Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Stiti daca apar ceva modifcari minore la mijloc de generatie?

Intreb pentru ca la G5,6 au existat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MaciuMtr: apare Radio Cd CM la optionale si costa 243.04 euro

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 The_Ego: colegii se pe threadu-ul de O3 ziceau ceva de Mirror Link, stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada, din saptamana 22 vor aparea Mirror Link si alte cateva  mici schimbari cosmetice si pe G7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un raspuns la propria intrebare legata de disponibilitatea motoarelor Euro 6 pe Golf 7: "incepand cu saptamana de comanda 18, toate motorizarile atat pentru modelul Golf cat si pentru toate celelalte modele Volkswagen vor indeplini normele de poluare Euro 6".

Am primit acest raspuns de la un reprezentat al VW Romania.

Modificat de MRU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica iese din oferta 2.0tdi euro5? Pacat, era cu 500e mai ieftin si cu tot cu taxa de mediu tot era o afacere mai buna decat euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta înseamnă dispare și 1.4 TSI 122 CP de pe Comfortline .. trebuie să mă grăbesc cu comanda :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Composition media pana la urma ce diagonala are pe MY2015? Se preconizeasa sa fie de 6.5?

 

Din cate stiam eu are 5.8inch (14,7cm) si pe Polo vine de 6.5.

Lucru confirmat de site-ul VW UK http://www.volkswagen.co.uk/technology/entertainment-systems/composition-media

 

Pe site-ul din Ro la Ed40 dau 2 valori, 16,5 si 14,7. Probabil e o greseala.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sau nu Mirror Link?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti foarte bune atunci. Era pacat sa il lase asa mic, chiar daca avea o rezolutie mai buna decat RCD510 de 6.5".

 

Legat de configurare, mai ales pt ca mi-ar placea sa trec la mk7, am zis sa arunc o privire comparativa pe materialele oficiale VW legate de motorizari si greutati fata de generatia precedenta. Celebra sintagma de marketing cu 100kg este complet falsa.

Golf 7 2.0tdi 150cp 2usi are 1354kg, iar Golf 6 2.0tdi 140cp are 1351kg (aici nu se specifica daca sunt 2 usi sau nu, iar daca sunt 4 usi diferenta de greutate in favoarea mk6 creste). Ambele fiind cutii manuale.

 

La motorizarile de 1.2TSI si 1.4TSI 122cp sunt reduceri de 24kg, respectiv 45kg. Cea mai semnificativa reducere este de la 1.4tsi twincharged de 160 la 1.4tsi act, 76kg.

Reduceri de masa sunt si la GTI cu 42kg si R cu 45kg.

 

Pe site-ul VW.ro gasiti informatiile legate de Golf 7.

Materialul configurare golf 6 ian 2010:

http://vwforum.ro/topic/59467-cataloage-accesorii-stuff-golf-6-jetta/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca act-ul nu are compresor(s-ar putea sa aiba 20-30kg) deci este destul de normala reducerea.Dar in esenta este cum zici tu, reducerea reala data de sasiu este destul de mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa asta, parte din reducerea la 1.2TSI si 1.6tdi (la tdi este de 53kg) provine de la puntea spate.

Sigur VW a folosit sintagma de marketing "pana la 100kg", insa in realitate din cifrele lor  este de pana la 76kg.

 

Nu inteleg insa cum mk7 tdi scoate pe foaia lor 8,6s 0-100, iar mk6 9,3s in conditiile in care greutatea este aceeasi, mk7 avand doar 10cp in plus. Pe de alta parte TSI-ul ACT are 8,2 vs 8,0 la twincharge in conditiile unei reduceri semnificative de greutate. Probabil aici se vede cat conta compresorul la turatii joase.

Cifrele sunt neimportante la o masina de daily si la aceste motorizari, dar pentru mine ca posesor de mk6 interesat de mk7 ma intereseaza sa vad concret evolutia, concret beneficiile mqb pt mine nu pentru VW. Uitandu-ma pe aceste cifre apar nedumeriri.
Inteleg ca scopul primordial al modificarilor a fost consumul de carburant.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@The_Ego

 

Turbina la golf 7 fiind cu geometrie variabila, iti mai reduce timpul --> 100 km/h. Am facut mai demult un test cu o Fiesta -1.4 tdi parca - care accelera nebuneste atunci cand ii intra turbina (geometrie fixa), dandu-ti senzatia ca mama-mama ce iute e. In realitate, era chiar mai lenta decat un motor fara turbina, dar care tragea liniar - 1.2 HTP Fabia.

