Jump to content

Un Phaeton Individual


AndyG

Postare recomandată

Cat de bine pot arata telescoapele  de la portbagaj ,dau o senzatie de solid. Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Ce sunt indicatoarele alea cu beculete rosii si verzi din ultimele 2 poze?!?

Link către comentariu

Banuiesc ca senzorii de parcare pe partea respectiva.

Link către comentariu

Da, asa e. Sunt senzori de proximitate fata-dreapta si spate.

Link către comentariu

Am crezut ca este afisajul pt. spate-dreapta respectiv spate-centru si ma gandeam ca tb. sa te uiti in vreo 3 locuri din spate in acelasi timp ca sa acoperi tot spatele :)

Presupun ca rosu -> obstacol, verde -> liber, dar ce semnifica bec stins?

 

merci de lamuriri

Link către comentariu

Pai ledurile rosii nu sunt aprinse in nicio poza. Alea stinse din prima poza ar trebui sa fie rosii. Nu am fost sufficient de aproape de obstacol. Intr-a doua poza e spatiu intre ledurile spate-stanga si spate-dreapta.

Link către comentariu

Led stins inseamna pdc inactiv.

Culoarea ledului in functie de cat de aproape esti de un obstacol.

Destul de simplu zic eu.

:d

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am uitat sa mentionez ceva. Cei din fata functioneaza si-n mers (by default).

Cateodata, cand traficul e congestionat, se aprind intr-o veselie. Cand mai incep sa si "chitaie" inchid discoteca apasand butonul dedicat din dreapta bordului.

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Am pus niste poze cu toate ledurile aprinse.

 

Fata/stanga:

 

post-314-0-08032300-1368648275_thumb.jpg

 

Spate:

 

post-314-0-15738600-1368648279_thumb.jpgpost-314-0-13512100-1368648283_thumb.jpgpost-314-0-08065500-1368648287_thumb.jpg

Link către comentariu

Now I understand.

Credeam ca aceleasi leduri pot avea culori diferite functie de distanta pana la obstacol si nu intelegeam de ce sunt verzi, rosii sau stinse...

 

Rea de tot maşina!  :icon_thumleft:

Modificat de tlc
Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Excelente prelucrarea interioara si atentia la detalii ! 

Faptul ca Phaeton a fost proiectul de suflet al lui Ferdinant Piech - se stie ca era obsedat de atentia pentru detalii - se vede in detalii. Citisem la momentul aparitiei despre cat de multa munca a intrat in sistemul de climatizare pentru a atinge silentiozitatea si curgerea aerului conform fixurilor lui Piech care si-a dorit sa creeze limuzina perfecta.

 

Chiar asa: cum ti se pare clima fata de A6 ? Este mai eficienta si mai silentioasa ?

 

Referitor la alegere, cred ca, atat timp cat nu ai fixuri in anumite cercuri sau stele pe capota, ca ai facut alegerea excelenta. Acest "under-dog" numit Phaeton ofera foarte mult in bani foarte ok. Chiar daca a fost 100k nou, A8 sau S echivalent nou sare de 160k Euro.

La 28k achizitia second, cred ca nu se putea mai bine. Nasol de primul proprietar, ferice de tine !

 

Salutari si felicitari pentru achizitie !

Link către comentariu

Multumesc de urari! 

 

Climatizarea e foarte eficienta. Nu pot spune ca e foarte silentioasa, mai ales pe canicula, imediat dupa ce pornesc masina cand ventilatoarele sulfa la greu, dar mai apoi, in scurt timp, cand se apropie de temperatura presetata se face oarecum liniste. Oricum, sunt foarte multe guri de ventilatie care-si fac treaba foarte bine, aerul racindu-se uniform in toate colturile habitaclului. La A6 era doar dual-climatronic si e normal sa fie o diferenta majora, mai ales pentru pasagerii din spate. Trimurile bordului care se inchid/deschid in functie de necesitatea incalzirii/racirii sunt foarte practice.

Tot legat de climatizare pot spune ca ventilatia cu aer conditionat a scaunelor e de vis (3 trepte). Am vazut masini foarte scumpe cu tapiterii de piele neagra, care nu aveau aceasta functie. Mare greseala la configurarea masinii!

