Jump to content

B(lack) B(eauty) alias B.B.


DonzDonz

Postare recomandată

Am decis sa imi prezint si eu "bolidul" daca tot am declarat public ca o iubesc intr-un alt topic.

Este un passat b6 "das Schwarz" adica NEGRU din 2006 fabricatie dar prima inmatriculare in 2007, vorba celebra a iesit in acte 2007. Total neinteresant pentru mine.
Este un trendline break (si de aici imi astept criticile pentru proasta alegere).
Motor 1,9 tdi, pd cod BXE, 77 kw, 105 cp la o caroserie de aproximativ 1500 kg. (verificand istoricul masina a fost produsa in Germania pentru export, cumparata de neamt din Olanda si folosita in Germania).
Ca dotari, lista e scurta. Standard pentru passat cu mici modificari: aer climatic (semi-automat), geamuri electrice fata, oglinzi incalzite si actionate electric, display MFD, sau maxi-dot cum i se mai zice, volan imbracat in piele si comenzi pe volan, rns300 cu magazie de 6 cd-uri, 10 incinte audio, si pregatire telefon, senzori parcare fata+spate, tempomat, jante de aliaj (audi) si kit reparatie roata, fara rezerva.
Pentru o masina de familie si utilizare zilnica ma satisface si este pe masura nevoilor.

Istorie: cumparata din würzburg, germania in noiembrie 2011 cu numere de zzol 3 luni si inmatriculata in romania (de mine) in ianuarie 2012 dupa ce s-au linistit apele cu taxa auto si am avut o certitudine.

Dupa ce am botezat-o oficial cu numerele negre am inceput sa pun planurile in aplicare. Am pus folie neagra pe geamuri cat s-a putut de inchisa pentru o viata buna in habitaclu, am incaltat-o pe rand cu anvelope noi de iarna Kormoran pe jantele existente (16" aliaj) si pe 1.04.2012 cand a venit caldura am incaltat-o cu un set de Michelin primacy hp pe aceleasi jante de aliaj.
Intre timp am luat un set de jante de tabla tot pe 16" pentru anvelopele de iarna si am incheiat capitolul incaltari.

In tot acest timp, forumind bine a primit si stiker cu vwforum si diferite features, semnalizari sua style sau CH-LH cu multumire colegilor saltareti.

Apoi a urmat proiectul auto-hold, si cu ajutorul lui Marius (caal-shto) este perfect functional.

Au urmat seriile de servisari pentru intretinere si nebunia personala de a monta peste tot leduri albe, la numar, la interior ba chiar si la pozitii dar dezamagit de culoarea lor au stat foarte putin, fiind inlocuite cu unele galbene si efectul este maxim (zic eu) in combinatie cu semnalizarile 15% aprinse. Dupa ce mi-au facut peri albi primele seturi de leduri la numere am gasit unele bune la Alex (jaf) si am schimbat corpul lampii cu totul si din iarna sunt perfect functionale. Am tot cautat sa schimb footrestul dar nu am gasit pentru passat ceva sa imi placa si acum sunt pricopsit cu una gen gti style dar trebuie facut ceva ca nu e placut ochiului, adica proiect deschis inca.
Cu unele temeri am montat un dvr facut in subsol cred, ca si cele china sunt mai bune, care daca nu se blocheaza si porneste, isi face treaba (rec in bucla), dar il voi inlocui de curand ca la ce bizoni avem pe langa noi.
Intre timp a cedat nervos (presat de puterea bratului meu) claxonul low adica a inceput sa gajaie la indelunga folosire in intersectii unde te feresti sa nu fii lovit pe verde dar l-am inlocuit cu unul de la un frate audi.

In noiembrie 2012 am schimbat bucsele trapezoidale de pe fata si placutele de frana fata ca cele de pe spate mai aveau viata.

Tot proiect deschis este si capacelul central al jantelor de aliaj care era o improvizatie ieftina si urata cu sigla vw si acum sunt in lucru si urmeaza sa iau o decizie cu solutia ce o voi urma.

Abia azi m-am hotarat sa o prezint din simplul motiv ca in decursul celor 17 luni de posesie niciodata nu am gasit timpul si circumstantele potrivite pentru o sedinta foto pe placul meu cu un dslr cu lumina buna si nu am poze, cap-coada, de calitate si daca mai continuam asa nu o mai prezentam ever dar conjuctura a facut ca alaltaieri sa primeasca o baie zdravana si atent detaliata (aprox 3h) culminand cu o ceara solida ce o face sa straluceasca si la doua zile dupa ceea ce este pentru mine o performanta cu ea in bucuresti.

Vara asta vreau neaparat un polish profi sa pot elimina "romanismele" din parcari si efectul de panza de pe vopsea plus un detail interior dar sa obtinem bugetarea pentru toate acestea.

Urmeaza sa urc poze adunate in timp, majoritatea cu telefonul si cele mai recente facute ieri cu o scula adevarata.

Keep in touch!
Drive safe!

