Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Necesita si pachet de lumini sau pachet Relax, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de lumini & vizibilitate este aproape 200e si merita. Senzor lumini, ploaie, oglinda retrovizoare heliomata si functie auto la comutator. E printre primele pachete pe care le-as lua. Dupa 4 ani cu acest pachet nu as mai lua o masina fara.

Oglinda retrovizoare heliomata ajuta in romania cand e cineva cu xenon AM in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contesta nimeni utilitatea, ci, cel putin eu, obligativitatea... Mare diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca oricum e optiune selectata si fara a lua parbrizul incalzit nu mai devine obligatorie.

Intelegeam daca obliga la o navigatie de 600e pe care multi nu o vad asa utila.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Salut 

Va cer un sfat

Detin un Polo FL 1,2 90 hp

Ieri am mers si cu un golf 7 1.2 tsi 110 hp la munte si la un moment dat trebuia sa urc pe un drum in plan inclinat si cu serpentine (ceva mai inclinat decat serpentinele obisnuite nu stiu sa zic exact gradul de inclinare)...iar motorasul asta cat il laudasem eu pana acum... si-a cam dat duhul...adica am fost nevoit sa retrogradez pana in treapta 1...la un moment dat mi-a fost teama ca nu voi putea urca

Si acum intrebarea... credeți ca un 1.4 tsi 150 hp s-ar fi descurcat mai bine? sau aici e loc doar de 2.0 tdi 150 hp? sau 4x4 ar fi rezolvat problema? (evident doar pe 2.0 tdi)

 

Vreau sa cumpar un golf...ma gandisem la 1.2 tsi.. dar testul de ieri m-a incurcat rau de tot..nush ce sa mai zic...voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai fost nevoit sa retrogradezi pana in treapta 1... ce?

Da, probabil ca un diesel ar fi mers acolo cu a 2-a, si?

Probabil alt sofer ar fi urcat pe acolo, cu acel 1.2 TSI, cu a 2-a si viteza mai mare, pentru ca masina poate. Asa, si?

Ai o cutie de viteze, foloseste-o! Nu scrie nicaieri ca odata plecat de pe loc nu mai ai voie sa dai treapta intai sau ca daca esti la peste 100 km/h nu mai ai voie sa scoti dintr-a 6-a, cum se plang unii ca nu mai trage masina la viteze de autostrada.

Ai sub comanda un motor care se tureaza pana la 6.500 de rotatii si 6( daca e de 110 ) trepte de viteza. Invata sa le folosesti cum trebuie, adecvat nevoilor de moment, si motorul va consuma putin, atunci cand ii ceri asta, si va misca decent 4 persoane si bagaje atunci cand ii ceri asta ( decent =/= rapid ).

Tot ce trebuie sa faci este sa inveti cum sa-i ceri asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10kmh daca dai 1a smuceste groaznic cand eliberezi ambreiajul.

Cat de incarcata era masina?

Nu e de negat ca TSI-ul mic e terminat la urcare mai in forta si incarcat, oricat ne place noua, ramane masina de oras. Incarcare si rampa fac sa isi piarda suflul foarte rapid.

Daca vii lansat, n-ai treaba, daca insa e nevoie sa incetinesti si sa accelerezi in rampa deja gafaie indiferent cat retrogradezi. Degeaba ii dai in limitare la 6500rpm ca puterea lui e dusa de ceva vreme. Acolo doar consuma si face zgomot. 

 

Mergi la un test cu 1.4tsi 150 si incearca cateva rampe. La metrotehnica au un FR 150 si poti incerca pe panta de langa casa poporului sa vezi cum trage.