 

 Legat de pretul de achizitie, am facut un calcul simplu. Practic am platit pe masina pretul optionalelor ei de noua. Nu exagerez deloc! Doar pachetul "Sensitive Classic Style" si scaunele "18 way" alese ca si optionale l-au costat pe primul proprietar 10k de euro! Daca mai adaug: sistemul audio, jantele, navigatia, keyless, trimuri, etc. ajung fix la pretul de SH.

 

 Nu sufar de loc, nici de "cerculete", nici de "stelute" sau de alte insemne consacrate. Primordial pentru mine e sa ma simt bine in masina, si nu imaginea ei de marca. Am vrut siguranta si confort la superlativ intr-o masina intr-o stare tehnica si vizuala foarte bune. Si n-am gresit! Cel putin asta-i feeling-ul meu acum, dupa aprox. 10 luni de la achizitie.

 

Link către comentariu

Super masina sa o stapanesti sanatos  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Asa sa fie Alex991!

 

Mi-am mai adus aminte de un amanunt care-mi place mult, si anume:

 

post-314-0-36197300-1368739877_thumb.jpg

 

Si daca tot am deschis Photoshopul, de plictiseala, m-am jucat un pic cu doua fotografii postate anterior. L-am "solarizat" pe fiul lui Helios. Se stie! :)

 

 

post-314-0-51830500-1368740579_thumb.jpg post-314-0-76979200-1368740585_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Daca tot ai zis de Helios, ar fi grozave niste jante Helios :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ce sa zic, pot trai si cu astea :) . Helios sunt intr-adevar foarte frumoase, dar si Serres au farmecul lor.

Serres, ca si Helios (by Borbet), Omanyt sau Aristoteles sunt jante "Exclusive". Imi plac toate, mai putin Aristoteles. Ale mele sunt mai rare din cate am vazut.

 

Helios: post-314-0-22665600-1368794953_thumb.jpg   Serres:post-314-0-11178200-1368794962_thumb.jpg   Omanynt: post-314-0-09839900-1368795071_thumb.jpg   Aristoteles: post-314-0-30217300-1368795084_thumb.jpg

 

 

Incredibil e cat de bine isi face treaba suspensia pe aer cu jantele astea de 19". Nici setata pe sport nu-mi gadila rinichii.

Modificat de AndyG
Link către comentariu

AndyG ce zici cum iar sta daca la-i "incalta" cu niste jante de R-Line pe 20 ?

Link către comentariu
vali_devill

Omanyt rullz!

Link către comentariu

 Da Vali, si eu as fi inclinat tot spre Omanyt daca as fi configurat-o eu, dar nici prin gand nu-mi trece sa investesc intr-un alt set de jante cand cele actuale nu-s de lepadat.

 

 Eu le vad asa intr-un top personal:

1. Omanyt; 2 Helios; 3 Serres; 4 Aristoteles

 

 Omanyt pe Phaeton 2009: http://www.automobilesreview.com/gallery/volkswagen-phaeton-2009/volkswagen-phaeton-2009-04.jpg

 

 Cu toate ca, poate, par dus cu caputu ca mi-am luat Phaeton, zic eu ca sunt un pic rational, sau macar incerc sa fiu, cand "investesc" in ceva. Eventual sa fie ceva ce nu am, nu sa inlocuiesc 19" cu 19" doar de dragul de a-i schimba minor (zic eu) look-ul. Oricum, nici mai mari de 19" nu i-as pune.

 La A6-le anterior m-am gandit destul de serios sa-i fi schimbat jantele de 16" cu altele mai "cool" si mai mari, dar pana la urma m-am razgandit ca deja aveam la ele doua seturi noi de anvelope, vara/iarna.

 

 Webasto vreau sa-l activez/upgradez la "incalzire stationara" pe care sa o pot activa/dezactiva dintr-o telecomanda. Am incercat in 3 locuri (reprezentanta si doua service-uri webasto din C-ta) dar degeaba, nimeni nu se baga.

 

Link către comentariu

Cum ti se pare calitatea finisajelor la Phaeton fata de A6, dat fiind faptul ca Audi are vestitul departament de haptica?

