Jump to content

Help!Probleme motor dupa spalare


ciuley
 Share

Postare recomandată

oke...motoru era  cald la spalare,,,cand scoate fum e f. negru si scoate doar cand incerc sa accelerez (se accelereaza normal pana la 1500-1600 rpm pe urma pa,,se ineaca si mult fum)am probat geometria la un mecanic cu o pompa de vaccum ,,merge lin,,ultima data cand mi-a facut si-a revenit spectaculos cu o repornire,,,,,ce sa zic am fost peste tot in zona si la reprezentanta vw si toti mi-au spus sa astept sa se strice de tot si pe urma vedem :D 201 mi km are masina ,idee este ca atunci cand masina nu face figuri merge spre prea bine motoru,fara fum ,fara lag,fara lip,viteza maxima sare de 210 deci pare in parametri ,,,habar nam ce piesa sau senzor ar putea bloca aerul catre motor in halul asta,,,app injectoarele au fost probate si merg f bine.(spusele celor de la vw)nush ce sa mai zic...poate sa fie de la soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti.


In primul rand imi pare rau daca postez inca o data aceeasi problema, am impresia ca nu prea e ok, dar sunt disperat sa gasesc o solutie la o prostie care mi s-a intamplat cu un GOlf 5 TDI 1.9, motor BLS, adus din Germania de 1 saptamana (184.000 km).


 Pana una alta, cei 1034 de km din Nurneberg pana acasa in Arad au fost ok, am avut timp sa "cunosc" masina, sa ma invat cu ea dar de cateva zile (relevant sau nu, dupa ce am dus-o la o sapalatorie si un cretin mi-a bagat jetul de apa SUB capacul de la rezervor dar cu busonul inchis!) masina merge groaznic, respectiv intre 1000 si 2000 de ture, in sarcina, adica in mers, nu si pe loc, scoasa din viteza, se "ineaca" si intr-un final motorul se opreste. Pun din nou contactul, se sting "martorii" si porneste motorul "la sfert" dar dupa vreo 1-2 minute sau cateva sute de metri, simptomele se repeta (in seara asta cand am bagat-o in garaj mi-a murit motorul in marsarier !!!!!).


Am fost la service, am pus tester-ul pe ea si... SOC si GROAZA!: NU APARE NIMIC. Nicio eroare, niciun cod de nimic. Pur si simplu, din ceea ce priveste calculatorul de bord, masina este in stare perfecta.

Am schimbat filtrul de motorina, filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer si de polen si apoi am pus din nou tester-ul pe masina si toti parametrii relevanti referitori la problema descrisa mai sus sunt normali.

Ca o paranteza, dupa ce pornesc motorul (fara sa calc ambreiajul) masina nu se tureaza mai sus de 2900 ture. Dupa ce calc ambreiajul fara sa o bag in viteza, se tureaza pana unde o calc eu (4-5000 de ture). Alte simptome nu au mai aparut, in afara de cele descrise.

In plus, daca ascult cu atentie in timpul cat merge motorul se aude un sunet foarte vag in fundal de genul "clanc-clanc". referitor la asta, mecanicul a zis ca este un sunet provocat de volant (sunt un pic strain de termen, mi-a explicat cineva dar nu prea am inteles ce face asta) dar ca este "in limitele normale, nu e cazul sa umblam la ea".

WTF!?!?!? Dupa schimbarea filtrelor simptomele au ramas, poate sunt usor mai putin violente ca inainte de schimb. Mecanicul a recomandat un regim de mers intre 3500-4000 de ture "cateva zile", combinat cu utilizarea unui aditiv pentru genul de motor ca al meu.

Astept idei.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai apa in rezervor...sau prin alte parti. Eu de cand am masina...adica 5 ani, personal adusa...nu am spalat motorul niciodata. Recunosc ca e cam mizerie pe acolo...dar inc an-am gasit persoana care sa spele sub capota si sa-mi garanteze ca nu se poate intampla nimic. Faza cu ambreiajul si turatia ce zici...ciudat...n-am mai auzit. Poate apare vreun coleg care s-a  mai confruntat ce aceasta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La cererea ta s-a bagat sub capota? Irelevant pana la urma in solutionarea problemei tale.

