri ci doar se misca lupa farului in functie de cum misti volanul stanga/dreapta. Asta cand ai peste 30km/h. In celelalte cazuri intra corneringul pe proiectoare

Link către comentariu

hai sa nu ne amagim: corneringul cel mai util este cel in far, cu bec dedicat !

Am avut la B6 cornering in far cu Xenon Oem si era impecabil. Se vedea excelent zona luminata, mai ales pe serpentine si stradute cu viraje la 90 grade

corneringul din proiectoare, pe care il am la Superb e frectie, asa cum spunea si vali mai sus, din cauza xenonului nici nu-l sesizez, iar pe serpentine e cvasi inexistent.

Pacat de lipsa becului dedicat din far, avea si oglinda dedicata, dar era o solutie scumpa de produs. De altfel, la B7 corneringul e in proiectorul ceata, au ales solutia ieftina

faptul ca lupa Xenonului se misca stanga dreapta, in functie de cum rotesti volanul nu compenseaza absenta unui bec dedicat ce bate in unghi de 60grade in lateral fata

Link către comentariu

Afs e una,cornering in proiectoare e alta.unul e bun-afs,celalalt este de 2 lei pt cei ce au xenon oem.

Ati dat drumul la proiectoare vreodata,cand xenonul era aprins?se vede exact 0.

Afs pe de alta parte,este cu adevarat ce trebuie,dar are si el limitarile lui!

Brgds

Link către comentariu

El se refera la bec separat pentru cornering in fara, pe langa AFS, cum are Golful VII

Link către comentariu

Afs e una,cornering in proiectoare e alta.unul e bun-afs,celalalt este de 2 lei pt cei ce au xenon oem.

Ati dat drumul la proiectoare vreodata,cand xenonul era aprins?se vede exact 0.

Afs pe de alta parte,este cu adevarat ce trebuie,dar are si el limitarile lui!

Brgds

 

 

Eu zic ca se vede foarte bine cornering-ul si e folositor. De la 0:40 pana pe la 1:15.

Cornering-ul suplineste lipsa de activare a afs-ului sub 30kmh. El nu mai merge peste 30kmh.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Bro rifflections, care e faza cu si din tsi rosii... Eu am i rosu doar si m-a intrebat cineva de ce e rosu... Ceva idei? Eu sunt nou cu grupul VAG

Link către comentariu
rifflections

TSI - are Octavia RS

TSI - am eu

TSI - ai tu

TSI - 1.2

 

 

Asa diferenteaza ei motorizarile

Modificat de rifflections
Link către comentariu

Ca si o completare la ce a spus The_Ego si mai mult ca raspuns la afirmatia lui vali "Ati dat drumul la proiectoare vreodata,cand xenonul era aprins?se vede exact 0."

In cazul lui Golf 6 proiectoarele sunt gandite sa bata f mult in lateral si chiar au efect mai ales la viteze mici cand se merge pe stradute prost iluminate cu schimbari de directie la 90 de grade. Xenon-ul cu Afs nu are cum sa acopere aceste unghiuri din motive tehnologice. Impreuna fac casa f buna avand rolul lor in functie de viteza de deplasare cum a punctat Ego.

Link către comentariu
rifflections

Multumesc tuturor pentru informatii, cred ca putem continua discutia pe alt topic :)

 

Pentru mine e clar, cornering-ul pe proiectoare e nefolositor si chiar as vrea sa-l dezactivez de indata ce aflu cum :D

Link către comentariu

Abia acum am vazut si eu topicul asta. Felicitari pentru jucarie si sa te bucuri sanatos de ea! Superba masina, culoare, iar motorul pare a fi un benzinar cu raport incredibil de bun intre putere si consum, mai ales in conditiile in care nici n-ai trecut de 10k.

 

Ca recomandari as spune sa o duci pe circuit de anul asta :D,  si sa iei un set de sway-bars si placute in loc de suspensie, cel putin pentru inceput. Bafta si ne vedem in toamna pe Hring sa faci praf CSC-urile :)

Link către comentariu
rifflections

Multumesc mult pentru aprecieri.

 

Sunt chiar nesimtit daca nu scot masina asta pe circuit :D

Asa ca in toamna clar vin la Hring. Insa o sa vin cu ea stock pentru ca, fiind prea noua masina, nu gasesc nici un upgrade disponibil pe piata :)

 

Later edit: nu m-am interesat de placute, insa teoretic dinastea ar trebui sa gasesc deja nu?

Modificat de rifflections
Link către comentariu

felicitari pt masina !

chiar arata ff bine noua Octavia si culoarea este superba !!

Link către comentariu

Placute e cam obligatoriu sa gasesti, fara cred ca e chiar frustrant si poate chiar periculos pe circuit. Slabe sanse sa fie vreun nou etrier inovativ la tine, trebuie doar sa vezi cu ce model anterior e compatibila frana.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Geniala masina si motorul ! La design s.a schimbat foaia la skoda. Aduce tor mai mult a vw design. Se apropie mult de jetta si passat . Oricum culoare e superba mi.as fi luat.o daca era disponibila la jetta mea. Ciao si numai bine fara incidente

Link către comentariu

Felicitari, cu intarziere, pentru masina!