Link către comentariu

 In primul rand vreau sa-ti spun ca o comparatie intre A6 si Phaeton e fortata. Sunt clase diferite si asta se simte imediat ce deschizi macar o usa. Impactul vizual, mai ales in interior, e complet diferit. A6-le e o masina exceptionala pentru clasa ei dar nu inspira lux in adevaratul sens al cuvantului, mai degraba eleganta si sportivitate. A6-le se preteaza din punctual meu de vedere mai mult segmentului de varsta 30-40 de ani. Phaeton il vad mai de oameni trecuti de valtoarea tineretii, mai ponderati si in cautarea confortului maxim fara a epata.

 

 Am cumparat masina la doar 36 de ani insa! Nu stiu ce sa zic! Ori m-am babalit de timpuriu, ori sunt prea inebunit dupa tehnologie si confort, ori am fost prea curios sa aflu despre ce inseamna o limuzuna de lux. Sunt sigur ca multi de varsta mea vor alege, daca nu A6, macar A8 in loc de Phaeton. Simt ca un Phaeton-ul nu se preteaza la un condus sportiv mai ales in oras. Nu o vad ca pe-o masina cu care sa "driblezi" traficul. Nu zic ca un A8 s-ar preta "driblingului" urban, dar in mod evident exprima si chiar dovedeste ca e mai sportiva si nu "zgarie ochiul" atunci cand este condusa foarte sportiv .

 

 Fiind cumva plictisit de Audi avand doua A6 (modele diferite) la rand, am vrut sa experimentez si altceva.

 Cand am trecut din Golf 3 la primul A6 4D am zis: Wow! Ce masina mare si eleganta! Cand am schimbat-o pe A6 4F am simtit un upgrade major mai ales la capitolul dotari, dar fara prea mult "Wow!". Eram oarecum obisnuit cu atmosfera unui A6. Cu Phaeton-ul am simtit intra-devar ca statu intr-o limuzina adevarata. A fost efectiv o noua experienta din punct de vedere al luxului interior si al confortului suspensiei pe aer. Sincer inca o admir!

 

 Calitatea finisajelor e clar peste A6, chiar si 4G. Doar daca observi diferenta de calitate intre materialele folosite si abundenta lor iti dai seama ca vorbim de clase diferite. Diferenta dintre scaunele celor doua e imensa. Simt ca aici Phaeton-ul a sarit mai multe clase :) . Nu pot sa fac o comparatie prea corecta, A6-le avand suspensie clasica, dar in mod sigur ma simt muuult mai confortabil in actuala. A6-le zdruncina mai mult cu jantele de 16" decat asta la care am 19"! Si mai sunt multe atuuri ale Phaeton-ului in aceasta comparatie (haptica :) ): pielea de o calitate mult superioara, insonorizarea motorului, climatizarea,  calitatea sistemului audio, zgomotul de inchidere al portierei, portbagajului, etc.

 Faptul ca noul Phaeton a suferit doar un facelift exterior fata de modelul meu spune multe. In interior n-au schimbat decat volanul din cate am observat.

 Ce-am avut de reprosat Phaeton-ului am spus deja intr-un post anterior: pozitionarea comenzilor scaunelor si al usilor, "frana de picior stang", etc.

 

 Vreu sa mai fac o precizare ca sa nu fiu interpretat gresit. Imi place foarte mult noul A8 dar sa fie foarte accesorizat. Spun raspicat ca nu-mi plac masinile "chele" si nici cele daramate de km foarte multi. Am ales Phaeton ca-mi oferea multe si de calitate la un pret mult mai mic. Atunci cand piata se va umple de oferte cu noile: A8 si de ce nu CLS, voi vedea cu siguranta si preturi mai accesibile mie.

 

Scuze de post lung!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am facut un "animated gif" cu suspensia normal/high. Din pacate pozele sunt facute cu telefonul dintr-un unghi doar aproximativ. Sper sa se vada animatia, daca nu, poate fi downloadat si deschis cu browser-ul.

 

post-314-0-60350800-1369164182_thumb.gif

 

Le: Nu stiu de ce dupa ce-l atasez e redimensionat automat si nu mai este nici animat.

 

Atasez un zip al acelui gif.

 

suspension.zip

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Un "BENTLEY" de buget! Felicitari pentru masina din dotare...am condus un V10 si m-a impresionat...comparatia cu A6 nu isi are rostul....in schimb, in materie de confort, poate sta linistit langa clasa premium (S classe, seria 7 si A8) ...by the way...nu ai oscilat la alegere? :) 

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km de acum inainte! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!