Si eu zic sa folosesti un aditiv pt motorina, posibil sa fi intrat apa pe la filtru apoi in injectoare, e doar o teorie. In rest, daca e vb de contacte imperfecte, mai repede sau mai tarziu ar trebui sa se usuce iar masina sa revina la normal. eventual alearg-o cum ti-a recomandat si mecanicul, sa intre aer cu putere pe la motor,mufe, cablaje si sa-ti sufle eventualele acumulari de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimile noutati:

Am fost la un mecanic specializat pe VW si AUDI si dupa ce mi-a facut morala ca am bagat ulei 5W 40 in motor cu filtru de particule, mi-a schimbat (a doua oara in 24 de ore) uleiul (si filtrul) cu ulei 5w 30, mi-a pus testerul pe masina (nu se putea face din mers pentru ca testerul era de dimensiunea unui sifonier) si a gasit ca masina are o oarecare problema la evacuarea gazelor. Sens in care a concluzionat partial ca ar fi filtrul de particule usor infundat, lucru datorat motorinei standard de la Petrom.

Sfatul lui: sa merg cu masina, la drum intins vreo 20-30 de minute la turatie constanta intre 2200 - 2500 si sa vin maine dimineata sa o testeze inca o data. Si sa folosesc pe viitor "motorina euro 5". Mentionez ca am facut ce mi-a zis el, partea cu mersul constant, nu am mai bagat alta motorina peste cea veche deoarece abia am facut plinul duminica si, cel mai interesant.. TIPUL MI-A ACTIVAT O FUNCTIE DE JURNALIZARE LA COMPUTERUL DE BORD PE CARE O VA VERIFICA SI STUDIA MAINE.

PS: dupa ce am mers aproape 1 ora pe centura orasului, masina nu "s-a reparat", inca are simptomele mentionate dar oarecum usor mai... putin violente. Inca se ineaca usor intre 1000-2000 de ture dar, reglata din acceleratie, o pot stabiliza.

Daca mai intereseaza pe cineva topicul, astept pareri si idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu posta in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. sunt nou pe aici (am cont de cateva zile si nu stiu inca toate regulile). imi cer scuze dar am inceput discutia pe mai multe topic-uri si, sincer, am impresia ca oamenii asteapta sa vada ce am mai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

din fata compului cam greu de gasit 100% problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu inteleg intrebarea. Nu incerc sa gasesc solutia din fata compului poate doar niste idei despre rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

era un raspuns la constatarea ta cum ca am astepta respunsul la probleme si nu dam noi solutii, poate am inteles gresit. Pusesem semnul intrebarii din greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor se spala doar cu gaz si cu o pompa sub presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare tuturor . Legat de spalarea motorului cer un sfat . La un motor 1.9 tdi , golf 4 , din pricina functionarii defectuase a turbinei si egr spate motorului practic este mozolit de ulei curs aproape pana la baia de ulei . Nu vreau sa fie spalat decat acea portiune de moror si nu stiu cum sa fac .Pentru un acces mai bun practic este nevoie de o rampa si spalat de jos in sus , cum acesta nu exista cer un sfat ptr acesta operatiune .Eventual solutii chimice si solutii practice . Multumesc .

 

 

 

 

l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia cateva spray-uri de curat frane si aplici doar in zonele unde ai nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca acestea nu ataca furtune , garnituri contcate etc . Mai doua spray-uri de acelea care curata caruratoare , clapete de acceleratie , sunt bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea de curăţat carburatoare sunt foarte agresive, n-aş folosi aşa ceva. Părţile metalice le-am mai curăţat cu spray de frâne, am mai atins şi pe câte un  furtun, dar în general am evitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!