Jump to content

Probleme EGR


cosmindjc
 Share

Postare recomandată

Da dar sa nu ajunga decarburol la membrana ca dupa un timp se sparge membrana si cumperi altu nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.unde pot gasi si eu un tutorial pentru curatare egr vw touran 1.9 diesel 105 cv.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta de golf V ca e identica procedura de curatare. Demontarea e usoara daca ai cunoștințe de mecanica. Cauta pe YouTube ca sunt o gramada de filmulete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut respectos, de curand am achizitionat un touran din 2005 2.0 diesel 140 cp BKD. Dupa ceva km sa aprins vestitul martor de motor ''ckecul'' am curatit Egr si am incercat sa vad daca partea electrica cu mufa motorasul sau ce este acolo primeste curent sau macar sa biziie sa faca ceva. Din pacate nimic. L am montat la loc acelasi martor aprins.Masina trage ff bine dar este deranjant. Am puso pe tester la service dar nu mi au inspirat asa mare incredere.Au zis ca trebeuie schimbat Egr. Sa fie asa voi ce ma sfatuiti?

Modificat de valentynvali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta de admisie aer  de la egr si acum este ok. Rog un moderator sa inchida topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. De curând sunt posesorul unui touran 1.9 tdi BKC. De ieri a început sa îmi funcționeze intermitent martorul de bujii incandescente pe tot timpul funcționarii motorului însoțit de mesajul la display engine fault Workshop. Mesajul apare după pornirea motorului după care îmi arata normal. Menționez ca la pornire nu se mai stinge martorul de bujii dupa câteva secunde ci face intermitent. Zilele trecute am avut și o lipsa de putere după 2000 rotatii.Sfaturi pentru remediere va rog sau dacă ați pățit așa.  A și am pus și o frână ieri de a intrat abs ul și am salvat un caine dupa care au inceput belele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza. Verifica daca ai stopuri pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am avut si eu o problemă cu egr-ul..pe touranul meu de 101cp, din 2004. L-am curățat dar martorul de pe bord se aprindea, și la pornire nu avea sprint.... dar mergea apoi mașina , nu întrerupea; aveam totuși o altă problemă, imi crepa furtunul de la intercooler de jos.... cred că făcea presiune prea mare. Am dus mașina la un servis renumit de la noi, crezând că e turbina, însă  mi-a schimbat egr cu unul nou, și mi-a zis că turbina e ok nu trebuie recondiționată sau schimbată....! Chestia e că acuma are sprint la pornire, merge ok dar am observat de câteva dimineți pete de ulei sub motor. Se pare că sunt de la furtune jos de la intercooler! Să aibă legătura cu turbina totuși sau ar putea fi altceva???Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

 

Am si eu o problema cu EGR-ul la un Touran 1.9 TDI 74KW AVQ. Am pus testerul pe masina si mi-a dat eroare la EGR (insufficient flow), cumparat EGR nou si instalat pe masina. Testerul indica aceeasi eroare, cei de la service au zis ca nu pot masura vacuumul si nu au cum sa ma ajute mai departe. Exista cine de pe forum care sa se fi lovit de probleme cu vacuumul din instalatie? Daca da, ma poate indruma si pe mine catre un service mai competent?

La service am ajuns in urma unei erori aparute in bord : check engine, urmata de mesajul "abgas werkstatt" si intrat in limp mode.

 

Va multumesc mult!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare membrilor . Am și eu un Touran din 2011 1.6 TDI 270 mii km și vreau sa va întreb dacă ați avut probleme cu EGR si ce ați făcut in situația asta. De câteva ori pe luna mi se aprinde un martor luminos  ca o spirala și pe tester zice EGR intermitent Se poate curata? trebuie sa îl schimb? Ce ziceți? 
DPF îl curat la un mecanic din soft cam la 3 luni in funcție de cât merg prin oraș cu ea (deoarece valoarea e mai mare câteodată și de 4 ori decât ar trebui) și apoi trage motorul foarte bine.
Dar EGR îmi da bătăi de cap ... și nu mai funcționează nici Start Stop 

mecanicul zice ca dacă vreau sa schimb egr trebuie sa dea motorul jos

e posibil așa ceva?

