Jump to content

Octavia 2 nu porneste


andrei_vd
 Share

Postare recomandată

daca nu se aprinde spira, atunci ECU nu este alimentat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/19/2018 at 12:53 PM, laur_079 said:

Bună ziua !

Dețin o octavia 1.9TDI din 2006

Acum o săptămână am intâmpinat pt prima oară o situație : dau la cheie, se invârte , dar de pornit deloc ! 

Plec ! Am presupus că o fi fost un mic gol in alimentare, deși am incercat cca 5-6 porniri consecutive atunci și n-a luat-o !

Peste câteva ore, vrând să pornesc, aceeași situație, se invârte în gol, dar nimic, nici un semn de pornire.

La un moment dat, reușesc sa o pornesc. Totuși, reușesc să observ din timpul zilei faptul că, în momentele în care nu am reușit să pornesc mașina, nu mi se aprinsese martorul de bujii incandescente si check engine.

Deci, când martorul nu mi se aprinde știu că nu voi porni.

Nu știu dacă e relevant, insa am remarcat ca atunci cand o las in soare trebuie sa pun contactul de mai multe ori....ca sa se aprinda senzorii...si sa porneasca.

mentionez ca nu am acel releu 103....de care s.a vorbit in alte situatii similare pe acest forum....ci am doar urmatoarele relee...dub volan: 460. 433. 53. 449. 404. 

 pe fiecare le-am scos....si masina a pornit perfect....deci tind sa cred ca nu e de la vreun releu...

Vă mulțumesc anticipat pt interesul si părerile Dvs

Recent, de vreo 2 saptamaniu si eu am avut exact aceeasi problema... dupa ce a verificat-o mecanicul s-a ajuns la concluzia ca ECU e cu probleme. Am gasit sa cumpar SH altul, a fot inlocuit si s-a rezolvat problema.

Modificat de cuculean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla la motoarele de 1.9 cu edc16. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
AndreiChirica
On 7/24/2018 at 7:04 AM, cuculean said:

Recent, de vreo 2 saptamaniu si eu am avut exact aceeasi problema... dupa ce a verificat-o mecanicul s-a ajuns la concluzia ca ECU e cu probleme. Am gasit sa cumpar SH altul, a fot inlocuit si s-a rezolvat problema.

Salut! 

Am si eu aceeasi problema, la o Octavia 1.9 BXE. Initial am crezut ca poate fi de la un injector. Am facut o diagnoza si intr-adevar era un injector cu probleme si l-am schimbat. 

Dupa asta, a mers masina fara probleme un timp si iarasi mi-a facut figuri la pornire. Pe diagnoza nu apare absolut nimic. La tine aparea in diagnoza ca ECU e cu probleme? Sau doar si-a dat mecanicul seama?

 

Multumesc,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparea o eroare la diagnoza, nu mai retin exact cum suna, dar ceva de genul: Comunicatie intrerupta cu ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema cu o octavia 2, 19tdi, cod motor bjb si nu i se da de cap.

Nu stiu daca are f. mare importanta insa masina are alarma  viper legata la sistemul CAN al masinii.

Am avut ceva pb cu ea in sensul ca alarma nu mai functiona si.nici modulele la gramuri, am apasat butonul valet cu motorul pornit, alarma si-a revenit insa se pare ca au aparut alte probleme mult mai mari.

 

Dupa 300m masina s-a oprit brusc si mi-a indicat pe bord emmisions workshop, ulterior oil presure engine off( care nu a mai aparut), dupa care nu a mai vrut sa porneasca.

Am verificat sigurantele din interior si compartimentul motor si nu e niciuna arsa.

Am dus-o la mecanic, a pus testerul pe ea si a zis ca nu comunica sistemul can al masinii cu bordul.

Acum situatia persista, in plus se aprinde si becul la motorina, modulul de abs si nu mai merge nici servodirectia (am atasat foto).

Intr-un final a reusit sa porneasca masina, cu un fir pe direct pus in locul unui releu de sub bord  1k0951253 BPA, care am inteles ca tine de alimentarea cu motorina insa restul problemelor persista iar de volan trag ca la vechile camioane.

Nu stiu ce sa ii mai fac, ce pareri aveti?

