Jump to content

Probleme motor - da in nas


somnn2
 Share

Postare recomandată

Salut,,de cand a venit caldura am o problema, pana in 2000 de ture in toate trepte-le merge in suturi,cum trece de 2000 e ok,am mai avut problema asta iarna trecuta,dar atunci am schimbat bujiile si tot mergea in suturi,iar un prieten mi-a spus sa rasucesc cablu de la fiecare fisa de 2-3 ori ,si a mers,insa acum pot sa le rasucesc si de ``n`` ori tot in suturi merge,daca scot capacu si o las sa merga 2-3 min si mai trag de fise si plec cu ea,in maxim 2-3 km,sau cum am dat drumu la AC(scade puterea rau de tot),,incepe sa fac figuri,tre sa merg cu ea turata tot timu.

Astept sfaturi sau ce sa fac (eu banuiesc ca sunt fisele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mers dupa operatiunea ,,rasucita",  un set de fise noi...si gata treaba.

Scade puterea la pornirea AC-ului....

O diagnoza? Poate mai sunt si alte baiuri...

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fisele cu un aparat de masura....asta in cazul ca mai exista ceva metal la capete..... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6kohmi trebuie sa aiba o fisa buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa caut un service,am uitat sa scriu ca am puso si pe vag-com si nu arata nimic :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pierdut tot uleiu din ea,am radiatoru plin de ulei(am pierdut uleiu pe langa filtrul de ulei),sper sa nu fii calat motoru revin maine cu un post dupa ce schimb uleiu si filtru de ulei,,:(,sper ca nu are  legatura cu fisele sau cu  partea electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si la mine este acelasi simptom, cand o accelerez dintr-o data.

Tu cum aoi rezolvat problema Somn2?

S-a rezolvat ceva dupa inlocuirea fiselor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna si eu am avut aceasi problema acum vreo 3-4 luni. O fisa era tare oxidata la intrarea pe bobina.Am curatat-o si vreo 2 saptamani a mers fara probleme,apoi a revenit problema. Am inlocuit bobina de inductie si de atunci totul este in regula la capitolul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Scz,,pentru ca am intarziat mai mult cu raspunsu,inlocuiti fisele si totu o sa fie ok (btw motoru l-am bubuit rau de tot,,acum am pe ea un motor din 2004,loong storyy,,numai face figuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine 1,4 16V 100cp da in nas la plecarea de pe loc indiferent ca este rece sau cald motorul. Nu am nici o eroare pe diagnoza si nici nu am schimbat ceva la ea. Eu zic ca este pe parte electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e egr partial deschis, atunci motorul poate avea lipsa de putere de la depunerile pe pistoane si in camera de ardere. Bineinteles daca sistemul de alimentare si aprindere e in parametrii.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine mai da in nas cateodata, cum pot testa daca este egr-ul de vina (poate agata pe deschis uneori?)

daca scot mufa de la egr cum ar trebui sa se comporte motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine EGR-ul este curatat, adaptat si nu am nici o eroare la diaznoza. Motorul a fost deschis in urma cu 2 luni de zile si totul este ok conform masuratorilor tuturor componentelor motorului.Trebuie sa fie de undeva.

Daca scoti mufa de la EGR ai sa vezi ca isi schimba sunetul , merge altfel. Si se poate testa cu o dignoza sa vezi cum functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Revin cu o noua problema. Acum se aprinde in bord motorul si eroare 17811 P1403-35-10 Regulation deviation intermitent. Am curatat EGR-ul sters eroare si apare dimineata cand e rece motorul. Dar uneori chiar daca nu e aprins martorul cand e rece motorul da in nas (intreruperi) dar scurte si doar pentru maxim 30 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un EGR care nu da eroare nu inseamna ca e bun . Fa un BS003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Dar ce este BS003 te rog ? Momentan nu sunt acasa si nici nu revin prea curand.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea inregistrata se refera la EGR:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17811/P1403/005123

BS003 = Basic Settings Group 003.

Valabil la masina colegului Eexcalade. La masina ta, setarea de baza pe EGR: Group 074.

Nu poti sa faci setarea de baza cu eroare inregistrata pe EGR. Trebuie stearsa dupa care vei incerca setarea de baza, desi nu scrie nicaieri acest lucru. EGR-ul trebuia testat cand l-ai demontat si curatat. Trebuia doar cuplata mufa si cu vcds-ul Output tests pe EGR.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce l-am curatat, am sters eroarea si am facut test din 074 si totul a iesit bine. Pana a doua zi dimineata cand la rece iar face

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanezi din nou. Daca eroarea inregistrata este cea postata mai sus, va trebui sa demontezi EGR-ul din nou, si te uiti cu atentie daca tija din interior culiseaza sus-jos, foarte usor.

Daca nu culiseaza inseamna ca membrana din corpul EGR-ului este fisurata, si nu poate actiona tija. Output tests sau varianta aceasta:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Multumesc pentru raspunsuri in primul rand. Acum am ajuns acasa si am observat ca la fel face si daca o sterg apare imediat. Azi urmeaza sa vina EGR-ul si va tin la curent. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat EGR-ul si eroarea nu mai apare, dar totusi cand e motorul rece are intreruperi si cand este cald la accelerari are trepidatii. Am scos bobina de inductie si era crapata toata carcasa. Am dat cu oja si peste cu silicon negru foarte aderent dar nu s-a schimbat cu nimic mersul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bobina macar cu ceva sh bun,bujii,filtru aer sunt ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu le-am masurat dar aratau bine anul trecut cand le-am curatat, filtrul este nou, fise masurate ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii km facuti cu ele schimba bujii si tii evidenta.Eu aveam niste bilbe doar in 1-a,am schimbat bujii+curatenie generala/filtre si au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!