Jump to content

Nerespectare intervalului de schimbare a uleiului


CristiLuc
 Share

Postare recomandată

Crusti, eu zic sa nu-ti faci pbme.

 

Poate mai problematic era daca se depaseau nr de km, lucru ce iti dadea de gandit daca uleiul era sau nu plin de reziduuri, insa, faptul ca el nu avea decat 50% din exploatare insa era ceva mai vechi nu cred ca a daunat motorului.

Acum sa nu crezi ca daca producatorul uleiului zice ca acel ulei e garantat 1 an si tu il tii ceva mai mult el nu va mai fi bun. Insa desigur nu trebuie exasgerat, ci prevenit.

 

Asadar, nu iti fa griji pt asta, respectivul ulei mai in varsta probabil nu mai facea fata doar la exploatari in regim f dur al motorului, pt ca, in mod normal de exploatare, uleiul nu ar trebui sa fie stresat la maxim deloc.

 

Plus ca in Germania, uleiurile sunt mai bune calitativ decat cele din supermarketurile romaniei si astfel poti sta linistit ca uleiul folosit a fost bun si a avut destule rezerve de protectie pt motor.

 

Iar daca uleiul a fost long life, acesta e garantat 30.000 km si 2 ani.

 

Asadar, lasa factorul psihologic deoparte si cumpara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e 8000 de Euro, cam cu 700 - 1000 de Euro mai mare decat pretul pietei pentru o masina de varsta ei.

 

Daca acei km sunt REALI pretul este OK! Preferi sa dai cu 700e mai putin dar pe una cu ~120k km in bord si real peste 220k km?

La cei 8000 mai incerci sa tragi ceva si voila! :icon_bounce:

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

asa s-a panicat romanul cu numarul de km incat oamenii corecti, care chiar nu au circulat mult, pur si simplu nu pot vinde masina

daca-s scoate masina la vanzare cu cei 40.000 km din 2003, nu mi-ar cumpara-o nimeni

sau un cielo cu 80.000 din '97 ...

 

sfatul meu pt initiatorul topicului: ia masina !

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ CristiLuc : o masina de 32.000 de km ar trebui sa fie imepecabila la interior (ca doar n-o fi dormit in ea :icon_cheesygrin:). Verifica pedalele (cat sunt de uzate), gurile de aerisire (sa nu fie prafuite)...conteaza mult ce vezi la fata locului. Uita-te sub scaunele din fata (la fel sa nu fie prafuit). Poate unora ce le zic o sa li se para comic, insa am luat si eu o masina cu 19.000 km reali si patru ani vechime...si stralucea, atat la exterior cat si la interior. La gurile de aerisire nu era pic de praf. Scaunele erau curate, mochetele la fel..."mirosea a nou" as putea zice. Nu e rau sa-i faci si o testare cu VAG-COM pentru eventuale erori. Si un test de drum. Daca masina nu a fost implicata intr-un accident...este super. Nu cred ca cei doi ani in care nu s-a schimbat uleiul sa afecteze cu ceva...ca doar nu e ulei organic sa se "strice". Spor si bafta la cumparaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca BSE intrerupe la relanti , sa nu te sperii ca asa fac majoritatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva


 


Macar zii mersi ca-i stii istoricul real.


 


Nu cred ca te-ar fi satisfacut o carte de service falsa cu un isotoric impecabil, iar in realitate o bataie de joc la adresa masinii.


 


Nu mai sta pe ganduri si te asteptam in rubrica masina mea.


 


Bafta.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa s-a panicat romanul cu numarul de km incat oamenii corecti, care chiar nu au circulat mult, pur si simplu nu pot vinde masina

 

 

+1. Dacă e cineva care nu te cunoaște, nu te crede sub nici o formă. X3-ul meu e din 2007 și are 68k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banc ajutator apropo de km...m-a sunat cineva sa ma intrebe daca nu dau km inainte :)

Initial am zis ca am inteles gresit...dar dupa aia m-am lamurit ...omul avea o masina de 6ani si facuse 45k...toti care il sunau nu credeau ca sant km reali... omul era exasperat ca nu poate vinde masinuta...

Si culmea ca au mai urmat in timp vreo 2 :)

Apropo de ulei...stiu un caz, masina 2005 luata la noi, revizii respectate in reprezentanta, vanduta la o cunostiinta de a proprietarului...

