Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Not_used_calin

PBN mi-a facut o impresie buna. Am fost un client foarte dificil. Rezista foarte bine la stres si sunt flexibili. Mi-am modificat configurarea de 2 ori dupa ce am dat avansul. Daca nu ar fi fost ei, as fi ramas cu farurile clasice, in loc de xenoanele astea misto. Un mare + pentru ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, am G5 din 2005 are geometri variabila, asa cum zice TDR, zvacul ala e de la arhiectura cu pome duse. La TDI PD se simte zvacul ala pentru ca are cuplu maxim la punct fix 1,900 rpm. La TDI CR de la G6 in sus exista plaja de cuplu si nu se mai simte zvacul respectiv.

La benzina este geometrie fixa pentru ca temperaturile mari nu permit instalarea unei turbine cu materiale corespunzatoare. Adica permit, doar ca ar costa foarte mult

Ce-ar fi sa nu generalizam in necunostinta de cauza?

 

Sunt o multime de TDI PD care au plaja de cuplu maxim (BKD,BKP, BMM, BMP, BMN, BMR, BRD.... etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D atat am stiut, atat am scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar introduce si culoarea deep ocean blue pe Golf my2016. Depinde insa daca doreste si importatorul nostru drag sa ne ofere. 

Stie cineva ce se pregateste de s-a scos complet 1.4tsi 125? Pe configurator din germania a ramas.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... 

Pe Variant, de exemplu, Reverse Camera se poate comanda doar in combinatie cu Discover Media. Asta pe langa multe alte limitari din configurator comparativ cu tarile vecine de la vest, care au descoperit inainte de noi apa calda. La ei trecerea la motoare euro 6 s-a facut "seemless", la noi probabil dureaza cateva cateva saptamani (au trecut cel putin doua). Imporatorul parca-i firma de stat, nu privata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a dezamagit tot circul pentru un parbriz incalzit. Te obliga intr-un fel sau altul sa iei alte optiuni care duc un parbriz incalzit de 308e la 1354e in cea mai iefina configuratie. Neaparat vrea navigatie, pachet de conectare. Pachetul de conectare il inteleg pentru ca parbrizul ar ecrana semnalul.

Ciudat pt ca parbrizul incalzit de la Octavia de 179,90euro nu cere toate combinatiile. 

 

Nu mai spun ca la "amaratul" de Ford Fiesta scaune incalzite + parbriz incalzit 300e, dar sunt offtopic.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca la ce drumuri avem se face retrofit  casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca am parbrizul de fabrica. E adevarat mers mult in oras, dar a luat cateva pietricele. Pe mine ma deranjeaza zgarieturile micute si fine care se fac in timp de la racleta. Plus usurinta cu care se dezgheata un parbriz incalzit. Pe configuratorul din Germania nu cere navigatie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la PBN, e o chestiune de timp până ce se va actualiza configuratorul. Toate motoarele vor fi EURO 6, or să pună înapoi motoarele pe benzină la Highline, iar la Comfortine înlocuiesc motorul de 1.4 122 CP cu 1.4 125 CP EURO6.

 

În rest celelalte mici modificări sunt prin configurator. Mă aștept că săptămâna viitoare să fie actualizat cum trebuie. Am uitat să întreb de Mirror Link..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego

La Golf parblizul e Saint-Gobain Sekurit ClimaCoat, pentru care foloseste un coating multistrat invizibil, atat pentru incalzire cat si pentru reflexia radiatiilor.

Si pe configuratorul din Ro se putea pune impreuna cu Pachet Conectare Confort, fara alte dependinte, pana acu cateva saptamani.

Am fost si eu interesat de parbrizul incalzit, dar am renuntat pentru ca ecraneaza (intr-o oarecare masura) semnalele GSM, GSP si (mai ales) radar, si am renuntat. Partea de telefonie se rezolva cu PCC, cea de GPS cu Discover Media. Mie mi se parea mai interesanta reflexia radiatiilor IR, sporind confortul in zilele insorite, cam 9 luni pe an.

Uni ziceau ca se poate folosi GSP extern daca are receptor de semnal puternic, probleme avand in general cei care folosesc GPS-ul smartphone-ului.

N-am testat personal nici una din aceste posibile probleme.

