Jump to content

Baterii


Golfer
 Share

Postare recomandată

Iar m-am trezit cu bateria descarcata dupa vreo 3 zile de tinut masina in parcare... Aveti idee cum o pot tine in "best shape" ca sa nu ma mai chinuie atat. Este o "Caranda".

Si daca va fi nevoie sa iau alta baterie ce baterii sunt mai bune pentru un motor de 1.3 pe benzina (Golf II) si cum trebuie intretinute ca sa te poti baza pe ele macar o saptamana in stand by. Masina are si alarma/inchidere centralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incepe prin a verifica cat consuma masina cu alarma armata. Adica scoti o borna de la baterie (oricare) si inseriezi un multimetru setat pe ampermetru - scala cea mai mare initial. Micsorezi treptat scara pentru a mari precizia citirii. Daca ai peste 100 mA (sa zicem) cu masina armata (vezi sa nu ai usi deschise si/sau lampi/consumatori porniti) atunci poti sa iti pui problema unei scurgeri de curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca:

- bateria e de 12/55 (36)

- alternatorul incarca minim 13

- nu faci drumuri scurte

- nu ai consumatori "pirat"

nu ar trebui sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o "coaja" de Rombat si n-am probleme, nici dupa 10-15 zile de stat.

sa nu ai problema altundeva. de ex. un consumator ce merge tot timpul, etc.

capitolul 5 - charging system

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/eva2/EE01/index.html

5.2.2 "testing current drain"

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/eva2/EE01/ch5.2.2.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vechime are bateria? Daca e pana in 3 ani, si alternatorul incarca bine, eu zic ca nu ar fi trebuit sa se descarce.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai e un lucru care ma innebuneste - cablurile de jumpstart din magazin nu sunt bune de nimic.

Robotii aia de pornire care se gasesc prin supermarket-uri au vreo utilitate? Ii foloseste cineva?

In ce priveste marcile de baterii voi ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte ar fi binevenita si o verificare a bateriei. Electrolitul e in regula ? Se incarca full ?

De citi ani este bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa verifici starea bateriei pe interior, daca ai suficienta apa distilata, apoi aciditatea.

Eu pornesc doar sambata si duminica si fac drumuri scurticele si nu am avut probleme. Insa bateria are 1an - Caranda. Am auzit ca si Varta ar fi bune si sunt apropiate ca pret.

Alarma nu ar trebui sa consume prea mult. Cea mai importanta este bateria ta(cat de buna e)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alarma poate sa consume in stand-by, in functie de marca si de numarul senzorilor electronici, pana in 500 mA.

Parerea mea e ca a venit timpul sa iti cumperi o baterie noua, adevarata, ieftina, si cu 2 ani garantie: Rombat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi marca CARANDA am avut si eu...bateria a stat pe masina 4 ani si la inceputul iernii a inceput sa dea semne de slabiciune.am completat nivelul de apa distilata si am bagat-o la redresor insa timpul si-a spus cuvantul.parerea mea este sa-ti faci o verificare la partea electrik si dupa aia sa te gandesti daca trebuie sa-ti iei alta.eu am ales varianta a doua si mi-am luat o MONBAT.2 ani garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte important sa verifici consumul si incarcarea masinii pt ca degeaba iti iei baterie noua.......daca masina mai mult sta.....atunci ea nu va avea niciodata timp sa si incarce ce pierde in timpul in care sta....mai ales ca pe vremea asta se circula mult cu aeroterma pornita si alti consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

True cu aeroterma. Mai ales ca am mers si noaptea de obicei (la cumparaturi) deci am avut consumatori berechet. O sa incerc sa vad ce consum are alarma.

Masina este proaspat achizitionata si n-am idee exacta despre vechimea bateriei. Arata destul de bine si nu este corodata. Nivelul electrolitului este ok si alternatorul incarca in parametri (14 la relanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria e in regula si alternatorul ok, atunci nu mai ramine de banuit decit vreun consumator care ramine in functie si care papa mult. Vezi cine-i. Se poate ca treaba sa se petreaca cu intermitente si atunci e mai greu de depistat. Daca la verificarea pe care a recomandat-o andREI nu gasesti nimic anormal, incearca si scoate din circuit pe rind cele banuite : alarma, inchiderea, etc.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana la urma am gasit scotand sigurantele pe rand cu masina oprita - casetofonul "papa" cel mai mult chiar si oprit (in stand-by).

Aveti idee ce as putea sa-i fac ca sa aduc consumul "in parametri"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar... scapa de casetofon! cum sa pape in standby?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si casetofonul meu consuma in stand by. are acolo o luminita rosie care palpaie.

bateriile cele mai bune sunt cele VARTA. am de 6 ani pe masina baterie varta de 36 si inca merge fara probleme. sa nu iei baterie mai mare decat trebuie pt motorul tau. la 1,3 trebuie de 36.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, pai care ar fi problema cu o baterie mai mare? Majoritatea pe care i-am intrebat au recomadnat una mai... potenta. Plus ca nici consumatorii nu sunt aceeasi cu cei prevazuti de producator (este o diferenta colosala intre o masina la care bateria este doar pt. pornire/alimentare faruri si una dotata cu inchidere centralizata, alarma, casetofon cu subwoofer, proiectoare si alte nebunii). Nici asa n'as zice ca sunt 100% rezolvat.

Apropo, voua cat va consuma casetofoanele (fara statii)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 mA cu fata scoasa, 30 alarma (probabil mai mult daca o armez dar n-am reusit sa blochez intrerupatorul de la capota). Pe borna arata peste 50, probabil ca mai sint altele prin bord, deci max 60 mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa cat te-a tinut cel mai mult in stand-by. Pentru ca eu am si delegatii de 1 sapt si tare ma enerveaza sa o gasesc cu bateria descarcata cand ma intorc. Deocamdata i-am pus un intrerupator care imi scoate casetofonul din circuit cand nu il folosesc.

10 mA cu fata scoasa, 30 alarma (probabil mai mult daca o armez dar n-am reusit sa blochez intrerupatorul de la capota). Pe borna arata peste 50, probabil ca mai sint altele prin bord, deci max 60 mA.
Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O saptamina ma tine chiar daca are niste ani buni...Daca nu te tine atit ori nu e bateria buna ori ajungi acasa cu ea insuficient incarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Nu am gasit un alt topic si vreau sa pun o intrebare:

-ce tip de baterie se foloseste la diesel cu turbine ?

vorbesc de capacitate bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!