Jump to content

Problema golf4 1.6 sr 1999


axy_
 Share

Postare recomandată

Salut axy_! Am un G4 tot cu 1,6 SR AKL din 99 si am avut probleme similare. Pentru ca nu ieseau noxele si manca ulei, am segmentat motorul si am rectificat chiulasa. Pentru ca motorul e "batran" s-a considerat necesar a se scimba si garniturile de admisie, evacuare si tobe. Toate bune si frumoase dar cand a venit caldura a inceput sa traga balbait, sa "dea in nas" si sa piarda putere on relanty si in turatie sub 2000. Dupa testarea cu vag-com, am inlocuit senzorul de la apa si cel mai important, senzorul de la vilbrochen(G28). Initial era suspectat si cel de la axul cu came (G40) insa deocamdata mai trebuie facuta o diagnoza. Alta problema gasita a fost o piesa din capatul galeriei de admisie numita actuator, la akl este actionata mecanic, are in interior o membrana care regleaza debitul de aer in relanti si aceea se sparsese. Am gasit cu greu piesa, pt ca noua e 300 ron si am adaptat bratul de plastic prin lipire cu poxipol :) A mers! Dar, ca sa ma intorc la senzorul de vilbrochen G28, inlocuirea lui a produs minuni, masina trage foarte bine, mai are doar scurte si slabe ezitari peste 3000 rpm. Dupa urmatoarea diagnoza cu vag-com-ul, daca mai trebuie schimbat ceva o sa postez! Off topic: sa nu fii dezamagit ca ai luat un 1,6 SR akl, mecanicii mi-au spus ca e motor robust si se pare ca in unele privinte superior celui de 1,6 16v. Trebuie doar avut rabdare cu el :) Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • axy_

    22

  • R Z F

    7

  • DJ44MKE

    6

  • Taucher

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

am verificat scanteie ii vine la bujii nu am verificat daca ii baga benzina da pompa se aude ca baga cand pun contactul,am dat o scanare si mi-a dat eroarea din poza angle steering sensor si iar g40 daca pun aparatu de masura la mufa care intra in senzorul g40 tre sa imi arate tensiune 12v?ca sa imi dau seama daca vine curent sau nu.

post-76333-0-42858400-1371634646_thumb.j

post-76333-0-54560700-1371634670_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa "gadili" totusi si senzorul de la vilbrochen G28. Este posibil sa fie oxid pe contactele de la mufa, un spray de contacte rezolva problema... e nevoie insa de elevator pentru a ajunge la mufa senzorului G28. Daca persista lipsa de putere, trebuie inlocuit cu totul. Pretul e de aprox 100 ron si merita fiecare centima, azi am lasat la semafor un treiar cu ochii in soare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

o fi fost si ala ceva coaja de 20 de ani supermegaexploatat.

cel putin la tdi pd, daca G40 cedeaza e folosit semnalul de la G28, senzorul turatie motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, testerul pur si simplu nu il mai vedea.. Am inteles ca atunvi cand e vorba doar de mufa apare un semnal imperfect de la G28 dar on cazul meu era "orb" de-a binelea, pentru ca decedase. Si G40 avea probleme la tester, dar poate ca din cauza defectiunii celuilalt. Sau nu. Oricum, mai trebuie sa fac o diagnoza si atunci va povestesc. Repet: dupa inlocuirea G28, Gogu(asa ii zic la Golfuletul meu:)) e racheta, a vrut sa-l conduca si sotia ( ea are un Passat c5 de 110cp) si s-a speriat de ce vana are!

Marius 1982: cred ca tu tii cu ursu(adica oi fi bmw-ist) :) Adevarul ca si mie imi place marca dar, un singur model de acolo mi-as lua si anume M3. Gogu chiar merge foarte bine. Nu stiu cum e la tdi, eu stiu doar ce rezultat am obtinut pe 1,6 SR cu G28-ul schimbat. Respect & fair-play, please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus astazi testerul, nu mai apare nicio eroare pe G28 si imbucurator, nu mai apar erori nici pe G40. Deci, se pare ca cei doi senzori au legatura unul cu celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic, a reusit cineva la 1.6 SR sa scoata bujiile 2,3 fara sa demontez galeria de admisie si injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si are loc acolo? Am incercat cu cheie de bujii dar n'am reusit, iar tubulara nici vorba sa incape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie data jos admisia asta e cel mai enervant la ele,a mea a pornit fara sa ii fac nimic....dar tot rau merge motoru parca merge in 3...ma gandesc sa schimb senzoru g40 care il da pe tester fara semnal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ceva prieteni la service si daca mananca si ulei, mai bine o segmentezi, rectifici chiulasa si cu ocazia asta cureti si admisia si evacuarea. Cu 1000 ron te incadrezi. Eu asa am facut pt ca are peste 200k, manca ulei si scotea fum. Dupa segmentare i-am pus si un filtru sport de brand cunoscut pe automotive si race. Saptamana viitoare eliberez un pic evacuarea ca sa echilibrez marirea admisiei si daca iese cu performanta vizibila o sa postez. Pentru micile ezitari pecare le mai manifesta, ma gandeam sa schimb bobina si fisele. Si apropo, bujiile mele ngk cu trei electrozi sunt ok sau la 1,6 sr trebuie de fapt cu doi electrozi? Care e diferenta intre ele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee cat e un senzor g40? ca l-as schimba daca tot il da eroare pe tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru meu ar trebui sa aiba pompa aer secundar???oare din cauza ca lipseste pompa aia sa fasaie asa???



nu are nici egr motoru meu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde scrie codul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sau pe motor sau pe stickerul portbagaj sau pe oala telescopului. e din 3 litere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKL credeam dar nu eram sigur stie cineva daca el din fabrica avea pompa de aer secundara? ca egr nu are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are EGR dar pompa secundara ar trebui sa aiba.e E2 sau E4?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e inmatriculata in anglia si la aserie motor scrie AEH105496 deci inseamna ca e cod AEH nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,AEH.bun si daca sa spunem ca ar fi avut din fabrica pompa secundara si dintr-un anumit motiv acum nu mai e ar trebui sa ai erori stocate,pe pompa secundara,catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E2 este 1.6SR, cea incercuita de mine este pompa

post-24220-0-32659200-1372235134_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!