Jump to content

Un Phaeton Individual


AndyG

Postare recomandată

Publicat (modificat)

 Pretul de vanzare initial a fost 32k incl. TVA (apr 2012), dupa care a urmat o reducere importanta in iunie 2012, dupa care alta reducere cand am cumparat-o in iulie din Autohaus. Criza bate-o vina! Km reali au fost 104k (verificat), destul de multi la o masina rulata 2 ani si jumatate. Cu toate astea interiorul s-a pastrat foarte bine, mai ales scaunul soferului care in general arata mai rau la multe masini sh. Si anvelopele au fost (si sunt inca) intr-o stare foarte buna.

 Apropos de devalorizarea la prima vanzare, asta  fost si filozofia mea, adica acolo pretul scade brutal, mai ales la Phaeton. Nu zic ca nu se va devaloriza si la o viitoare revanzare, dar nu atat de semnificativ.

 Am uitat sa precizez anterior, navigatia RNS810 si "Euro 5" au fost un "must" la alegerea masinii, si nu-mi pare rau deloc :)

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Superba masina ! O intrebare, este versiunea Long ? Locul din spate pare foarte spatios, sau era scaunul din fata dat mult in fata ?

Link către comentariu

 E varianta standard wheelbase. Scaunul a fost dat usor in fata dar inca "ocupabil". Uite cuma arata presul din dreapta spate cu scaunul dat mult in fata.

 Presurile au fost schimbate intre timp. Le-am luat de pe ebay.

 

post-314-0-52016800-1367492256_thumb.jpg

Link către comentariu

Azi i-am facut o "sedinta foto" cu telefonul! De, era la indemana. Pozele le-am facut cand era suspensia ridicata.

 

post-314-0-80323700-1367526687_thumb.jpgpost-314-0-40826900-1367526694_thumb.jpgpost-314-0-28051500-1367526699_thumb.jpgpost-314-0-11232000-1367526705_thumb.jpgpost-314-0-21281100-1367526710_thumb.jpg

 

post-314-0-62882000-1367526721_thumb.jpgpost-314-0-23270500-1367526730_thumb.jpgpost-314-0-57603500-1367526737_thumb.jpgpost-314-0-89366600-1367526741_thumb.jpgpost-314-0-67108000-1367526747_thumb.jpg



post-314-0-78163500-1367526921_thumb.jpgpost-314-0-24732200-1367526926_thumb.jpgpost-314-0-93887400-1367526931_thumb.jpgpost-314-0-43025600-1367526936_thumb.jpgpost-314-0-70500800-1367526940_thumb.jpg

 

post-314-0-03309500-1367526945_thumb.jpgpost-314-0-79932900-1367526952_thumb.jpgpost-314-0-74396400-1367526960_thumb.jpgpost-314-0-14628900-1367526968_thumb.jpgpost-314-0-22687600-1367526978_thumb.jpg

Link către comentariu

superba masina :), cum ti se pare 3.0Tdi pe caroseria asta? mie 3.2-ul mi se pare un pic submotorizat, cel putin pana in 3000 RPM, dupa e ok, la tine compenseaza cuplul care misca masa mare de peste 2T....nu ai trapa?

Modificat de mik15
Link către comentariu
Publicat (modificat)

 Mik15, nu ma pot plange cu cei 240cp. La A6-ul anterior (tot 3.0TDI Quattro si tot automata)  aveam 224cp dar 200kg mai putin. Era mai fasneata un pic decat actuala. Daca te lasi in calcaie (mai ales in S) te surprinde ca se misca si balena asta destul de vioi. Oricum in ultimul timp tind sa conduc mai "normal" decat obisnuiam. Cu asa aglomeratie si atatea restrictii, radare etc, o sa ajung intr-o zi sa zic ca e supramotorizata. La gabaritul asta nu am pretentii mari. Daca vroiam senzatii adevarate mi-as fi luat un RS4, un M3, etc. Macar cu astea mai mici ai sanse sa te strecori. Ce sa mai zic de curbe, pana si un GTI e mai bun decat orice alta balena.

