Jump to content

Passat B6 2.0 Fsi Vs. Tfsi


nickrovw
 Share

Postare recomandată

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pinguinuldestepa

    6

  • nickrovw

    5

  • Andrei2000

    5

  • SeaDog

    4

2.0FSI nu merita, o sa consume mai mult decat 2.0TFSI din cauza faptului ca e motor aspirat si o sa-l tii turat daca vrei performanta. Vorbim de consumul real, nu de cel de pe hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce iti doresti de la masina. Dar pot sa iti spun ca intre FSI si TFSI e diferenta ca de la cer la pamant. Cam cum e intre TDI si SDI (prietenii stiu de ce :D )

Eu zic sa iti iei TFSI

Si daca planuiesti o achizitie , da-mi un PM si vorbim mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.

Doresc sa imi achizitionez din Germania un Passat B6, cu motor 2.0 TFSI 200 CP. Am condus un astfel de passat, cu cutie tiptronic, si pot sa zic ca scurta plimbare m-a impresionat placut, din p.d.v.d al performantelor motorului. Mai am si masina din semnatura, pe care o voi tine, deci stiu de altfel comportamentul masinii. Intrebarea mea, este daca exista pe aici vreun posesor de passat 2.0 tfsi 200 cp, si care poate sa imi spuna daca a avut anumite probleme cu acest motor, consum, si tot ce se mai poate spune despre aceasta.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca stau sa ma gindesc nu cred ca am vazut nici unul singur....am mai vazut 2.0 FSI Motion, dar 2.0 T nu am vazut pe strazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un motor senzational. Chiar daca consuma ceva mai mult, merita pe deplin la performantele pe care ti le ofera. De cand am condus un passat 2.0 t tiptronik, nu mi-l pot scoate din cap, si acum cum am posibilitatea, si sunt nevoit sa mai iau o masina, fara doar si poate va fi un 2.0 t. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca sint off-topic, gindeste-te si la 3.2 V6 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am achizitionat de curand (saptamana trecuta ) un B6 1.8 tfsi si merge super. Asa ca 2.0 tfsi e si mai si...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da te cred in legatura cu motorul de 3.2 :angry: Dar din pacat consumul este cel care ma face sa nu optez pt acest motor :angry: Si chiar daca majoritatea sunt TDI-uri, cum defapt am si eu acum, sunt benzinare destule, printre care si 2.0 T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0T nu sunt cele cu cate o teava de esapament pe fiecare parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, alea sunt 4 motion, asta fiind singura semnificatie.

Acest motor, inafara de GTI(presupun ca stii asta) il intalnesti mai des pe audi, cel putin la fel ca si voi eu inca nu l-am vazut pe passat, insa pe a4 si a6, de cel putin 10 ori . . .

Personal n-am vazut printre "vorbaretii" forumului vreun proprietar de Passat motorizat astfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Am vazut eu vreo 2-3 2.0T.Asta pt ca eu am benzinar si o perioada ma uitam la toate care le vedeam prin tarfic( si prin tara )sa vad motorizarea.

Cred ca explicatia e ca nu prea cumpara lumea benzinare ,deh e moda diesel :)

De ex cu motor ca al meu suntem vreo 3-4 pe forum din cate stiu eu.

Singurul dezavantaj la 2.0T este ca nu se vinde cu 4motion, probabil pt. ca ar face prea mare concurenta la Audi.Oricum cand o sa-mi schimb masina motorul asta ar fi cam pe primul loc :)

Modificat de pinguinuldestepa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt interesat de o benzina, dar vreau si 4motion (m-am invatat cu el) si este diferenta de la cer la pamant intr tractiune fata si 4x4... dar voi opta ptr 3.2 FSI hidramat... ca le are pe toate..>!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Dap e foarte tare motorul .Dar am intrat pe calculatorul de taxa de prima inmatriculare si taxa e vreo 3000 de euro.Eu unu nu sunt dispus sa dau atat.De banii aia poti pune ceva interesant pe masina.E adevarat ca 2.0 nu se compara cu V6 dar cu ceva modificari nu foarte scumpe te apropii de puterea la 3.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca 2.0 T are un consum in jur de 12-14/100 in oras, iar afara, la o viteza intre 130-180 aprox 9. Mi se pare cam mult. Informatia o am de la un prieten care are Golf V GTI. Deci ma gandesc ca passatul cu acelasi motor consuma si mai mult, deoarece este mai greu.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie asa, 12-14 in oras mi se pare normal, totusi e masina grea si turbo nu intra asa usor in oras cind te tirasti ca melcul pe strada.