Depinde ce doresti de la motor ca nu exista unul care sa le faca pe toate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza 1 este de plecat de pe loc si mers sub 5 km/h, nu sa-i scoti pistoanele in rampa, la 10km/h viteza a doua cu siguranta va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

baieti parca imi e mila de el sa il turez pana la 5-6000...pana la urma asa am reusit sa urc...dar parca nu imi place sa il turez asa...urla din toti borjocii :))


the ego problema era urmatoarea..nu erau doar 20-30 de m sa vii in forta...erau vreo 50...15-20 de m ii luam din iertie...dar apoi??.. in plusdupa ce luam curba serpentinei era mai rau....motorasul urla tare de tot...dar nu puteam sa ii dau a doua...cand ii dadeam a doua dupa 1 la 5000 ture... nu tragea deloc..statea de 1100 ture mai sa moara motorul...iar o dadeam pe 1

 

Drumul cu pricina e la busteni... la caraiman ..unde au facut astia o biserica...manastire


the ego ai dreptate..la 5-6000 deja urla si e ineficient...cuplul s-a dus deja...


cred ca solutia se va numi....2.0 tdi...dar numai dupa ce il incerc...sa nu am surprize


calin crede-ma am incercat cu a 2-a..nu e cazul...statea acul la 1100 ture....nu voia sa urce in ture...mai mai sa moara motorul...am fost nevoit sa retrogradez


ce sa spun...de plecat de pe loc in rampa la inclinatia aia...era si mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urcat pe acolo cu masina asta, 2 persoane si jante 18". Am mers si cu 1a cand era de luat un ac de par. Nu e solutie sa mergi cu a 2a sa patinezi ambreiajul. Nu mi s-a parut deranjant, asa se exploateaza pe un asemenea traseu. 

 

Daca te intereseaza tsi act vs tdi

http://vwforum.ro/topic/119005-14tsi-act-vs-20tdi-dsg/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti place asta la 5.000 stai sa vezi un S2000 la 9.000! :))

Acuma nu spun sa-i scoti pistoanele prin capota intr-a intaia, dar ideea e ca un motor pe benzina, fie el si de 1.2, trebuie condus pe toata plaja de turatii. Daca ai prefera sa te opresti pe la 3.000 RPM atunci maj bine te uiti la un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Poti sa-ti iei 2.0 lu' ma'-mare , dar sa stii ca exista si pentru motorul asta pante care-l ingenuncheaza daca nu retrogradezi cand trebuie.

 

DN1 Sinaia-Brasov si adiacentele au fost dintotdeauna un test pentru masina, DAR si pentru sofer. Cand au fost facute drumurile alea in panta urcau pe ele bine-merci Skodite 1100S sau Dacii de 65 CP.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Sincer as vrea un 2.0 tsi benzina..orice de cilindree mare..nu doar diesel...dar o sa-mi dea gaura in buzunare :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Daca pun si 4x4 la el e ca si rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o rusine in a accepta ca sunt unele lucruri pe care masina ta nu le poate face! Poti sa iei si mama lui Lamborghini si tot o sa se gaseasca unul mai rapid decat tine. 

Nu exista raspunsul corect cand alegi o masina/un motor. Orice ai lua nu o sa fie 100% ok, tot o sa trebuiasca sa faci un compromis undeva; la sunet, la consum, la viteza, la accelerare, la taxe etc.

 

Daca ajungi pe drumuri ca ala o data pe an, sau nici macar, nu ar trebui sa te intereseze foarte mult cum se descurca masina atunci. Nu sunt adeptul gandirrii "Daca o sa am nevoie vreodata de X lucru? Mai bine sa fie acolo ca cine stie..."

Masina trebuie sa fie ok acolo unde-si petrece cel mai mult timpul, acolo unde stai cu ea 80-90% din timp, in restul de 10% te descurci.

 

Si eu m-am gasit pe la Fundata sa urc pe un drum forestier cu Golf-ul 1.2 TSI, si am ajuns intr-un punct unde pur si simplu nu a mai vrut sa mearga, si nu ca nu mai putea motorul, dar pur si simplu cauciucurile nu aveau destula aderenta pe pietre cat sa traga ( era si foarte abrupta panta ) asa ca am dat frumos cu spatele pana am putut sa intorc undeva si atat. Am urcat pe jos! Nu o sa-mi iau acum un 4x4 sa merg cu el prin Bucuresti pentru ca am vrut eu odata sa ajung cu masina nu stiu unde si nu am reusit...