Cand s-a dus omul sa-i faca revizia de masina proaspat cumparata, mecanicul i-a zis ca are filtrul original, iar uleiul pare si el de "origine" la cit de negru era...avea 55.000km :)

Asta se intimpla in 2010...omul  a mers de atunci destul si motorul nu are nici o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He-he..astea cu schimbatul uleiului si filtrelor...e poveste veche. ;)

Eu am un prieten care in trecut la masina de serviciu dadea km inainte ca sa poata ciugulii motorina. :lol:

Eu personal daca as avea la vanzare o masina cu km putini la ani multi,m-as lua de guler cu eventualul cumparator si i-as replica sec:mergem unde vrei tu,punem sa testeze pe cine vrei tu nr de km...daca masina are mai mult platesc eu constatarea,daca masina are km reali platesti tu constatarea.

Sincer,trebuie sa fi nebun sa ai o masina cu km putini si sa stai cu morcovul in tuhas ca nu cumpara lumea masina pt ca e dubioasa.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici sa stai linistit,am gasit prin casa o carte service de la un G4:

Revizii ulei:

14.05.2001 la 28227km

17.02.2003 la 57650km

04.11.2004 la 82865km

27.06.2006 la 106000km

27.06.2007 la 123555km

urmatoarea programare era la 07.2008 138555km.

Primele 4 revizii au fost facute in sistem longlife 2 ani/sau nr de km efectuati.

Gasisem pe mobile o jetta 1.6 cu cartea service pozata.Prima schimbare de ulei a fost facuta la 22.000.

Din greseala am inchis pagina si imi este foarte greu sa o gasesc iar.

In consecinta,stai linistit si asa cum ti-au spus colegii cumpara masina fara griji  sau cu inima indoita ca motorul a avut de suferit.

post-64586-0-01336200-1363800372_thumb.j

post-64586-0-91402500-1363800408_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi si pentru sprijin. Avand in vedere ca acele revizii nu le-am citit din cartea service ci mi le-a adus cineva de la reprezentanta, am foarte mare incredere in datele prezentate. Cred ca voi merge sambata sa verific masina si sa o cumpar daca nu observ nimic iesit din comun.

 

La care guri de aerisire v-ati referit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gurile de aerisire din interiorul masinii. Cele din imagine post-36741-0-15579600-1363872054_thumb.j. La Fabia mea...cand am luat-o...am ramas surprins de "curatenia: de acolo. La fel si sinele pe care se misca scaunele...nu aveau pic de praf sau zgarieturi. In schimb acum...dupa 90.000 km...se vede diferenta :icon_cry:. Oricat as incerca sa pastrez si sa fac curatenie...nu mai e ca atunci...din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... O masina bine intretinuta pana in 100-120k km o poti pastra ca noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Cand am luat masina mea avea 19.000 km reali...acum are in jur de 112.000 km. Acum nu mai e la fel de inchegata, nu mai miroase ca la inceput ("a nou"). Praful s-a depus prin toate cotloanele si oricat te-ai chinui sa-l stergi in cateva zile e la loc. Iar de ingrijit am ingrijit-o cat am putut eu de bine...cine ma cunoaste stie ca sunt maniac in privinta asta. Conteaza mult si pe unde mergi...insa 90.000 de km de Romania se simt...cel putin in cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecem cu mult in off topic: iti arata masina de 120k si arata cu mult peste cat arata altele de 40-50k care pretind ca au grija de ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Hehe. Am vazut o masina pregatita profesional pentru vanzare. Era o fabie combi a unui prieten care n-a avut niciodata grija de ea, copii in spate etc etc. Cateodata mi-era si sila sa ma urc la el in masina.... :P

 

Ei bine, e platit 120 EUR la un service specializat in detailing si curatare profesionala inainte de a o scoate la vanzare. Pur si simplu n-am recunoscut masina. Era PERFECTA. La interior tapiteria era ca noua, la fel mochetele si presurile. Cred ca si pe bord au dat cu solutie din aia de sos zgarieturile, ca arata ca scoasa proaspat de pe banda de productie. La exterior vopseaua nu mai avea panza de paianjen ci ziceai ca e nou-nouta (nu sclipea orbitor ca la polisharile excesive). Anvelopele aratau ca la saloanele auto. I-au curatat chiar si motorul de praf si altele. La interior tot asa, mirosea a nou ;) In mod sigur a meritat investitia si a obtinut pe masina mai mult decat ar fi luat daca o vindea in starea de dinainte.