Cred ca e o masina super 2.0T, cu tiptronic mi se pare o afacere mai buna ca 3.2. Daca erau cind mi-am luat eu masina, cred ca o cumparam in locul asteia. Insa le-au adus mai tirziu la noi, nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce sa mai fac in acest caz, la un consum asa de mare. M-am obisnuit cu al meu passat de 140 cp si consum max de 9,5 in oras. Ma bate gandul atunci mai degraba la un 2.0 TDI 170 CP DSG. :rolleyes: Pacat de acest consum

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0TFSI 200CP de cca. 2 luni si consumul nu este asa mare cum se vorbeste. Imi ia cca. 10,5-11 litri in oras la un mers destul de sportiv. Destul de acceptabil, si pe deasupra nu consuma ulei ca la diselul de 2.0. Am parcurs cu el deja peste 7000km, majoritatea in oras. Este destul de silentios motorul si sincer va spun ca daca tragi de el este chiar super sportiv. Am mers pe autostrada cu 235 km/ora si chiar accelereaza destul de u

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca revizia costa cca. 850ron cu toate filtrele si uleiul schimbat. Mai mult ca la diesel, culmea...

Eu la masina din semnatura am platit revizia 650 ron toate filtrele si ulei +ceva investigatii cerute de mine.

Dar cica la FSI nu are filtru de benzina, ca e incorporat in pompa de benzina...?? Poate confirma cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI are filtru de benzina si am inteles ca este cca. 200ron+tva. Probabil de aici diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Eu am 2.0TFSI 200CP de cca. 2 luni si consumul nu este asa mare cum se vorbeste. Imi ia cca. 10,5-11 litri in oras la un mers destul de sportiv. Destul de acceptabil, si pe deasupra nu consuma ulei ca la diselul de 2.0. Am parcurs cu el deja peste 7000km, majoritatea in oras. Este destul de silentios motorul si sincer va spun ca daca tragi de el este chiar super sportiv. Am mers pe autostrada cu 235 km/ora si chiar accelereaza destul de usor pana la aceasta viteza. Fara probleme pana acum si sper sa fie asa si de acum incolo. Am inteles ca revizia costa cca. 850ron cu toate filtrele si uleiul schimbat. Mai mult ca la diesel, culmea...

nu stiu unde auziti de preturi asa mari la revizii(asa cresc si cei de la service pretul probabil uitandu-se pe forumuri..) consumul la mine este de maxim 11 in oras(am 2.0 fsi la 150 cai), nu stiu ce vi se pare asa mult , cand aveati dacii(care aveati) tot atat consumau si nu aveai clima si fuga si franele si luxul care il ai in vw,oricum la traficul care numai trafic nu-l poti numi unde mai mult se sta, sa scoti 11 e ceva, eu am avut si diesel de 131cai de la vw si sub 10 nici batut nu scadea(poate daca as fi mers fara clima ... dar nici asa nu se putea) nu mai va luati masini fratilor daca va plangeti pe bune,sau intrati pe forumurile celor cu masini de teren sa vedeti acolo consumuri.. asa o sa va treaca tristetea ca a ta consuma mult, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa
Eu la masina din semnatura am platit revizia 650 ron toate filtrele si ulei +ceva investigatii cerute de mine.

Dar cica la FSI nu are filtru de benzina, ca e incorporat in pompa de benzina...?? Poate confirma cineva??

2.0 FSI are filtru de benzina. Se afla undeva in rezervor si se schimba la revizia de 30k. Pretul vechi era undeva la 200 de ron. Pretul nou comunicat de fabrica incepand cu luna 07.2008 parca este undeva la 400 de ron. Niste hoti :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou pe linga masinile din semnatura am si un Passat de 1.8 TSI 160CP. La un condus absolut sportiv scot un consum mediu mixt de 9.2L/100Km pe Dot. Eu zic ca la greutatea si puterea date, este mai mult decit rezonabil. La cel de 1.6FSI sub nici o forma nu scad sub 12L in aceleasi conditii.

Mai devreme am vazut si ceva comentarii despre calitatea benzinei. Am peste 180.000 de Km cu FSI ul, cu benzina de CO92. E ca nou, doar mai pun la fiecare 6.000 de Km aditiv de curatare a injectoarelor.

Cit mai multi Km fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!