Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Muult prea scump si are barile stoc... In continuare cred ca cea mai buna varianta de Golf VII e un CL + scaune ErgoActive + R-Line exterior. Si-ti raman destui bani sa iei plafonul negru cu tot ce trebuie (~400 euro pe Ebay) si un set de jante de vara (cele OEM le pastrezi pentru iarna).

 

Explicatie: eu consider ErgoActive superior R-Line-ului interior. Scaunele sunt mai bune - primesti si masaj si incalzire in pretul lor, si "piele" pe fetele de usi si cotiera, pedalele sunt ieftine, volanul e cam meh sincer sa fiu si plafonul e destul de ieftin, mult mai ieftin decat ar costa pachetul R-Line interior pe langa jante si HL...

 

post-12783-0-13738800-1416923113_thumb.p     post-12783-0-88254000-1416923112_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pentru o masina stoc e dotata bine si nu mai trebuie sa astepti cu lunile pentru una BTO. Asta pentru cei care vroiau echipare HL +dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off: Nu ma incumet sa iau plafon de pe ebay si sa ma trezesc cu el indoit pe jumatate sau mai stiu eu ce alte minuni cand ajunge. Daca era deja aveam unul pe 6.

 

Apoi pe CL nu exista pachet technology, ba mai mult nici nu se pot pune stopuri led. Un CL configurat cu dotari ca un Ed40 + R-line ext ajunge la 1700e sub el. Ed40 vine in plus cu stopurile led, jante 17 si la interior pachet "40 Edition" tapiterie speciala Alcantara cu bordura piele Nappa de culoare Volkano Brown, praguri fata iluminate covorase textile fata-spate cu bordura colorata, plafon in culoare neagra, insertii decor "Sapelli Zebrano", cusaturi volan de culoare Volkano Brown (luate din dotarile de serie), praguri iluminate, acel "lemn" (love it or hate it) si niste led-uri pe la interior (ca la HL). 

 

Acum e discutabil. Ce merita mai mult. Personal cred ca orice Golf e definit in primul rand de interior, cu atat mai mult mk7. As pune mai mare valoare pe interior decat pe un exterior care poate sa arate bine si cu jante 18" si trantit corespunzator. Nu ca nu ar arata si mai bine cu R-line, insa pus langa un Leon spre exemplu sigur atrage mai multe privi design-ul Seat-ului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba tocmai ca "noutatea" Leon-ului o sa se diminueze in urmatorii ani, in timp ce un Golf R-Line o sa iasa mereu in evidenta din marea de Golfuri anonime. Si e mult mai usor de montat un plafon decat e de nimerit culoarea la o bara care nu e vopsita din fabrica, si cred ca stim toti asta.

Faza e ca mie mi se pare foarte mult 30k pentru un Golf, fie el si ce are mai bun de aratat VW-ul. As prefera sa mai pun 2-3k si sa iau un GTI dotat decent decat un Golf "full de full" care nu e oricum full... Sau un GTD pentru fanii TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ma pronunt pentru mkv dar am urmarit un pic preturile la mkvi si mkvii si mi se pare la ca ultimul... s-a cam sarit calul... cu preturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a sarit cine stie ce. Un MKVII configurat echivalent cu un MKVI costa cam la fel, ba unele configuratii (a mea standard de exemplu) sunt putin mai ieftine.

 

VW incearca sa creeze cu Golful o noua nisa intre compactele normale si cele premium. Sa se distanteze de primele si sa se apropie de premium, atat ca dotari si calitate, cat si ca pret... Si asa au aparut foarte multe dotari care inainte nu apareau decat pe modele superioare, ba chiar mult superioare. Daca incepi sa adaugi si Dynamic Light Asisst, Automatic Cruise Control, Front Asisst, Lane Asisst etc pretul incepe sa sara binisor.

Si asta nu e un lucru neaparat rau! Exista oameni care au bani si care nu pot sau nu vor sa faca pasul catre premium. De ce sa nu le oferi si lor ceva?
Eu unul m-as opri cu un Golf pe la 25k, dupa suma asta ori as alege un GTI/GTD ori m-as orienta spre alta masina. Pur si simplu imi par prea multi bani pentru ce ofera Golful si o pierdere mult prea mare prin devalorizare. Sunt bani prea multi aruncati pe "asisst-uri" sau pe motoare care isi au locul pe modelele superioare, ca 2.0 TDI, dpmdv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca te apuci si pui assisturi normal ca sare pretul. Eu ma uitam la ceva decent, ma rog, xenon nu cred ca intra la decent, si mi s-a parut un pic cam mult... Cert este ca, de exemplu, pretul pentru camera spate este mai mic decat la G6.