 

La Octavia se poate opta pentru parbriz incalzit fara nici o alta dependinta, deocarece e un parbriz incalzit clasic, cu fire.  

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... De aici si diferenta de pret (in completare la ce a spus iou.paul)

Deci, @The_Ego: Ford-ul are o tehnologie veche la parbriz, poti compara cu Octavia dar nu cu Golf !

P.S: Parbrizul este 3000 RON in magazin (pe original) - atentie, nu din reprezentanta, asa ca eu zic sa va calmati cu retrofit-urile si sa va luati optiunea :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de precizari. Stiam ca reduce semnalul gsm, de unde pachetul conectivitate, nu si GPS ori radar. Are logica acum si inteleg de unde pretul mai mare ca are tehnologie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a introdus 1.0TSI 115cp, din pacate doar pe Trendline. Intra si la eco bonus pt ca are doar 99g/km CO2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

E aproape cat ibricul de ceai. :-)

 

Lasand gluma la o parte, cred ca e o masina care se preteaza foarte bine la mersul in oras: bara la bara, viteze mici, incarcare medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este noul BlueMotion pe benzina. Oare cuplul o fi peste 1.2 TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@Catalin_AC

 

Surprinzator, DA, are cuplu mai mare decat 1.2 TSI.

 

20kgfm = 200 Nm/m , din cate stiu...

9.7 sec - 100 km/h

204 km/h - max.

 

Nu-i rau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e asa... Nu prea e ibric... E cam o oala in toata regula...

Pacat ca nu e si pe HL

Iar pe BM nu poti pune o gramada de chestii. Iar daca pui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200nm este cat 1.4tsi 122/125. Era momentul sa introduca si vw o asemenea motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Este evident ca-si trage puterea si cuplul din turbo. Daca-l iei pentru caii putere / cuplu, mai bine iei 1.4 - cred ca iesi mai bine la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si 1.2 si 1.4 au turbina, dar au scos 1.0 care le cam termina din acest punct de vedere.

La mersul in oras cilindreea dicteaza consumul. Extraurban se estompeaza diferentele.

Pe mine nu ma intereseaza motorizarea de 1.0.

Fiind special bluemotion (nu doar motorul), ar trebui sa vina cu o noua grila fata mai inchisa si eleron spate. Insa cel mai probabil va fi strict TL, pentru ca suntem in Romania si importatorul stie mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Da, ok, eu ma refeream la faptul ca daca iti trebuie cai multi, mai bine ti-i iei dintr-o cilindree mai mare decat dintr-o turbina. Asta era valabil mai demult, poate acum s-au mai schimbat lucrurile.

 

In alta ordine de idei, apropo de "importatorul stie mai bine" :-), am vazut ca, cel putin in cazul meu, s-a operat o crestere de pret de 3% fata de acum un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.0 TSI este in 3 cilindrii? Daca da, nu imi place. Am condus Ecoboost-ul de la Ford si motorizarile TwinAir de la Fiat si se aud si simt ca o drujba. Nu se compara 4L cu orice motorizare dezechilibrata in 3. In plus, din experienta mea, motorizare mica turbo si orasul nu fac casa buna: e inconfortabil la condus, consumul e mare. Mai bine o motorizare mica aspirata decat asta. Ego, ce ai vrut sa spui prin cilindreea dicteaza consumul? Stiu firme concurente la care cu motorizari mult mai mari (2.0 benzina) fac IN REALITATE consumuri mai mici decat la turbo VAG cilindree mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Real in oras? Ca acolo e discutia de 1.0 mai ales. Probabil te referi la 2.0 i-VTEC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ma refer la alte 2 marci japoneze.


Media mea este 6,5% dar merg 90% extraurban cu 110-120 km/h (sunt multumit aici). In oras imi ia intre 9,5-10% in trafic bara la bara (cum e pe podul de la Baneasa intre 17.00-19.00) si imi da o senzatie de lipsa de confort datorita intrarii turbo-ului si opririi imediate (e valabil la orice masina cu turbina, nu conteaza ca e diesel sau benzina). Dar am fost cu Toyote sau Mazda de 2.0 benzina si in oras aveau cam 10% pe trasee de genul Pipera- Romana. i-VTEC-ul unui coleg pe o Honda Accord ia parca putin mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!