 

Daca esti nevoit sa turezi mai mult un motor ca sa poti sa urci cu el o panta nu e un capat de lume. Atata timp cat nu folosesti motorul ala la 6.500 RPM timp de o ora sau ceva de genul, restul intra in regimul normal de folosire. Masina nu trebuie oprita la 3.000 RPM ca altfel se strica.

Probabil ca alt  motor ar fi mers acolo mai lejer, dar doar tu poti sa spui daca doar din cauza asta merita cheltuiala in plus, atat la cumparare cat si la exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

bine zis rave :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vad ca totusi, aruncand o privire rapida asupra comentariilor voastre, nimeni nu a adus vorba de recalibrarea senzorilor. Dupa cum stim cu totii, ecu manageriaza amestecul aer/combustibil in functie de concentratia de O2 din aer iar la inaltime aerul e mai....subtire. Eu am patit chestia asta, cu mestecatul in cutia de viteze pana la tr1 pe urcare, cu diesel, pe transalpina. Am urcat foarte tare, repede, cum vreti voi sa ii spuneti, iar senzorii aia n-au avut timp sa se recalibreze. 

 

Asadar am facut o pauza de 10 min si ce sa vezi, dupa masina tragea din nou.  :icon_thumleft:

 

Le: sper ca nu sunt total pe langa subiect dar povestesc din experienta proprie cuplata cu ceva discutii avute cu unii sau altii, din zona asta tehnica.

 

Offtopic!

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Cristi..esti prea tehnic pt cunostintele mele :-))

Daca stau si ma gandesc..poate un dsg ar fi solutia..cred ca ar sti sa mangerieze cutia optim

Care aveti dsg..cum se comporta in rampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe serpentina de urcare catre manastirea Caraiman drumul find relativ ingust, vizibilitate redusa, panta si curbe in ac cu orice motorizare trebuie sa retrogradezi ocazional chiar si preventinv in viteza a intaia. Daca vin masini pe contrasens aproape ca trebuie sa te opresti in curbe.

 

Si ca sa ramanem on topic, da un 1.2 TSI probabil ca trebuie turat mai tare ca sa urci acolo, dar tot te duce pana sus.

 

In opinia mea nu e un motiv care sa fie dealbreaker pentru achizitia aunui G7 1.2 TSI pentru ca sunt prea putine drumuri din acelea care nu respecta nicio norma de executie pentru dumuri publice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

As lua in calcul un 1.4 tsi act cu dsg..am impresia ca daca ai dsg nu ai probleme..posesorii pot confirma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca glumesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

Nu glumesc...doar ca nu sunt cunoscator

Adica probleme in rampa..ca altfel de probleme or fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul ala uscat care vine pe 1.4tsi este cam problematic.

Nu cred ca te muti la manastire sa conteze asa de mult, dar daca totusi vrei o masina pentru coclauri golful nu prea este o alegere potrivita.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important este cum va fi folosita masina in 80% din timp. Mai bine asa iti ghidezi achizitia motorului.

Daca nu mergi mult in aglomeratie, merita dsg7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACT-ul merge in modul 2 cilindri de la 1400rpm pana la 4000rpm?

Seat asa afirma

Eu in test drive am observat o trecere instantanee mai mereu in modul 2 cilindri la decelerari, ori la turatii constante, dar nu am experimentat acest aspect peste 3000rpm. De regula de sub 3000rpm ii dadeam talpa. 

Ma intereseaza in mod special 3000-3200rpm pt ca acolo este viteza de croaziera pe autostrada.

Stiu ca s-au mai discutat ca ar merge pana la 120kmh in doua pistoane. M-a surprins in clip ca mentioneaza turatii maricele.

 

L.E.: De fapt functioneaza cand e nevoie de 25-100nm.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!