Jump to content

Discuri frana cu crapaturi (fine)


Claudiu CC
 Share

Postare recomandată

Salut.

 

Pentru ca nu am gasit un post legat de problema asta am postat unul nou. 

Am fost in weekend sa schimb cauciucurile de vara de pe Golf iar cei de la service m-au atentionat ca la 3 din cele 4 discuri de frana, sunt urme de crapaturi (fine ce-i drept) si ca ar trebui sa merg la un service autorizat sa mi le schimbe pe garantie.

Crapaturile sunt foarte fine dar se simt daca dai cu unghia. Mentionez ca am 18mi km (aprox 2 ani) si nu conduc in niciun caz agresiv.


Atasat poze cu 2 din cele 3 placute. Also, am descoperit suruburi/piese ce tin suspensia deja ruginite. Este normal?

 

Ce ma sfatuiti?

post-94379-0-09185600-1366644172_thumb.j

post-94379-0-47372300-1366644179_thumb.j

post-94379-0-60978000-1366644188_thumb.j

post-94379-0-66933800-1366644207_thumb.j

post-94379-0-00384800-1366644231_thumb.j

post-94379-0-72186700-1366644239_thumb.j

post-94379-0-99872600-1366644248_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt crapaturi. Sunt urmele placutele spate. Asa se vad cand se lasa mai mult timp frana de mana trasa. Nu sunt probleme.

Dupa ce mai mergi cu ele si le mai folosesti putin vei vedea ca dispar.

Asa a fost in cazul meu.

 

Frana de mana de obicei o ridici la maxim?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Poza cu urme mai proeminente este de la roata fata stanga. 

Frana de cele mai multe ori o ridic la o limita cat sa nu simt ca o smulg cu totul. Masina a stat maxim o zi sau 2 cu frana trasa la si nemutata. 

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In pozele 5 si 6 sunt urme fine pe cele fata, dar tot de la placute. 

Nu sunt realmente crapaturi pt ca nu sunt bine delimitate si au o culoare mai inchisa.

Asa arata discuri crapate

Rotor-Left-Front.jpg16gzgnt.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea da crapate ;) 

 

Ok si ar mai ramane problema celor cateva piese ruginite... astea nu sunt tratate anticoroziv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de un spion (este vorba de o banda de tabla foarte subtire folosita pe post de calibru) de 0.01-0.02mm ,taie-l ca sa aibe un varf si vezi daca intra varful atunci sunt crapate iar daca nu atunci este OK.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Suruburile ca sunt ruginite este normal la VW. Asa sunt la toate.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"este normal la VW". NU este normal pentru o masina la pretul asta si NU vad o solutie in trecerea cu vederea.

Insa, daca e sa ma duc peste astia la reprezentanta, am nevoie de un document unde sa fie specificat faptul ca piesele masinii sunt protejate de rugina pentru X ani. 

 

O sa verific si cartea masinii. 

 

Cum a precizat si @mdinisoae in http://vwforum.ro/topic/59454-puncte-de-rugina/ .. toate suruburile trebuie inlocuite pe garantie.

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ln pretul asta? e vreun Ferrari cu discuri de carbon/ceramica? 

ai o masina comuna cu discuri ieftine de fonta, fonta se incalzeste si se raceste,aproape toate discurile de fonta au acele craparturi micronice. te alarmezi pentru ceva inutil.

de care suruburi spui ca sunt ruginite? tot ce e in zona butucului de roata se oxideaza rapid, acolo sunt frecvent  apa,zapada,sare, abraziuni nisipoase si incalziri de peste 100 grade. suruburile masinii tale sunt din otel obisnuit , nu din titan ca nu e nava spatiala.

 

un sfat; nu te duce la reprezentanta cu "problemele" acestea ,sa nu  :lol: de tine.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt ca ai scris insa no offwnce nu iti voi lua in considerare raspunsul tau.

Suruburile se vor schimba pt ca chiar daca nu sunt din titan sunt sanse destule sa se rupa.

Masina a fost cumparata cu bani castigati corect si nu admit comparatiile tale ci Ferrari sau alte masini mai putin comune(desi la cate sunt in Bucuresti). Toate probleme care apar din vina constructiei tb remediate nu trecute cu vederea.

Legat de discuri, am mai vazut si alte masini din grupul VW si nu am mai vzt asa multe urme ca cea din stanga fata. Nu va rade nimeni atata timp cat eu nu ma duc sa bag pumnul in gura cuiva. Platesc pentru verificare respectiva in cazul in care sunt lucruri normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pt mine nu e nicio ofensa, insa nu trebuie sa fie nici pentru tine, eu iti vorbesc din experienta de 19 ani de soferie pe multe tipuri de masini. te felicit ca ti-ai luat masina din propria munca si prin eforturi dar asta te poate face sa o supraevaluezi,ea totusi e un golf comun ,o masina dintr-o clasa obisuita,cu discuri de fonta alba (e cel mai ieftin material cu proprietatile necesare pt jobul ala) si suruburi de otel ordinar,caroserie de tabla,bord de plastic etc.

