Jump to content

Probleme EGR


cosmindjc
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Am o mare dilema cu privire la alegerea brandului pentru EGR la masina din semnatura.

Am gasit mai multe variante si se pare ca cel care vine pe masina Wahler este cel mai ieftin dupa care urmeaza Pierburg si inca vreo 3-4 marci ce ajung la vreo 415 lei de la 267 lei.

Au aparut mai multe branduri aftermarket (ERA, VEMO, HOFFER, MEAT&DORIA) de care nu am auzit dar este posibil sa fie mai bune.

Intr-un final intrebarea mea este, ce marca sa-mi cumpar?

 

Multumesc anticipat!

 

P.S. Al meu a fost curatat de 2 ori dar dupa ultima curatare a inceput sa curga la greu ulei, oricum ii ajung cei 200000 km de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wahler si pierburg sunt foarte bune. Astea vin si pe origine.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Sa iti povestesc ce am patit eu la a mea...tot cu EGR Wahler...

Am schimbat in acelasi timp EGR + actuator turbo ambele noi...cand am plecat de la mecanic masina in treapta 1 nu trecea de 1900rpm...se bloca si nu urca nici turatia nici acceleratia pana nu ii dadeai tr2...unde totul revenea la normal...

M-am intors la mecanic si mi-a scos furtunasul de vacuum care intra in EGR si masina si-a revenit complet...cu el conectat nu merge ... cu el deconectat merge de nu are treaba...

Am verificat o gramada de chestii si nu am aflat de ce face asa...iar EGR-ul fiint luat pe sub tejghea nu am avut cum sa il schimb...

Daca pui wahler te rog sa vii cu un feedback...sa spui daca patesti ca mine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, astept si alte opinii...

O sa te tin la curent Lawrentzyu_86.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune ce ai pe masina original.

cauta in dezmembrari egr este electronic pe al meu touran 2000 tdi din 2004 a potrivit de golf 4,1.9, 2002 tip motor axr  a avut aceasi serie 

pret 150 ron din dezmembrari si este ok de 2ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut scotian, al meu este pneumatic.

Am pe masina Wahler dar cred ca o sa-i pun OEM pana la urma.

O sa mai stau putin sa se mai imbunatateasca vremea.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa cum am spus vin cu pareri despre noul EGR.

L-am cumparat pana la urma din RO unde mi-a fost recomnadat Pierburg si asa am luat la 306 lei.

Spre surprinderea mea avea pe corpul membranei stantata seria si un abtipild cu brandul Pierburg iar pe corpul supapei era foarte frumos scris Wahler si codul OEM de VW...Foarte tare, nu?

Vad ca se comporta bine acum, nu mai curge ulei pe la orificiile de aerisire in schimb am ramas cu o intrerupere usoara pe la 2000 rpm in treapta a 4 a cand merg elegant fara a o forta.

Poate imi da cineva o idee ce sa mai verific, pe vag-com nu am nici o eroare.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni şi diţinători de vw.Eu am 238.000 de kmm şi nu am curăţat EGR de loc.De la 120km nu mai trage de loc.Din auyite şi citite pe net pe ici pe colo cică ar fi EGR.Merta să-l curăţ sau să iau altul.Şi încă ceva ca sa-i  măresc puterea de 105 cp la 131 sau 140 ce modificăr ar trebui să fac pe la motor?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Daca nu mai are putere dupa 120km/h trebuie curatata Turbina, EGR este oricum inchis la viteze mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni şi diţinători de vw.Eu am 238.000 de kmm şi nu am curăţat EGR de loc.De la 120km nu mai trage de loc.Din auyite şi citite pe net pe ici pe colo cică ar fi EGR.Merta să-l curăţ sau să iau altul.Şi încă ceva ca sa-i  măresc puterea de 105 cp la 131 sau 140 ce modificăr ar trebui să fac pe la motor?Multumesc

 

 fa si o scanare poate te ajuta sa descoperi buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si intreruperea  :icon_thumleft:, era spart cotul care iese din pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine si ma bucur ca ai revenit cu rezolvarea problemei.Drumuri bune si sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l am schimbat acum 2 sapt..era Wahler..si avea stanta VW..si am pus Pierburg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si merge e ok?Ai simtit vreo diferenta?Nu cred banuiesc nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni,propietari de  TOURAN .Stie cine unde curat si eu turbina?

prin Bucuresti?dar oameni seriosi.Va multumesc si km cit mai multi va dorec

Modificat de jarod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Cipos e cel mai in masura sa te ajute.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da..numai trage asa tare:)) adica doar ce am schimbat turibina...duppa 2 zile a cazut EGR..am mers o luna fara EGR..si acum cand am pus EGR nou..numai trage asa agresiv..:( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca ai avut turbina KKK si ai pus Garrett este normal, asa am patit si eu, deoarece KKK-ul raspunde mai bine dar crapa mai repede iar Garrett este mai puturos dar mai fiabil, asta am constatat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

referitor la EGR, si eu constat o lipsa de " putere " pana la 2000 2200 ture aproximativ, dupa care parca invie, si suspectez EGR-ul avand in vedere faptul ca la turatii mari el lucra mai putin ! Oare i-ar prinde bine o curatare ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai membrana de la egr sa nu fie sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am curatat EGR datorita schimbarii clapetei de shuttoff si pot spune ca se simte diferenta mare dupa curatare.Daca tot ajungeti sa demontati  EGR nu ezitati curatirea lui.Face bine la motor.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray pentru curățat carburatoare decarb

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am schimbat pina la urma Egr dupa 6 luni de la curățare. Am luat de nou la 240 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!