Jump to content

Help!Probleme motor dupa spalare


ciuley
 Share

Postare recomandată

salut!

Azi am spalat motoru am izolat ce am crezut ca e mai important ,,totul ok,am mers toata ziua cu masina insa pe seara,in mers a inceput sa intrerupa in jurul turatiilor de 2000 si scotea mult fum negru,intre timpt isi mai revenea ,,cand o opream si porneam la prima accelerare mergea brici pe urma iar facea,,,am facut o filmare sa auziti cum face ,,prima oara cand imi face figuri de genu

1.9 tdi pd 105 cp 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri



in mers nu scoate accelasi zgomot si intreruperi .....se simnte mult mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceva erori stocate?

si eu am diesel si am spalat motorul de 2-3 ori fara sa izolez nimic...nicio problema.

poate la g 5 sunt chestii mai sensibile. ai dat cu turbojet  sau cu furtunul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu jet da nu insistent ,,,nu am tester ,,sunt in spania ,,tocmai marti e deschis ca e pastele la catolici ,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e bine. se spala fara jet pt ca presiunea poate scoate mufe,slabi contacte sau forta apa sa intre pe langa garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ma insistat ,,ideea ca a mers cam toata ziua bine,,problema a aparut pe seara,,,



maine sa ma apuc sa verific mufe ,,vaccum cva ,,,dar imi trebuie o idee sa am de unde incepe ,,fara tester e greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica "cutia" filtrului de aer sa nu aiba apa(stiu ca are gaura de scurgere dar poate e infundata), sau senzorii ( unul probabil ca citeste date false),poate chiar si turbina (sa nu lucreze la presiunea corecta dar slabe sanse). Ideal este sa faci rost de un vag.com si ca sfat propriu nu mai folosi masina, ca nu sti de unde e si ce efect poate avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat 1.9 TDI 116c

Aplica WD40 pe toate mufele si senzori. Lasa sa se usuce si apoi conecteaza. Am vazut cateva calculatoare de ABS si alte asemenea componente prajite din cauza spalarii. Nu ca asta ar fi la tine cauza, ...

Modificat de VW Passat 1.9 TDI 116c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit iar masina in speranta ca si-a revenit,,am pornit totul ok am mers totul ok ,,dar daca acceleraz tare la 2000 ture si iau piciorul de pe acceleratie iar face aceasta manifestare,,daca continuii accelerarea nu are nimic ,,ca sa isi revina trebuie sa o las la idlee putin,,am mai facut o filmare si ,,acum pana nu o pun pe test nu o mai misc



am verificat mufe vacccum pare tot ok motorul e f uscat 



Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat mufe ,,,curatat egr acum pare ca face doar cand se incalzeste motoru bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am spalat motorul vara trecuta cu spuma activa, am pus o concetratie ceva mai mare si apoi nu mai intra in viteza a 5-a. Am gresat cablurile dar a trecut de la sine. Dupa asta nu.mi mai tb spalat de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre norocul meu,,,masina si-a revenit singura masina ,,dar intre timp am curatat egr ,,curatare profesionala injectoare ,,schimb ulei,filtre bosch,bagat tester universal singura eroare stocata pe motor a fost la toate bujiile incandestente ,,acum sa speram ca nu se mai repeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi dupa 2 sapt fara probleme se pare ca a revenit ''Buba'' .La un sens giratoriu am redus si am schimbat din a 3 in a 2 undeva la 1700 rpm cu a 2 iar cand am inceput sa accelerez usor   utilaju ''a dat in gat'' a rezultat fum negru mult iar dupa 2 sec a mers perfect si nu a mai facut ..pe testu facut acu 2 sapt nu prezenta nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ceva asemanator am patit si eu dupa ce am spalat motorul sa aprins martorul de bujii iar masina nu tragea mai mult de 2500rpm pana cand am ajuns la tester sa aprins si martorul de motor,dupa scanare a rezultat senzorul de presiune care se afala undeva in capatul radioatorului sus cum te uiti la botul masinii in stanga,sa schimbat si totul a fost ok,poti verifica poate cine stie,,,,si daca rezolvi anunta si pe aici ce a fost..bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult o sa mai incerc inca o curatare de mufe si sa astept sa faca mereu si sa pun testu atunci sa vad care e buba,, sau deloc  ,momentan nu iese nimic pe test ,sau poate ca persoana e incapabila, problema e ca in spania toti mecanici au testere universale nu am gasit la nimeni laptop cu vcds,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa sunetul care il face un injector ramane cam blocat.. Verifica mufa mare care intra in chiulasa ,o scoti prin rasucire, dar mai intai tragi siguranta rosie.

Curat-o bine cu spray pt contacte  si vezi daca iti mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufele sunt cele 4 din fata motorului cum deschizi capota sau in spate pe partea cu turbina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

gata luni ma duc la reprezentata vw spania ca ma scoate din sarite masina asta,,,,nu fac nimic cu mecanici astia din zona de la mine toti spun ca nu gasesc nici o eroare....(poate din cauza ca au testere universale),,azi dupa un drum de 60 km regim autostrada viteza 130-180 media in jur la 140 cand sa terminat autostrada a trebuit sa incetinesc usor frana motor de la 140.. undeva la 60 am schimbat a 3 aveam undeva la 1900 rpm cand ii dau gaz ce credeti iar figura a dat in nas nu vroia sa mai accelereze ,,cum  acceleram un pic dadea in nas fum negru la greu, nu si'a mai revenit singura ..a trebuit sa trag pe dreapta sa opresc motoru si sa il repornesc si pe urma inca 200 km parcursi si nici o problema la fel in bord nu sa aprins nimic,,cand apare sinmtoma  pana in 1500 rpm totul pare  normal pe urma parca moare cand accelerez,,,,si  imi face de fiecare data dupa ce am mers o perioada relaxat drum lung cand decelerez de la un mers constat si trebuie sa accelerez cate o data bumm  :icon_rendeer:  luni ma duc la vw ca tre sa vin in tara si tare imi e frica sa nu ma lase pe drum  70 E ora de lucru app  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la vw ..si din pacate nici o rezolvare singura problema gasita 3 buji arse si o posibila explicatie ca sar putea bloca geometria turbinei...acu... dumnezeu cu mila ce o avea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca ti se blocheaza turbina nu merge asa sacadat, mai ales pe loc. Nici nu-ti dai seama pe loc daca o ai blocata, asa doar de la volan. 

verifica pe vag-com daca ai posibilitatea valorile compensarii injectoarelor cand face asa.

pana atunci incearca un aditiv de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citi km are masina?? Motorul era fierbinte cind l-ai spalat?? La prima strigare ar fi turbo pe duca si eu am avut cam aceleasi simtome dar fiind masina de firma am mers pina a crapat de tot nici macar nu eram in buc ,mergeam spre suceava asa ca nu vrei sa stii  cit era fumul in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ok, dar fum negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!