Jump to content

Curge ulei din cutia de viteze


SSRAZVAN
 Share

Postare recomandată

Da trebuie sa fi atent la anumite detalii si anume:

-daca schimbi cutia de viteze recomand sa schimbi rulmentul de presiune care se afla in spatele capacului verde

-sa schimbi si tija de presiune cea care actioneaza talerul de la placa de presiune.Normal acea tija trebuie sa aiba 342mm dar garantat nu mai are atat si la rece se va simti cand vei baga in diferite trepte de viteza mai ales a 2a si a 1a.

-recomand sa schimbi si talerul de la placa de presiune.

-sa strangi suruburile de la cutie cu cheia dinamometrica asta ca sa nu ai vreo surpriza si sa faci vraiste vreun filet prin blocul motor.

-ca si ulei in cutia de viteze nu recomand OEM,incearca un 75w90 full sintetic.

Ai mai jos poza cu ambreiajul si recomand sa schimbi piesa 6,5,4 si mai ai o poza cu cuplul de strangere al suruburilor care trebuie respectat ca sa eviti alte probleme.

Ca si cutie de viteze daca iei tot de 1.4 ia ca si an de fabricatie dupa 2001 ca sunt mai durabile niturile de la grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    30

  • Muraru Dan

    12

  • grasugbrl

    8

  • VS-69-MMM

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

 O sa revin cu detalii dupa ce efectuez ``transplantul`` . Cutia ce am comandat-o e din 99  , cod cutie DUW iar uleiul Castrol syntrans Transaxle 75w 90 .

. Ms SSRAZVAN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte slabe cutiile cu an de fabricatie 99 si cod DUW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te contrazic ...dar.... 10.1999 DUW merge foarte bine dupa 13 ani....doar disc ambreiaj schimbat...rulment , placa etc...impecabile....ma rog ..masina e tinuta din scurt...

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,colegu daca este tinuta din scurt si nu se abuzeaza de cutie nu are nimic,si cand zic abuzat de cutie ma refer cand dai turatii in ea ridicate pentru un motor de 1.4 si o cutie care nu au fost concepute pentru raliu sau plecari cu "scart" de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb la 3000 RPM si eu si sotia....ai dreptate tinuta din scurt...nu a vazut demaraj etc...deloc  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe a doua mașină 1.6 SR, motor akl, am aceeași cutie cred, e tot DUW. O am de 6 ani și mereu cu inspecția la zi, poate și mai mult. Am schimbat la cutie doar pinionul de marșarier ;)

Gesendet von meinem HUAWEI Y300-0100 mit Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in mersul inapoi se aude un uruit cand calc ambreiajul e ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am  facut schimbul de cutie , pana la urma tremuratul masinii la accelerare era de la cutie .Cutia veche e crapata la diferential , mecanicul a mentionat ceva despre niste nituri care se uzeaza odata cu anii. mariances daca calci ambreiajul cutia e decuplata , fii mai explicit .

Modificat de VS-69-MMM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia cuplata si cu picioru pe ambreiaj si masina in miscare

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor nu stiu daca e bine ca ma adresez aicea cu o intrebare Am si io o problema asemanatoare La un golf 4 motor 1,4 16 v a inceput sa-mi curga niste ulei nu stiu exact pe unde ,prima data mi sa deformat pedala de ambreiaj ,adica o aveam foarte sus,mai precis sus de tot doar atingeam putin pedala si intra in viteza ,si a inceput sa am o scurgere de ulei,intre carcasa si motor acuma nu stiu daca ar fi vreun semering sau carcasa mai precis ar trebui sa o dau jos sa vad cred Daca ma puteti ajuta sau sa ma indrumati exact unde sa ma adresez cu intrebarea asta va rog mult.Sunt nou pe forumu asta si nu stiu exact,dar daca aveti niste raspunsuri le astept cu placere si pot sa postez si niste poze nui problema va multumesc si scuzatima daca nu am postat bine aicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti curge ulei intre carcasa de la cutia de viteze si motor sunt 2 posibilitati:ori sa dus semeringul de la priza de ambreiaj ceea ce este cam greu la motorizarile de 1.4 ,1.6 16V ori sa spart carcasa cutiei datorita retezari unui nit de la grup.

