Jump to content

Problema ciudata electrica Golf4


Muale
 Share

Postare recomandată

Nu ai leduri la lampile de la numarul de inmatriculare ?

Sent from my  using Tapatalk.

 

Ba da, le-am scos de tot si la fel face.

 

LE: Myth partially busted!

 

Postul lui Al Bundy m-a facut sa imi amintesc ca pe pozitii in faruri am leduri philips 4300 k de care uitasem cu desavarsire :))

 

Am scos sigurantele la luminile de positie pe ambele parti si de la lumine de la numar, "fenomenul" disparand.

 

Acum nelamurirea este de ce la mine se intamla fenomenul iar la bora unui prieten care al fel are leduri in faruri si la numar nu. Bora are altfel instalatia avand ambele faze in acelasi bec sau sau totusi eu am o problema?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Muale

    16

  • B0BBY

    13

  • F l o r i n

    8

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pune becuri normale si o sa vezi ca nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Bună seara! Aş avea şi eu o problemă mai delicată, ca să nu zic unică. Am căutat peste tot şi nu am găsit ceva asemănător.

Pe scurt, din momentul punerii în contact (sau a pornirii motorului), atunci când rotesc prima treaptă la blocul de lumini (pe poziţii), mi se aprind şi proiectoarele de CEAŢĂ (nu şi lampa din spate). Şi aşa rămân aprinse în oricare poziţie (fază scurtă, tras prima treaptă de ceaţă, sau a 2.a, indiferent!). Când nu este contactul pus, se aprind doar poziţiile. Este chiar supărător pentru mine (îmi imaginez şi pentru participanţii la trafic), şi din câte ştiu este şi ilegal!

Ştie cineva de la ce ar putea fi, sau cum se poate rezolva? Maşina este un Golf IV Break 1.9 TDI din 2005. Aştept răspuns, mulţumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Schimba blocul de lumini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara!

Sper ca scriu unde trebuie pentru aceasta mica problema a mea.

Am un VW Bora 2.0, si de curand am montat un modul DRL achizitionat de pe olx. L-am montat conform instructiunilor de montaj:

-fir rosu la baterie +;

-fir negru la baterie -;

-fir verde la fir + pozitie;

-fir albastru la fir + faza scurta.

Totul functioneaza corespunzator, la diferite intensitati ale becurilor H4 pe faza lunga. Problema apare cand temperatura lichidului de racire ajunge sa depaseasca 95 grd si pornesc ventilatoarele de racire. Tensiunea de incarcare scade undeva la 13.3 - 13.4 V, apoi urca normal la aproape 14 (13.8-13.9)V. Spun ca problema apare, pentru ca modulul 'activeaza' iluminatul la 100% din intensitate a becurilor pe faza scurta, apoi se stinge si porneste normal. As putea trai cu lucrul asta ca e atunci cand stau cu motorul pornit la relanti pe loc. Doar ca problema apare si cand am luminile (de pozitie sau de faza scurta aprinse), se activeaza iluminatul la 100% din intensitate faza lunga la pornirea ventilatoarelor in conditiile mai sus enumerate. 

Am crezut initial cum probabil si voi ati crede, ca este modulul defect. Am vorbit cu cel care le furnizeaza si mi-a trimis un altul pentru a-l inlocui. Este aceeasi problema. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi? Cum as putea rezolva acest lucru?

 

Va multumesc frumos de ajutor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu cel care ti l-a vandut sa modifice pragurile de tensiune la care modulul aprinde / stinge becurile sau sa le elimine. Oricum modulul este activat de un plus pe contact presupun.

 

posteaza o s chema electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa schematizesc putin instalatia facuta., mai jos.

Modulul este montat direct de la baterie, tensiunea de pornire fiind de la 13.2 V.

Imi trecea prin minte o idee de a pune pe borna + un condensator care sa inmagazineze tensiune, cand ar fi acea cadere de tensiune la pornirea ventilatoarelor, insa nu prea stiu la ce valoare sau daca chiar ar functiona..

image.thumb.png.aee7d6177e43909580dd51d99b58de9a.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut baieti,

Vin si eu cu o problema ciudata care tind sa cred ca vine de pe partea electrica si anume:

In momentul cand ajunge levierul in marsarier caraie groaznic (ca atunci cand nu nimeresti viteza) si in acelasi timp sta aprins becul rosu de la baterie. In momentul cand trag levoerul afara se stinge si becul se opreste si caraitul, masina da cu spatele fara probleme( in timp ce caraie). Partea ciudata e, ca daca scot siguranta 7 de la vitezometru nu mai face nici un fel de problema, insa nici vitezometrul nu merge. 

Aveti vreo idee ce se intampla? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul in zona timoneriei....vezi, sa nu il prinda cand bagi in reverse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Multumesc Florin, promt ca de obicei :)

Dar daca ar agata ceva acolo, nu ar trebui sa se manifeste la fel indiferent daca am eu sau nu siguranta 7 bagata in tablou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce intoarce prin cablaj, cel mai bine verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

siguranta 7 alimenteaza si circuitul lampilor de mers inapoi.

 

masina este cu transmisie automata sau manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut, este manuala 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am intrebat deoarece la automata "sonda" de pe cutia de viteze clasica este inlocuita de un intrerupator care este pe schimbatorul de viteze.

daca ai pozitie de lucru buna, nu mai scoate siguranta ci incearca sa decuplezi mufa de pe acea sonda de pe cutie, asa poate izolezi defectul (poate e ceva de la sonda spre spate, poate chiar sonda...)

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

O sa merg cu ea la un electrician de meserie ca eu deja imi prind urechile. Multumesc pentru sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!