 Trapa nu am. Ii duc intr-un fel lipsa ca am avut la ultimile doua A6. Nu le deschideam mai deloc dar vedeam semaforul mai bine cand eram sub el.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

ai garaj sau doarme in fata blocului?  :frigbaitata:

Link către comentariu

Hei, dar astea sunt dotari de S-klasse! N-am crezut vreodata ca as putea fi impresionat de dotarile unui vw! Tocmai mi-am schimbat radical parerea si ma incearca un sentiment confuz!

 

http://youtu.be/DntKgqN5DWI



(ignorati marca de masina care apare in clip, doar ideea conteaza)

Link către comentariu

Imi place mult interiorul,o masina deosebita. Sa o conduci sanatos!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc inca o data pentru urari tuturor forumistilor.

 

Dupa ceva timp de la cumparare incerc sa-i fac o evaluare.

 

 Minusuri:

 1. Prea mare pentru un oras aglomerat - 5055mm. Ca fapt divers, un ML are 4803mm.

 2. Balena de otel - 2200kg. Demarajul nu-I o problema, cel putin pentru mine, insa se simte din plin inertia mare pe curbele luate mai tare. Bineinteles, si consumul are de suferit din cauza masei, doar rezistenta caroseriei e de apreciat, mai ales la impactul lateral.

 3. Sistemul parktronic (2 x 6 senzori pe bari) e cam greu de urmarit deoarece nu are afisare grafica pe display. Ma enerveaza ledurile verde-galben-rosu si sistemul sonor cand care te avertizeaza cand esti destul de aproape de obstacol. La A6 (4F) era mult mai bine cu afisaj grafic pe display. Totusi, compenseaza camera de marsarier pe care la A6 nu o aveam.

 4. Sunt relativ dificil de actionat butoanele scaunelor-fata si ale geamurilor din mers. Pozitia lor e destul de greu de nimerit "orbeste". Un exemplu este butonul de masaj pe care de regula vrei sa-l apesi in mers.

 5. Bancheta spate nu e fractionabila si nici nu are sac-schi pe care sa le poti introduce din portbagaj. Stiu ... unii il folosesc ca sac de gunoi :)

 6. Consumul e relativ mare. Medii calculate de-a lungul timpului: 14.5 - 15.0 in oras (90%) si 8.8 - 9.3 afara(90%).

 7. Designul exterior e un pic cam banal desi, culmea, atrage priviri; poate or fi de la DRL-uri si a stopurilor LED, gabarit, sau pur si simplu ca multi nu recunosc modelul. Daca-i scot emblemele cu "masina poporului" pun pariu ca la spalatorie ma vor chema dupa culoare masinii. Pana acum am auzit numai: "Domnu' cu VW (negru)?".

 8. Necesita "bibileala" mare atat la spalatul exterior cat si la intretinerea interiorului. Trebuie sa fi un pic dus cu capu' sa o pastrezi mereu curata atat la interior (trimurile negru lucios si inoxul) cat si la exterior (culoarea neagra si toate ornamentele lucioase).

 9. Iarna, geamurile laterale duble (atermice) fac dificila topirea geatii de pe ele. Trebuie sa cureti manual chiar si gheata mai fina in dreptul oglinzilor daca mai vrei sa vezi ceva 15-20min dupa plecare. 

10. Volanul e cam alunecos fiind din lemn lacuit.

11. Nu are: trapa, webasto (ca si incalzire stationara), Video-TV, distronic, padele si incalzire bancheta spate. Din toate lipsurile mentionate, incalzirea stationara as vrea sa o activez/ upgradez ca sa o pot actiona remote in diminetile friguroase de iarna.

 

Plusuri:

1. Se aseaza foarte bine pe autostrada.

2. Foarte spatioasa in special in spate fata de alte masini. 

3. Luxul interior:

   - Scaunele sunt de exceptie. Racirea o folosesc din plin in zilele toride. Avantajeaza si culoare crem a sezutului. Masajul lombar nu e chiar un moft la drumurile foarte lungi.

