Jump to content

Problema la garnitura de chiulasa B6


ViciTDI
 Share

Postare recomandată

Salutare.

De acum doi ani am sesizat miros de antigel incins la motor si nu stiam de unde vine.

Acum a inceput sa curga prin spate dintre motor si chiulasa.Nu baga antigel in ulei si pierde cam 50 grame dupa fiecare oprire.

Masina o am de noua,are 130 000 km.Nu a mers nimeni cu ea in afara de mine. Motorul nu a fost supraincalzit,fiert sau termostat blocat.Deci dupa ce merg cu ea   totu este uscat intre chiulasa si bloc pe partea din spate iar dupa 30 minute incepe sa curga.Vreau sa strang chiulasa ca poate este slabita.Stie cineva daca trebuie data distributia jos sau axa cu came pentru a ajunge la suruburi? Motorul este de 2.0 FSI 4cilindri

post-76836-0-78120600-1366272994_thumb.j

post-76836-0-02571800-1366273009_thumb.j

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te apuca sa strangi tu chiulasa ca iti faci mai mult rau-se strange la cuplu si intro ordine-risti sa o descentrezi si sa vezi atunci pb.

verifica sa nu se fi dus piesa aia de ebonita care e prinsa de chiulasa-aia se duce. Daca vrei da-mi un tel si-ti explic mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intereseaza-te si de temperatura motorului in momentul in care vei strange.Din cate stiu se face cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te apuci sa strangi tu nu rezolvi nimic, dar nici rau nu prea vad sa-i faci. De era o masina mai veche iti ziceam metode neortodoxe dar nu merita la agregatul tau.

Fugi la service, nu e capat de tara, si la cati bani ai dat pe masina , sigur cateva sute de lei nu sunt problema la tine. 
Daca nu la reprezentanta (recomand), la un prieten foarte bun , ruda sau coleg. Fara recomandari ca astea's cele mai proaste afaceri.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Pronet.

Am avut o revelatie in legatura cu parereata.Nu am avut cum sa te sun. Acum este tarziu.Am defrisat tot in jur,am scos piesa aia de teflon neagra ce intra doua furtune in ea si o sonda de temperatura.Am dat jos garnitura dupa ea si am dat cateva randuri pe canal cu banda de teflon.Am uns cu putin silicon sa intre repede si sa etanseze.Stau si ma intreb cum poate sa o ia antigelu prin spate si sa urce peste striatile acelea de aluminiu apoi sa coboare si iar sa urce cu masina oprita.Daca ar curge cand ai merge,ai mai zice ca il duce vantul.Am pus tot la loc ca fabricantul dar a inceput ploaia si nu imi dau seama.Dau maine ture cu masina si iau poze sa vad ce se intampla.Revin cu informatii.



 

Pentru DorianR.
Problema este tot banul.Am luat masina in rate.In afar de rate si servis la zi a mai bagat in ea pe reparatii cam 3000 euro.Am fost la un atelier unde sunt client fidel ca la ei imi fac servisul la ea si au spus ca ma duce 2000 euro sau 2100 in caz ca intampina greutati ca surub rupt..probleme ce pot aparea pe parcurs si care necesita ore de munca pe care eu trebuie sa le platesc.2000 Euro inclus servisul ca se aprinde lampa in bord si au spus ca daca tot dau chiulasa jos,sa schimb si distributia cu pompa de apa role,trimis chiulasa la verificat unde ia din ea obligatoriu pentru a elimina orice suspiciune....Daca eram in Romania ma costa cateva sute cum spui tu dar din pacate sunt in Suedia si manopera cu piesele sunt scumpe.Daca mai dau 2000 fac exact 5000 euro bagati in ea,pretul masini acum daca o duc la firma si mai pun ceva sa iau alta.
Eu mai am un vw caddy insa asta este cuminte rau.Nu am bagat decat servis la timp in ea.Masina mai pacatoasa ca pasatul asta nu am auzit in viata mea,o gaura de supt bani si nu are decat 130 000 km timp incare am pompat bani ca mai bine mergeam cu taxiul.Merci pentru sfaturi,tin cont de ele si revin cu informatii.


Pentru Yonutss.

Pai la rece ca la cald nu ai cum din moment ce te apuci de desfacut se raceste.Eu am avut numai vw incepand de la golf 1 iar de chiulasa ovalizata nu am auzit ca este din aluminiu plus ca blocu motor este din aluminiu.Motoarele de vw au  un mare avantaj.Cele clasice 1,6-1,8 daca se rupe cureaua la ele,nu se strica supapele ca au pistoanele cu o adancitura in ele si nu loveste supapa ce ramane pe deschis in timpul ruperii in ele.Chiuloasele sunt inalte si de aluminiu de la 1,4 -1,6-1,8- 2,5 iar aceste nu se ovalizeaza la o simpla fierbere,pieredere de antigel .Odata cu ovalizarea ei inseamna ca nu ai avut lichid gram si pagubele sunt mult mai mari si nu tin numai de o rectificare a chiuloasei.Merci pentru sfat.Revin cu noi informatii.

post-76836-0-75086100-1366322485_thumb.j

post-76836-0-06516200-1366322504_thumb.j

post-76836-0-45360700-1366322521_thumb.j

post-76836-0-68953500-1366322534_thumb.j

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud ca o masina noua cere bani. 