O chestie care nu mi-o explic, poate ma ajutati: in configurator, diferenta de la composition media la navi mic este de 500 si un pic se euro. Ei bine, in lista de preturi, navi mic este peste 700 de euro. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au optiunea de onglinzi rabatabile electric. Nu ingheata iarna sistemul de inchidere - deschidere de la oglinzi? In sensul ca, daca sunt inchise si pe ele se formeaza gheata, cand se deschid se distruge sistemul de pliere. Exista o protectie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi: Mie mi-au inghetat, si nu mi-au placut sunetele pe care le-au scos cand s-au "deschis" (in trepte, nu cursiv) :)

Drept urmare, am dezactivat functia pana la primavara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut probleme desi am urmarit aspectul asta. Nici cand am avut masina acoperita cu gheata sau zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinzile ingheata pliate atunci cand se depune gheata mai ales cand este freezing rain, la mine era gheata atat in jurul "balamalei" unde se pliaza cat si varful oglinzii era lipit cu gheata de geam. Mai intai am dat cu spray de dezghetat, am pus butonul de pe usa pe pozitia "oglinzi pliate" (ca altfel la pornirea motorului se depliau) si apoi am scos optiunea de pliere automata din composition media si dupa ce a actionat sprayul am dat de butonul de pe usa ai s-au depliat cu oarecare dificultate.

Daca cuplul motorasului electric este mai mic decat rezistenta rotitelor (de plastic cu siguranta) atunci nu se intampla nimic doar nu se misca, dar cred ca trebuie dezactivat ca sa nu dea tensiune permanent, probabil comanda de oprire o are cand ajunge la capatul cursei si daca nu ajunge probabil da tensiune incontinuu, nu stiu daca au pus si un safety pe timp.

E offtopic poate ar fi bine sa deschidem un topic de chestii electrice pe Golf 7, oglinzi, scaune incalzite, autohold, senzori, samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica un fel de Impresii si pareri ala proprietarilor?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit!

 

Am o problema de rezolvat si nu am gasit raspunsul pe nicaieri, asa ca apelez si la voi.

De curand mi s-a busit softul telefonului, a trebuit rescris si am pierdut totul din el. Datele cele mai importante erau contactele care, surprinzator (nestiind) au ramas in memoria masinii cu aceasi configuratie.

 

Asadar, exista cumva posibilitatea sa import datele din masina catre telefon?

Multumesc anticipat si sa nu uit, am un Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Aveti idee cand ar trebui sa apara motorul 1.2 TSI 110CP Euro 6 in configuratorul de la Golf? Am observat zilele acestea ca au updatat pdf-ul cu preturi de la luna iunie(sau iulie) la decembrie dar sunt trecute tot motoarele vechi. Mi se pare ciudat ca inca se configureaza cu motoarele vechi atat timp cat Audi A3 si Seat Leon au deja motoarele Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La multi ani!

La G7 configuratorul intotdeauna a obligat la selectarea parprizului incalzit si alegerea pachetului de conectare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. E normal pentru ca vine la pachet cu protectie radiatii infrarosii asa ca e nevoie de pachet conectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, mergi ca si cu metroul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti siguri ca parbrizul la Golf este cu protectie ? La Passat sunt 2 variante de parbriz incalzit: cu si fara protectie radiatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, la passat poti opta si pt varianta fara protectii fara sa te oblige decat la pachet de lumini in caz ca nu este varianta highline parca. La golf am vazut ca este doar varianta cu protectie si cateva alte obligatii de dotari

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Legat de parbrizul incalzit cu reflezie radiatii, obstructioneaza sau nu semnalul/functionarea detectoarelor de radar? Are careva experienta in acest sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acel parbriz reflecta/absoarbe inclusiv emisiile radarelor, astfel ca distanta de detectie scade semnificativ, ba chiar dramatic, si detectorul isi pierde utilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!