Jump to content

probleme functionare kr


alyn_xwt
 Share

Postare recomandată

Schemele erau ok, am facut cablajul, multumesc. De functionat cred ca functioneaza, ca se aude/simte daca prind isv-ul.

O alta problema cu care ma confrunt... daca tin furtunul de la isv, care merge spre tubulatura de aer, petubulatura, motorul nu merge normal, si trebuie s-o tin din acceleratie, dar cum o scot (practic trage aer fals) merge ok, prea multa benzina baga, dar nu  pot regla atat din cuiul de pe clapeta de accelerare, ca sa fie ok si cu furtunul pus de la isv, ce sa verific? sau de unde sa reglez sa primeasca mai mult aer? sau mai putina benzina  :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitul il reglezi de pe capul impartitor cu un imbus lung de 3. 

cum te uiti tu la motor, daca dai spre aripa dreapta maresti debitul, daca dai spre motor scazi debitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma puteti sfatui, cam ce injectoare s-ar potrivi la un kr, ca sa scap de k-jetronic? de la ce masini sa caut? 1.8T de g4 ar merge? stiu, ca de la abf merg, dar inafara de aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca daca iti pui tot sistemul de injectie de la abf cu calculatoare cu tot e ok. incearca sa faci totul cat mai simplu. cu cat te complici mai mult cu atat e mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele de abf se potrivesc cu tot cu rampa, incap sub admisie.

Insa nu sunt sigur daca se pupa ECU - la abf parca e cu crankshaft position sensor pe volant si volant de g2 difera de g3.

Sory, acu vad mai exact intrebarea....

1.8t merge dar trebuie confectionat o prelungire de la rampa la injector din cauza admisiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca nu incap cele de ABF, mai mult sunt injectoare mici atipice si nu cred ca potrivesc nici in scaunele de KR. Mai mult admisia de 1.8 T mai mult strica la aspirat.

Ce poti tu cu rampa e sa faci ce a zis CV in ultima fraza...si poti vedea pe topicul cu G60 a lui izo de la tuning.

Si da ABF are senzor hall pe vibro.

O varianta ar fi sa schimbi admisia de cu una de ABF unde ai si senzor de clapeta (TPS) cu injectoare de abf cu tot si cu un mgasquirt 1 pe care til poate face  izo la 100 si ceva de eu costa msq1...(sau ceva de genu). Si atunci folosesti hall-ul din delcoul de KR cu bobina si aprinderea de KR, scapand de Kjetronic. (MK16V a facut exact asta)

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul la toate bataile voastre de cap este MSQ :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu incep sa ii dau de cap dar trebuie luat usor si cu foarte mult calm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand merge merge foarte bine... dar cand nu atunci devine un chin si cu cat sapi mai mult cu atat o sa afunzi mai mult in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine erau mai multe bube, relee puse aiurea care faceau figuri, instalatia e cam vraiste (cea de interior ma refer) si o sa o schimb toata ca sunt destule ce1 impecabile si alte magarii facute aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un mecanic, care pe vremurile lui, facea transplanturi, si e asul lor la k-jetronic, mi-a zis, ca sa-l caut la sfarsit de saptamana. L-am intrebat, ce ar fi mai bun, sa trec la alta injectie, sau sa vad ce pot rezolva cu k-jetul, si mi-a zis, ca prima data incercam sa rezolvam asta.

 

In rest.... stiu ca nu se pupa consumul cu performanta, dar cam ce consum ar trebuii sa fie normal la un asemenea motor? Ca eu de exemplu am undeva pe la 16/100, bine, am si calcat pedala, ca daca vreau s-o tin lejer, trepideaza motorul :(

Modificat de GVP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe audi 80 k-jetronic 2.0 16V aveam in jur de 10-11l/100km

16/100 e mult, chiar la regim sportiv, probabil sistemul CIS trebuie reglat la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea mare consumu. eu pe audi 100 2,2 quattro aveam 12 consumu la dat talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K-jetul ca si injectie este foarte bun.. si foarte simplu ca si constructie.

Din pacate dupa o vreme piesele imbatranesc si nu mai lucreaza exact in parametrii, tot timpul vei avea astfel mici fluctuatii la rece sau la cald.

Dar vorba celor de la Top Gear.. genul asta de masini sunt ca si alfa-urile (romeo) ca merg o data pe an.. da si atunci cand merg iti pun un zambet larg pe buze :)).

 

Acuma sa revenim mai la subiect.. la tine sigur e ceva dereglat pe acolo. Eu aveam consum sub 10 daca mergeam frumos, si pana in 12 maxim cand ii dadeam.

Daca te gandesti sa treci la MSQ sa sti ca nici acolo nu e neaparat usor. Ai de invatat foarte multe pana sa poti sa-ti faci singur reglajele sa fie cat de cat decente.. singurul avantaj fiind ca e totul mai curat, si stai in masina cu laptop-ul in brate sa reglezi.. dar fapt-ul ca vei gasi pe net o harta care s-o pui sus si sa-ti mearga tie perfect masina in orice situatii si conditii e doar un mit, vei avea mult de lucru s-o faci sa mearga bine si la cald si la rece, in ture, in frana de motor, etc etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am sa duc masina la mester, is tare curios, de ce voi mai avea nevoie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

feel the powaaa! :D

 

post-3007-0-27786800-1373288046_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne-ai si explica ce e acolo am fi foarte recunoscatori :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megasquirt 1 v2.2 :D cel mai accesibil stand alone din lume :D

 

mk1 1.8 16v KR cu scula de mai sus :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=YO46emXOYT4

 

nu prea poti sa faci asa ceva cu CIS ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=fsjeePxBewg

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu dar pe langa stand-alone mai trebuie ceva piese, cum ar fi: injectoare, tps, sonda lambda, regulator de presiune si altele care nu imi trec prin minte acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Digipartzul are cam tot ce ai enumerat tot...

Izo - la ce pret se misca versiunea basic de la msq acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

versiunea cea mai accesibila costa cam 120-130euro, ma refer la piese si placa de baza, pe langa ea iti trebuie: injectoare, rampa, regulator de presiune, distantiere pentru injectoare (in caz ca vrei sa pastrezi admisia de kr), delco cu senzor hall, senzorii de pe motor... instalatia electrica e foarte simpla, contine 3 relee si 5 sigurante :)

 

merita fiecare banut, plus nu mai ai batai de cap ca nu trage bine la cald sau ca are intreruperi sau x sau y :D

 

alte lucruri recomandate daca vrei sa-ti faci singur maparile: sonda wideband, EGT, lampa stroboscopica si un drum bun si lung :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da da eu nu am digifart, eu am k-jetronic care merge bine cand are el chef

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti un ABF mort si prelevezi tot ce ai enumerat mai sus (la pret de nimic) de pe el nu luate in parte ca asa se cere pe ele...

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verdictul dat de mecanic in ziua de azi: "trebuie sa schimbate injectoarele"

in 10 minute am facut rost de ele, de pe un audi 90 2.3 k-jet acelasi treaba, doar un cilindru in plus :P

to be continued

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!