Jump to content

Antigel - discutii cu si despre + schimbarea acestuia


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Pentru refractrometru T10007 am gasit  ceva asemanator la http://www.swstahl.de/Produkte.htmlsau http://www.tool-is.com/ cautati codul 21550L.Pe acel site il da ca OEM pentru VAG codul T10007A Se gaseste si pe siturile romanesti intre 324-353 roni. Mai vechi in manualul de ETZOLD la golf 5 plus se folosea T10007(care masura G11/G12/G12 plus si G13 ) sau de la HAZET cod 4810B , pe situl Hazet se mai gaseste codul 4810C (care masoara G12++ si G13). Probabil pentru a ramane cu G11/G12/G12 plus si G13 nu-l mai iau de la HAZET (e si scump pentru noi 600-700roni, ei sunt foarte buni la scule si cu preturi pe masura). Modelul 21550L are aproximativ(in colt dreapta sus are inca o scala "AUS 32 30-35%") aceeasi scala cu T10007 de la VW (parca se aseamana mai mult cu 21550L decat cu modelul de la HAZET).

post-116311-0-14583500-1421882429_thumb.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce ai da banii aia pt un refractometru daca nu ai servis? iesit mai castigat daca schimbi antigelul la 4 ani, fara sa mai verifici nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am postat bine dar m-ar interesa cum se schimba radiatorul de racire la motor de 1.6 16v. Care sunt pasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar nu e cel mai ok aici...era mai indicat topicul acesta si o sa ti-l mut eu dupa ce citesti...

http://vwforum.ro/topic/56080-pierdere-antigel/page-21?hl=radiator

Totusi daca vrei sa faci tu operatiunea te anunt ca nu e chiar usor...ai ceva de sapat sa ajungi la el cu alte cuvinte vei ajunge cu masina in stadiul acesta...te simti in stare?

post-14266-0-44106800-1422116188_thumb.j

Eu cand l-am schimbat pe al meu am golit si instalatia de AC...mi s-a parut mai comod chiar daca reumplerea ei costa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe viitor aa stii ca radiatorul de AC se poate demonta si da la o parte fara sa scoti freonul.lafel si la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam...am ales metoda mai comoda...am decuplat mufe si furtune si am dat jos tot ansamblul...tragger...radiatoare...ventilatoare...dupa care le-am facut bucati...

Este mai usor cu ansamblul jos sa desfaci toate suruburile...si aici ma refer la suruburile de la ventialatoare care daca nu stii unde sunt...le vezi mai greu cu totul montat pe masina

Le.

Stai ca nu am citit atent...credeam ca zici ca se poate schimba fara a da radiatorul AC jos... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, poti da jos tragerul fara sa afectezi instalatia de AC(sau radiatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu antigelul.Cand am luat masina am vazut ca este peste maxim antigelul,dar nu am luat prea mult in seama.Cand am facut distributia si am schimbat pompa de apa,antigelul curs l-am pus inapoi in vas insa am observat o chestie.Era ceva praf turnat in el,parca era sclipici, si pompa veche avea o uzura pe unde curgea antigel,si bineinteles ca cel care a vandut maisna daca a vazut ca peirde antigel,a turnat praf si a pus antigel peste maxim sa nu ramana fara antigel...Cum eram la final de an,si in graba nu am curatat instalatia,l-am pus tot asa nu m-am gandit ca por fi probleme si sper ca nici momentan nu sunt(ce putin mari), insa zielele trecute am schimbat ceasurile de bord cu unele cu BC.De cand l-am schimbat in fiecare dimineata iimi apare mesajul STOP si se aprinde martorul de la apa.NIvelul antigelului e la maxim,dar ma gandesc ca poate sa nu faca acele lamele in vas contact cu antigelul cum trebuie din cauza ca antigelul e amestecat cu prafuri?PE langa asta,am desfacut busonul de la vas cu motorul cald si am observat ca face spuma in antigel,sa fie si asta problema tot de la praf oare?

cred ca ar trebui sa il schimb complet si sa incerc sa curat cumva instalatia,desi va fi greu sa elimini tot praful ala depus deja prin chiulasa,instalatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am si eu o mica intrebare: pe g13 scrie ca e compatibil cu g12 plus si g12 plusplus.

are ceva daca pui o gura peste g12?:D

 

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, trebuie sa schimb antigelul la motorul din semnatura, am vazut ca hepu g12 costa 25lei/l si g12+ 27lei/l. m-am gandit sa-l folosesc pe cel din urma. se presupune ca o sa reziste mai mult, mai are si alte avantaje?

