Jump to content

Curge ulei din cutia de viteze


SSRAZVAN
 Share

Postare recomandată

Nu o desfac nici in ruptul capului.Doar nu is nebun.

O cumpar o pun pe masina sa vad cum merge si daca merge asa ramane iar daca nu o dau jos si o duc inapoi.

Faza este ca de desfacut nu este o problema dar odata ce umbli in ea si numai sa vezi ce e in ea si nu o montezi la loc si nu reglezi furca de a5 poti sa iti iei adio de la ea

Voi de ce credeti ca am avut atatea probleme cu,cutia ca a fost montata aiurea si reparata de niste idioti.

Un mecanic in care am mare incredere si este foarte bun tipul mi-a zis clar sa nu ma apuc sa repar o cutie ca am sanse mici ca vreodata sa mai mearga bine si a avut dreptate.O data ce umbli in ea nu ai cum sa o mai reglezi cum era din fabrica.

 

Sper sa am noroc cu alta.Oricum as vrea sa pun o cutie de 1.6 dar colegul GABIVVX imi zicea ca difera planetarele,dar voi vedea ca asa ma enervez si imi schimb si planetarele si pun o cutie de 1.6 ca am auzit ca sunt mult mai bune fata de astea de 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SSRAZVAN

    30

  • Muraru Dan

    12

  • grasugbrl

    8

  • VS-69-MMM

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie un mecanic bun sa iti repare o cutie ,,fara greseala''.

Nush ce draq a fost in capul tau de nu ai luat tot setul de suruburi pt grup,cu toate ca sunt scumpe..in jur de 700 lei.

Cutiile astea se duc de la plecari de pe loc cu scart,sunt masini cu astfel de cutii ale caror posesori merg mai ,,ca pensionarii'' si nu au probleme cu ele.

Eu stiu pe cineva cu un sdi care a schimbat 3 cutii si pana nu sa potolit dupa ce l-am batut la cap si eu si tasu,nu a rezolvat problema.

Copilul era numai pe sprint si demaraj cu sdi-ul. :lol:

Mai bine gasesti o cutie dupa 2003 ca an de fabricatie,si scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian


Salutare,

 

 

Razvane,puteai sa ii schimbi si niturile de la grup si sa o desfaci sa te uiti in ea.Eu nu cred in faze ca daca o desfaci nu o mai pui la loc.Pai tot de oameni a fost facuta.A5a am reglat-o cu cutia montata pe masina.

La ea nu ai prea multe reglaje de facut,trebuie doar rabdare si munca corecta dupa manual.

Gabi cred ca baiatu ala numai tare pleca,cred ca are la piese din cutie...:)).Tocmai asta e toata faza ca daca nu ii dai scartait nu are ce sa cada,dupaia poti sa mergi numai in talpa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De maine incep sa caut cutie si sa vad la ce bani gasesc ce an de fabricatie si ce cod.

Sincer ma oftic ca nu sunt genul care sa plec cu scarturi de pe loc ca stiam ca risc sa retezez niturile de la grup si am evitat chestia asta dar uite ca sa intamplat sa se retezeze.

Stiu sigur ca s-au retezat de la viteza pentru ca acum 2 saptamani am mers cu masina si i-am dat vreo 160 km/h si dupa ce am rulat cu acea viteza am simtit un miros de ulei si cand m-am uitat sub masina incepuse sa picure ulei de la cutie mai exact unde se imbina cutia cu motorul si initial am crezut ca este de la sudura dar uite ca atunci sa retezat un nit si le-a urmat pe toate.

 

Cu noua cutie chiar nu stiu ce sa fac,sa o desfac sa nu o desfac sa schimb niturile de la grup si sa pun acele suruburi,sincer parca nu imi vine sa mai umblu si in aia pe care o iau.

post-46557-0-12608700-1366536182_thumb.j

post-46557-0-64631300-1366536182_thumb.j

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut razvane,

 

Ti-e teama sa desfaci cutia ca de soacra:).Eu zic ca poti sa  desfaci cutia pe care care o cumperi fara probleme si sa pui suruburi inloc de nituri.In plus schimb si simeringurile si rulmentii si in timp nu o sa ai probleme daca o faci ca la carte.