   - Calitatea sistemul audio de 1000W in combinatie cu SD si HDD e mai mult decat multumitor.

   - Navigatia cu touchscreen cu al sau ecran de 8" e usor de folosit.

   - La o simpla apasare pe un buton de memorie se seteaza: scaunele pe toate pozitiile si incluzand tetiera, inaltimea centurii de siguranta, pozitia oglinzilor exterioare dar si cea interioara, volanul pe adancime si inaltime. Intr-un cuvant cam totul e cu reglaj electric si memorie. Pe langa faptul ca o conduce si nevasta (cu setari diferite), nu mai "muncesc" la plecarea din spalatorie cand de regula toate reglajele scaunelor si oglinzilor sunt "varza".

  - Pentru persoane corpolente exista chiar un buton sub volan care face ca acesta sa se retraga automat la oprirea motorului ca apoi sa revina imediat dupa pornirea motorului la pozitia presetata . Cred ca s-au inspirat din F1 :) !

  - Climatronicul pe 4 zone si trimurile culisabile din bord fac o "atmosfera" placuta.

  - Telefonul Bluetooth si comenzile vocale iti fac viata usoara. Pacat ca in timpul conectarii nu mai este conectat la internet si nu-ti mai intra emailurile. Nici mesaje nu mai poti trimite, dar asta nu-I o problema mare, doar trebuie sa fiu atent atat in mers cat si la semafor.

  - Camera de marsarier e foarte buna atat la manevrele uzuale cu spatele dar si atunci cand iesi cu spatele dintr-o parcare in spic cand se intampla sa nu ai vizibilitate mai deloc. 

4. Confortul suspensiei pe aer ajustabila ca duritate pe 4 trepte. Te cam ia somnul de la atat confort :) !

5. Garda relativ mare cand e setata pe "High" si Quattro fac posibila abordarea fara frica a drumurilor proaste dar si atunci cand stratul de zapada e maricel. Nu vorbesc de extreme dar sunt multe autoturisme care au probleme pe drumuri pe unde eu merg destul de relaxat.

6. Portbagajul soft close cu deschidere din interior sau telecomanda e destul de util in unele cazuri.

7. Pe langa farurile adaptive folositoare pe curbe, functia de cornering creste vizibilitatea la virajele mai accentuate. Functioneaza atunci cand actionezi semnalizarea la viteza redusa dar si cand rotesti volanul mai mult (tot la o viteza redusa).

8. Rezervorul de 80l confera o autonomie suficienta, cam 900km la drumurile lungi.

 

Or mai fi si alte minusuri / plusuri pe care le-am uitat.

Modificat de AndyG
Link către comentariu

M-ai lasat fara cuvinte...

Dupa mine singurul minus ar constitui consumul mare in oras,ATAT! :p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Acum am citit si eu tot topicul....este de o masina de vis si chiar poate fi si de familie, (2+2). Singurul minus pt mine ar fi trapa pe care o am si eu acum ca conditie eliminatorie, fiind in cautare de masina (break). Sper sa o vad si live prin trafic.O zi buna si multi km confortabili.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

 Trapa simpla de sticla "afumata" actionata electric nu e o mare minune inginereasca din punct de vedere al ventilatiei atunci cand ai macar AC simplu. Cea "solara" sau voltaica e o alta mancare de peste care e destul de apreciata vara. Mi-as fi dorit una solara sa-mi mentina interiorul primenit in stationare atunci cand e canicula.

La cele doua A6 am avut trapa de sticla. In afara ca se mai lumineaza in masina si ca vezi prin ea semaforul din anumite pozitii (atunci cand esti prea aproape sau sub el) nu i-am gasit o alta utilizare. Daca deschideam trapa nu faceam decat sa-mi zboare aerul conditionat sau si mai rau sa duduie la viteze mai mari. Sa mai zic si de prafalaul care intra? Intr-adevar da bine la design!

 

Bafta la "cumparatura" !

