Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

Alinpaf2000
On 27.04.2017 at 8:55 AM, F l o r i n said:

pe mine ma intrebi ? da, pe foarte multe, nu pe una.

Schema - nu exista populara, exista diagrama si atat - o traducere a ei ?

la buton TPMS 

pin 3 - iluminare

pin 4- la pompa ABS - pin 16

pin 5 si 6 - masa

 

Totusi, daca nu te pricepi, mai bine sa apelezi la cineva care stie, sa nu faci vreo boacana

Iti multumesc tare mult Florin, cred ca am inteles. verifica-ma te rog.

Astazi am dat comanda de buton si mufa  OE si cred ca numerotarea pinilor o gasesc in dreptul pinilor de pe buton

Pasul.1: pinul 3 de pe buton (iliminare) trebuie sa-l conectez la 12v (cred ca la esp sau auto hold)

Pasul.2: pinul 4 merg cu el la pinul 16 din mufa abs: -la toate pompele abs care suporta tpms butonul se conecteaza la pinul 16?

                                                                                   - numerotarea pinilor pompei o gasesc pe mufa pompei sau pe pompa, nu? 

                                                                                   - care ar fi traseul cel mai bun pentru firul care conecteaza pin4-pin16?

Pasul.3: leg pinul 5si 6 pe caroserie sau la un minus (banuiesc ca unul este pentru iluminarea butonului iar celalalt in momentul apasarii butonului conecteaza minus  pinul 16 al pompei)

Astept confirmarea ta si ma apuc de treaba. raman dator

Modificat de Alinpaf2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 4/28/2017 at 8:11 PM, 1991luk said:

Ideea e ca mie mi-a luat foc unul,incercand doar sa-l alimentez,sa-l fac sa lumineze. Acesta este cablajul

received_1445979752099223.jpeg

 

15 hours ago, 1991luk said:

De legat am legat bine dar butonul e "prost". Am luat firul alb negru din pin 5 de la mufa TPMS si l-am legat la pin 2 din mufa acesteia pentru ca, dupa cum se vede si in poza, pin 5 lipseste (e 2).

 

Carevasazica, atentie la butoanele de la chinezi

 

 

LE: si asa se comporta ciudat. Nu a luat foc dar cand pun contactul/pornesc masina nu se mai aprinde.

atentie si la cablaje - Golf 5, Octavia 2 ...difera de Passat B6.

La ABS difera pinii, nu sunt cei din mufa butonului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pana la urma cum il fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca am discutat degeaba pe ultima pagina..... il faci dupa schema de octavia, nu de passat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascuns toate posturile care contineau Quote la postul anterior. Conform regulamentului forumului, acesta se sanctioneaza.

Va rog sa cititi si sa respectati regulamentul forumului.

Considerati acest post ca pe un avertisment.

De acum, orice abatere va fi sanctionata conform regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul ma las pagubas. + si - pentru iluminare (gri si maro), le-am plimbat de la butonul de ASR, la butonul de TPMS, la butonul de deschis portbagajul. In aceasta ordine. ASR-ul si butonul de la portbagaj se aprinde, legaturile sunt facute cum trebuie,dar cel de TPMS nu. Daca pun butonul de TPMS la mufa de la portbagaj (ca meh, are doar + si -, il pun in weekend) se aprinde corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci muta firele in mufa de la TPMS la fel ca in mufa de la deschidere portbagaj,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, ForceTurbo said:

Am ascuns toate posturile care contineau Quote la postul anterior. Conform regulamentului forumului, acesta se sanctioneaza.

Va rog sa cititi si sa respectati regulamentul forumului.

Considerati acest post ca pe un avertisment.

De acum, orice abatere va fi sanctionata conform regulamentului.

Fara suparare, care parte a regulamentului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la jumatate.

"Butonul Quote/Citat ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e la fel cu Reply (raspunde) de pe feisbuc ? )):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aici discutam de Passat! Am lasat discutia sa continue dar se pare ca degeaba ... 

Urmatorul post care nu respecta subiectul sau regulamentul se va sanctiona cu warning. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Passat CC 2010 care avea TPMS prin ABS cum facem corect retrofitul pt TPMS prin senzori in roti?

Masina in cauza avea TPMS prin ABS deci fara senzori in roti. I-am pus senzori originali in roti, am codat in vcds, dar totusi nu functioneaza corect.. daca apas pe buton se aprinde becul portocaliu pe BC cel de monitorizare si tine aprins atat timp cat apas butonul. Cand las butonul se stinge si becul, nu se reseteaza valoarile. Stiu ca ar fi trebuit sa apara pe BC "monitoring partly loaded.." dar nu apare asa ceva.. deci clar nu functioneaza corect.

Pentru a activa TPMS ul prin senzori in loc de ABS ce altceva am omis ?