 

 

Screenshot_20180830-192703.png

Screenshot_20180830-192726.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum sa ghicim ? fa o scanare si arata-ne exact ce erori exista si pe ce module.

iar exprimarea asta e total nepotrivita  "nu stiu ce sa ii MAI fac", "nu i se da de cap"////

adica ai incercat orice varianta? inclusiv sa mergi la un service SERIOS? sau la o reprezentanta  macar? dar nu , preferi sa te plangi pe forum si sa tragi de volan ca la rabe :) 

OFF TOPIC

nu sunt rautacios, dar totusi.... am o vaga impresie ca lumea s-a invatat sa repare unele probleme la mecanici de cartier, si cand acestia nu reusesc, intra pe forum si cauta rezolvare. 10% din forumisit au o contributie majora, restul de 90% doar citesc si cer solutii ca sa nu apeleze la reprezentante ... 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, treaba sta in felul urmator:

As vrea sa spun ca nu esti rautacios, dar in cazul de fata nu am cum/cui; am cerut o parere nu sa fiu tras de urechi domnule moderator si nu as vrea sa ramai vreodata cu masina prin tara sa simti cum e .

Codurile nu le stiu si habar nu aveam de ele pt ca le-as fi postat, cum le am le voi posta( desigur daca nu imi frigi vreun ban bonus).

Am fost in trecut la reprezentante si m-au pieptanat bine fara niciun rezultat viabil doar ca s-au plimbat 3 zile pe langa masina dandu si cu parerea.

Nu este servis de cartier insa ce e drept nici reprezentanta nu e iar cea mai apropiata e la 55km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca nu sunt rautacios. si nu bannez pe nimeni. 

Cum vrei sa ghicim ce are masina fara erori? de aia s-au inventat calculatoare pe masini capabile de autodiagnoza si de aia s-au inventat testerele sa citeasca erorile. Pentru ca un defect poate sa apara de la 1001 cauze.

vad treaba asta in fiecare zi, la tot pasul. "am pus un tester si nu avea nicio eroare, dar becul era aprins", "am sters erorile si tot nu merge" 

oameni buni, nu v-ati saturat sa apelati la asa-zisi profesionsiti care arunca un tester pe masina si va ia banii , fara sa va dea macar 2 coduri de eroare scrise pe o hartie ?

macar asa , sa aveti la arhiva ce defectiuni a avut odata masina? poate alt fraier mai destept stie sa faca o legatura... si sa isi dea seama ce probleme sunt. 

 

nu mai e ca pe vremuri cand masina nu avea putere si jiclorul, reglai avansul si curatai bujiile cu peria de sarma.

Fara tester nu mai poti repara nimic. 

Am si grija sa nu raman cu masina in pana. Desigur, trebuie bani sa intretii o masina. si daca totusi apare ceva neprevazut, exista asistenta rutiera. de multe ori sub 50 lei/ an abonamentul. Dar hei, cine sunt eu sa dau sfaturi ... si sa cer detalii. Celebrul glob de cristal nu mai merge demult. iarta-ne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua! 

Am avut si eu probleme cu pornirea asa din senin.

Am mers cu ea. Am spalat-o cu furtunul fara sa deschid capota, si, cand sa plec, nu mai pornea.

Invartea 2 secunde si se oprea. Indiferent daca tineam cheia intoarsa.

In tot acest timp, la punerea contactului, NU se aprindea martorul motor si nici spirala.

Am reusit sa o pornesc dupa ce am deconectat bateria. Insa mi-a ramas martorul airbag aprins.

Am facut azi un scan si m-am speriat de cate probleme a gasit. 

Le-am sters si nu au mai aparut. 

Daca are cineva timp si amabilitate sa se uite pe lista de erori as fi recunoscator.

Presupun ca toate au un numitor comun. Probabil o mufa ruginita, un contact imperfect.

Multumesc anticipat!

 

Log-CT17MXD-TMBBE61Z558025706-219940km-136664mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt senzorul de temperatura combustibil, verifica cablaje sau înlocuiește senzorul.

 

Overboost, posibil lipsa vacuum, furtune de vacuum fisurate, scăpări de vacuum sa blocat actuatorul vacumatic de pe turbina, geometria blocata la turbina, depuneri mari în galeria de admisie .

