Jump to content

Problema golf4 1.6 sr 1999


axy_
 Share

Postare recomandată

Acela este regulatorul de presiune,mentine o presiune constanta(3 sau 4 bari) in rampa de alimentare a injectoarelor. este cu totul si cu totul altceva.aceasta este pompa de aer secundar.daca sunt E2 nu au pompa de aer secundar.

 

 

 

 

 

 

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/109-pompa-aer-secundar-vw.html

post-8085-0-23557300-1372236071_thumb.jp

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • axy_

    22

  • R Z F

    7

  • DJ44MKE

    6

  • Taucher

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze, am confundat. Nu exista acea pompa, acelasi motor il am eu.

Modificat de Taucher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da inseamna ca a meu e euro 2 si nu are acea pompa din fabrica...deci sa schimb senzorul de la axu cu came poate din cauza la ala merge asa rau motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pus senzor hall nou acum se tureaza bine da tot se aude fasait deci cred ca trage aer fals pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am gasit problema,supapa de admisie de la pistonul 3 era putin indoita si nu inchidea bine,am descoperit prin masurarea compresiei la fiecare piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci axy_ am si eu acelasi motor acelasi fasait si tot recent mi-am schimbat distributia deci din ce ati tot scris voi pe forum am inteles ca problema pana la urma a fost rezolvata si ca a trebuit sa schimbi senzorul si supapa era indoita imi poti spune cam cat te-a costat treaba asta ? te rog  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa a fost 20 ron,atat am platit,senzorul hall a fost 70 ron,manopera nu am platit ca am facut tot cu mana mea,deocamdata nu am terminat-o maine pun totul la loc ca nu am avut cum ca a fost frig afara,ca sa verifici iti trebuie un compresmetru pui la fiecare bujie si vezi daca au presiune la fel, la mine pe pistonu 3  nu facea compresie mai deloc si am desfacut ca atare era supapa indoita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ;) pai eu azi am bagat masina pe tester si uite cam ce mi-a iesit :D

VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
 
Tuesday,16,February,2010,11:12:23:60804
 
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 200890km/124827miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 06A-906-019-AEH.lbl
   Part No: 06A 906 019 AK
   Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554  
   Coding: 04000
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 6CDC414636E3
 
1 Fault Found:
01177 - Engine Control Unit 
            37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1J0 907 379 G
   Component: ABS     20 IE CAN  0001  
   Coding: 03504
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 356AA4222529
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
   Part No: 1J0 909 609 
   Component:  A AIRBAG VW3 SG   0002  
   Coding: 00065
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: ECDCC146B6E3
 
2 Faults Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
            32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
   Part No: 1J0 919 881 B
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01   
   Coding: 00143
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 31629032D141
 
   Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0W0873650         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0W0873650      
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitam sa mentinez baiatul care a testato mi-a zis ca ar avea ceva pe la injectorul 4 si ca ar mai fi bujiile  sper sa te ajute in vreun fel si ce am scris si eu ....si daca ai vreun rezultat te rog zimi si mie

Modificat de alex4pasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a umblat in zona alternatorului, vezi cum stai cu incarcarea bateriei...ca ideie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca stergi erorile apar iar?la mine asta era de la supape fasaitul dar la tine nu pot sa imi dau seama asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema..pare asemanatoare cu a voastra. Cand accelerez are un mic fasait adica se aude un fssss apoi imediat urca in ture.....asta se aude doar daca apas pedala de acceleretie brusc. Este posibil sa traga aer fals pe undeva? Mentionez ca sunetul se aude de undeva din spatele motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,,,,,credeam ca acel fsss provine de la un furtn crapat sau din alta parte.....multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine fasaitul era de la furtunele care duc in burduful absului ....sau ceva de genu recunosc se mai aude un mic fasait dar nu cum se auzea eu aveam ambele furtune sparte iar frana nu ingeta deloc :) asta am desoperit in momentul in care  era sa intru la un semafor in fundul altuia :D dar problema sa rezolvat acum totul e ok :) bine in mare parte totusi am ramas cu ledul de la airbag aprins si asi vrea sa stiu ce asi putea fece .....are cineva un sfat?