 

si o alta intrebare, cati litrii de amestec intra in motor? daca imi cumpar 2 sticle de antigel + 3l de apa distilata fac deja 6l de ameste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 1.9 intra 6, daca e gol gol, deci e arhisuficient cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

completand antigelul la o skoda octavia 3,am constatat ca pe vasul de expansiune scrie G 13 MIT SILIKAT! am pus antigel original G13,desi pe ambalaj nu scria nimic despre prezenta/absenta silikatilor...

 

eu traiam cu impresia ca silikatii astia nu s buni,ca tocma de aia e bine sa folosesti g12,etc, ca n au silicati si e mai bine pt intregul sistem!

 

acuma generatia noua,care inglobeaza tot ce stiau generatiile vechi de antigel,are silicati,sau cum??

 

si daca da,atunci cum pacatele sunt miscibile si amestecabile intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sant nou pe forum,si as avea si eu aceeasi intrebare ca multi altii,cum se poate evacua toata apa-antigel,din motor la vw golf 4 1.4 16v AXP.Este o varianta sa desfaci flansa termostatului?

Modificat de LCM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie golit atat radiatorul din fata cat si blocul motor si caloriferul. Pentru asta ai de facut urmatoarele:

- radiatorul are in partea de jos un buson de golire. De obicei e accesibil doar daca dai jos bara.

- se scoate unul din furtunele ce intra in termoflot (racitorul de ulei aflat sub filtrul de ulei).

Nu e nevoie sa te bagi sub ea.

Indicat ar fi sa amesteci cei 6 litri de antigel (3L concentrat+3L apa distilata) inainte de a-l baga in instalatie.

:flower:

esti nou pe forum,si probabi lde aia e mai usor sa postezi aiurea si sa schimbi cursulunor intrebari,decat sa pui mana sa citresti topicul!

 

am facut o eu pt tine,bagand in google "golire instalatie racire golf 4"!

primul rezultat era de pe vw forum.4.

citeste regulamentul si invata sa scrii,se scrie "sunt",nu "sant"!

'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut !

AM o nelămurire, poate mă luminaţi şi pe mine în problema mea ...

 

Am VW Bora 1.9 TDI şi aş dori să ştiu dacă, cumva computerul are perioade de timp la care avertizează pe bord despre necesitatea înlocuirii lichidului de răcire ! E cumva el setat să te avertizeze la un număr de luni/ani ca ar fi vremea să inlocuieşti lichidul ?

 

Întreb asta pt ca mă zăpăceşte acea eroare de KUHLMITTEL PRUFFEN, care apare dimineaţă [ mai ales in perioada de vreme rece, iar după 3-4 reporniri nu mai apare pe bord.

  Nivelul de lichid este corespunzător, chiar e un pic peste maxim, deci nu acolo am problema, iar contactul este ok, zic eu, dacă după 3-4 porniri dimineaţa nu mai am probleme toată ziua.  Sau e şi temperatura rece de dimineaţă o cauză ? Nu reuşesc să înteleg .

 

Mulţumesc şi aştept cu interes părerile Dvs !

 

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut domnilor

Am in masina antigel g12 ; de curand am schimbat radiatorul si trebuie sa completez macar un litru antigel.

Pot sa pun g12 plus ?  este facut de aceeasi firma, nu am mai gasit g12.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service sa verific lichidul de racire: la ce temperatura ingheata.

Dupa 3 teste a iesit aceeasi valoare: -50 grade!

Cum a reusit fostul proprietar sa aduca lichidul de racire la -50 grade?

A pus antigel pur??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 parti antigel 2 apa

Antigel pur pui doar daca vrei sa iti bati joc de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabrica vine cu 40% antigel iar 50+% concentratie  se recomanda in zone climatice specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!