Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Interesanta comparatia intre "ibric" si "oala" intre cele doua masini.Pai la tdi 1,6 cu tractiune integrala avem "marmita".

Lasand gluma la o parte, eu recomand celor care vor sa achizitioneze o masina pentru optiuni, sa cantareasca si sa studieze foarte bine optiunile existente, pentru ca apoi in exloatare vor avea mult timp o senzatie placuta la condus.Si din fericire golful are multe optionale.

In cazul meu ma usturat ....  cand am pus aproape toate optiunile existe atunci, dar astazi sunt foarte multumit.O alta problema intampinata a fost cea in relatia cu consilierul e vanzari, care daca te faci inteles acesta te poate ajuta real in configurarea masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul "Sport" al DSG vine doar cu optionala "Selectarea modului de conducere"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Modul Sport e standard la dsg :D

Selectarea modului de conducere are treaba cu duritatea directiei, raspunsul acceleratiei, amortizarea (daca e DCC), raspuns cutiei (daca e dsg). Acum nu stiu daca prin selectarea modului de conducere sport automat si DSG-ul se comporta ca in S.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, DSG-ul trece automat in Sport daca se trece modul de conducere in Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de "Selectarea modului de conducere", cei care il aveti (si nu aveti DCC) ii simtiti utilitatea? Sau sta 99% din timp pe Normal?

 

Pentru DSG mi se pare mai OK schimbarea din maneta intre Normal si Sport decat de pe display sau consola centrala.

Din scurta mea experienta cu DSG (de ultima generatie), am observat ca in modul Normal (D) tine motorul cam subturat. Repara Driving Mode Selection acest neajuns, avand in vedere ca are patru moduri predefinite si nu doar doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul nu subtureaza niciodata. Cel putin nu la generatia asta.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o discutie lunga pe partea asta dar rezumatul este ca doar pentru ca schimba sub 2.000 RPM nu inseamna ca subtureaza ci, din contra, ca noi ar trebui sa invatam sa conducem asa pentru consum mai mic.

 

Eu stau tot timpul pe modul Sport. Daca aveam DSG probabil stateam pe Individual ca sa pot tine volanul si motorul pe Sport, DSG pe Normal si DCC pe Confort. Da, dupa setarile si joaca initiala probabil va sta 90% pe un singur mod, dar la cat costa este foarte utila optiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul B8 TDI DSG pe care l-am condus, la mers lin, tinea turatia in modul D/normal chiar sub 1500rpm. Nu am fost atent la cat schimba, dar cadea sub 1500rpm. Daca e subturat sau nu... e perceptia fiecaruia, mie mi s-a parut ca e., totusi nu are cuplu de camion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@iou.paul

 

Nu am DSG si nici DCC. Il tin 95% din timp pe normal. Rareori dau pe sport, cand am chef de "joaca" cu cate unul... :-)

Pe eco ma enerveaza si nu obtin o economie mai mare de 0,2-0.3 l .

 

Cat despre schimbat sub 2000 RPM, pot spune ca eu schimb spre 3000 si se simte f bine motorul, pica pe cuplu, unge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre schimbat sub 2000 RPM, pot spune ca eu schimb spre 3000 si se simte f bine motorul, pica pe cuplu, unge.

 

Si ce are asta de-a face cu configurarea?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti (si fete),

 

Vreau sa-mi cumpar si eu un Golf 7 nou si am cateva intrebari:

 

Merita luat pachetul de drumuri grele? In mod normal n-as ezita, dar pachetul costa totusi 660 euro, iar masina vine din fabrica, din cate am inteles, cu un scut de plastic.

Pachetul de drumuri grele contine:
  • suspensie drumuri grele
  • garda la sol marita cu cca. 15 mm
  • scut suplimentar pentru motor si transmisie
  • protectie impotriva pietrelor

Merita Comfortline sau mai bine merg pe Trendline si adaug strictul necesar?

Ce alte optiuni/pachete sunt must-have? Am ales clima, faruri de ceata, comenzi pe volan. Pachetul Relax merita?

 

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@The_Ego

 

Postul 1069 - ramasesem dator cu un raspuns.

 

Aerul din intercooler este racit cu un radiator pe baza de antigel.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@helios25 Trendline nu ti-as recomanda, de la o posta se vad oglinzile de plastic negru, arata a masina de firma de curierat ieftin .. no offence

 

eu iti recomand sa te uiti la Confortline, are in standard cotiera fata si spate (ambele foarte utile) .. daca nu ma insel cotiera spate nu poti pune la TL .. plus cruise control (util pe autostrada), suport lombar pentru scaunele din fata (ambele), jante aliaj

 

de pachetul de drumuri grele nu stiu ce sa spun, daca mergi in afara drumurilor asfaltate poate este util, altfel nu ii vad rostul

 

gandeste-te la Composition Media si camera spate, prima are bluetooth care este foarte util, iar a doua te ajuta la parcare zilnic merita 208 eur

 

pachetul relax .. vezi de ce ai nevoie din cele din pachet .. e foarte bine cu senzori de ploaie si de lumina, sa nu mai faci nimic cand intri in masina de dimineata pana noaptea, oglinda retrovizoare electrocroma .. sunt foarte utile .. insa este un pic cam mult 995 eur .. majoritar in acest pachet este parkpilotul .. daca vrei neaparat senzori fata-spate pachetul iti aduce un avantaj, daca nu vrei senzori si iei camera pachetul relax nu mai are rost

 

@all: care sunt diferentele intre cele 4 tipuri de scaune: TL, CL ("confort"), HL ("sport") si ErgoActive (astea le stiu ca le am)?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TL - plate

CL - ceva mai mult suport lateral + reglaj lombar

HL - si mai mult suport lateral + reglaj lombar

ErgoActive - la fel ca cele HL, mai multe reglaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si ca materiale (textilele) la fiecare pls.