 

 

Cred ca evolutia o vei vedea facand un test-drive. Cifrele sunt uneori inselatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau, au bagat geometrie variabila la MK7?! Ce avangardist, TDi-urile de pe MK6 aveau doar geometrie fixa, evident..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testdrive cu 2.0tdi dsg6. Evolutia am vazut-o la interior si motorul trage bine in S. Mai ales ca imi place senzatia de cuplu. N-am mers insa in aceeasi combinatie pe mk6. Eu de 2.0tdi si sunt interesat.

Este informatie certa ca are geometrie variabila?

 

Stiu ca au pus chargecooler (intercooler racit cu apa) in locul intercooler-ului clasic cu interfata aer-aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@mike.

 

Nu sunt un asa fin cunoscator al marcii cum sunt altii, dar oare timpul ala de 9,3s era de la un model cu tubina geometrie fixa sau variabila?


@The_Ego

 

Stiu de la un mecanic treaba cu geometria variabila. N-am desfacut turbina si nici nu-mi doresc sa fac prea curand treaba asta. In plus, pot sa-ti confirm ca trage liniar, puternic, fara smucituri si nu o data am primit sfatul sa "lucrez" turbina la toate turatiile - tocmai pentru a nu i se gripa paletii care isi modifica unghiul.

 

E primul meu diesel, asa ca, pana nu apar problemele astfel incat sa fie nevoie sa-mi bag mainile in el, nu sunt chiar omul potrivit pentru a lamuri anumite chestiuni tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti ca geometrie variabila se pune pe TDi-uri de la Golf 4, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu la dieseluri este de ceva timp geometria variabla.

Schimbarea in materie de smucituri la diesel vag s-a produs cu generatia din care face parte si golful 6 adica introducerea CR-urilor (commonrail) in locul PD(pompe duse).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, am G5 din 2005 are geometri variabila, asa cum zice TDR, zvacul ala e de la arhiectura cu pome duse. La TDI PD se simte zvacul ala pentru ca are cuplu maxim la punct fix 1,900 rpm. La TDI CR de la G6 in sus exista plaja de cuplu si nu se mai simte zvacul respectiv.

La benzina este geometrie fixa pentru ca temperaturile mari nu permit instalarea unei turbine cu materiale corespunzatoare. Adica permit, doar ca ar costa foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri. Eu nu stiam de tdi-uri pt ca nu m-a interesat subiectul pana acum. Stiam doar de benzinare unde sunt cu geometrie fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista Porsche 997 care are turbo cu geometrie variabila pe benzinara :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact mike. asa cum spuneam... Cu niste costuri... mari cat un Porsche :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@The Ego

 

M-am mai documentat putin. Baietii au dreptate - in privinta turbinei, exista geometria variabila de multa vreme pe dieseluri. Eu am gasit inca din 2003 la VW - motor 1.9 TDI PD. Acum, cat de mult a evoluat aceast tehnologie in timp, probabil ca e mult loc de discutat.

 

Materialul "Service Training - Self Study Program 826803 - 2.0 Liter TDI Common Rail - BIN5 ULEV Engine" confirma faptul ca acest motor (CR) are o turbina cu geometrie variabila (vezi pag.45). - 'ca tot vroiai certitudini.

 

Ce mi s-a parut interesant este ca aceste CR-uri au in plus fata de PD-uri claptete pe admisie, pe fiecare cilindru, clapete, de asemenea cu geometrie variabila. Si PD-ul cica avea, dar decat una singura cu rolul de a "gatui" aerul pt. combustie si pt. a opri imediat motorul (avea 2 pozitii - inchis/deschis). Ei, aceste clapete, in cazul CR-urilor mai au o functie - fiind ajustabile, ele mai regleaza inca o data debitul de aer venit de la compresor (care si ala e reglat de Wastegate si vanele turbinei) - ajustand astfel puterea scoasa de motor.

 

Deci, parerea mea este ca tocmai aceste clapete de pe admisie, impreuna cu o diagrama imbunatattita a valvei Wastegate, fac ca puterea acestui motor sa fie distribuita uniform, fara sa dea smucituri.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificările pt Radio (cel puțin) s-au produs deja în configurator.

 

Cel puțin momentan, au scos motorul de 1.4 benzină inclusiv de pe highline, au lăsat ACT-ul pe Edition 40.

 

Speram să nu pierd motorul de 1.4 122CP de pe CL .. Încerc să dau sâmbătă o fugă până la un dealer. Ceva recomandări de dealeri? Cu cine-ați avut experiențe plăcute?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!