Nu vreau sa te speri dar mai mult ca sigur este sparta cutia de viteze.

Presupun ca,codul de la cutia de viteze este DUW nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cared ca ai avut si tu aceiasi problema daca da zimi cum ai remediat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este o poveste tare lunga dar iti spun ca daca cutia ta sa spart din cauza unui nit NU o repara ca odata desfacuta daca nu dai de un mecanic bun poti sa ii faci ce vrei ca nu va mai merge ca inainte.

Problema apare din cauza ca la motoarele de 1.4 16V cod cutie DUW an fabricatie 2000 niturile care tin coroana de la diferential de diferentialul propriu zis sunt slabe(casante)si se retezeaza si ca urmare a retezari sparge carcasa unde se afla ambreiajul.Daca mai esti si in mers risti ca acel nit,niturii sa ajunga prin cutie si daca ajunge printre pinioane sparge toata cutia.

Sfatul meu este sa o inlocuiesti dar nu zic ca nu se poate repara dar ca sa o repari in primul rand trebuie sa comanzi de la vw acel kit de suruburi pentru diferential(sunt de 9mm),dupa sa inlocuiesti rulmenti de pe grup si carcasa sa o sudezi sau sa o schimbi.Daca reusesti este o treaba buna dar ma repet nu te apuca de reparat cutia de viteze daca nu dai de un meserias foarte bun.

 

Eu am remediat problema in felul urmator:am montat cutia de 1.6 cod ERT pe motor de 1.4 si vreau sa iti zic ca merge absolut impecabil.Dar pana sa ajung sa pun de 1.6 am schimbat 4 cutii la masina care au fost luate de la dezmembrari si au fost schimbate ca ba una fluiera ba una caraia ba una nu intra in viteze.

Am ales cutia de 1.6 pentru ca sunt mult mai bune fata de cele 1.4 dar daca gasesti o cutie de 1.4 ca si an fabricatie dupa 2001 sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asa sta treaba,Dar pot sa-mi pun si io de 1,6 adica sa-mi cumpar una as mai bune te rog sa-mi zici am sati dau mai multe detalii de spre masina poate ma poti ajuta cu un sfat ca nu stiu credema dar daca zici ca se potrivesc alea de 1,6 asa am sa fac.Dar am sa postez sambata niste detalii despre masina motor Si scuza deranju si ati multumesc si raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou am zis ca revin cu niste detalii despre motor,asa este cod de cutie este DUW masina este din 2001 luna a 6 intradevar inca picura ulei exact intre motor si cutia unde este volant dar curios a revenit pedala de ambreiaj,ulei a pierdut dar nu huruie in cutie ca ar trebui sa huruie cand merg dar cred ca nu a dat tot uleiul afara si daca as avea nrocul sa fie semeringu tare bine ar fi astazi o dau jos sa vad exact ce are si am sa revin cu niste intrebari poate reusesc sa pun una de 1.6,Poate ma mai puteti ajuta cu niste sfaturi si ati multumesc pentru raspunsuri SSRAZVAN,am sa te mai necajesc dupa aia cu niste intrebari multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou am zis ca revin cu niste detalii despre motor,asa este cod de cutie este DUW masina este din 2001 luna a 6 intradevar inca picura ulei exact intre motor si cutia unde este volant dar curios a revenit pedala de ambreiaj,ulei a pierdut dar nu huruie in cutie ca ar trebui sa huruie cand merg dar cred ca nu a dat tot uleiul afara si daca as avea nrocul sa fie semeringu tare bine ar fi astazi o dau jos sa vad exact ce are si am sa revin cu niste intrebari poate reusesc sa pun una de 1.6,Poate ma mai puteti ajuta cu niste sfaturi si ati multumesc pentru raspunsuri SSRAZVAN,am sa te mai necajesc dupa aia cu niste intrebari multumesc mult 

Ti-am atasat niste poze in caz ca vei schimba ambreiajul,si o poza unde se afla anul fabricatiei al cutiei,si cuplul de strangere al suruburilor de la cutie.Mare atentie sa nu strici filetele in blocul motor.