Nu cred ca faptul ca ai mers cu 160 a facut ca niturile sa se foarfece.

Decand am facut cutia am incercat si eu,si se ducea peste 180 si n-are nici o problema.Probabil niturile au avut de suferit mai de demult si cand ai ajuns la 160 aia a fost.

Oricum in alta ordine de idei,pacatoase niturile astea...

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raz, e de preferat sa o desfaci dat fiind problemele specifice acestor genuri de cutii. Chiar daca iti cumperi o cutie cu un cod ce se stie ca nu sunt la fel de senzibile ca vestitele duw-uri si dkw-ueri, sper sa nu fi gresit codurile.

Pt ca, nu poti sti cum a fost exploatata si te pomesti iar cu pbme si va trebui sa o desfaci.

Iar eu, as schimba niturile cu suruburi si asa as dormi linistit.

Iar de reglat, nu cred ca nu se poate regla daca ai sculele necesare si faci totul dupa manual.

Dupa ureche, de acord, nu o reglezi cum trebuie, insa la cata documentatie exista pt reparatie imposibil sa nu gasesti ceva care sa te ajute in reglarea corecta a cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca toate cutiile de viteze de pe motorul de 1.4 sunt slabe.

Am cautat prin tara si am gasit ceva cutii la preturi decente,dar parca nu i-as mai pune de 1.4 ci de 1.6.

Zicea cineva ca cele de 1.6 sunt mult mai bune fata de 1.4

 

La modul cel mai serios "noua" cutie nu va fi desfacuta deloc si cand o voi pune pe masina daca nu imi place cum merge vand masina si cu asta basta ca m-am saturat sa desfac cutia sa schimb niturile cu suruburi,sa o reglez etc.

Deci ori prind ceva bun si o fac si merge de acum incolo mult si bine ori o fac de vanzare cu costuri minime si i-am dat pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca pe motoarele SDI, 1,4 si 1,6 sunt montate aceleasi tipuri de cutii de viteza. E posibil precum au spus colegii anteriori sa difere planetarele esmdp, insa important pana la urma e sa se potriveasca pe motor. Nu cred ca planetarele ar fi o pbma. Iti pui planetare de 1,6 si gata. Nu cred sa nu mearga.

E posibil intradevar pe cele de 1,6 sa se fi folosit materiale mai bune, pt ca, precum spuneam e practic aceeasi cutie, cu aceleasi specificatii tehnice.

 

Eu pe masina am ERT codul cutiei si cel putin pana acum, multumesc Domnului nu mi-a facut fite.

 

E posibil sa fii spus intr-un topic anterior, insa te intreb si eu acum: ce cod are cutia actuala?

 

Bafta si sa ai noroc la noua cutie.

Oricum, inteleg ca nu vrei sa o desfaci, insa sa nu uiti sa-i schimbi uleiul macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze a masini are codul DUW si ''noua'' cutie nu vreau sa aiba urmatoarele coduri:DUU,DUS,DUW.

Nu stiu daca gandesc bine sau nu dar ma gandesc ca motorul de 1.6 de la golf are 105 CP,iar aceasta putere este data la roata prin cutia de viteze si ma gandesc ca avand 105 CP cutia,mai exact acele nituri sunt facute dintr-un material mai rezistent...asa ma gandesc poate gresesc dar am un prieten care are 1.6 16V AZD cod cutie ERT si merge cutia aia de o ia draqu si ii da in gura nu gluma ba chiar si cu scarturi si uite ca se tine bine cutia inca si are 230.000 km si nici pe draqu nu are.

Deci indiferent ce cod ar avea cutia vreau sa ii pun de 1.6 la care ii voi schimba uleiul la cutie,tija de presiune,rulmentul de presiune si talerul de la placa de presiune.

Am zis ca daca e apelez la vw sa vad poate imi zic ce coduri au cutiile care au fost montate pe motoarele de 1.6,105 CP.

Asta vreau sa fac la masina dar sa vad daca reusesc.

