Jump to content

Un Phaeton Individual


AndyG

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Si eu iti doresc acelasi lucru cu cele doua bijuterii!

 

Dupa cum spuneam in posturile anterioare (ultimul post de pe pag. 2) am oscilat exact intre cele amintite de tine.

 

Ai dreptate, e o oarecare asemanare al interiorului Phaeton-ului cu Bentley Continental Flying Spur: http://karakullake.blogspot.ro/2012/01/bentley-continental-flying-spur-vw.html

 

Doar au impartit pana in 2006 aceasi "Fabrica de sticla" din Dresden:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3LPPXaJtfBc

 

Am gasit ceva pe net apropos de eventualitatea ca ti-ai uita cheia in portbagaj. O sa verific daca merge si la mine. Oricum, ma atentioneaza in bord atunci cand in masina se gasesc ambele chei si nu inchide daca vreuna se afla in habitaclu.

 

 

Un lucru pe care l-am apreciat la spalatoarele de faruri ale Phaeton-ului este in clipul de mai jos. La A6-le 4F se forma o perdea de la jetul simultan al farurilor. Pentru o secunda, doua nu mai vedeai nimic.

 

 

Un alt aspect de apreciat este ca si spatarele scaunelor sunt incalzite/ventilate:

 

post-314-0-49787200-1369320073_thumb.jpg

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Am gasit ceva pe net apropos de eventualitatea ca ti-ai uita cheia in portbagaj. O sa verific daca merge si la mine. Oricum, ma atentioneaza in bord atunci cand in masina se gasesc ambele chei si nu inchide daca vreuna se afla in habitaclu.

 

Probat! Sistemul "anti-uituc" functioneaza exact ca in clip-ul de pe youtube.

Link către comentariu

post gresit

Modificat de JUG
Link către comentariu
  • 9 months later...

Un singur defect ii gasesc la masina asta... ca nu-i a mea. :D

 

Super dotata limusina.

Link către comentariu

Superba , dar este o optiune care lipseste si care eu unul mi-as fi dorio, trapa dar acum nu stiu daca poti sa iti pui trapa si sa pastezi sistemu de climatizare pe toate zonele !

Felicitari pentru masina , cum este cu intretinerea costa mult?

Link către comentariu

Intretinerea e mica, foarte mica! In doi ani: nu tu bucse sau bascule, nu tu placute de frana, parca-i tanc! Suspensia pneumatica protejeaza mult articulatiile.

Webasto si schimbatoarele de caldura mi-au facut probleme. E destul de comuna problema cu "butoiasele" climatronicului la motoarele 3.0 TDI de la VAG. Am patit-o si la A6. Webasto a fost inlcuit dar schimbatorul de caldura a fost "resuscitat".

 

Trapa nu intra in conflict cu sistemul climatronicului. Am avut trapa pe 2xA6. Sincer nu-i duc dorul. Doar efectul de "iluminare" il apreciam.

Modificat de AndyG
Link către comentariu

Stai sa vina schimbul de cauciucuri, amortizoare etc etc :)

Pana si placutele cred ca sint rupere, citeam pe topicul de revizii Touareg 7P si costul era vreo 3300 de lei, ma rog, pe original...

 

Una peste alta, merita o asa masina, sa te poarte sanatos in continuare!

Modificat de tlc
Link către comentariu

cauciucuri de iarna mi-am luat acu' doua ierni. Da, sunt foarte scumpe, aprox. 7000ron pentru 4 buc. Michelin Alpin 245/45R19 102Y XXL .

N-am auzit de amortizoare (perne) cazute la Phaeton. Din cate stiu pica foarte rar.

Nu cumpar decat pe original or better. Placutele le voi comanda pe ebay din Germania, la fel ca si celelalte consumabile pentru revizie.  E muuuult mai ieftin!

Impozitul e mare pentru capacitatea asta (la fel ca A6-le anterior), respectiv 1944ron cu reducerea de 10% inclusa deja!

Piesele sunt scumpe intra-adevar, dar sunt fiabile.

 

Multumesc tuturor de aprecieri.

 

PS. Dupa aproape 2 ani inca ma felicit ca am ignorant "sfaturile" multora si am optat pentru acest model destul de rar.

Link către comentariu

O masina geniala. As comenta un singur aspect. De ce sa faci economie la costuri intr-o masina varf de gama, cu un pret urias, si sa folosesti multe elemente din Bentley combinate cu multe finisaje din Touareg? Frana de picior este chiar deranjanta, ca si alte finisaje din Touareg.

O intrebare: la ce te referi cand spui schimbatoare de caldura, "butoiase"?

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea la cat mai multe drumuri lungi!

Link către comentariu

Ziceau unii ca Phaeton e un passat ceva mai aratos. Ai em sori :D, ori nu stiu cu ce se mananca tancul asta, ori strugurii sunt acri. Ai dracului de acri. La exterior, de la distanta, pare oarecum comuna, insa cand te apropii, prima data culegi falca de pe jos si ochii de pe geamuri. Mainile le tii in buzunar, ca nu iti permiti sa atingi masina. E luxoasa. Punct. Nu m-am urcat niciodata in asa ceva, dar am vazut unul de aproape (i-am dat cateva ture, eram la o nunta). Scaunele alea nu-s scaune, ci fotolii.

 

Nu mai e nimic de comentat, masina e LUX, restul e de prisos.

 

Km multi fara probleme!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu

comparatia cu Passat-ul nu are nicio treaba, e diferenta uriasa intre cele 2, face parte din aceelasi grup neinspirat de comparatii ca si cea de genul "Audi e doar un VW mai scump" sau "Cayene e doar un Touareg mai scump", or impartii ele si elemente comune, dar diferentele tot foarte mari raman. 

 

Amortizoarele nu  mai cad atat de des la masinile fabricate dupa 2005 cand au schimbat producatorul, ma rog, nici la cele de pana atunci nu au fost probleme mari dar au fost mai numeroase, cea pe care am avut-o eu era din 2004 si inca le are pe cele originale, o vad zilnic pentru ca noul proprietar sta cu mine in cladire. Ca si piese de schimb nu cred ca e o tragedie la 3.0TDI, mult mai scumpe sunt la V10 sau W12, problema e ca la reprezentanta te incalta cu un pret la manopera foarte mare doar pentru ca e Phaeton, mie mi-au cerut pentru un service major vreo $1000, l-am facut in afara tot cu piese originale si m-a costat cam 65% din ceea ce au cerut ei.

Link către comentariu

MateiSL, "butoiasele" sunt cele din imagine. Si da, e o piesa comuna cu Bentley :D; vreo 1450euro numai.
post-314-0-41651100-1394362251_thumb.jpg post-314-0-25294800-1394362259_thumb.jpg

 

Phaeton ofera lux "undercover" de mai bine de 11 ani. Cu noul facelift s-au apropiat si mai mult de Passat. VW a adoptat politica Audi, design foarte asemanator pentru toate modelele sale.

 

Cand am condus prima oara un Toureg am avut fix aceeasi problema ... de unde trag frana de mana :D? Rusine mie, dar a trebuit sa ma dezmeticesc un pic si sa-mi dau seama ca e fix ca la mine :tuktuk:.

 

Multumesc de urari inca o data!

Link către comentariu
  • 1 year later...

E destul de mult de cand nu s-a mai scris nimic, oricum este si va ramane o masina de vis!

Acum dupa ceva timp, care mai sunt parerile?

Ceva nemultumiri sau ramane aceeasi incantare?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!