 

 

Multa bafta

ambreiaj 5.pdf

ambreiaj 1.pdf

ambreiaj 2.pdf

ambreiaj 3.pdf

ambreiaj 4.pdf

post-46557-0-83283800-1395678290_thumb.j

post-46557-0-13728600-1395678348_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare razvan am gasit cutie si am gasit de 1.6 super buna am dato jos de pe o masina am facut proba si e super e identica ca a mea gemene an descarcat alea si am sa le iau in considerare maine o montez la loc pe masina in rest ce sati zic credema ca mi-ai fost de ajutor super mult nu stiam ce sa ma fac ca ma panicasem acuma sunt mai relaxat deci cuvintele sunt prea mici ca sati multumesc dar am sa iau in considerare ceea ce mi sa intamplat ,ami este greu sa aflu de unde esti dar daca am sa aflu am sa te cinstesc cu o bere rece in plina vara,ati multumesc din nou si sanatate daca mai apare vreo problema sa zic de 1 la sunt am sati mai scriu sper ca nu te-am deranjat ,si daca ami mai spui ce ulei sai bag in cutie esti super om super caracter .Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesta e codul de original pentru ulei cutie  G  052726A2

in autodata este dat 75w 90 syntetic  GL-4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu iti recomand ulei original in cutie.Am avut eu si dupa ce l-am schimbat mergea rau cutia.agata in diferite trepte mai ales a 2a destul de rau.

Iti recomand un 75w90 dar sa fie full sintetic.

Ma bucur ca te-am putut ajuta si sa ai mare grija de cutie.Evita plecarile bruste de pe loc ca atunci grupul este solicitat foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75w90 am inteles multumesc mult revin cu detalii dupa ce pun cutia sus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor salut razvan revin cu noutati am montat cutia de 1.6 pe masina mea de 1.4 nu am cuvinte cum merge impecabil se cunoaste si forta de fuga se vede cum trage masina nu bate nu troncane nu scartie nimic super ok nu credeam dar acuma vad am pus ulei 75w90 super bun asai razvan aveai dreptate am probat masina am fost oleaca la drum super bine se comporta sper sa am noroc mai mult  cu cutia asta si daca nu era razvan sa ma indrume oleaca nu stiu ce faceam dar am rezolvato datorita sfaturilor lui exact ce mia zis asa am facut si gata am rezolvato daca mai are cineva probleme cu cutia intrebatil si va rezolva razvan in rest salutare tuturor salutare si multumesc razvan si drumuri bune tuturor daca aveti probleme asemanatoare cu cutia de viteze postati pe forum ca va voi raspunde cu placere eu si multi alti salutare !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu niste poze sa vedeti cam cum mia spart boltu de la greup carcasa sper ca se vede gaura si boltul deplasat de la locul lui :tuktuk:  :RO flag:  :10[1]:

post-134364-0-06631000-1395841148_thumb.

post-134364-0-90293700-1395841166_thumb.

post-134364-0-50625300-1395841175_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai da ce a putut sa faca acel nit nenorocit,sincer nici eu nu am avut-o asa de sparta.

Ce pot sa spun este decat sa o folosesti sanatos si sa nu abuzezi de ea la plecarile de pe loc.

 

Multa bafta si drumuri bune :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Veroliub Draghicevici

Buna ziua dragilor, am pe masina o cutie DUU si am cumparat DUW; care ar fi diferenta intre ele?

....P.S.

Schimb cutia pentru ca a cedat un nit care mi-a spart carcasa, nu foarte rau. Cutia a fost reparata de 2 ori prin nituire dar nu a tinut. Am tot "auzit" pe net ca ar fi niste suruburi pt inlocuirea niturilor, dar nu le gasesc nicaieri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!