 

Cand configurezi acum un TL sau CL iti pune oferta Remat 1747 eur, la HL nu iti apare bonusul acesta, de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin, multumesc de raspuns. Am citit in alt topic despre acest chargecooler. Intamplator pe acelasi tip de sistem merg si 1.2, 1.4TSI de pe generatia precedenta. Evident s-a pastrat la aceste tsi-uri tot chargecooler si pe mqb. 1.8TSI si 2.0 au intercooler (interfata aer-aer).

 

Pachetul relax merita! Ai volan multifunctional in pachet care luat separat la CL este 488e. Senzor lumina&ploaie 200e, climatronic pe la 200e, parkpilot 500.

Toate astea la pachet relax ar fi 995e.

 

Doar la 1.2TSI este bonus remat! 

Culmea ca nu dau la 1.6TDI desi are 99gCOsi se califica pentru un eco bonus. Ma refer ca nu apare in configurator cum este la 1.2TSI.

Practic acolo deja ai tichetul? Nu mai costa 200-300e? Ce se intampla oare daca eu vin cu un tichet pe langa acel "bonus" ca nu au dreptul sa mi-l refuze.

No comment pentru importatorul nostru drag.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si ca materiale (textilele) la fiecare pls.

 

TL - plate - textil

 

CL - ceva mai mult suport lateral + reglaj lombar - textil cu alt model

HL - si mai mult suport lateral + reglaj lombar - textil + alcantara

ErgoActive - la fel ca cele HL, mai multe reglaje - piele + textil

 

Numele si (parca) poze cu fiecare model de tapiterie in parte in parte se gasesc pe site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz Merci pentru sfaturi!

Intr-adevar, cred ca o sa merg pe Comfortline, din moment ce aduce destul de multe optiuni in plus pentru "doar" 1k euro.

 

Legat de "bonusul Remat", am fost saptamana trecuta pe la ei si mi-au zis ca au promotie la motoarele 1.2 TSI de circa 1400 euro (iti reduc si mai mult daca negociezi), pe langa cei 1400 pentru tichetul Remat.

 

Legat de pachetul de drumuri grele, eu il voiam pentru mers in Bucuresti, pentru gropi, borduri si mai stiu eu ce alte surprize. Mai multi prieteni mi l-au recomandat, dar nu stiu daca merita cei 660 euro sau daca scutul de plastic din fabricatie ar face fata eventualelor probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual poti lua un scut metalic dupa la 400ron.

Nu e asa problematic in Bucuresti cu garda la sol. Daca insa esti obisnuit sa urci acele borduri de 20cm de pe marginea bulevardelor nu cred ca e golful masina potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@helios25, poate suna ciudat, insa cum te-ai gandit sa negociezi pretul unei masini noi ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusbtc: orice configuratie se "negociaza", in sensul ca tragi de agentul de vanzari sa-ti ofere/creasca reducere(a)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusbtc vorbesti cu persoana de la dealer, ii zici ca te intereseaza masina, dar ai bugetul x, ii zici ca ai fost si la reperzentanta y si ai primit oferta mai buna... in general dealerii sunt dispsusi sa-ti faca reduceri la care nu te-ai astepta, ca sa-ti vanda masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oferta remat este exclusiv pt motorizarile de 105/110 CP (diesel/benzina)


@Calin, multumesc de raspuns. Am citit in alt topic despre acest chargecooler. Intamplator pe acelasi tip de sistem merg si 1.2, 1.4TSI de pe generatia precedenta. Evident s-a pastrat la aceste tsi-uri tot chargecooler si pe mqb. 1.8TSI si 2.0 au intercooler (interfata aer-aer).

 

Pachetul relax merita! Ai volan multifunctional in pachet care luat separat la CL este 488e. Senzor lumina&ploaie 200e, climatronic pe la 200e, parkpilot 500.

Toate astea la pachet relax ar fi 995e.

 

Doar la 1.2TSI este bonus remat! 

Culmea ca nu dau la 1.6TDI desi are 99gCOsi se califica pentru un eco bonus. Ma refer ca nu apare in configurator cum este la 1.2TSI.

Practic acolo deja ai tichetul? Nu mai costa 200-300e? Ce se intampla oare daca eu vin cu un tichet pe langa acel "bonus" ca nu au dreptul sa mi-l refuze.

No comment pentru importatorul nostru drag.

 

oferta remat este la motorizarile 105/110 CP (diesel/benzina)  si este un discount oferit de dealer/importator

poti suplimenta cu cval tichet remat 6500 lei

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este topicul potrivit pentru intrebarea asta dar n-am gasit altul mai potrivit.

 

Golf mk7 mai are probleme cu motoarele TSI? Am vazut mai multe discutii pe net cu oameni care se plang ca le-a murit motorul TSI sau turbina dupa cativa ani / sub 100k km. Cred ca e cam devreme pentru concluzii legate de mk7, din moment ce nu au trecut cei 4 ani de garantie oferiti de VW pentru acest model, dar voiam sa vad daca stiti de ceva probleme semnalate pana acum.

Ce stiti despre noile motoare TSI (upgrade-urile de la 105 la 110, 122 la 125 samd)?

 
E prima masina pe care o cumpar si nu vreau sa fac o alegere pe care o voi regreta :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este topicul potrivit, o sa deschid eu un topic separat pentru motoarele TSI de noua generatie care vin pe Golf 7 sa scriem acolo diverse date tehnice si concluzii trase de cine a utilizat aceste motoare de cand au aparut ele.

 

VW nu ofera 4 ani garantie ci doar primii 2, urmatorii 2 sunt oferiti de catre importator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!