Indiferent de ce vei hotari pe viitor, orice vei desface si pune la loc, degreseaza foarte bine, foloseste jmingher foarte fin si degresant sau chiat traditionala benzina.

 


Pronet are dreptate, chiulasa se strange cu cheie dinamometrica si intr-o anumita ordine, eu am facut si dupa ureche dar la utilaje agricole, cu determinare, si rabdare, utilaje scumpe, agricultura-i grea etc. 

 

Referitor la "vant" ce am invatat la facultate de la profu' de mecanizare s-a baut cap in cap in 90% din cazuri, restul de 10% probleme cu solutii si cauze inimaginabile.
Succes. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca este o ordine de strangere dar aia cu utilajele agricole sta in picioare si la motoarele de vw clasice 1,4 pana la cele de 2,5 am tot strans la ele  dar am tinut cont de ordinea de strangere.Parca era dupa primu il ei pe cel mai de departe surub la rand si tot asa.Motoarele alea de vw clasice parca au garniturile de chiulasa mult mai groase si late fata de astea noi.Iti spun drept ca passatul asta este foarte firav.Sar cablurile prin usi iarna ca ingheata si ai probleme cu manerele de la usi.Crapa piesele pe motoare la inghet,se ard rezistentele de incalzire in scaune plus o gramada de stricoraciuni la catalizator,calculator ca nu imi mai pornea masina si am platit 500 euro chipurile au reparat.Cand sa iau masina din servis nu pornea cum am aduso apoi am primit banii inapoi si au facut masina gratis.Nu iti mai spun ca imi cerusera 1000 euro sa schimbe coloana volanului ca dea aia nu porneste si avea masina doar 40 00 km.O gramada de bele de parca este fiat sua mai stiu eu ce marca fiabila.

post-76836-0-21033800-1366326057_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Dupa doua zile de la interventia cu banda de teflon,pierderea de antigel se pare ca a disparut.Am bagat cartoane sub masina si nu mai picura nimic,Se pare ca Pronet a avut iarasi dreptate.Ar fi prea frumos sa fie adevarat.Aman servisu la masina pentru 2 saptamani sa vad ce se intampla.Revin cu informatii in 2-3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minunea aia de T-u este renumita la gama VW. E predispusa la probleme datorita amplasarii si compozitiei materialului - la mine a trebuit schimbata - o parte din buza de etansare care se prinde pe chiulasa era fisurata - alta noua in jur de 150-170 si vine numai pe original.

@ViciTDI - ma bucur ca s-a rezolvat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am sunat azi un mecanic de la servis si am amanat servisu la masina.Am povestit aluia ce am facut si imi spune ca oricum ma sunau ei si imi spuneau daca era de acolo.Patronul lui a diagnosticat masina ca are garnitura de chiulasa dusa.A bagat o pompa in vasul de expansiune si a pompat aer pana ce a inceput sa iasa antigelu.Antigelu se vedea doar in spate dar la mufa nu aveai cum sa vezi decat daca bagai un tel.mobil sa iei poze.Se uita cu oglinda caci nu avea la ditamai servisu o camera de inspectie.Iti dai seama ce ma mai sunau ei sa imi spuna ca este de la mufa dupa ce demontau motorul,schimbau garnitura de chiulasa plus verificarea ei la alta firma si dupa montaj curgea iarasi.Stau si ma intreb daca se poate comanda garnitura aia sa o schimb ca treaba cu teflonul este carpeala.Nu este periculoasa carpeala dar mai bine pentru oleac de munca si putini bani sa o schimb.Stilu asta de mufa este tare prost conceput.Practic garnitura nu este presata de cele 3 suruburi,Garnitura aia cand se coace da antigel pe langa ea.Mufa aia fisurata la tine cred ca a fost din cauza ca amai umblat cineva pe acolo.Mufa este compusa din doua parti.Cea fixa pe chiulasa si cea in care intra cele doua furune radiator fata catre cel din bord.Le desfaci greu si le inbuci greu sa prinda siguranta corect.Eu am inpins de era sa crape cu un levier mare ca nu intra.Am crezut ca se sparge la cat am inpins ea.Nici azi nu a mai curs antigel pe jos.Daca nu mai curge inseamna ca am salvat 1500 euro ca de 500 servis nu scap.Un schimbat de curea la distributie costa 800 euro cu piese cu tot,role,pompa curea.Ma gandesc sa o schimb eu dar nu stiu daca trebuie dat suportul de motor jos sau trece pe langa el.Eu am mai schimbat dar la motoarele de vw clasice.Zice ca trebuie schimbata la 180000km.Lumea spune aici asa.Daca nu ai chitanta pe manopera,macar sa ai pe curea plus ceva poze cand o schimbi eventual un filmulet.Nu te crede nimeni din vorbe cand o vinzi. Spui ca ai facut lucrarea cu mecanic acasa cai scump si ei stiu.Am vazut ca au si masinile astea gaura de pus la semn pe cutie ca la cele vechi , mai trebuie sa aibe pe la rotile dintate.Pompa cred ca se demonteaza usor.Am niste emotii cand ma uit sub ea de nu ai vazut.Sa auzim de bine.

