Jump to content

Depuneri albe pe furtunul care intra in filtrul de aer


puricele
 Share

Postare recomandată

Salut!


Am schimbat filtrul de aer ziele trecute si pe furtunul care intra in capacul filtrului de aer sunt depuneri care seamana cu o spuma alba/galbuie.

Erau ajunse si pana deasupra clapetei de acceleratie, aveti idee care sa fie problema?

uleiul este aral 5w40, urmeaza sa il schimb cu 10w40 (cam haleste).

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu spuma alb galbuie e de la prezenta apei (care poate sa fie:1.din condens, 2. din alte cauze mult mai grave). Uleiul cum arata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul arata bine, am 12mii km

nu este negru, daca la asta va referiti.

nivelul din vasul de expansiune nu scade, cel putin eu nu am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul are o culoare normala si nu are urme de spuma si el, sau e facut galbui de la apa, atunci e condensul format  in urma aprinderii. Trebuie schimbat si uleiul care e un pic cam uzat (parerea mea). Acu mai intreaba si tu pe unul altul si decide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E spuma de la ulei, vaporii de ulei in contact cu apa asa se fac.

De obicei apar in locurile inalte sa spun asa, mai reci, unde ajung vaporii si apare si condensul.

De aceea o sa mai gasiti si pe busonul de umplere cu ulei.

 

Cauzele aparitiei acestei spume precum am spus sunt din cauza condensului si care in contact cu vaporii de ulei.

Acel furtun este de la gazele de carter, gaze ce sunt normale si care sunt introduse in circuitul de admisie a aerului pt a nu polua mediul.

 

Daca uleiul folosit e bun , pentru ca si un ulei vechi poate accelera aparitia acestei spume, verifica integritatea acelui furtun, sa nu aiba crapaturi, carcasa de pe motor in care este filtrul de aer sa se inchida bine, pt ca, orice neetanseitate favorizeaza aparitia suplimentara a condensului, care oricum se formeaza in anotimpul rece.

 

Acea spuma recomand sa se curete cu spray de curatat frana sau de curatat carburatoarele.

 

La gatul de umplere cu ulei, spuma e permisa doar pe capac si pe gat in partea superioara a lui si pt inlaturare e suficient sa o stergeti cu un servetel.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Maioneza asta apare de obicei iarna si numai daca se fac parcursuri scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conditiile sunt indeplinite, merg in oras cam 4km pana la servici si 4 inapoi, pe buson am si acolo putina spuma.

Voi inspecta furtunul pentru fisuri/crapaturi!

 

Multumesc pentru lamuriri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!