 

PS:oare rapoartele de transmisie sunt la fel?

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUW, e clar.

La 1.6 cei 105 cai ( pt 16v, 102 cai pt 8v) sunt sigur la volant, nu cred ca sunt la roata.

Dar asta e prea putuin important, ideea e ca aceste cutii sunt garantate pt un cuplu de max 200 Nm.

Ca in cele de 1,4 stiindu-se faptul ca motorul da un cuplu mai mic, " si-au permis" producatorii sa puna nituri mai mici e alta treaba.

Oricum, precum ti-am spus si eu am tot ERT si in pp eu spre o astfel de cutie te-as indruma.

Masina mea e din 2002 si din ce stiu dupa 2001 au remediat cam tot ce era de remediat in materie de nituri.

 

In pp poti apela la vw, sigur pt codurile puse pe motoarele de 1,6 insa eu unul as pune pt siguranta cutii fabricate dupa august 2001 ( model 2002).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce-ai mai facut cu cutie Razvane?

Ce cutie ai pus in loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta o rezolv.Tot cutie de 1.4 16V voi monta dar an de fabricatie mai nou decat masina,un 2001,2002.

Initial am vrut sa pun cutie de 1.6 dar am abandonat proiectul pentru ca necesita niste schimbari la anumite piese si nu vreau sa imi mai bat capul cu cutia deloc.

Voi monta de 1.4 care stiu ca se pupa la fix si gata treaba

 

Voi reveni cu poze de la montajul cutiei si cu primele impresi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Ieri am urcat cutia pe motor si am reusit sa pornesc motorul.

Testul de drum azi il fac ca trebuie sa mai completez niste ulei in cutia de viteze si trebuie sa mai montez planetarele.

Din pacate 1 filet din bloc care strangea cutia sa dus draqului si din 7 suruburi care tin cutia unul este lipsa ca sa "barbierit" filetul in bloc.

La prima vedere intra ok in viteze dar mi se pare mai ciudat cum intra fata de cea anterioara.Poate asa m-am obisnuit eu.

Ca si piese sa schimbat talerul de la placa de presiune si tija de presiune in rest nu a necesitat nimic.

Sper azi sa reusesc sa montez planetarele si sa vad si cu rulmentii de la fuzeta ce fac si dupa la testul de drum care sper sa fie ok.

Uleiul din cutie l-am dat jos si arata bine,fara impuritatii,fara urme de pilitura.

 

Revin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filiera si rectificat orificiul din bloc.Pasta blocaj (TEMPORAR...nu permanent)pe prezonul din bloc ...si ai terminat povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu o problema pe care nu am mai intampinat-o pana acum.

Cand am asamblat timoneria si schimbatorul era la punctul mort,schimbatorul statea spre treapta a4 la liber.Cand am vrut sa merg cu ea surpriza intra auirea in 3,4,5,iar a1 nu o nimeresc deloc.R intra bine.

Se si vede ca la asamblarea tijelor sunt decalate dar nu pot sa imi dau seama de unde.

 

Daca avetii ceva sugestii astept un raspuns

Si la montarea planetarelor,intai am montat-o pe cea mica si tripoda din cutie pe care venea prinsa planetara se invartea super ok,iar cand am montat planetara lunga tripoda de la cutie de se invartea sacadar dupa care se invartea ok.

E normal sa faca asa?Sau asa fac satelitii din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum vine timoneria la cutie. Sa te poti verifica daca ai pus-o bine.

Am facut-o din 2 buc ca sa intre toata :)

Maneta schimbatorului o poti regla mai usor in 2. (cu un prieten)

Lasi cutia de viteze pe liber, slabesti piulita nr. 18 (din poza )cu cheia de 13, iti pui maneta schimbatorului in pozitia ca o stiai ininte ca fiind pe liber si o tii nemiscata pana colegul stange inapoi piulita respectiva.