LE: ca sa fie tacamul complet si sa fie o extensie a corpului meu mi-am luat adaptor bluetooth pentru iphone 4 care este conectat in crandle-ul din bord si viata mea e usoara cand suna telefonul ca nu trebuie sa ma deranjez nici sa vad cine suna ca pot raspunde instant. Ba mai mult acum am motificat functionalitatea incarcatorului incorporat din adaptor de la incarcatorul vechi de apple la cea lightning pentru iphone-ul actual, si toata lumea e fericita (eu, telefonul si balenuta).

post-16418-0-02538200-1366450498_thumb.jpost-16418-0-39961700-1366450529_thumb.jpost-98967-0-44854500-1366414734_thumb.jpost-98967-0-30798400-1366414758_thumb.jpost-98967-0-41243700-1366414797_thumb.j

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DonzDonz

    41

  • maxyone

    7

  • PH93PLM

    3

  • NaikonutZ

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pentru "balena" este eleganta,poate ne arati si interiorul,ai vorbit putin despre el.Motorul cum ti se pare,trage bine vagonul?

Link către comentariu

Interiorul este unul normal (trim-uri carbon care imi plac mult), practic si comod zic eu. De tras eu ma declar multumit. Adica nu am pretentii de racing sau sportivitate. A mers in regim de croaziera cu 160 masina incarcata si nu am avut nici unul de obiectat. Nici eu, nici ea.

Interiorul este unul normal (trim-uri carbon care imi plac mult), practic si comod zic eu. De tras eu ma declar multumit. Adica nu am pretentii de racing sau sportivitate. A mers in regim de croaziera cu 160 masina incarcata si nu am avut nici unul de obiectat. Nici eu, nici ea.

Poze interior:

post-98967-0-29174300-1366447872_thumb.j   post-16418-0-45655300-1366450249_thumb.j    post-16418-0-94628400-1366450280_thumb.j

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu

poze de la inceputuri:


post-98967-0-73863500-1366612440_thumb.jpost-98967-0-67301700-1366612449_thumb.jpost-98967-0-04739200-1366613250_thumb.jpost-98967-0-57332300-1366613263_thumb.j

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Jurnal de bord

Subtire, de vara, zic eu:

post-98967-0-74934700-1368270224_thumb.j

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu

Aer on, faza scurta aprinsa, doi consumatori in bricheta, doi pasageri si putin bagaj.

Totusi nu era excesiv de cald, se vede in poza.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

stuff, good stuff:

 

post-98967-0-60085300-1369157492_thumb.j

 

si urmeaza: footlight si lumini pe usi.

Link către comentariu

footlight on 80% pozitionate doar pe fata momentan.

 

post-98967-0-32669800-1369255128_thumb.jpost-98967-0-56494800-1369255132_thumb.jpost-98967-0-99648600-1369255134_thumb.j

 

si epopeea continua.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute. E cunoscut ca motorul de 105 hp de 1,9 e destul de fiabil si nu consuma mult.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ms!

Si eu cunosteam aceleasi informatii ca tine de aici si alegerea facuta.

Dar trebuie luat in seama urmatoarele (lucruri care nu le-am luat in calcul initial):

77 kw=105 cp

Passatul break gol cantareste 1600 kg. plus o roata de rezerva (ea nu vine din fabrica deci nu se cantareste), plus lichid de parbriz de rezerva plus restul maruntisurilor uitate prin masina, se aduna.

Toate astea se resimt putin in consum, mai exact, nu e atat de economicoasa in oras ca un cr.

De exemplu saptamana asta alergand suficient de mult in bucuresti (40-50 km/zi), cu clima on, nu am reusit sa scot consum sub 10-11%. Si astea daca e un drum peste 10 km ca se stie ca eficienta dieselului este pe distanta mare.

In afara orasului se achimba povestea:

Am reusit un record propriu pe ~290 km, un consum 4,3% dar cu vant din pupa cum se zice, adica mers lejer pe tempomat si in limitele legii in romania.

La un drum in europa de vreo 6000 km, am scos 6,3% cu masina plina de bagaje plus 5 persoane si viteza ~160 pe tempomat si un 6,5% la intoarcere cu 2 persoane in masina dar fara bagaje si totodata am testat si limitele adica ceva exces de viteza pe no limit-ul din germania.

Totul depinde de distanta parcursa si abordarea acceleratiei (gentil sau demaraje bruste).

Eu per total sunt multumit de reactia motorului deoarece nu are veleitati de sportiva sau super sportiva sau feedback de gti sau un R veritabil.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu

Footwell lights, proiect terminat 100% si aprins 80%.

 

urmeaza sa o curat ca s-a umplut de praf cat am stat cu usile deschise si cat m-am tolanit in toate pozitiile pe jos, pe langa masina, inauntru si tot asa.

 

un efort sustinut dar satisfactia muncii facute de tine si indeplinirea fiecarui pitic cum a trage cablul prin canalul de cabluri pe langa celelalte si prinse finut, consider ca merita.

