Jump to content

problema limp mod


SERBANNN
 Share

Postare recomandată

am o problema la peste 3500 ture intra turbina in limp mode dar are momente cand nu intra dar tot nu trage cum trebuie (are 360.000km) se poate sa fie de la egr ca nu a fost curatat niciodata ? s-au membrana de pe turbina ca la relanti am observat ca prin furtunul de la vacum de la turbina care vine din spate nu se simte nimic ! Poate fi si pompa de vacum ? precizez ca gasesc la saptamana furtunul spart de la vacum care vine de la turbina in fata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza nu prea ne putem da cu parerea! Daca ai trecere prin Roman te ajut gratuit cu un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut peste 5 diagnoze dar doar la skoda mia dat eroare pe pompa de vacum , cei de acolo nu mi-au dat mai multe detalii , mi-au spus doar sa o schimb ca e posibil sa fie de acolo . Nu as vrea sa arunc cu banii aiurea sa umblu la jumatate de motor si sa fie o piesa la 100 lei si sa bag 1000 la ghici ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat problema de atatea ori....SEARCH! :banghead: :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa tu asta fiestax  :banghead:  ...

 

Am observat ca la pompa de vacum care vine pe axu cu came capu din pompa cu furtun se misca cred ca e rupt are vro influenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, are . Scapa avcuum pe acolo si nu mai ajunge suficient la turbina. posibil sa ai si capsula de la egr sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester egr mergea perfect ! se poate sa fie eroare si de la tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, tester-ul citeste parametrii inregistrati de calc de motor

 

Lipeste cu poxipol pe langa stutul de vacuum de la pompa. Cu un furtun, verifica capsula de la EGR (tragi aer cu gura si vezi daca este etansa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine aceeasi problema, am lipit stutul acela de la pompa de vacuum si nimic, am inlocuit furtunele la fel. Nu trage absolut deloc. Am observat ca se aude un fasait dinspre turbina, si dinspre valva N75, asta la relanti iar in sarcina, cand plec de pe loc pe langa turbina se aude un fasait mai tare. Nu am reusit sa desfac acolo sa schimb furtunele. Ma intereseaza inafara de furtunul dinspre intercooler care e de cauciuc, mai e vreun furtun caucicat? EGR-ul il am anulat fizic, din soft nu e anulat si cand l-am anulat s-a simtit o mica diferenta, a disparut fluctuatia de relanti, a mai scazut nitel consumul, nu mult dar a mai scazut si parca raspunde mai bine la accelartie iar fum nu prea da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!