Modificat de alex4pasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema ca in video. La mine am trepidatii la motor, la relanti. Imi trepideaza motoru uneori ca si cum ar da rateuri. Mi.au zis unii ca s-ar putea sa fure curent,sa verific compresia la pistoane. Ar trebui sa verific prima data compresia? Aia e mai importanta? Si da,si la mine se aude fasaitul ala dar cred ca nu e nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am Golful am constatat ca mecanica auto e la fel ca medicina: nimic nu e clar si totul incepe cu "depinde"...:) Si la mine trepida si da rateuri (intreruperi) in acceleratie. Am inceput prin a inlocui actuatorul, apoi bujiile, apoi bobina de inductie. Urmeaza acum si fisele, unii zic ca iti dai seama ca fura curent daca pui mana pe ele si "te ciupe", oricum sunt sub capacul motorului si mi-e lene sa-l dau jos si oricum, depinde...:) Compresia e buna, a iesit 14/14/13,5/12,5 dar asta era normal fiindca am segmentat motorul acum 4000 de km. Eu am varianta de 1,6 SR si am citit pe forum ca prescurtarea SR vine de la doua cuvinte nemtesti care specifica o modificare a puterii(in sens de crestere) prin modificarea lungimii traseului ce aduce aerul in filtru. Ca urmare am renuntat la capacul de pe farul stang ce ghideaza aerul dinspre grila spre filtru si am constatat ca motorul respira mai bine si e mai "vioi". Nu stiu daca e sanatos ce am facut, ramane sa constat in viitor. In concluzie, rabdare si tutun!

Si apropo, la trepidatii in relanti cica trebuie verificati si suportii de motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce legatura ar trebui sa aiba suportii de motor...ca doar motoru merge bine,doar cateodata da rateuri si nu trepideaza intr.una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Voua va apare la 1.6 SR martorii de check engine si/sau EPC si imobilizatorul? La output test pe instrumente nu apar, nu este stocata nici o eroare si nu m-as apuca sa desfac degeaba ceasurile sa vad daca sunt acoperiti.

 

Precizez ca a mea e euro 2 din '99 si are doar 1 sonda lambda inainte de catalizator. Ceasurile sunt IMMO 2

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Bai, probabil e ciudat ca raspund tocmai acuma, am golful de vreo 2 saptamani, am venit de la un fiat brava, dupa ce am cumparat masina, un golf 1.6 SR 8V din 1998, cu 185.000km, cand am ajuns in fata blocului a inceput sa mearga in 3, am schimbat toate consumabilele, incuzant bujiile, dar fisele nu si si-a revenit, dupa ce am schimbat bujiile si-a revenit, la mine fura curent pe o fisa din cate am vazut, poate va ajuta si pe voi, nu, la 1.6 SR nu ai martor EPC SAU CHECK ENGINE, am vazut asta pe propria piele dupa ce am desfacut tot clusterul degeaba, si acum e randul meu, poate ma ajuta cineva cu 2 probleme, am apucat sa curat si clapeta de acceleratie si ca taranul am pus  contactul cu clapeta scoasa si sa dat peste cap, mi-a facut un electricial o diagnoza si mi-a resetat-o dar de adaptat a zis sa ma plimb cu ea ca isi revine, a trecut o saptamana aproape, nu si-a mai revenit in sensul ca daca o accelerezi, sta putin acolo, coboara la 1300 dupaia la 1000, dupaia la 900 dar nu mai coboara la 800, eu cred ca trebuie adaptata, dar cum si sunt curios daca se poate face pe motorul asta asa ceva, si a doua intrebare e daca se poate monta tempomat, cruise control, pe modelul asta ? o seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adaptezi cu VCDS. Engine -> Basic Settings -> Canalul 098   - asta in cazul in care ai acceleratia pe cablu.

 

Canalul 060 se foloseste la cele cu clapeta electrica.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe un 1.6 SR mi a aparut acum ceva timp martorul EPC si motorul s a inecat,de la ce ar putea fi?
Dupa ce am oprit/pornit motorul s a stins  si a aparut iar martorul ieri dar fara sa se simta vreo diferenta in performantele motorului(la fel dupa a2a pornire a disparut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @jagoman  Salve, ma bucur ca dau de oameni care iti dau raspunsuri concise, vreau totusi sa te mai intreb ceva, am un laptop, si nu vreau sa mai dau pe la mecanici pentru diagnoza, vreau sa-mi cumpar o interfata, poti sa-mi recomanzi ceva extrem de ieftin dar care sa-si faca treaba foarte bine ?

 

 

 @covyone   In legatura cu martoru EPC pe motoru de 1.6 sr, din cate si eu sr-ul adica cel in 8 valve nu are acceleratie electronica, si iara, din cate stiu, martorul EPC e prezent doar la motoare cu acceleratie electronica, dar s-ar putea sa ma insel. :D

Modificat de Bebyko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebyko Referitor la prima problemă dă-mi un mesaj (momentan este o problemă, la mine cred, nu pot trimite mesaje, dar pot să răspund) şi te lămuresc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!