 

Intrebari:

1. Zi-ne de cum ti se pare tie diferenta de greutate intre masini (Passat si O3), se simte? Ar fi undeva pe la 100 si ceva de kg diferenta nu?

2. Am vazut ca ai acel mic spoiler pe portbagaj. Stiam ce e din catalogul de accesorii. Asa ai luat masina sau l-ai pus tu pe urma? Ai idee de pret?

3. La viteza de autostrada (130) cam ce turatie ai?

4. Cum ti se pare masina la capitolul reprize comparat cu Passat-ul (era 2.0 tdi cumva?)?

5. Inca ti se mai pare confortabila masina cu suspensie sport si jante pe 18" acum ca ai mers ceva cu ea?

 

Mersi si cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
rifflections

Multumesc :)

 

@Tudor

 

1. Se simte foarte bine diferenta de greutate. Este mult mai fasneata la turatii joase.

 

2. Am inteles ca acel spoiler vine standard cu 1.8TSI. Eu asa am luat masina, nu stiu pretul.

 

3. Hmm, nu-mi aduc aminte, cred ca in jurul la 2500 de ture.

 

4. Passatul e 1.9TDI cu soft (aprox 140 cai). Nu se prea pot compara. Passatul meu are aprox 300Nm cuplu pe cand Octavia are 250. Passatul e diesel, Octavia benzina... Octavia pana la 3000 de ture e 'cuminte', abia dupa 3000 de ture masina e sportiva. Passatul este exact invers :) Nu stiu daca ai condus dar la acceleratii este similara cu un Golf 5 GTI stock.

 

5. Da, foarte confortabila. Am deja 3000km cu ea si 2200km din ei sunt facuti pe drumurile din Sibiu (adica cele mai distruse din tara)

Link către comentariu

Wrong post. Se poate sterge

Modificat de Harkonnen
Link către comentariu
  • 2 months later...

Update. Am ajuns la 13.000km, din care 7000km facuti de mine.

Sunt cucerit total de masina, pana acum s-a comportat excelent, este foarte confortabila si silentioasa. Exact ce-mi doream.

 

As vrea pe 4 Octombrie sa fiu cu masina pe circuit si sper sa gasesc si un upgrade de placute de frana. Insa se pare ca masina eeste prea noua si prea 'Skoda' pentru a fi luata in considerare de producatori :D Asa ca va trebui sa merg cu placutele si discurile stock.

 

Consumul continua sa ma socheze :) In Sibiu rar trec de 9.5% iar la drum lung (4 persoane, portbagaj full si AC pornit) imi ia cam 6.5 la mers calm si 7.5 la mers ceva mai sportiv.

 

Imi fac si eu un wishlist aici din care sper sa ma apuc sa bifez cat de curand:

 

1. Grila negru glossy

2. Tips-uri RS

3. Evacuare mai zgomotoasa la ture mari

4. Placute de frana care sa ma ajute si pe strada si pe circuit

 

Cam atat, in rest benzina si talpa!

 

Atasez niste poze cu masina actuala si cu fosta ;)

 

post-20874-0-77261200-1378722775_thumb.jpost-20874-0-43986100-1378722788_thumb.jpost-20874-0-24426300-1378722807_thumb.jpost-20874-0-33424400-1378722819_thumb.jpost-20874-0-43471700-1378723372_thumb.j post-20874-0-66407600-1378723385_thumb.jpost-20874-0-44863400-1378723402_thumb.jpost-20874-0-90049200-1378723500_thumb.jpost-20874-0-50156000-1378723509_thumb.j


post-20874-0-59720800-1378723633_thumb.jpost-20874-0-26868100-1378723656_thumb.jpost-20874-0-40280500-1378723699_thumb.j

post-20874-0-86103900-1378723537_thumb.j

post-20874-0-24637800-1378723553_thumb.j

Modificat de rifflections
Link către comentariu

Frumoasa masina!

 

La punctul 2 te referi la intreaga bara spate RS? Chiar sunt curios daca merge direct fara modificari. Tu ai deja 2 tobe finale, deci e un plus sa fie o modificare usoara (sau este asa doar la 1.8 TSI 4x4?). Intr-una din poze se vede totusi ca tu ai 2 evacuari la toba din stanga, in dreapta cum sunt? RS-ul am vazut ca are cate o singura evacuare stanga/dreapta.

Link către comentariu

Nu Tudor, doar tips-uri. Din masuratorile mele (adica luat poza de pe net cu RS-ul, pozat masina mea din acelasi unghi si apoi comparate) reiese ca difuzorul negru din spate e la fel ca la RS. Lucru care ma face sa cred ca pot monta tips-urile fara modificari (exceptie facand evident decuparea difuzorului). Momentan n-am prea multe informatii si discutia cu dealer-ul nu m-a ajutat foarte mult.

 

Eu acum 1 toba cu 2 evacuari pe stanga. In dreapta nu e nimic. Planul e sa iau tips-urile, le montez si apoi trec la punctul 3. Abia atunci o sa fie treaba completa cu cate 1 toba si 1 evacuare pe fiecare parte.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!