Restul erorilor au fost generate de lipsa alimentarii de la baterie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! 

Nu stiu unde sa gasesc acel senzor la O2 TDI BKD. 

 

O sa verific furtunele de vacuum si turbina. Multumesc!

 

Tot nu stiu de ce nu a vrut sa porneasca. Invartea 2 secunde, parea ca porneste, insa acul turometrului nu se misca deloc si nici nu se aprindeau martorul motor si spirala la punerea contactului. Nu sunt sigur ca deconectarea si conectarea bateriei ar fi generat toate erorile alea, pentru ca imi aduc aminte ca am mai deconectat bateria si parca nu am avut erori.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester a fost o eroare de imobilizator activat, de aia nu a pornit, nu a recunoscut cheia.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.

Skoda Octavia 2011
2.0 TDI CR cu codul motor CFHC nu pornește și nu este generat niciun cod de eroare.
Cateodata porneste, funcționează normal nu scoate fum. După aproximativ 1-2 ore de stationare incepe din nou, dau la automat fara semn de pornire. 
 Distribuția a fost sarita dar abia ca s-au atins cateva supape , chiulasa reconditionata. 
Inainte de a sari distributia nu am avut niciodată probleme la pornire. 

Compresia e ok, presiune motorina la fel. Turatie la automat este, bateria nu e slaba. 
Mecanicul nu mai stie ce sa caute :(.

 

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu porneste,  verificati daca vede turatia la g28 senzor pozitie axa came. Tot asa, verificati presiune carburant, rampa, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Asa mi s-a zis ca presiune combustibil are. 

Revin maine daca se verifica G28. 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic mecanic a rezolvat o masina cu pornire greoaie la care a schimbat multi senzori fara rezultat. Demarorul atingea turatia de pornire, fara erori pe ECU dar pornea dupa cateva incercari. L-am pus sa masoare atunci cand invartea demarorul tensiunea intre borna plus a bateriei si plusul ECU si de asemenea intre borna minus a bateriei si minusul ECU. Totul ok pe ramura de plus. In schimb, pe ramura de minus apareau pulsatii de tensiune ciudate. Dupa ce a refacut traseele de masa intre motor si caroserie atat pe partea stanga cat si pe dreapta (strans papucii pe cabluri si curatat locurile de contact) a pornit la sfert. Sunt 3 saptamani de atunci si nu a mai fost nici o problema.

Cei cu probleme pot avea in vedere si acest aspect ca ultima verificare, daca nu au alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi a descoperit mecanicul ca am probleme cu una dintre axele cu came, are joc roata dintata. 

Sunt foarte curios daca dupa schimb dispare problema cu pornitul. 

Revin cu rezultatul si tot respectul pentru toti care au incercat sa ma ajute! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Cum am promis revin cu rezultatul. 

Au fost schimbate axele cu came, motorul porneste bine, trage, nu scoate fum. 

Dar totusi nu-mi place un lucru, se aude o bataie profunda mai ales cand sta la relantiu (am observat cand stau de ex la semafor). 

Mecanicul zice ca e ok asa. 

Eu sunt sigur ca inainte de reparatie nu am avut zgomot de genul. 

Si nu e de la volant, aia se aude altfel, si la relantiu la o frecventa de aprox jumatate de secunda. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Am si o Skoda Octavia 2 1.6 MPI (2009) si am o problema la pornire (video mai jos), are anumite momente cand nu porneste la prima cheie (din ce am observat eu, problema apare ori cand este mai cald afara (+20 gr) ori cand incerc sa o pornesc la interval de o ora dupa ce am mers cu ea).

Erori nu are pe tester.

Am schimbat pana acum: pompa benzina, senzor asrbore si senzor turatie. Nu s-a imbunatatit nimic.

 

Aveti si alte recomandari? Ati mai patit?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are GPL.

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, verifica temperatura lichidului de racire de pe senzorul G62 cu motorul rece, acest senzor se decalibreaza in timp si indica o temperatura mai mare decat cea reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Asta se verifica prin conectarea unui tester la masina, nu? (nu ma pricep ..)

Daca stiam din momentul in care am schimbat cei 2 senzori il schimbat si pe acesta, am vazut ca este destul de ieftin..

 

Modificat de catamix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!