Jump to content

Suporti de bicicleta


adybmw
 Share

Postare recomandată

Dezavantajele la suportul de pe carlig sunt aceleasi ca si cele de pe suportul de haion doar ca..am uitat inca un dezavantaj la amandoua, daca dai de "un adormit" care te loveste in spate, pe langa dauna produsa masinii iti face o dauna si bicicletelor care in cazul meu..costa ceva.

 

Deci...sfatul meu vizavi de transportul bicicletelor ramane sistemul pe cupola si spun asta pt.ca le am transportat in tot "coltisorul" tarii pe la diferite concursuri, sunt stabile le viteza(thule pro ride permite o viteza de 140 km/h a masinii)sunt in siguranta datorita sistemului de prindere/incuierii a lor/nu se zgarie/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este, dar ce am observat este ca in momentul in care cel din spate observa bicicletele mareste distanta fata de masina mea.

Principalul dezavantaj al transportului pe plafon este efortul necesar ridicarii si coborarii bicicletei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cârligul trebuie omologat, nu e suficient să îl montezi...

Cât despre suporți, toate au dezavantajele lor, cele mai puține dezavantaje le au barele transversale pe pavilion + suporți.

Între proride și freeride diferențele sunt mai mari decât cele enumerate mai sus, în primul rând țineți cont pe care parte a cadrului bicicletei sunt pozate cablurile și mai ales conducta hidraulică, astfel încât cleștele să nu strângă pe conductă. Freeride prinde cadrul din ambele părți, dar atenție se formează un trapez și din balansul mașinii și al bicicletelor cleștii vor freca în cadru în ambele părți. 

Personal folosesc un suport de hayon, a fost foarte ieftin, 270 lei la decathlon, prinderea este foarte fermă, nu se mișcă nici bicicleta nici suportul, încărcarea-descărcarea este mult mai ușoară, nu trebuie să ridic bicicletele deasupra mașinii. Demontez suportul în 3 minute, îl pliez, se face cât un diplomat și îl țin în portbagaj pe timpul verii. Barele transversale și suporții sunt mai greu de montat-demontat și depozitat. Ca dezavantaj al suportului de hayon este că într-adevăr nu ai nicio protecție antifurt, în caz de ploaie se murdărec f tare bicicletele. Însă dacă plouă nici pe pavilion nu se simt mai bine, plus că pe hayon poți întra în parcări subterane gen malluri, nu crește consumul mașinii, sunt protejate de vânt și praful de pe șosele. Bine, oricum e praf și în spate, dar măcar nu ia în plin toate pietricelele în componentele sale.

Dar dacă aveți de dus mai mult de două biciclete, vrând-nevrând tot la suporți + bare transversale ajungi.

Romtaxy, ne vedem la Făget! ;)

IMG_20150815_072238.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, loghy a scris:

Da, asa este, dar ce am observat este ca in momentul in care cel din spate observa bicicletele mareste distanta fata de masina mea.

Principalul dezavantaj al transportului pe plafon este efortul necesar ridicarii si coborarii  

17 minute în urmă, reader a scris:

Dar cârligul trebuie omologat, nu e suficient să îl montezi...

Cât despre suporți, toate au dezavantajele lor, cele mai puține dezavantaje le au barele transversale pe pavilion + suporți.

Între proride și freeride diferențele sunt mai mari decât cele enumerate mai sus, în primul rând țineți cont pe care parte a cadrului bicicletei sunt pozate cablurile și mai ales conducta hidraulică, astfel încât cleștele să nu strângă pe conductă. Freeride prinde cadrul din ambele părți, dar atenție se formează un trapez și din balansul mașinii și al bicicletelor cleștii vor freca în cadru în ambele părți. 

Personal folosesc un suport de hayon, a fost foarte ieftin, 270 lei la decathlon, prinderea este foarte fermă, nu se mișcă nici bicicleta nici suportul, încărcarea-descărcarea este mult mai ușoară, nu trebuie să ridic bicicletele deasupra mașinii. Demontez suportul în 3 minute, îl pliez, se face cât un diplomat și îl țin în portbagaj pe timpul verii. Barele transversale și suporții sunt mai greu de montat-demontat și depozitat. Ca dezavantaj al suportului de hayon este că într-adevăr nu ai nicio protecție antifurt, în caz de ploaie se murdărec f tare bicicletele. Însă dacă plouă nici pe pavilion nu se simt mai bine, plus că pe hayon poți întra în parcări subterane gen malluri, nu crește consumul mașinii, sunt protejate de vânt și praful de pe șosele. Bine, oricum e praf și în spate, dar măcar nu ia în plin toate pietricelele în componentele sale.

Dar dacă aveți de dus mai mult de două biciclete, vrând-nevrând tot la suporți + bare transversale ajungi.