Mai trebuie instalata o antena? Am citit pe net ca ar exista o antena care preia semnal de la cei 4 senzori montata undeva sub masina... ? Ne trebuie acea antena ? Unde este mai exact localizata acea antena? Trebuie modificat ceva la butonul de presiune in roti? Care este schema corecta de montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie instalata antena - vine pe planseu portbagaj.

trebuie ca modulul confort sa suporte functia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, poți sa ne spui mai exact pe care planșeu al portbagajului găsim antena? Sub mașină? Și dacă se poate ce trebuie codat\recoltat pentru a trece de la TPMS ABS la TPMS senzori ?

Mulțumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am tot citit pe acest topic activarea si montare TPMS. insa nu am inteles nimic, Deci ce piese am nevoie pentru a accesa aceasta funtie , nu am senzori pe jante, Abs-ul este "3C0 614 109 D " si detin vcds, care este codarea daca ma poate ajuta exact cum trebuie si ce trebuie sa fac din vcds , sunt incepator pe acest program. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.idita

Serios? cat de mult ai citit? Adica modul cum sa o activezi e a 3-a postare din topicul asta....

 

 

Functia "TPMS" (Tire Pressure Monitoring System) via ABS.

[Select][03 - ABS Brakes][07 - Coding]- la valoarea curenta, se adauga "0002048"ex: in cazul meu, valoarea initiala era "0000277", la care se adauga "0002048", rezultand "0002325"[Do It!]

Reset & Learn

[ 03  ABS Brakes ][ Basic Setting  04 ]- in campul "Group" se trece "042"[ GO! ]- simbolul de la TPMS se va aprinde iar simbolurile de la ABS/ESP vor flash-ui rapid, alternand.[ Done, Go back ]

PS: Butonul nu este necesar. Functia butonului este "Reset & Learn" care daca ai un cablu vag-com, o poti face fara buton.

 

 

Iar in poza cred ca e ultima lista de abs-uri.

17498482_10154163861581673_1084395867177542574_n.jpg

Modificat de florin.idita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca butonul de langa schimbator este optional, si am nevoie doar de vag sa fac aceste codari. Va rog daca a legat cineva butonul pentru tmps sa imi trimita o schema daca se poate.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.idita

O sa ai nevoie sa te duci cu firul rosu pana la modulul ABS. adica sa ajungi cu el pana sub capota. Firele sunt destul de subtiri, iar daca le pui cumva gresit poti face scurt si eventual sa strici modulul ABS.
Sincer, iti recomand sa cauti pe cineva care a mai facut si sa iti faca.

Daca ai VCDS poti sa intri cu el atunci cand e nevoie si in cazul asta poti sa nu te ma complici cu butonul. :)

4245791.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

casian, te-ai uitat pe paginile anterioare ? ai toata informatia necesara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multi aici îsi dau cu parerea!, cred,poate sau am sa incerc,dar nimeni nu spune procedura corecta pentru montare.

Ok s-a inteles ca firul rosu cel lung  de la pinul 4 merge la mufa abs in pinul 16

Dar ce facem cu pinul 5 si 6 care toti zic ca se leaga la masa.

Pinii 1 si 2 nu sunt alocati,dar pinul 3 unde se leaga,ce corespondent are si unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu o pagina in urma? Pinul 3 se leaga la un alt fir gri de unde vrei tu, care este pentru iluminare buton.

Pinii 5 si 6, care trebuie sa fie maro, se leaga la alte fire maro, care trebuie sa fie si ele tot masa.

Ai desfacut vreodata ceva sa ajungi la niste fire trase din fabrica, ca vezi cum sunt facute, ca sa spui ca multi isi dau cu parerea pe aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,la mine la passat b6 cu ceasuri de cc 2009 am incercat sa codez unitatea abs si nu a vrut sa-mi ia codare,în schimb am intrat pe loding coding helper si am bifat casuta cu Tmps dupa care a aparut in bord martorul de tmps clipind.

Ce credeti as putea monta acel buton de reset si sa mearga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe ABS nu iti accepta codarea, nu o sa fie functional TPMS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Neata colegii!


Am montat si eu butnul de TPMS (doar butonul, cablajul il aveam deja facut din fabrica). 
Problema mea este ca nu stiu exact cum sa il codez.
Pompa mea este cu terminatia K la ABS.
Mie imi apare in central convenince o optiune bifata ca si cum TPMS-ul sa fie inactiv(aia trebuie debifata), imi apare la calc de ABS pe codare +2048 ( dar cand introduc peste codarea de la ABS 2048 imi spune ca e out of range). 
Daca activez din CAN canalul TPMS sa fie activ, nu il recunoaste cand intru pe el, daca nu ma insel e canalul 65.

Aveti idee cum se codeaza acest buton/modul?
Am citit acest topic si nu am gasit nimic pe care sa nu il fi incercat deja.

Mutlumesc mul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!