Jump to content

Beetle-ul verde care clantane


mihai.onu94

Postare recomandată

 Salut! Inca cateva zile si fac un an de cand m-am inscris pe forum si abia acum mi-am facut curaj sa-mi prezint si eu masinuta de suflet. Carnetul il am de pe 3 decembrie 2012 si am reusit sa strang pana acum putin peste 1000 km.

 

  Lasand povestile nemuritoare deoparte, e timpul sa prezentam si masinuta. E vorba despre un Vw New Beetle 1.9 tdi alh 90cp cyber green (nu sunt sigur ca aceasta e denumirea exact a culorii) inmatriculat la 9.11.1999 ( de ziua mea de nastere  :)) ) si importat din Italia de catre fostul propietar. Momentan are aproximativ 170.000km si nu da semne de oboseala.

 

  Dotarile principale sunt:

- 4 airbag-uri

- esp, abs

- A.C. manual, climatronic nu exista pe nb

- geamuri electrice

- oglinzi electrice, probabil si incalzite (apar pe vin dar nu am observat sa functioneze)

- casetofon cu magazie de 6 cd-uri in portbagaj si 6 difuzoare

- scaune incalzite

- proiectoare ceata

- pachet fumatori (nu sunt fumator! dar apreciez faptul ca acest pachet aduce o priza in plus)

- sticker vwforum.ro

- vaza pt floare  :D  :))

- alte dotari care le-am uitat le voi adauga ulterior

post-105728-0-51854000-1363810323_thumb.

post-105728-0-82956900-1363810323_thumb.

post-105728-0-23481200-1363810324_thumb.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Atat? :(

O poza cu intunericul si una cu praful de pe toba, adica ace? :(

 

Felicitari pentru ahizitie si bine ai venit! :)

Link către comentariu

Din pacate doar astea le-am avut in telefon. Sper maine sa fac cateva cu aparatul.

Link către comentariu

...Momentan are aproximativ 170.000km si nu da lipsa de oboseala...

 

Sa o stapanesti sanatos si multe mii de km cu ea! 

Ce ai vrut sa spui in fraza de mai sus? 

 

 

 

Link către comentariu

Greseala mea, am vrut sa spun "nu da semne de oboseala"

Link către comentariu

hehe inca un proprietar de brotac ..sa-l stapanesti sanatos .. pune mai multe poze si cu interiorul :D

Link către comentariu
Inca un set de poze facute din pacate pe ploaie.

 


20130321141741.th.jpg

20130321141745.th.jpg

20130321141752.th.jpg

20130321141810.th.jpg

20130321141816.th.jpg

20130321141823.th.jpg

20130321141829.th.jpg

20130321141835.th.jpg

 

Link către comentariu

salut, frumoasa broscuta s-o stapanesti fara probleme si drive safe ! :) 

 

PS: ceva nu mi-e clar la volan la ornamentele albe parca-s vopsite partial in negru sau mi se pare mie?

Link către comentariu

Bine ai venit, bacauane! Prin ce zona pot sa o vad?

Prin cartierul bistrita-lac.

 

frumoasssa! cat te-a costat broasca?

A costat in jur de 5000 euro inscrisa deja. Zic in jur deoarece masina a fost 4700 dar cu revizia si cu cateva piese schimbate, am ajuns la 5000.

 

Brotacelul are nevoie de alte embleme, astea sunt cam cojite...

Din pacate asa e, dar am vazut zilele astea cateva embele pe net, din acelea 3d cum apar pe modelele mai noi, insa nu stiu sigur daca pot sa le montez.

 

salut, frumoasa broscuta s-o stapanesti fara probleme si drive safe ! :)

 

PS: ceva nu mi-e clar la volan la ornamentele albe parca-s vopsite partial in negru sau mi se pare mie?

Nu sunt vopsite, e o problema generala la modelul asta, se duce vopseaua in timp de pe zonele alea.

Link către comentariu

Daca gasesti o solutie la inlocuirea eventual vopsirea emblemelor sa-mi zici si mie . Sa ai noroc de broscuta !

Link către comentariu
  • 5 months later...

Cu ocazia unei mini excursii de un weekend pe transfagarasan si transaplina, masina a primit o  verificare mecanica si o scanare completa pe tester, singura eroare fiind la un senzor de temperatura (nu-mi mai amintesc exact care) care l-am schimbat si vara trecuta. Preventiv am schimbat cureaua de la alternator, urmand sa schimb si acel senzor in viitorul apropiat. O problema a aparut insa in momentul in care urcam pe Transfagarasan, inainte sa ajung la portiunile grele... masina nu mai tragea, pedala apasata pana la capat iar viteza abia crestea (panta nu era asa inclinata, deci exclud aceasta varianta).... va dati seama ca in momentul ala am vrut sa intoarcem dar problema s-a rezolvat, temporar, cu opritul si pornitul motorului, dupa care mergea ca noua. A doua zi problema a revenit din pacate si nu s-a mai intamplat nimic cu opritul si pornitul motorului. Bun... ce e de facut... ma uit putin pe forum si citesc ceva de debimetru si furtunasele de turbo, cele din urma le-am verificat putin la mana si erau ok. Dupa care suna soferul principal (in calitate si de tata  :))) pe mecanic, care ne spune sa schimbam filtrul de motorina in prima instanta, ceea ce am si facut sambata dimineata in localitate Horezu, la un service local cu un filtru Mahle gasit pe stoc (este bun de ceva sau calitatea este indoielnica?). Problema a disparut si pana acuma nu a dat semn ca ar reveni. In total, un weekend reusit, cu vreme frumoasa si peisaje superbe, 1050 de km si un consum de 5,5 l/100 cu a.c.-ul pornit maxim un sfert de drum, si posibilitatea sa scada sub 5 daca mergeam la consum....

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!