Romtaxy, ne vedem la Făget! ;)

IMG_20150815_072238.jpg

Nu mi am facut program competional pe anul asta pt.ca depind si de programul scolar al copiilor dar...posibil.

Tocmai pt.ce ai enumerat tu am ales pro  ride(care se poate iintoarce stanga/dreapta)

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu la fel prefer pe carlig. Consider cea mai ok varianta dar nu plec mai departe de 30-40km cu ele. Nu as merge toata tara cu ele in spate! (eu si kinderul suntem amatori dar ne place sa pedalam cativa km in afara orasului).

Suportul l-am luat din Norauto Titan. Foto cu ale noastre pe carligul de tractare (zero contact cu masina)

123.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.distante scurte/lungi e ok si pe carlig/haion cu dezavantajele pe care le am vazut eu folosind amandoua sisteme, pe mine nu ma deranjeaza sa le ridic pe masina pt.ca bicicletele sunt sub 10 kg iar pro ride e construit in asa fel incat singurul efort e sa sprijini bicicleta in bratul lui, apoi sistemul de prindere/asigurare a bicicletelor e facil si pt.un copil.

@Voinea, pe cupola nici nu ai putea sa pui sistem de bare transersale/frumoasa masina(nu pot atasa emoticons de pe tel.)dar.. se intelege"gluma/aluzia".

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, reader a scris:

Dar cârligul trebuie omologat, nu e suficient să îl montezi...

Ce omologare ai nevoie la carlig?

Eu mi-am luat un carlig demontabil de la westfalia sh, special de octavia 2, dar nu mi-am pus niciodata problema de omologare.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca eu pe suportii thule am omologare RAR(mi a dat o odata cu factura/garantia), daca gasesc actele o sa fac o poza(@reader are dreptate/politistii nu stiu sa ceara asta)cu toate ca..la Tulcea am gasit unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Dar cum se prind suporții de hayon pe hayonul Octaviei 2, având în vedere că e toată din sticlă? Nu are ramă metalică de jur împrejurul lunetei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Direct de geam/bagi clemele intre geam/cadrul haionului(uita te in poza cu skoda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.02.2016 at 6:30 PM, mario75 said:

Dar cum se prind suporții de hayon pe hayonul Octaviei 2, având în vedere că e toată din sticlă? Nu are ramă metalică de jur împrejurul lunetei? 

Mariuse, poate te ajuta fotografiile astea:

image.jpg image.jpg  image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Asta am luat până la urmă. Știu, pare mare, dar măcar bicicletele nu acoperă stopurile. E fix și stabil și la 80 la oră, cred că și mai sus de atât, nu am avut unde să încerc. Am făcut doar drumuri Constanța Mamaia, și s-a comportat perfect. Chingile care se prind sus, au o bucată de cauciuc prin care trece chinga, și care se opresc între cadru și partea metalică a haionului. Pe geam stă doar chinga. 

Mulțumesc tuturor pentru sfaturi! 

IMG_20160530_023755.jpg

IMG_20160530_023632.jpg

IMG_20160530_023940.jpg

Modificat de mario75
poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: mi se pare destul de inalt.

Trebuie sa ai grija la regimul de inaltime daca ai nevoie sa intri in vreo parcare subterana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să fie ca să nu acopere stopurile. ;)

Dar nu e la fel de înalt ca și dacă le-aș avea pe plafon. ;)

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Spitele nu au cum sa acopere stopurile, deci o mai poti cobori linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect :)

si mie imi trebuie un suport, pentru 3 biciclete, dar de pus pe carlig - ca nu am cum sus.... e prea inalta. Ma gandesc sa ma orientez catre un Thule. Ce parere aveti ?

Ca idee - nu cred sa-l folosesc intensiv - una sau doua iesiri pe luna.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Thule, sunt cele mai ok si mai bine gandite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/9/2016 at 3:23 PM, lucian.1950 said:

Spitele nu au cum sa acopere stopurile, deci o mai poti cobori linistit

Nu am cum să îl cobor. Asta e poziția lui. Mai bine așa decât să-l conving pe polițist de asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, Mario 75 ma poti ajuta cum se numeste suportul după haion ! Doresc sa achizitionez unul la fel ca al tău. Multumesc.

Modificat de Minea 1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Peruzzo Milano se numeste suportul respectiv, am avut si eu unul pe O1, insa e cam dificila prinderea la partea superioara, dat fiind ca geamul lunetei vine pana la marginea ramei metalice si nu te poti agata direct de geam. Sunt niste adaptori inclusi pentru astfel de situatii, insa mie mi-a displacut aceasta alternativa. Am luat bare de plafon Thule si trei suporti Proride 591si e altceva... Este adevarat, investitia a fost de vreo 2000 mii de lei, fata de 350 de lei, cat a costat suportul de hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!