Jump to content

Posibila problema sistem racire motor


thafifth2006
 Share

Postare recomandată

Bine v-am gasit, ieri de dimineata am iesit la o tura cu masina din semnatura mentionez ca m-am plimbat vreo 45 de min, dupa ce m-am intalnit cu un prieten care ma rugat sa ii arat ceva din compartimentu motor la care am sesizat ca lichidul din vasul de expansiune era cu un 1 deget sub nivelul de minim(nu sa aprins nimic in bord),panica...am ajuns acasa am citit manualul de utilizare,m-am intors la masina si am zis sa desfac capacul de la vas, l-am desfacut incet de unde a iesit presiunea acumulata si nivelul a urcat la minim, eh am zis totusi sa ma duc la reprezentata volkswagen de la mine din oras unde am explicat problema mea, fiind foarte amabil dl de la service a completat cu 250 ml lichid de racit si a zis sa ma mai verific vasul. Mentionez ca masina are 16500 km si ca vechime 2 ani minus 3 luni si nu a fost niciodata completat lichidu de racire etc. 

Azi de dimineatza cu motorul rece m-am uitat si nivelul este intre min si max(banuiesc ca este normal).

Va rog as dori si eu vreo parere despre cele intamplate,orice este bine venit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit! La 2 ani si 3 luni e normal sa-ti scada putin nivelul lichidului; oricum ramane cu ochii pe bidonasul de expansiune iar daca iarasi iti scade intr-un mod mai rapid atunci trebuie sa verifici problema insa eu sunt de parere ca nu are nimic masina mai ales la nr. asta de km. Daca pe viitor va mai trebui sa adaugi, cu siguranta vei mai avea ocazia, atunci pune te rog doar lichid de racire specific motorului tau, iti scrie sigur in cartea masinii de care iti trebuie, eu pun la Altea mea G30.

Ca exemplu uite aici: http://www.glysantin.de/15-0-Produktuebersicht.html sau aici: http://compare.ebay.de/like/260709042562?var=lv&ltyp=AllFixedPriceItemTypes&var=sbar

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informare sunt putin nelinistit,lichidul respectiv era intr-un bidonas cu stema volkswagen g12+ sau ceva de genu(g12 scrie si pe vasul de expansiune) un lichid roz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te impacientezi daca arata ca din poza de mai jos atunci e OK deoarece VW au lichidul in bidonase cu logo-ul lor(Vw,Audi, Skoda,Seat) important este ce concentratie iti trebuie tie iar lucrul asta cum spuneam este trecut si in cartea masinii iar la dealer stiu ei exact ce iti trebuie.

post-5905-0-01222900-1366560156_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa completezi la lichidul de racire. am acelasi motor cu a ta si in 3 ani am completat de 2 ori(odata s-a aprins becul in bord). ideea e sa fie G12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si eu pe 2.0tdi bkd completez 2-3ori pe an.

Am mereu in portbagaj o sticluta cu g12... ca la dacie cu diverse prin portbagaj in caz de nevoie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am problema asta, desi masina e aproape noua. Lichidul de racire e la minim, inca n-am completat, dar o sa completez, cred ca e aceeasi problema ca si la Ibiza, pierde pe la termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian , tu ce motor ai avut pe ibiza?

diesel sau benzina?

Te intreb pt ca eu pe polo-ul din familie(1.4tdi) nu am problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16V 75 CP BKY, benzina, bineinteles. Tin minte ca am citit acum 5-6 ani, cand Ibiza avea cateva luni, de problema asta si m-am dus direct la cei de la Alto sa-mi rezolve problema, era destul de raspandita, cam similar cu problema cu tampoanele haionului la Leon 1P. Probabil nu trebuie sa te bucuri 100% de masina, nu poti scapa fara nici o problema.  :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu completez la Seatul meu lichidul de racire odata la 2 saptamani. Tind sa cred ca nu e un fenomen normal. Masina este un 1P cu motor 1.6 BSE. De fiecare data completez la maxim si in doua saptamani ajunge pe minim. Cred ca am probleme, fie pompa de apa pierde lichid, fie garnitura de chiulasa ciupita, ori vreun racord ascuns e slabit. Poate mai aveti voi idee de unde ar proveni problema. Antigelul e cel recomandat, G12+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Incearca sa nu mai completezi atunci cand este la minim. Lasa-l asa, poate nu mai scade. Se poate ca punand nivelul la maxim cu motorul rece, cand se incalzeste sa-l arunce afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai scos-o pe asta? Lichidul de racire se duce in circuitul de racire, tocmai ca nivelul lichidului de racire cu motorul rece este intotdeauna mai mare decat cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la ideea ca pierde pe undeva. In mod normal daca e la maxim la rece ar trebui si la cald sa fie in zona. Dar dupa o vreme scade nivelul in borcan la minim si chiar sub. Sa fie prost antigelul sa se evapore?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt o gramada de modele care la km putini pierd lichid de racire pe la radiatorul de racire. imbinarea dintre laterale (plastic) si corpul radiatorului de aluminiu se face prin ambutisare pe o garnitura de cauciuc. de obicei pe acolo pierde...cred ca a fost un lot de radiatoare cu defect de fabricatie, ca prea repede incepe sa piarda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai scos-o pe asta? Lichidul de racire se duce in circuitul de racire, tocmai ca nivelul lichidului de racire cu motorul rece este intotdeauna mai mare decat cu motorul cald.

la instalatiile presurizate nu e asa.... este invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, insa nu e cazul aici, instalatia de racire nu are o presiune chiar atat de mare. E usor sa verifici singur facand diferenta intre nivelul lichidului la temperatura de 90 de grade si nivelul lichidului atunci cand motorul e rece, dupa cateva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai scos-o pe asta? Lichidul de racire se duce in circuitul de racire, tocmai ca nivelul lichidului de racire cu motorul rece este intotdeauna

mai mare decat cu motorul cald.

   

   Tocmai ca este asa de usor de verificat faptul ca la rece nivelul este la minim si la cald urca la maxim, (asa zic eu si andrei_221 si 99,99 % din oameni), hai sa verificam amandoi. Apa se comporta ca orice alt material, adica se dilata la cald, adica ocupa mult loc, adica poate sari din vasul de expansiune daca la rece este peste maxim. Anomalia apei se intampla intre 0-4 grade, cand la 4 grade are densitate maxima, adica ocupa cel mai putin loc, si cand ingheata ocupa cel mai mult loc, dar nu este cazul la masini ca nu ingheata avand antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si am gasit pe unde pierde...radiatorul e spart in partea inferioara in mai multe locuri. La cum arata, zici ca a fost tinut in apa cu sare, e asa de corodat radiatorul de m-am speriat cand l-am vazut. Tind sa cred ca s-a folosit o piesa de proasta calitate, altfel nu-mi explic sa ajunga chiar asa de ruginit. Am inteles ca unul nou costa in jur de 300 de lei...cadou fain de Craciun :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!