Mulțumesc anticipat pt orice răspuns sau idee care va vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul si inlocuieste egr-ul urgent ,pune original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da cine mai știe care e original ca pe epiesa scrie 1505 lei OE și văd ca exista și la 1700  de la alți producători pe același site. E posibil sa fie mai scump decât original?

pe alt site când am întrebat de original a zis pe la 3000 lei

te zăpăcesc ăștia ca nu mai știi ce sa alegi sa nu îți iei teapa 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vă salut! Am un touran 1.6 TDI, din 2012, tip motor cayc și sunt ceva probleme cu EGR-ul. Am fost la câțiva mecanici. Unii nici nu au ridicat capota mașinii, doar s-au uitat pe tester și mi-au spus că EGR-ul e de vină și că e undeva localizat în spate. Am fost la alt mecanic care mi-a spus că EGR-ul e în fața motorului, l-a desfăcut și l-a curățat. Problema e că se aprind în continuare becurile. Până la urmă, EGR-ul e localizat în față la tipul meu de motor sau nenea mi-a curățat cu totul altceva? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cayc egr-ul e in spatele motorului ,se inlocuieste cu piesa noua originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ieri mi-a aparut in bord "emission  workshop"  eroare cu vdcs 1675-EGR sistem

                                                                                                                      P0401-000insuficient flow

motorul de 101 cp din 2004

am demontat egr era foarte imbacsit l-am curatat ,am sters eroarea dar dupa cativa km a aparut din nou .cred ca se cere unul nou...sau poate fi si altceva?

de curiozitate in partea de sus unde intra acel furtunas de vacum si unde cred ca se afla o membrana, daca am pus un furtunas si am tras cu gura sau am suflat aer nu se simte nici o rezistenta ,aerul trece fara probleme asta sa insemne ca membrana e sparta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Problema necesita investigatii amanuntite.

Posibil sa nu fie suficient inlocuirea egr-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam pentru raspuns ☺️

pai si cam ce ar mai trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/19/2018 at 6:25 AM, cumpartot69 said:

,aerul trece fara probleme asta sa insemne ca membrana e sparta??

daca ai pus un furtunas si ai tras cu gura si nu a opus nici o rezistenta atunci egr ul e spart........daca nu vezi daca ii ajunge vaccum sau sa nu fie inversate furtunasele,le iei in ordinea in care ti am scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este ,nu opune rezistenta ,vacum este, am simtit cand am pus degetul pe furtunelul care vine in capul eger, ca aspira .interesant ca masina merge foarte bine nu scoate fum .....merge ca inainte de a aparea aceasta eroare .

Modificat de cumpartot69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic ca merge bine,toti care anuleaza egr ul spun ca masina trage mai bine de la turatii joase

probleme apar cand egr ul e murdar si ramane partial deschis,atunci masina trage mai prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

am touran 2010, motor BMM si imi da intreruperi, la accelerare batraneasca (foarte lina) pe la 1800. la talpa nu face sau foarte rar. Am patit-o si pe autostrada la mers constant 130 km/h respectiv cam 2500-3000 rot/min. de pierdut, nu pierde puterea, masina creste in turatie fara probleme. Intreruperea inceteaza daca schimba treapta sau iau piciorul de pe acceleratie. Poate fi EGR? Pentru ca stiu ca e f greu de demontat si nu stiu si pretul cat este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara diagonoza nu vom afla niciodata.

pretul il poti afla usor, mergi cu talonul in mana la un magazin de piese si intreaba acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Mihai_Sb said:

am touran 2010, motor BMM si imi da intreruperi, la accelerare batraneasca (foarte lina) pe la 1800. la talpa nu face sau foarte rar. Am patit-o si pe autostrada la mers constant 130 km/h respectiv cam 2500-3000 rot/min. de pierdut, nu pierde puterea, masina creste in turatie fara probleme. Intreruperea inceteaza daca schimba treapta sau iau piciorul de pe acceleratie. Poate fi EGR? Pentru ca stiu ca e f greu de demontat si nu stiu si pretul cat este...

La motorul tau nu este greu. Ce faceai daca aveai un CR ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!