Jump to content

Antigel - discutii cu si despre + schimbarea acestuia


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Eu doar am zis ca sa verifici cat e de eficient atat. Deci cu un densimetru verifici si apoi stai linistit. Daca nu e de ajuns mai bagi antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea sincera este ca va rezista pana la -25 grade la mixul tau actual

dar ca sa fii sigur verifici densitatea,

sau si mai simplu, scoti 500ml de antigel (amestecat) din vasul de expansiune, si pui 500ml de antigel concentrat,

astfel nu depasesti 50% antigel concentrat, si atunci esti mai sigur ca rezista si mai mult la inghet,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu se sperie nimeni de un densimetru pentru ca gasesti si la 7 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare. asa voi face. Presupun ca se gaseste pe la orice magazin de piese auto un densimetru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si la marketuri gasesti. De fapt eu l-am luat de la real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G12 nu se verifica cu densimetrul ci cu refractometrul. G12 are aditivi organici care au o densitate diferita de cea a aditivilor anorganici, cum sunt cei din G11. Din acest motiv nu este recomandabila masurarea punctului de inghet cu ajutorul densimetrului. Ma indoiesc ca un densimetru din comert are o scala speciala pentru G12. Mergeti intr-un service autorizat sa verifice cu ce trebuie

Nu vad rostul schimbarii intregului antigel...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

m-am hotarat sa scot g11 tot sa spal instalatia si...(acum vine dilema) ce sa bag g12 sau g12 plus(hepu ambele) e mult mai bun g12 plus decat g12 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cati litri de antigel+apa distilata intra in G4 1.4 16v?Intreb deoarece am cumparat 3L antigel si 3L apa distilata si mecanicul mi-a dat drumul de la un dop ceva de jos de la radiator, a curs tot de s-a golit vasu de expansiune, a pus acel dop inapoi si mi-a bagat 3L de antigel, spunandu-mi ca aerisirea se face singura si sa mai completez cu apa distilata cand nivelul scade.Dupa 3 saptamani de cand am pus antigelul pe masina, am completat doar cu 0,5L apa distilata.E normal? nu ar fi trebuit sa intre inca 3L de apa?Intreb deoarece n-as vrea sa fie concentratia prea mare de antigel pentru ca, am inteles ca nu este indicat sa se foloseasca in concentratie mare.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sarpee g12 se schimba la doi ani si g12+ se schimba la 5 (daca te iei dupa spusele comerciantilor). totusi diferenta de pret nu e asa mare si mai ca merita sa pui g12 dar daca ai probleme cu termostatul sau schimbi distributia nu se prea te poti baza pe cei 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut tuturor!! am citit topicul de la prima pagina pana la ultima!! am inteles in mare masura cum sta treaba cu lichidul de racire!

sa zicem ca am tema pt acasa facuta si totusi am intalnit o situatie care m-a pus in incurcatura: antigel Hepu P999 (G12) dar de culoare albastra!!!! completez peste g12 roz sau nu??

citez: "aditiv de racire Hepu: p999, p999-G12, p999-G12 plus." se foloseste atat la motoarele din aluminiu cat si la cele din fier!

va multumesc anticipat celor care vor fi binevoitori si imi vor raspunde!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat pe specificatiile lui - zice ca se amesteca si cu G11 si cu G12.... Eu nu as completa cu el, ca i-as strica culoarea si m-ar enerva sa-l vad asa in vas.... in rest, nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hepu de care vorbesti e special facut pt Renault,Bmw,.si pt masinile care au G12 albastru.E doar diferenta de culoare..si daca imi aduc bine aminte asta albastru e putin mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri. am sa completez chiar daca prin amestecare se schimba culoarea antigelului!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Domnilor am si eu o problema la masina din avatar ... de fapt nu stiu daca sa-i spun problema sau altfel. Masina sta de aproape un an in parcare, timp in care a mai fost pornita din cand ... ultima data fiind undeva in timpul lunii septembrie. Acum vine intrebarea de rigoare ... ieri in incercarea de a dezmorti masina ... am constantat faptul ca nu mai aveam baterie (demontat, urcat in casa, pus pe redresor) ... buuunnn ... din intamplare am observat ca in vasul de expansiune NU ESTE NIMIC ... am desfacut capacul si vasul era sec ... are cineva idee daca este normal? ce ar trebui sa fac? mentionez ca masina este nedeplasabila in acest moment.

Va multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul era ok...e cam nasol daca nu mai are antigel.Ti-a pierdut pe undeva.Vezi pe cat posibil daca se vad pete pe undeva.Incearca sa pornesti si tu masina mar des..macar de 2 ori pe luna.Masina stata multa vreme nepornita..e moarte sigura pt ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut,sunt nou pe aici am un g4 16,fsi si dupa ce am schimbat antigelul la 2 zile dupa ce am scos masina din spalatorie a iesit abur de sub capota si nivelul la apa era sub niv minim sa fi fost oare ca am pus antigel peste niv maxim sa sa il fi dat afara? nu am gasit balta jos.de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca aburul sa fi fost de la apa care a ajuns pe galeria de evacuare. Nivelul de la antigel a scazut pentru ca s-a aerisit instalatia. Daca ti-l dadea afara vedeai urme roz pe langa borcan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt pareri,se pare ca asa a fost i-am completat si nu a mai scazut. Dar aerisirea se poate face singura dupa 2 zile de la schimbul de antigel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am urmatoarea problema la masina din avatar.I-am schimbat antigelul si dupa cand s-a incins motorul undeva la 90 de grade incepe sa iasa abur de sub capota si imi pierde antigel destul de mult pe undeva prin zona de jos sub motor.Cand se raceste nu mai pierde. Ce ar putea fi? Mentionez ca numai cand se incinge motoru. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te antent de unde curge, ca asa...

Ar trebui sa fie mult daca zici ca abureste..

LE: am vazut ca ai scris si pe alt topic ca iti curge pe la baie, daca e in partea cu fulia, probabilitatea e mare sa fie pompa. Da jos aparatoarea de la cureaua de distributie si cu o lanterna vezi daca sunt urme de chestie roz

post-34985-1260217710_thumb.jpg

am atasat poza ca sa vedeti cum era la mine cand am schimbat distributia, incredibil, dar eu pana sa o schimb nu am observat nimic, nici macar nu am completat antigel pt ca nu a fost nevoie, pompa era cea din fabrica (99 stantat pe ea), km in bord, 170k

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...cum scoatem aproximativ tot antigelul din instalatie?stiu ca mai ramane in caloriferul din bord o cantitate...dar macar restul?

din cate stiu...daca dam drumu la robinetul de la radiator curge antigelul...mai putin cel din motor...oprit de termostat...

acum am o idee...daca incalzim in zona termostatului cu un pistol cu aer fierbinte...reusesc sa il actionez sa se deschida?sa curga si restul de antigel care este in motor?

visez SF-uri sau merge?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti furtunul de antigel de la filtrul de ulei si iese cam tot, pe testate la non-PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa mearga cum zice marius 1982,dar eu stiu ca cel care ramane in blocul motor nu ai cum sa il scoti ci doar sa il speli si sa tori antigel peste ce ramane. Spalatul am inteles ca se face cu apa normala pana curge toata mizeria din motor. Daca gresesc imi cer scuze asa am auzit de la unii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!