 

 

post-98967-0-43835900-1369314399_thumb.j

post-98967-0-59049200-1369314410_thumb.j

 

multumesc pe aceasta cale lui D@ny, furnizorul de piese si suport/indrumari si multumesc a m-a suportat (sper ca nu m-a trecut in blacklist <inca>).

 

Link către comentariu

inevitabilul s-a produs!

 

am rupt o clema de siguranta de la mufa usii spate stanga.

sa invatati din greselile altora: nu deschideti usa daca ati deconectat mufa si nu o asezati manual ca patiti ca mine :)

 

post-98967-0-65439800-1369333655_thumb.j

Link către comentariu

Footwell lights, proiect terminat 100% si aprins 80%.

 

urmeaza sa o curat ca s-a umplut de praf cat am stat cu usile deschise si cat m-am tolanit in toate pozitiile pe jos, pe langa masina, inauntru si tot asa.

 

un efort sustinut dar satisfactia muncii facute de tine si indeplinirea fiecarui pitic cum a trage cablul prin canalul de cabluri pe langa celelalte si prinse finut, consider ca merita.

 

 

attachicon.gifdone (2)1.jpg

attachicon.gifdone (3)1.jpg

 

multumesc pe aceasta cale lui D@ny, furnizorul de piese si suport/indrumari si multumesc a m-a suportat (sper ca nu m-a trecut in blacklist <inca>).

Frumoasa masina , felicitari . Ar merge niste leduri la footwell lights schimba interiorul noaptea cand deschizi usa masinii  :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

asta e planul. dar e destul de mare imbarligatura. momentan am montate leduri in restul masinii dar sunt niste leduri destul de proaste. adica nu dau senzatia de alb ci de un alb spre mov si ma deranjeaza.

 

acum este demontata jumatate pentru a monta luminile pe usi.

dupa ce termin de montat si luminile pe usi si fac reglajele aferente, pun iar in masina becurile cu incandescenta si daca sunt multumit cum se vede raman asa, daca nu, schimb peste tot inclusiv ledurile actuale cu altele in speranta sa fie albe, nu spre mov ca cele actuale.

 

in 6 posturi mai sus, in poza numarul 3, se vede diferenta dintre becul cu incandesenta in dreapta jos si consola centrala care reflecta lumina de la plafoniera si nu e spre alb.

 

Multumesc pentru parere!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Publicat (modificat)

photo session din data deschiderii topicului dar abia acum am observat ca am apucat sa pregatesc pozele de a le urca dar nu au ajuns in topic.... (batranetile).

 

post-98967-0-54674000-1369341623_thumb.jpost-98967-0-65829900-1369341630_thumb.jpost-98967-0-59587300-1369341636_thumb.jpost-98967-0-21409600-1369341641_thumb.jpost-98967-0-03154900-1369341648_thumb.jpost-98967-0-56882500-1369341658_thumb.jpost-98967-0-22336200-1369341673_thumb.j

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Le aveam dar nu sunt pe placul meu. Sunt in proces de reabilitare. Prefer fara decat cu ele urate.

Ps: in ce poza le vezi? Nici rotile de iarna nu au capace.

Le: gata, gata, am identificat.

Dar nu se vede prea bine.

Cam asa aratau:

post-98967-0-28247000-1369385004_thumb.j

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu

Sunt leduri si de 5000 K si 6000 K si cele spre mov de care spui de 8000 K , depinde de unde le cumperi sa aibe habar macar de intensitatea culorilor ca am mai vazut la cateva cunostinte au luat de pe net din din 5 leduri in masina 3 au nuante diferite,mai dai si banii degeaba pe ele . 

Link către comentariu

Eu le-am cumparat de la un coleg de forum dar am gresit.

Corect, din 10-12 leduri cumparate, toate aveau alta culoare.

M-a bucurat pretul per pachet sa zic asa, la vremea respectiva.

Erau china 100%.

Daca zice lumea ca are led-uri de buna calitate montate si merita, ma convingeti si o sa incerc sa uniformizez masina cu un set de led-uri bune.

Link către comentariu

un peisaj urat dar accentuez ce e incercuit:

 

post-98967-0-39545800-1369403961_thumb.j

Link către comentariu

Detalii:

Done pe partea stanga warning door:

post-98967-0-12565700-1369856318_thumb.jpost-98967-0-04752400-1369856341_thumb.jpost-98967-0-24275700-1369856365_thumb.jpost-98967-0-59468300-1369856378_thumb.jpost-98967-0-38443800-1369856420_thumb.j

Pe aceasta cale multumiri din nou: D@ny, F l o r i n si Al Bundy care m-au suportat si mi-au dat raspunsurile de care am avut nevoie! Oameni de cuvant si saritatori!

Link către comentariu

ce au anuntat meteorologii s-a adeverit:

 

nisip saharian in Bucuresti:

 

post-98967-0-27544800-1369893611_thumb.jpost-98967-0-75170700-1369893648_thumb.jpost-98967-0-85457800-1369893652_thumb.j

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!