 

LE: Service-ul respectiv "reconditioneaza" si masinile SH pe care le vinde dealerul VW din coltul strazii ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ czsilviu :

Corect...in ambele cazuri.

Insa aici este vorba de 32.000 km facuti din 11.2007 pana acum (aproape 5 ani jumatate). Ar veni o medie de circa 6.000 km pe an. E greu de imaginat (insa nu imposibil) ca cineva sa-si fi batut joc de masina (ma refer la timpul petrecut efectiv in ea) in timpul aferent parcurgerii acelor kilometri.

Eu am vrut sa-l ajut prin prisma propriei mele experiente...nu cred ca am gresit undeva.

@ dinu_s : banuiesc ca service-ul specializat nu este in Romania.

Modificat de dbake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa aici este vorba de 32.000 km facuti din 11.2007 pana acum (aproape 5 ani jumatate). Ar veni o medie de circa 6.000 km pe an. E greu de imaginat ...

De ce sa fie greu de imaginat? Poate masina a zacut vreo 3 ani in vreun parc, dauna totala. Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

@ czsilviu :

Corect...in ambele cazuri.

Insa aici este vorba de 32.000 km facuti din 11.2007 pana acum (aproape 5 ani jumatate). Ar veni o medie de circa 6.000 km pe an. E greu de imaginat (insa nu imposibil) ca cineva sa-si fi batut joc de masina (ma refer la timpul petrecut efectiv in ea) in timpul aferent parcurgerii acelor kilometri.

Eu am vrut sa-l ajut prin prisma propriei mele experiente...nu cred ca am gresit undeva.

@ dinu_s : banuiesc ca service-ul specializat nu este in Romania.

 

Nu, este in Germania, dar asta nu inseamna ca in Romania nu se ofera astfel de servicii. Ba ma mult, ma astept sa fie chiar mai ieftin de atat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ BLiTZ : se presupune ca masina a circulat foarte putin, nu ca ar fi fost implicata intr-un accident (mai ales dauna totala). O asemenea situatie (cred) ca se poate verifica vizual (eventual si cu ajutorul bazei de date de la cedam : http://cedam.csa-isc.ro/index.php?id=9). De aceea recomand multa atentie cand se "vizioneaza" masina. Si atentie la detalii.

@ R Z F : multumesc pentru link-uri (cred ca la vara o sa incerc si eu...macar la interior)

@ dinu_s : Romania este departe de Germania...mai ales in privinta calitatii de executie a lucrarilor. La noi...in marea majoritate a cazurilor...nu se face treaba cu simt de raspundere. E pe principiul "las-o ba ca merge-asa" :RO flag: . De aceea sunt sceptic. Sunt mai Toma necredinciosul...pana nu vad, nu cred. :D

Repet si cu asta inchei : am incercat sa-l ajut pe CristiLuc cu propriile mele experiente...ce mi-ati sarit toti in cap? :blah: Daca am suparat pe cineva cu ceva...imi cer scuze. :rolleyes:

Modificat de dbake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Abia astazi am incheiat tranzactia si am cumparat masina. Intre timp s-a rezolvat si misterul schimbului de ulei efectuat dupa 2 ani si 4 luni, mai exact s-a efectuat o revizie si in 2009 pentru care proprietarul avea factura de la reprezentanta, insa mie nu mi-a aparut la cautarea in sistem. O sa prezint masina in rubrica "Masina mea" in viitorul apropiat, in functie de cum imi permite timpul.

 

Am facut cam 300 de km cu ea astazi, din care 250 in exterior si 50 prin Iasi, si masina se comporta excelent. Chiar s-a urcat un prieten care are un Golf 5 cumparat de nou si a zis ca inca se mai simte mirosul "de nou" dupa 31.500 de km. In timp o sa incerc sa ii fac un consum de oras si unul de exterior prin metoda plinurilor, pe computerul de bord am scos 6.6  mixt cu AC-ul mai mult oprit.

 

O singura chestie m-a deranjat, dupa ce am luat cateva gropi din plin (!!!romania) tempomatul nu se mai activa insa si-a revenit in momentul in care am reglat volanul pe adancime si pe inaltime, lucru care ma duce cu gandul la un contact care s-a miscat de la locul lui.

 

Va multumesc pentru sfaturi si pentru sprijin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!