Jump to content

Antigel - discutii cu si despre + schimbarea acestuia


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

antigelul masinii mele are culoarea roz si compozitia un pic uleioasa si parca ceva mai groasa ca apa...desi cand iau o picatura in mana parca ar fi apa, cand scutur de borcan...vad ca are densitatea mai mare, cum ar trebui sa fie un antigel bun? Nu de alta dar nu vreau sa schimb daca nu e cazul...Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observarea vizuala este orientativa. Cel mai sigur este sa te duci la un service. Au o scula de determinat densitatea (e o chestie optica, am vazut-o la Metrotehnica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observarea vizuala este orientativa. Cel mai sigur este sa te duci la un service. Au o scula de determinat densitatea (e o chestie optica, am vazut-o la Metrotehnica).

Densimetru daca nu ma insel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva: la un diesel care este intervalul la care se recomanda schimbul antigelului?

Estye recomandat ca lichidul de racire sa se schimbe o data la doi ani,la fel ca si lichidul de frana.dupa aceea incepe si isi pierde din proprietati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Daca vreau sa ma uit in borcanul cu anticel si desfac capacul este vreo problema? Vreau sa vad ce culoare are ca la mine e borcanu putin murdar

Modificat de danyoan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul este rece (deci nu e presiune in instalatie) te poti uita fara probleme.

Daca motorul e cald,NU deschide busonul.

Atentie cu ce completezi,trebuie sa fie acelasi tip.( G-12)

Modificat de Viorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este foarte cald motorul poti sa il desfaci fara nici o problema. Daca motorul este cald se creeaza o oarecare presiune si pot iesi aburi care te pot arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de la care am luat masina a zis ca nu a schimbat niciodata antigelul dar eu ma gandesc sa-l schimb are totusi 6 ani ,la culoare e roz dar ma gandesc ca tot trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita schimbat o data la 2 ani. Ma mir cum de are culoarea roz daca sta de 5 ani. Ar trebui sa fie spre maro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date tehnice

VOLKSWAGEN GOLF IV (1J1) 1.9 TDI

Capacities and specifications

Engine oil with filter

4,30 Litres

Engine oil specification

VW 506 01/507 00

Longlife VW 506 01/507 00

Manual gearbox

5 gear 02K 1,90 Litres

5 gear 02J 2,00 Litres

6 gear 02M 2,30 Litres

Transmission oil specification

5 gear 02K G 50

5 gear 02J G 50

6 gear 02M G 51

Automatic gearbox

4 gear 01M, New filling 5,30 Litres

5 gear 09A, New filling 7,00 Litres

Automatic gearbox oil specification

4 gear 01M G 052162

5 gear 09A G 052990

Front axle differential

with automatic gearbox 4 gear 01M 0,75 Litres

Front axle oil specification

G 052 145

Power steering

0,80 Litres

Power steering oil specification

G 002 000

Cooling fluid

6,00 Litres

Cooling fluid specification

G12

Brake fluid when changing

1,25 Litres

Brake fluid specification

DOT 4

Air conditioner refrigerant

750 - 800 Gram

Refrigerant specification

R 134a

Tank capacity

55 Litres

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut prin magazine si am citit pe forum ca un litru de antigel Aral G12 se invirte in jurul a 150.000 - 170.000 lei.

Stie cineva care e cel mai bun pret la antigel G12 : marca (antigel G12 valabil), sursa(magazin), ambalaj(cantitate) si pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Aral, G12 culoare roz la sticla de 1L de la Augsburg, pret 19 ron.

Gasesti si mai ieftin, dapinde de marca, oricum avand in vedere ca-l schimbi rar eu zic sa nu te uiti la 10-20 roni in plus si sa cumperi unul de calitate, Aral, Castrol, Swag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se foloseste numai antigel G12 rosu. Pentru completare, se poate folosi numai antigel G12 violet, conform cu norma TL VW 774 F.

Faptul ca se foloseste numai G12, e de la sine inteles. Dar pentru completare se foloseste "NUMAI" TL VW 774 F (adica G12 PLUS) ??? Nu pot completa cu G12 simplu (rosu)? Eu cred ca se poate completa foarte bine cu antigel G12.

Din cate stiu eu, antigelul violet G12Plus (cu norma TL VW 774 F) are proprietatea ca se poate combina atat cu G12, cat si cu G11 (cel albastru, obisnuit, cu silicati...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat la repezeala Aral G12 dintr-un magazin si a costat 230.000 lei pe litru (mult, dar imi trebuie azi si nu am timp sa caut). Aveau acolo si Texaco Havoline tot roz si pe care scria "Fara silicati" ( -40 grade pt raport 1/1) . Costa 150.000 lei pe litru, dar nu aparea nicaieri inscriptia "G12". Stie cineva daca este "G12" ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este obligatoriu sa fie G12 chiar daca scrie "fara silicati".

Uite oferta de la Augsburg la antigel motor (1.10-30.11.2006)

- Prevent - 9,63 ron/1L

- Ravenol - 19,54 ron/1,5L

- Ravenol - 24,84 ron/1,5L

- Aral - 19,30 ron/1L

- Mobil - 18,17 ron/1L

- Valvoline - 17,53 ron/1L

Tester antigel motor - 8,69 ron

o iarna cat mai usoara tuturor forumisti-lor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De curiozitate ..Am cumparat antigel G12Plus , HEPU (OEM VW ma rog) Daca pun din acesta are ceva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am luat un bidon de antigel original concentrat de la dealerul VW de langa mine .

Codul este G012 A8FA4 ....merge la VW si Audi.In spatele bidonului am harta de amestecuri vs temperaturi ext. si anume

ptr -37 C se combina 50/50 antigel/apa

ptr -52 C se combina 60/40 antigel/apa

ptr -64 C se combina 70/30 antigel/apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, stie cineva in vasul de expansiune unde este limita superioara? Ca sa nu par idiot, pot sa spun ca de limita inferioara m-am lamurit : scrie clar MIN si o sageata. Dar cea superioara care este? Pana unde trebuie sa fie lichid in vasul de expansiune cand masina este rece de exemplu? O sa atasez si o poza cu vasul respectiv in cateva ore.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucionix...bidonul de 4 litri(concentrat) m-a costat 35 CAD ( dolar canadian). Da,este G12 .

alec ..eu tin vasul plin pana la jumate ( acolo unde se lipesc cele doua emisfere de plastic ).In mod normal semnul Max este un pic mai jos de jumate si e desenat pe bidon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat, am semn de min, dar nu si de max

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai nici o portiune hasurata pe vas? Eu am un desen cu o portiune hasurata,nu mai tin minte bine dar o sa ma uit si va dau detalii(daca nu va mai ajuta si altcineva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!