Jump to content

G2 - diferenta intre PL si KR?


jozsal
 Share

Postare recomandată

As vrea sa stiu, dac ma poate ajuta cineva, dferenta dintre PL si KR. Admisia, axele cu came, altceva? Multumesc. Eventual daca axele cu came de ABF puse pe PL m-ar ajuta cu niste putere in plus sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre kr si pl este doar axa de pe admisie, este mai agresiva cea de kr. admisia nu se simte mare sau mica (am mica pe kr acum si vad nici o diferenta fata de cea mare).

axele de abf intradevar sunt mult mai agresive decat ce are kr sau pl doar ca vei avea putere doar in turatie foarte mare, peste 5000-5500rpm + ca pana acolo se va simti ca si cum nu ar avea putere. 

daca e sa calculam direct ca abf are 150cp la 2.0 ar rezulta ca la 1.8 are 143cp si nu stiu daca merita. mai bine o evacuare sport cap-coada si reglarea injectiei calumea decat axe de abf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sunt putin off, dar sunt curios cum ai ajuns la "1.8 are 143cp" ...ce calcule ai folosit? :D mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma am zis teoretic. :-D adica (150:1986)*1781=143. Stiu ca nu asa se calculeaza dar era teoretic. Ideea e ca am mers cu pl cu axe de abf si puterea e livrata foarte sus si brutal. In partea de jos, adica sub 5000 nu are viata motorul deloc cu cutia originala, trebuie o cutie mai scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, atunci cred ca e mai intelept sa incerc sa caut axe KR si nu ABF. Deci daca cineva vinde admisie MARE si/sau axe (sau axa admisie) KR, sunt interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Chiar daca nu s-a mai postat de ceva timp pe acest topic , revin si eu cu niste intrebari.

Am cumparat recent un Corrado 2.0 16v tip motor 9A.Am o problema cu el si anume ca la unele accelerari bruste da in nas si smuceste ca si cum nu s-ar alimenta.Totodata are niste intreruperi la relanti si porneste putin cam lung.Sunt dati cand porneste perfect la sfert si merge rotund dar si dati cand porneste lung si merge intrerupt.

I-am schimbat de cand am luat-o bujiile , uleiul si filtrele.Nu ma pricep deloc la injectia asta , nu am umblat la niciun reglaj de cand am luat-o dar cand am luat-o mergea perfect , am facut un drum cu ea pana acasa de vreo 800 km si a fost ok.Toate manifestarile au inceput de cand am ajuns cu ea acasa.

 

Eu sunt destul de hotarat sa trec la 1.8T , motor pe care il am pe Leon si pe care il cunosc dar sunt destul de multumit si de felul in care se misca 9A-ul pe Corrado si as vrea mai intai sa incerc sa ii fac niste modificari pe aspirat.

Este ok axa de KR pe admisie + admisia de KR ? Clapeta de KR este diferita fata de cea de 9A ?Serpisorii de ABF merg bolt on la 9A?

 

Multumesc anticipat pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In general la injectie, fie ea mecanica sau electronica, daca supapele unisens de pe tur nu mai inchid, cand ai motorul oprit, nu iti tine presiunea si de aceea porneste mai greu. Daca in mers iti da in nas, pot fi mai multe probleme, dar primele care imi vin in minte sunt: pompa de presiune nu functioneaza in parametrii sau iti trage aer fals. Personal as merge pe prima varianta mai degraba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred si eu ca tot de la pompa de presiune ar fi.Ciudat este ca daca am ~ 30 de litri totul este ok , daca am de la 20 in jos da in nas la accelerarile cu pedala la fund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-am mai batut capul cu alimentarea , o tin mereu cu rezervorul aproape plin si este ok.

Totodata , astazi am montat axele de ABF , admisia mare de KR si serpisorii de ABF.

La inceput lucrurile n-au fost prea ok , cu intreruperi la relanti si la un moment-dat chiar nu a mai pornit decat cu acceleratia calcata.

Am vorbit cu un prieten care se pricepe cu ke-jetronic si am reglat-o.Mersul este foarte lin la relanti si merge foarte bine.

De tras intr-adevar trage foarte bine in ture mari.Initial am crezut ca nu e cine stie ce din teama de a o tura tare , dar dupa ce s-au amorsat tachetii corespunzator am fortat-o si am ramas placut impresionat.

Voi mai umbla putin la amestec si la avans dar per total sunt foarte multumit de aceste mici modificari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!