Verifici dupa ce a strans piulita cum intra in toate vitezele si daca nu esti multumit mai incerci :)

post-572-0-52529100-1371675359_thumb.jpg

post-572-0-18573900-1371675375_thumb.jpg

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Se face poate regla si singur, erau niste filmulete pt ambele tipuri de timonerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze sa montat pe masina,sa completat ulei in cutie,am reglat timoneria ca la carte dar din pacate marti cutia trebuie sa o dau jos din nou de pe masina pentru ca huruie ceva in ea,si intra c-am ciudat in viteze,ba chiar si-a luat si niste caraituri pentru ca imi da impresia ca a intrat in treapta respectiva si cand ridic ambreiajul sare efectiv din viteza.

Revenind la zgomotul din cutie,acesta este un zgomot de rulment care creste in intensitate.Ba chiar face si la 20km/h deci mai mult ca sigur este din cutie.

Norocul meu este ca am luat cutia cu garantie si am sunat la firma respectiva si mi-o schimba fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut."Huruit" dinala in cutia de viteze am avut si eu la masina din semnatura, nu-i ceva chiar ieftin de reparat(rulment trenul fix plus o sa ai nevoie sa rectifici cutia de viteze pt ca rulmentul odata uzat, da voie axului ce iese din cutia de viteze sa aiba putin joc si se largeste gaura prin care iese) deci neaparat sa o schimbi.Succes cu lucrarea in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost si am schimbat cutia de viteze cu una de 1.6 16V cod cutie DUW,an fabr.2001.

I-am schimbat capul planetarei din grup pentru ca nu se potrivea cu planetarele mele si pana la momentul de fata totul este ok.

Maine sper sa reusesc sa o montez pe masina si sa vad cei de capul ei,oricum sper sa fie buna.

 

Referitor la huruitul cutiei vechi care am dus-o inapoi nici nu se punea vorba sa o desfac si dupa cum huruia era ceva destul de grav,posibil sa fi fost rulmentul de la grup sau pinionul de atac sau de la priza de putere si era foarte mult de muncam si nici nu se punea problema sa umblu in ea ca stiam ce ma astepta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa montez cutia de 1.6 pe motor de 1.4 :icon_bounce:

Cutia merge absolut impecabil,nu caraie,nu huruie,intra frumos in viteze dar ce am sesizat este ca la cald c-am agata si este destul de enervant si azi imi dadu-se impresia ca intrase in treapta 2 si cand ridic ambreiajul "carrrrrr".

Cred ca trebuie sa ma reglez un pic timoneria si tare ma tem sa nu cumva sa agate din cauza uleiului din cutia de viteze.

Dar de mers,merge super bine,chiar nu simt diferente mari la cutia de 1.6 doar ca treapta 3,4,5 sunt mai lungi dar in rest este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si mie imi curge ulei din cutie ,putin dar umezeste planetara pe partea stanga.Se schimba usor semeringul?un link sau un print dintr-un document daca aveti.Eu am cautat pe google dar nu am gasit ceva din manualul de reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand desfaci planetara,dupa care desfaci flansa din cutie de care vine prinsa planetara si dupa ce o dai jos ai acces la acel semering.Va trebui sa dai uleiul jos din cutie si sa umbli cu mare atentie acolo pentru ca se afla si satelitii si ii poti deranja si dupa te vei ruga sa mai pui inapoi acea flansa in cutie.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus , acceasi problema am avut-o si eu , tremura cand acceleram parca nu avea putere , am schimbat initial fisele de la bujii urmand sa schimb si filtrul de benzina ( bobina o verificasem  deja ) si pana sa fac schimb filtrul ala s-a dus cutie ehh  , intr-o zi s-a simtit o bataie in mers , am oprit si m-am uitat sub masina , imi curgea ulei din cutie :(( . La mecanic diagnosticul  a fost cutie fisurata la diferential. Am comandat deja alta cutie si ulei pt cutie , urmeaza sa o schimb insa  manopera  variaza intre 300 - 500 euro ( mi se pare mult doar pt schimb ) sunt in Germania insa nu am venituri de neamt :-) . Am gasit un mecanic care s-a oferit sa mi-o schimbe pentru 130 euro doar ca trebuie sa il ajut . Trebuie sa fiu atent la vreun detaliu cand o sa efectuez operatiunea ?

Modificat de VS-69-MMM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!