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Eu zic sa nu te mai uiti dupa minusuri pentru ca e o masina dupa care multi tinjim doar dar sa speram la altceva.Bucurate de luxul oferit de aceasta superba masina.Totusi de ce nu ai ales Audi A 8?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

 Daca te referi la A8-ul D4, ala va fi in principiu urmatoarea masina, asta dupa cum vad lucrurile acum. Nu le ignor nici pe noul A6 sau pe noul CLS. Sa mai scada preturile!

 Am oscilat binisor intre un A8 D3 si Phaeton. Am fost gata-gata sa cumpar un A8 din noiembrie-decembrie 2008. Mi-a luat-o altul inainte.

 Pana la urma nu mi-a parut rau. Gasesc barca asta "populara" mult mai dotata chiar daca nu la fel de sportiva, si sincer, imi era dor de o schimbare. Am vrut sa mai evadez o perioada din curtea lu' Audi si sa mai experimentez si altceva.

 M-am uitat chiar la S Classe si Seria 7 de prin 2008 si tot sincer iti spun ca nu mi-au placut. Nu zic ca-s masini urate, ba dimpotriva, dar nu erau pe gustul meu.

Modificat de AndyG
Link către comentariu

legat de design exterior ai punctat foarte bine.

cel mai mare minus al masinii este ca nu e a mea :)

 

sa o conduci cu placere!

Link către comentariu

Am calatorit si eu cu una asemanatoare in Kehl, nu de acolo ai cumparat-o!?

Confort si ambianta la superlativ, sa o folosesti sanatos pana treci din nou la Audi :icon_thumleft:

Trapa o consider si eu o "dotare" cvasi-inutila, insa are farmecul ei.

Link către comentariu

Nu te-ai gandit la un stage 1 ? Vreo 280-290cp tot scoti din ea...

Link către comentariu

Multumesc Muale.

 

Tilu, masina a fost cumparata din Osnabruck, Autohaus Härtel. E in NW Germaniei cam la 80km de granita cu Olanda.

 

junioralex, nu ma bag la resoftari si chiar nu am nevoie de o herghelie mai mare. Din punctual meu de vedere, ideal ar fi sa am grija de astia 240.

 

Mi-am mai amintit de inca un minus :) , frana de mana care de fapt e de picior. I-as zice frana de picior stang.

Daca la A6 mi-a trebuit un timp sa ma acomodez cu "frana de deget" electromecanica, acum a trebuit sa ma obisnuiesc cu frana asta de picior stang si sa nu uit sa o decuplez de la clapeta de sub blocul de lumini. La cea de la Audi, daca aveai centura pusa si accelerai se decupla singura. La Phaeton-ul asta doar te avertizeaza in caz ca pleci cu ea cuplata. Nu inteleg de ce nu functioneaza ca la Audi!

Link către comentariu

Felicitari.

 

Cred ca pe masura ce avem ne dorim mai mult. Nu stiu daca exista vreo masina fara minusuri constatate dupa utilizare.

 

Cu toate astea, masina e DEMENTIALA. Sa te poarte sanatos

Link către comentariu

referitor la trapa solara, am pe RS si nu e mare branza, nu face decat sa recircule aerul din interior cat masina e parcata fara insa ca AC-ul sa functioneze, si la Phaeton e acelasi principiu din cate stiu, deci  nu se simte vreo diferenta majora iar ca minus nu mai vezi cerul fiind tot timpul acoperita....

cu frana de mana m-am acomodat repede, de multe ori o caut si prin RS :), e mai comoda si ai mai mult spatiu intre scaune comparativ cu cea clasica, insa ar fi putut sa faca un upgrade la cea electromecanica.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Astea da detalii!!

Chestiile astea mici pozate de tine doua posturi mai sus fac diferenta. Fac diferenta intre o masina premium si o limuzina zic eu.

Asta da, limuzina!

Sa te conduca milioane km fara incidente!!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Bebeee, ma pufneste rasul cand mai citesc in anunturile auto: "Masina pentru pretentiosi!" :))

Asa sunt eu, mai carcotas. Din punctul meu de vedere putea fi si mai buna.

 

LE: Multumesc mult DonzDonz. La fel iti doresc si tie!

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!