O sa te socheze dar nu e nicio diferenta intre materialul discurilor tale si celel ale unei masini mai ieftine,gen Logan etc. Sunt facute din fonta alba care se fabrica worldwide dupa aceeasi reteta in metalurgie.De-abia intr-un alt segment de masini si preturi putem vorbi de materiale superioare,ceamica, carbon etc.

Ca o masina  sa coste >20k euro  nu ai cum sa ceri suruburi de titan. crede-ma, toate suruburie de sub masina se innegresc,se oxideaza insa nici vorba de rupere sau ce iti trece tie prin cap.

da, daca era un SF, Bentley,Veyron atunci puteai cere perfectiunea chiar si la ultima saiba de sub masina, ca sa zic asa,dar la alt tag-price  200-1000k euro.

de aceea am facut comparatiile cu o masina din cu totul alta clasa fata de Golf... Acelea au suruburi de titan si nu oxideaza,insa iti garantez ca si alea capata un aspect simlar dupa un timp . :D

deci, cu prietenie , ti-am spus niste lucrui pe un forum,evident tu faci ce vrei si ce te face pe tine  sa te simti bine.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Inteleg perfect ce spui insa intebarea mea era urmatoarea: masina mai e inca jumatate de an in garantie. Le pot cere sa-mi schimbe piesele astea pe garantie, inainte sa-mi expire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este normal pentru o masina la pretul asta si NU vad o solutie in trecerea cu vederea.

Dar pentru o masina de 100.000 de euro e normal? Pentru ca la fel arata! Nu sunt inoxidabile asa ca o sa rugineasca...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, poti intreba, cred ca nu vor taxa intrebarea. Insa eu nu cred ca iti vor schimba surubul ala cu un praf de rugina si nici discurile atita vreme cit sunt fenomene normale pentru acele tipuri de materiale.

@Rave, tocmai ce ziceam mai sus, sunt normale cele doua fenomene,suruburi oxidate si vinisoare microscopice in discuri de fonta,iata chiar si la masini de 100k E.

Numai titanul,aluminiul, otelul inox nu ruginesc, ca piese metalice pe la masina.

De fapt, sa vezi oxizi ca zapada pe piese de lauminiu, gen brate de bascula,chiulase etc...

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave.. cum sa rugineasca la cele de 100k daca nu contin fier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule masini de 100kE care au discuri tot din fonta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la prezoane..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule masini de 100kE care au prezoane si suruburi tot din fier...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare normal,  oxidarea asta de suprafata nu este un capat de tara si nici nu cred sa prezinte o mare problema iar producatorii nu pun de titan pentru ca nu are sens din punct de vedere financiar si nu se uita nimeni la suruburi cand cumpara masina.Discurile par ok.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt raspunsuri. Unde gasesc un spray antocoroziv si de calitate? As vrea ca dupa ce sunt curatate piesele sa le si dau cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce le dai cu spray,da-le cu niste vaselina.

Auzi...asa faceau tatii nostri la Daciile 1300 in anii 80 . ungeau suruburile cu vaselina, turnau ulei in portiere, sa prezerveze cit mai mult masina...

Ai de gind sa o tii 20 de ani?

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele ruginesc, insa sub nici o forma nu vor ceda din cauza asta - nimeni intreg la minte nu-ti va schimba pe garantie piesa daca nu ai dovezi ca e o problema de fabricatie.

 

Discurile de frana pe Golf 6 sunt praf, le-am schimbat dupa 45.000km toate 4 din cauza ovalizarii, un amic cu 1.6TDI se pregateste sa le schimbe si el....aici putem vorbi de problema de design/fabricatie, insa nu m-am obosit sa fac scandal stiind ca o sa am aceeasi buba in viitor, am preferat sa iau discuri mai pro, dintr-o fonta mai dura.

Confirm si eu ca urmele ce le prezinti tu sunt de la placute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stealth sa nu exageram..20 de ani nu insa atata timp cat imi va asigura necesitatile actuale si viitoare

@TDR Merci

@samartean.. Cand ajung la km respectivi ma voi gandi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pura curiozitate, cu ce discuri vine dotat 6-le din fabrica? Ce producator?

 

On-topic, pot confirma ca acele semne nu-s crapaturi. Sant urme lasate de placutele de frana. Am patit-o si eu la mai toate masinile pe care le-am avut. Ce-i drept urmele nu erau atat de pronuntate. Recomand utilizarea unor placute mai scumpe si mai calitative. Gen un Texar sau ATE. Stiu multi amici care foloseau Ferodo din cauza pretului redus, dar care aveau urme urate pe discuri provocate de acestea.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!