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vici, eu nu am inteles nimic din postul tau! Ma ia durerea de cap si sunt doar la jumatate, nu rezist sa citesc pana la sfarsit ...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era sparta de la temperatura si din cauza timpului datorat expunerii. Acolo nu se umblase niciodata - ma refer la partea prinsa pe chiulasa. Bine ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai mai multe detalii despre masina /motor (an ,tip motor) sar putea sa am schema distributiei tale ,care te-ar ajuta in a lua decizia daca sa o faci tu sau la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut.Am rezolvat problema,era garnitura de la mustiucul acela de plastic negru ce intra in chiulasa.Nu era garnitura de chiulasa cum spunea mecanicul.Trebuia sa fac poze zile la rand pana sa vad de unde este.Probabil mecanicul se apuca de desfacut chiulasa iar eu sa fiu bun deplata aiurea.Cine stie...Pune te rog poza schema daca o mai ai ca ii vine timpul sa o schimb si este bine de stiut pentru toata lumea.Merci :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104305-0-42153600-1389493474_thumb.post-104305-0-13091600-1389493488_thumb.

 

daca esti un pic "practic" ar trebui sa o poti face singur  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  :beer:   Am uitat sa scriu Passat B6 2.0 FSI an 2006 dar ai nimerit schema.Se pare ca are lant intre cele doua axe cu came.Mai am o Skoda Fabia din 2001 si trebuie sa schimb cureaua si la aia ca are 180 000 km reali :lol: Aia are o curea mai mica intre cele doua axe cu came.Am mai schimbat dar la masini de epoca.Acelea nu aveau axe si valve multe .Ce imi placea mie la motoarele clasice de vw 1,6 1,8 parca si 1,4 benzina era faptul ca puteai taia cu un cutit cureaua in timp ce motorul era pornit.Nu se intampla nimic la pistoane sau supape ramanand fara distributie ca pistoanele aveau o adancitura in ele si nu ajungeau in supape.Neamtul a cam gresit cu acele motoare ca tineau prea mult  :lol:

Modificat de ViciTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut cam costa un schimb de garnitura cu tot cu rectificare chiulasa

Am uitat sa zic Passat B6 2006 da apa afara cand merg in afara orașului peste 130 km/h

Cauza costuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
stefan27moldovan

Buna . Am si eu in passat b6 2007 2.0 140cp. 

Problema mea este in felul urmator.

Potnesc motorul si la cateva secunde apare martorul rosu de la apa. Verific apa in borcan .... care lipseste iar cand deschid capacul apa urca inapoi in borcan . Cateodata pana sub minim cateodata mult peste maxim cateodata lana la nivelul care era. Am schimbat capacul dat problema tot persista. Mi sa spus ca sar putea sa fie chiulasa. 

Ce pareri aveti? Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ma gandesc ca intre timp ai rezolvat problema sau ti-ai dat seama ca era chiulasa, dar pe viitor dati o cautare si gasiti raspunsuri:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare colegi. 

As vrea sa mi scrieți părerea despre cazul următor:

Passat B6, motor BKC.

Dintr-o dată nu mai este căldură în mașină ( potențiometre schimbate nu de mult în motoarele V158 ei V159 ). In trecut am avut problemă, că s-a făcut presiune mare in circuitul de răcire. 

Acuma am deschis bușonul de la vas și antigelul a ieșit din vas. 

Peste 2 zile am pus înapoi antigelul ce a fost lipsa din vas. După cca 8 km, deja apa a fost la 102 grade ( specific că în bord ceasul nu depășește 90 de grade, dar am modulul kufatec, și acolo pot sa vad mai exact. Nici asta nu înțeleg că de ce nu merge mai sus acul in bord ? ), După cara s-a scăzut și a fost în intervalul 93-96 de grade. 

Am ajuns la locația dorită, după care am stat cam o jum de oră, și am pornit din nou. Același chestie. La al treilea pornire, nu s-a mai urcat peste 100 de grade, chiar peste 97 nu a fost temperatura apei. 

Menționez că nu văd în vas bule cu motorul pornit, și cotul care merge la termostat era rece după ultima oprire ( doar atunci am verificat ).

După părerile voastre, este ceva problemă cu chiulasa sau numai cu termostatul? Eventual poate face acest lucru si un dop undeva in circuit?

Mulțumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Marius262003

Salut am o problema cu apa la un passat b6 2.0 BMP, mi se aprinde senzorul de la apa, iar când dau drumul la capacul de la vas toată apa urca înapoi în vas precizez ca nu fierbe, caldura funcționează... Ma poate ajuta careva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!