Jump to content

Relantiu Skoda Octavia ll


nivu84
 Share

Postare recomandată

Salut,am si eu o nedumerire si sincer nu stiu dar nici nu cred ca am vazut vre-un topic pe treaba asta.Am o octavia ll care este postata si aici si nu ii dau de cap in legatura cu relantiul.Am o fluctuatie la relanti care este deranjanta.I-am schimbat filtrul de combustibil alimentez de la omv mai mereu rar petrom.Cand masina merge la relanti turatia merge normal la un momentdat are o fluctuatie dar in secunda urmatoare isi revine.Acul in bord la turometru nu oscileaza si nu am precizat,am curatat si clapeta de acceleratie si un debimetru de aer.Daca stie careva care este treaba in legatura cu asta va rog spuneti-mi.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai curatat clapeta i-ai facut si adaptare cu vagcom-ul? Din descrierea ta nu prea se intelege cand fluctueaza. 

E normal sa fluctueze cand virezi la maxim si fortezi servo si de asemenea cand ai consumatori multi porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am aceeasi problema la vw bora 1,6 dar eu am observat ca fenomenul se manifesta doar atunci cind este motorul cald (intotdeauna dupa mai multe min de functionare fara sa fie oprit motorul). Precizez ca eu nu am curatat clapeta de acceleratie niciodata masina avind 53.000 km.

Poate ne ajuta cineva patit, o fi vreun senzor de temperatura cu probleme ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai citeai pe forum ai fi vazut ca s-a discutat...CONCLUZIA este ca "asa face toate" ca sa parafrazez o anumita categorie de vorbitori!

Nu e niciun defect, nu e cazul sa te ingrijorezi. Cred ca este unul dintre cele mai fiabile motoare, insa si cel mai gurmand. Ulei si filtre de calitate, benzina d-aia ieftina si la drum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut intradevar adaptare cu vagcom-ul dar fluctuatia o are stand pe loc la relanti fara a vira volanul la maxim fara nimic.Ma gandeam sa ii mai ridic putin turatia la relanti pentru ca am impresia ca este cam mica dar nu stiu unde sa incerc asa ceva si cum se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti modifica turatia de ralanti la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Al Bundy. Oricum, trepidatiile se simt si cu turatia crescuta(cand pornesti AC turatia creste pana la 950-1000Rpm la motorul asta). Eu iti spun din experienta cu inca o O2 si un G5 care nu au nicio problema, ambele cu motoare 1.6 mpi!

P.S. Daca apare cineva si-ti spune de bujii, nu le schimba(decat dacae vremea lor de schimbat) deoarece nu e de la ele!

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu merge modificata turatia la relanti, cu interfetele de diagnoza.

 

Exista interfete care pot modifica si acesti parametrii, prin mufa OBD2 - sunt unele dedicate, pentru cip tuning si care au si aceste functii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce canal Florin? ca eu nu am gasit la a mea(e MY2008)...tine de data fabricatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.... nu merge cu VCDS-ul.... numai cu interfete dedicate cip tuning - sunt unele care au o aplicatie care face si asa ceva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...insa si cu relantiul crescut tot apare cateodata tremuratul...nu e deranjant(cel putin pentru mine), insa unii se sperie, vezi cazul colegului care a deschis thread-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu va e din ciclul "asa face la toate". Skoda Fabia I, motor 1.4 mpi - 68 cp, asa a facut de noua. 8 ani si 120.000 km mai tarziu, la fel si nu are nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeiasi fluctuatie am avut-o si pe pe o Fabia 1.4 68Cp si la fel ma obseda si pe mine la vreme aia..am schimbat pana si sonda lambda la recomandarea service-ului, + alte maruntisurilor si degeaba. Tot asa a facut pana in ziua in care am vandut-o si merge bine merci si acum. Apoi pe cealalta Fabia (1.2) face fix la fel..dar deja n-o mai bag inseama. Atata timp cat merge ok, nu se ineaca, nu da in nas, nu da erori, etc. nu-i dau atentie..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba au motoarele 1.4 16V cu 1.6 8V? Eu i-am spus ca-i pot da mai multe exemple de 1.6 care fac la fel. Si nu se rezolva nici cu bujii schimbate, nici cu filtre, nici cu alt ulei.

Intr-adevar concluzia lui @Cowboy este pertinenta si bine punctata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.4 - 68 cp din ce stiu eu este tot 8V

Cele 16V au 75 cp. Legatura dintre ele este ca sunt din aceeasi generatie, tot pe benzina, de la acelasi producator si prezinta aceeasi problema.

Posturile noastre vroiau sa arate ca motoare cu aceeasi manifestare nu au intampinat alte probleme ulterior.

Daca totusi un moderator considera inutile aceste posturi rog sa fie sterse.

Multumesc.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am si eu o problema mai mica sau mai mare din nou. Imi oscileaza la relantiu in sensul ca in momentul in care pornesc motorul, acul turometrului sare undeva in 1000-1100, iar dupa scade la 800 si un pic pana in 850, urmand ca ulterior cateodata stand pe loc, sa scada pana pe la 700. Specific ca si consumul instant ajunge sa fie 0.2 - 0.1 si chiar 0.0 pe maxidot. De curand am avut ceva probleme cu senzorul de pozitie arbore cotit pe care le-am rezolvat prin curatarea lui. Sa fie distributia sarita de la punct?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vizualizeaza valorile de pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!